Nämä ovat 5 pahinta ongelmaa College Boardin AP-ohjelmassa

pääongelmat

Olemme aiemmin puhuneet paljon AP-ohjelmasta - miksi ottaisit AP-luokkia, kuinka monta sinun pitäisi ottaa ja kuinka AP vertaa IB-ohjelmaan.

Mutta mitkä ovat AP-ohjelman suurimmat ongelmat? Tässä oppaassa käymme läpi viisi tärkeintä ongelmaa, joita kollegion hallitus ja AP-ohjelma käsittelevät. Selitämme myös, kuinka voit välttää nämä ongelmat ja saada kaiken irti AP-kursseistasi.



body_update

Vuoden 2021 AP-testimuutokset johtuvat COVID-19: stä

Käynnissä olevan COVID-19-koronaviruspandemian vuoksi AP-testit pidetään nyt kolmessa eri istunnossa toukokuusta kesäkuuhun. Testien päivämäärät ja se, ovatko testit verkossa vai paperilla, riippuvat koulustasi. Jos haluat oppia lisää siitä, miten kaikki tämä toimii, ja saada viimeisimmät tiedot testipäivistä, AP-online-tarkastelusta ja siitä, mitä nämä muutokset merkitsevät sinulle, muista tutustua vuoden 2021 AP COVID-19 FAQ -artikkeliin.

Viisi tärkeintä ongelmaa edistyneessä sijoittelussa

Lyhyenä vastuuvapauslausekkeena emme odota, että Advanced Placement -ohjelma on täydellinen, ja AP-luokkien ottamiselle on monia etuja, kuten olemme aiemmin käsitelleet. Se sanoi, kattamalla joitain AP-ohjelman heikkouksia toivomme auttaa opiskelijoita tekemään tietoisempia päätöksiä heidän aikatauluistaan, varsinkin keskellä nykypäivän intensiivistä korkeakoulujen pääsyympäristöä.

Tehtävä 1: Lisää testejä = Lisää epäonnistuneita testejä

AP-ohjelma kasvaa liian nopeasti, jotta kaikkia uusia ohjelmia voidaan tukea erityisesti pienituloisissa kouluissa, mikä johtaa epäonnistuneisiin testeihin kuin mikään muu.

Kuten olemme keskustelleet aiemmin, AP-luokan perimmäinen tavoite on läpäistä AP-testi vuoden lopussa —Jos et tee niin, olet tuhlannut kokeeseen käyttämäsi 92 dollaria. Joten on ongelma, jos suurin osa AP: n kasvusta viime vuosina tulee epäonnistuneista kokeista.

Yliopiston hallitus juhlii usein nopeasti kasvavan AP-ohjelman tulokset - Esimerkiksi vuonna 2017 tehtiin lähes 5 miljoonaa testiä.

Tämän kääntöpuoli on kuitenkin se uusien AP-luokkien ja ohjelmien myötä kasvavat tuskat, varsinkin kouluissa, joilla ei ole paljon rahoitusta uusille AP-ohjelmille. Kestää muutaman vuoden, ennen kuin luokka asettuu lukioon ja opettaja tottuu AP-opetussuunnitelmaan.

body_practicemakesperfect-1

Opettaja voi viedä muutaman vuoden opetussuunnitelman hallintaan.

Tämä kestää vielä kauemmin pienituloisissa kouluissa - selittää miksi suuri kasvu on tapahtunut epäonnistuneiden AP-testien muodossa ( näet kuinka keskimääräinen testitulos on pudonnut ajan myötä täältä ).

