Nämä kaksi suosituskirjettä saivat minut Harvardiin ja Ivy Leagueen

body_teacherstudent.jpg

Kun hain yliopistoon, minut hyväksyttiin jokaiseen kouluun, johon hain, mukaan lukien Harvard, Princeton, Stanford, MIT, Ivy League, UC Berkeley, UCLA ja paljon muuta. Vaikka minulla oli