Raportti käyttäjältä Sisällä Higher Ed tarkastelee tätä ilmiötä:

Tiedot osoittavat kuitenkin myös, että AP-tutkittavien määrä on yli kaksinkertaistunut jotka saavat kokeeseen vain alle 3 testituloksen . (Tyypillisesti kolmen pistemäärä on vähimmäisvaatimus, joka vaaditaan korkeakoulututkintoon, ja ohjelman kriitikot ovat sanoneet, että ala-3-pisteiden määrän kasvu viittaa siihen, että monet opiskelijat eivät välttämättä saa kursseilta, kollegion hallitus kiistää. ) Nämä luvut kasvoivat 182 429: stä 395 925: een viime vuosikymmenen aikana. Samoin AP-tenttien määrä, joiden pisteet ovat alle 3, myös yli kaksinkertaistui 521620: sta 1 345 988: een. Tiedot osoittavat myös merkittäviä aukkoja osallistumisasteessa ja onnistumisasteessa (pisteet 3 tai enemmän) AP-kokeissa rodun ja etnisen ryhmän mukaan. Valkoiset ja aasialaiset opiskelijat osallistuvat todennäköisemmin ja saavat hyvät pisteet. Mustavalkoiset opiskelijat tekevät niin paljon vähemmän todennäköisesti.

Toisin sanoen ihmiset kyseenalaistavat AP-ohjelman laajentamisen todella, jos se tarkoittaa vain sitä, että useampi opiskelija epäonnistuu AP-kokeissa joka vuosi.

Opettajat ovat olleet vuosien ajan huolissaan siitä, että ohjelma kasvaa liian nopeasti, ja koulut ovat liian löyhiä siitä, mitkä opiskelijat saavat käyttää AP: tä.

TO Vuonna 2009 tehdyssä 1000 AP-opettajan tutkimuksessa havaittiin, että 'Yli puolet on huolissaan siitä, että ohjelman tehokkuus on uhattuna, kun piirit löysivät rajoituksia sille, kuka voi käydä niin tiukkoja kursseja, ja kun opiskelijat parveilevat heidän luokseen viimeistelemään ansioluetteloitaan'

Lyhyesti, tuhannet opiskelijat päättävät epäonnistuneita AP-testejä vuosittain - mikä ei ole hyvä heille tai heidän kouluilleen. Voit väittää, että kokemus AP-luokan ottamisesta auttaa opiskelijoita valmistautumaan korkeakouluun, mutta tosiasia on, että nopea laajentuminen ei johda monien opiskelijoiden parhaisiin tuloksiin.

Tehtävä 2: Liian paljon materiaalia, liian vähän aikaa

Vaikka monia kursseja on uudistettu, AP: ta pidetään edelleen matalana, muistiin perustuvana ohjelmana verrattuna IB: n ja kotikoulujen opetussuunnitelmiin muissa kouluissa.

Yhdessä läpikuultavassa kritiikissä AP-luokista Atlantti , entinen opettaja kirjoittaa : 'AP-ohjelma johtaa jäykkään stultifikaatioon.' Hän valittaa, että vaatimalla niin paljon materiaalia AP-luokat menettävät syvyytensä ja mahdollisuuden mielekkääseen oppimiseen.

Toisessa tutkimuksessa, joka on raportoitu KQED: ssä, todetaan, että AP-kurssit eivät aina opeta kriittisen ajattelun taitoja tai anna opiskelijoiden tutkia aiheita syvällisemmin. Sen sijaan heistä tulee usein kilpailu, joka kattaa laajan informaation, sanovat jotkut.

body_giantbook

Okei, tämä on pieni liioittelu, mutta olisit yllättynyt joidenkin AP-oppikirjojen koosta.

Tämä on Erityisesti päinvastoin kuin IB: ssä, joka keskittyy nimenomaan kriittisen ajattelun ja kirjoitustaidon kehittämiseen. Vaadimalla IB-tutkintotodistusta hakevilta opiskelijoilta kirjoittamaan laajennettu tutkimus essee, ottamaan kurssi tietoteorioista ja lisäämällä tentteihin kirjoittamista, IB-ohjelma korostaa kriittistä ajattelua, tutkimusta ja kirjoittamista tavalla, jolla AP-luokat yksinkertaisesti eivät on aikaa.

Jopa paikoissa, joissa AP-ohjelma on uudistanut luokkia, kuten biologia, huolenaiheet ovat edelleen. Washington Post -artikkelin muistiinpanot :

kenen kanssa vesimies sopii parhaiten

Uusi opetussuunnitelma kannustaa työskentelemään enemmän luonnontieteellisissä laboratorioissa ja vähentämään kaavojen takaisinkäsittelyä, lisäämään työtä historiallisessa ajattelussa ja vähemmän historiallisten yksityiskohtien muistamista. Se kaikki kuulostaa melko hyvältä. Mutta se ei juurikaan paranna opetusta ja oppimista, varsinkin kouluissa, joissa on vähän opetus- ja hallintokapasiteettia. Pelkkä opettajien pyytäminen käyttämään vähemmän aikaa porauksiin ja enemmän aikaa kyselyjen edistämiseen, toisin sanoen, ei tee heistä kykyä tekemään niin eikä se myöskään valmista opiskelijoita menestymään tällaisissa luokissa.

New York Times -artikkeli selittää edelleen, miksi opettajien voi olla vaikea siirtyä poraamisesta kokeisiin ja kriittisiin tutkimuksiin :

Vaikka Vangos uskoo, että ohjelma voisi innostaa opiskelijoita, jotka haluavat ajatella ruudun ulkopuolella, hän on huolissaan siitä, että uudet matematiikkavaatimukset estävät muita. Ja kun koulutusbudjetissa on nykyään niin paljon leikkauksia, hän sanoo, että tarve parantaa laboratoriotiloja monissa julkisissa kouluissa 'on ehdottomasti suuri ongelma'. Resurssirajoitteisten kaupunkikoulujen laboratorioilla ei ole usein tarpeeksi edes perustyökaluja, kuten mikroskooppien leikkaamista, opiskelijoille.

Lyhyesti, on vaikea tasapainottaa sitä tosiasiaa, että AP-kursseilla on taipumus pakata tonnia materiaalia ja halu korostaa kriittistä ajattelua ja saavutettavuutta. Varsinkin kouluissa, joissa ei ole paljon resursseja.

Päivän päätteeksi, jos olet AP-kurssilla, huomaat todennäköisesti viettävän enemmän aikaa portaiden määrityksiä muistikortilla kuin esimerkiksi tekemällä kokeita tai lukemalla romaaneja.

Uusi AP Capstone -ohjelma yrittää korjata joitain näistä ongelmista. Lue lisää täältä.

Ongelma 3: Et aina saa odotettua korkeakouluopintoa

AP-ohjelma ei välttämättä johda haluamaasi yliopistoluotoon kahdesta syystä. Ensimmäinen, AP-luokat eivät aina ole niin tiukkoja kuin niiden todelliset korkeakoulujen vastaavuudet, ja jotkut korkeakoulut ovat saostuneet AP-luottojen myöntämisestä.

Jälleen sisään Atlantti , entinen opettaja väittää, että AP-luokat eivät todellakaan vastaa korkeakoulutason kursseja:

Ennen opettamista lukiossa opetin melkein 25 vuotta korkeakouluopetuksessa, ja melkein jokainen näistä vuosista vastuuni sisälsi jonkin verran vastaavaa Yhdysvaltain perustehtäväkurssia. Lukion AP-kurssi ei alkanut pitää kynttilää missään yliopistokurssissani. Kollegani sanoivat, että sama oli heidän aiheissaan.

Lisäksi yliopistossa AP-kurssi ei aina anna sinulle luottoa. Joskus se vain vie sinut osastosi introkursseilta - jotka haluat silti suorittaa, jotta saat paremman käsityksen materiaalista.

body_lecture

Voi olla vaikea toistaa yliopistokokemusta lukioluokassa.

On tärkeää huomata, että monet koulut - etenkin suuret julkiset yliopistot - antavat sinulle luottoa AP: hen, etenkin yleiskursseille. Esimerkkinä julkisesta yliopistosta Utahin yliopistossa (paikallinen valtion koulu) saat tonnia AP-luottoa , riittää pudottamaan yleisen koulutuksen vaatimukset lukiossa.

Kuitenkin, monet yksityiset korkeakoulut, etenkin huipputason korkeakoulut, välttävät AP-luottojen myöntämistä. Joissakin kouluissa luottopolitiikka laaditaan osastojen linjoille. Matematiikan ja luonnontieteiden AP-kurssit saavat luottoa useammin kuin historia tai englanti.

Tarkastellaksemme yhtä esimerkkiä huipputason koulusta, Princeton, voit päästä vaikeammalle historiakurssille erinomaisilla AP USA: n tai maailmanhistorian pisteillä, mutta et saa hyvitystä korkeista pisteistäsi . Sillä välin, Dartmouthissa, AP-kursseja ei enää käytetä lainan myöntämiseen lainkaan , vaikka he saavat opiskelijat ylemmän tason luokkiin.

Voin myös puhua AP-luottoluokitukselle, enkä liiku. Vaikka otin yhdeksän AP-luokkaa ja sain seitsemän 5- ja kaksi 4-luokkaa, kukaan heistä ei saanut minulle luokan luottoa Stanfordissa, koska Stanford hyväksyy enimmäkseen matematiikan, luonnontieteiden ja kielikurssien AP-hyvitykset .

Kuitenkin, nuo AP-luokat tekivät paljon auttaakseen minua valmistautumaan Stanfordin luokkiin - itse asiassa suurin osa korkeakouluopintoistani tuli AP-luokista.

Lyhyesti sanottuna, jos käyt AP-luokkia, sinun tulisi tottua siihen, että vaikka tunnit auttavat sinua valmistautumaan korkeakouluun, he eivät välttämättä saa sinulle hyvitystä, kun olet siellä.

Tehtävä 4: Opiskelijat ylikuormittavat

Toinen AP: n ongelma ei johdu niinkään itse ohjelmasta, vaan siitä, miten opiskelijat (ja vanhemmat!) Reagoivat siihen. Kautta maan, opiskelijat ylikuormittavat itseään ja ajattelevat, että kymmenen AP-luokan ottaminen on lippu valikoivaan kouluun. Tämä johtaa stressaantuneisiin, palaneisiin opiskelijoihin. Lisäksi AP-luokkien ottaminen ei edes takaa pääsyä Harvardin ja Stanfordin kaltaisiin kouluihin.

Jotkut opettajat kuvaavat AP-kursseja eräänlaisena asevarusteluna, jossa kun jotkut opiskelijat osallistuvat enemmän AP-luokkiin, toiset tuntevat paineita ladata lisää kilpailemaan.

Paikalliset sanomalehdet ovat juosta paljon artikkeleita viimeisten viiden vuoden aikana siitä, että opiskelijat tuntevat tarpeen ylikuormittaa AP-luokissa.

Kun opiskelijat ylikuormittavat, he ovat paljon todennäköisemmin työllistyneitä ja saaneet matalampia pisteitä kokeissa. Se lisää myös valtavia määriä stressiä, joka liittyy nykypäivän korkeakoulujen valintaprosessiin.

body_inequality

Tehtävä 5: Se voi pahentaa koulutuksen epätasa-arvoa

Vaikka AP: tä on usein mainostettu tasaantuvana voimana koulutuksessa, sillä on taipumus vain säilyttää epätasa-arvoiset tulokset. Hyvin varautuneet ja hyvin rahoitetut opiskelijat pärjäävät hyvin AP-testeissä ja vähemmän varakkaiden koulujen opiskelijat huonommin, joten AP-ohjelma vahvistaa usein koulutuksen eriarvoisuutta.

Yliopiston hallitus usein mainitsee AP: n laajentumisen erilaisiin julkisiin ja pienituloisiin kouluihin koulutuksen voitona. Totuus on se pienituloisissa kouluissa on usein vaikeuksia toteuttaa AP-ohjelmia onnistuneesti ja saada opiskelijat läpäisemään kokeet.

Joten mitä lopulta tapahtuu, on, että samanlainen kuin SAT / ACT, testit vain vahvistavat vallitsevaa tilannetta: hyvin rahoitettujen koulujen opiskelijat pärjäävät hyvin, vähemmän rahoitettujen koulujen opiskelijat kamppailevat. Lisäksi mitä suurempi ohjelma on, sitä vähemmän valtaa sillä on erottaa opiskelijoita.

Sisällä Higher Ed tutkii tätä ilmiötä :

Näin ollen heidän pyrkimyksensä, vaikka ne ovat hyvin suunniteltuja, eivät koskaan ratkaise perusongelmia, jotka vaikuttavat koulun laatuun ja koulutustasoon …. AP-ohjelman laajentaminen ei onnistunut edistämään todellista tasa-arvoa koulutuksen saajien ja ei-olevien välillä. Koska AP-ohjelma saavutti kriittisen massan, se menetti toimintansa eron merkkinä . Pian lukuisat korkeakoulut ja yliopistot ( Dartmouth ovat viimeisimmät) tarkistivat käytäntöjään AP-kursseista myönnettävän hyvityksen myöntämiseksi tai sen suosimiseksi valintakokeissa. Ja lopulta esikaupunki- ja yksityiskoulut alkoivat pudottaa ohjelmaa kutsumalla sitä vanhentuneeksi, liian rajoittavaksi ja liian suuntautuneeksi monivalintakokeisiin. Joten vaikka opiskelijat Garfield High Itä-Los Angelesissa työskentelivät lyhyen aikaa samaa työtä kuin opiskelijat Ja yli , oikeudenmukaisuuden tavoite osoittautui jaloksi ja vaikeasti ymmärrettäväksi uneksi.

Lyhyesti sanottuna AP-ohjelma ei täytä lupauksiaan tasoittaa koulutuksen toimintaedellytyksiä Yhdysvalloissa. Sillä on jopa outo vaikutus, joka saa tietyt yksityiset koulut keskeyttämään AP: n ja luomaan omat jatkokurssinsa - AP: n näyttäminen vähemmän erikoiselta yliopistojen valintaprosessissa.

En sano, että AP-ohjelman vastuulla on korjata koulutuksen epätasa-arvo Yhdysvalloissa - koulutuksen eriarvoisuus on valtava ongelma. Korjaaminen vie paljon enemmän kuin vain yhden ohjelman. Mielestäni on kuitenkin tärkeää arvioida, kuinka onnistuneet ohjelmat todella yrittävät korjata ongelman - varsinkin jos ne väittävät olevansa osa ratkaisua.

Joten sinun pitäisi ottaa AP-luokkia?

Pitäisikö näiden ongelmien takia luopua täysin AP: sta? Luettuasi kaikki nuo ongelmat saatat ajatella toisia ajatuksia.

Ei välttämättä. Uskon edelleen, että AP-ohjelma voi sopia erinomaisesti monille opiskelijoille. Nämä ovat vaiheet, jotka sinun on toteutettava varmistaaksesi, että saat kaiken irti ohjelmasta sen virheistä huolimatta.

# 1: Osallistu vaikeimpiin luokkiin koulussa

Olemme tarkastelleet AP: n kansallisia ongelmia, mutta todellisuus on sinun on silti käytettävä koulun vaikeimpia luokkia, jos haluat päästä korkeakouluihin.

Tämä tarkoittaa, että sinun tulisi silti käydä AP-luokissa, jos koulusi tarjoaa heille ja toivot huippuluokan koulua - mutta älä ylikuormita niitä.

Tapaa ohjaajasi kanssa keskustellaksesi haastavan yhdistelmän luomisesta koulusi luokista, joka ei ylikuormita AP: tä - varsinkin jos koulusi AP-ohjelma ei ole tähti. (Kysy opinto-ohjaajalta AP-opettajien läpäisykurssit kokeissa ja kuinka usein he huomaavat opiskelijoiden siirtyvän AP-luokista, saadakseen käsityksen siitä, kuinka hyvä ohjelma on koulussa.)

Jos tavoitat parhaita kouluja, tavoitteesi on saada transkriptio, jonka ohjaajasi raportoi tiukimmaksi Common App -opastuksen neuvonantajan raportissa. Jos koulussa on AP, se tarkoittaa, että useimmissa tapauksissa sinun on käytettävä AP-luokkia. Mutta se ei tarkoita sitä, että joudut käymään jokaisen koulusi tarjoaman AP-kurssin.

Jos ylikuormitat, saatat venyttää itsesi liian ohueksi. On parempi läpäistä kaksi AP-testiä kuin epäonnistua neljä! Varmista myös, että missä tahansa käyttämässäsi AP-luokassa sinulla on vankka ennakkoedellytyskurssi vyösi alla. (Älä esimerkiksi ota AP Biologiaa ilman, että olet käynyt ensin biologian johdantokurssilla.)

body_rigor

# 2: Yhdistä AP-kurssit tavoitteisiisi

Haluatko päästä huipputason kouluun? Vai oletko enemmän kiinnostunut ohittamaan yleiset ed-vaatimukset julkisessa koulussa ja valmistumaan yliopistosta aikaisin? Vastauksesi näihin kysymyksiin voivat auttaa sinua päättämään, mitkä AP-luokat ovat vaivan arvoisia ja mitkä eivät.

Jos tiedät tavoitteesi, voit luoda älykkään AP-ohjelman sinulle. Jos esimerkiksi yrität välttää yleissivistävää opetusta paikallisessa valtion koulussa, etsiä, mitkä AP-kurssit täyttävät nämä vaatimukset valtionopistossa, ja keskittyä menestymään niissä. Ottaen vain yhden esimerkin, tämä voi tarkoittaa sitä, että valitset AP-laskelman ottamisen AP-taidehistorian yli, jos haluat suorittaa lukion matemaattisen opintosi lukiossa - vaikka rakastatkin taidetta!

Jos tavoitteena on huippukoulu, tarkastele AP-kursseja, joiden avulla voit tutkia kiinnostuksen kohteitasi ja näyttää akateemiset vahvuutesi. Esimerkin jatkamiseksi tämä voi tarkoittaa AP-taiteen historian ottamista AP Calculuksen sijasta osoittamaan kiinnostuksesi kuvataiteeseen ja humanistisiin tieteisiin.

# 3: Vältä yhteisiä sudenkuoppia

Ensinnäkin, älä lataa tukiasemia vain, jos sinulla on AP-luokkia koko transkriptiossasi. Ota oikea numero sinulle. Jos tämä tarkoittaa vähemmän AP-luokkien ottamista kuin ystäväsi, niin olkoon! Muista valita luokat omia tavoitteitasi ajatellen.

Älä myöskään aliarvioi tenttiä - sinun on opiskeltava läpäisemään AP-testi, vaikka luulisit, että luokka on helppo! A-luokan saaminen AP-luokassa, mutta 1: 2 saaminen tentille näyttää huonolta. Varmista, että suoritat vähintään kaksi kokopäiväistä tenttiä ennen todellista asiaa.

Lopuksi, jatka muiden kiinnostuksen kohteidesi kehittämistä lukiossa. Älä ota 10 AP-luokkaa, mutta uhraa keskeinen opetussuunnitelman ulkopuolinen tai opiskelu SAT / ACT-opiskelijoille. Muista, että AP-luokat ovat vain yksi tekijä edistyneestä lukiokokemuksesta.

body_trap-2

# 4: Keskity positiiviseen

Vaikka olemme puhuneet paljon AP-ohjelman ongelmista, mielestäni se on silti loistava tapa valmistautua korkeakouluun. Voit saada paljon irti AP: sta - oppimalla opiskelemaan itse, kehittämällä itsekuria ja hallitsemalla haastavaa materiaalia. Päivän lopussa se, kuinka paljon pääset AP-luokista, riippuu siitä, kuinka paljon vaivaa olet tehnyt.

Huolimatta AP: n lukuisista ongelmista kansallisella tasolla ja epätasaisista kursseista paikallisessa lukiossa, Olen todella iloinen, että otin yhdeksän AP-luokkaa lukiossa.

Kehittämällä omat opintosuunnitelmat ennen testejä hioin itsekuria ja opiskelutaitoja. Lukuisista AP-historiasta ja englanninkursseista saamani kirjoittamisen sujuvuusosaaminen oli myös erittäin hyödyllistä yliopistossa, kun löysin itselleni useita esseitä kirjoitettavaksi jokaisen vuosineljänneksen lopussa.

Lyhyesti, vaikka AP-ohjelma jättää toivomisen varaa koulussa, voit silti käyttää sitä kehittääksesi taitojasi. Pidä mielessä, että se voi tarkoittaa ylimääräisen opiskelun tekemistä luokan ulkopuolella ja opiskeluasioiden ottamista omiin käsiisi.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Arcadian yliopiston pääsyvaatimukset

Mitä sinun on tiedettävä Etelä -Pasadenan lukiosta

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Etelä -Pasadenan lukiosta Etelä -Pasadenassa, Kaliforniassa.

Kuinka ässä AP-kemialaboratoriot

Huolestutko AP-kemian laboratorioista? Selitämme, mitä ne kattavat, mitä sinun on tehtävä ja miten voit menestyä.

Enneagrammin tyyppi 1: Perfektionisti elämässä, rakkaudessa ja työssä

Oletko vai onko joku läheisistäsi Enneagrammin tyyppi 1? Opi tunnistamaan reformaattorin tyyppi ja millainen he ovat.

10 parasta graafista laskinta (fyysinen ja online)

Etsitkö graafista laskinta? Tutustu luetteloon parhaista fyysisistä ja online-piirtolaskureista sekä siitä, miten graafista laskinta käytetään.

Mitkä ovat ICD-10-koodit diabetekselle? Täydellinen luettelo

Tarvitsetko ICD-10-koodeja diabetes mellitukselle? Katso tämä täydellinen luettelo ICD-9- ja ICD 10 -koodeista, jotka kattavat tyypin 1, tyypin 2 ja muut diabeteksen muodot.

ACT: n tekeminen 7. luokassa: Pitäisikö sinun tehdä se?

Pitäisikö 7. luokan oppilaiden ottaa ACT? Esittelemme syyt, miksi sinun on ehkä suoritettava ACT 7. luokassa, sekä testin niin varhaisen haittapuolet.

229 Yleiset englanninkieliset verbit ja esimerkit

Etsitkö luetteloa verbisanoista? Verbiluettelomme sisältää kaikki kolme verbityyppiä ja esimerkkejä.

Marquette -yliopiston pääsyvaatimukset

Wesleyanin pääsyvaatimukset

Kuinka päästä MIT: iin: 5 asiantuntijavalintavinkkiä

Kuinka vaikeaa on päästä MIT: ään? Opi, kuinka voit olla MIT-hakutilastot ja olla yksi harvoista mennä tähän erinomaiseen tutkimusyliopistoon.

Virginia Techin pääsyvaatimukset

20 parasta kirjoituskilpailua lukiolaisille

Haluatko osallistua joihinkin kirjoituskilpailuihin? Tutustu laajaan luetteloon lukio -opiskelijoiden kirjoituskilpailuista: voit julkaista ja ansaita rahaa yliopistolle.

JMU: n pääsyvaatimukset

Pittsburghin yliopiston SAT-tulokset ja GPA

Kalifornian parhaat koulut | John Muir Magnet School Rankings ja tilastot

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta John Muir Magnet Schoolista San Diegossa, Kaliforniassa.

Oregonin yliopiston ACT-tulokset ja GPA

Palos Verdesin lukio 2016-17 rankingit | (Palos Verdes Estates,)

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Palos Verdesin lukiosta Palos Verdes Estatesissa, Kaliforniassa.

La Sallen yliopiston SAT -tulokset ja GPA

Mikä on yhdistelmälause? Tyypit ja esimerkit

Mikä on yhdistelmälause? Miten se eroaa monimutkaisesta lauseesta? Opi näiden lauseiden määritelmät ja katso esimerkkejä yhdistetyistä lauseista.

2.5 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 2.5

Mikä on 2,5 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä korkeakoulut hyväksyvät 2,5 GPA: n? Selvitä, mihin kouluihin voit päästä.

Baruch College (City University of New York) SAT -tulokset ja GPA

1380 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

ACT Täysi maksu ja rekisteröinti: Mikä on ACT: n kokonaiskustannukset?

Kuinka paljon ACT maksaa ja mitkä ovat kaikki testaus- ja rekisteröintimaksut? Tutustu täydelliseen oppaaseemme, niin tiedät kuinka säästää rahaa.

Yksittäiset muuttujayhtälöt algebrassa: ACT -matematiikkastrategiat

Tarvitsetko apua algebrayhtälöiden kanssa ACT Math? Yksittäiset muuttujayhtälöt ovat yleisin yhtälökysymystyyppi. Opi matemaattisia strategioita ja vinkkejä näihin ongelmiin.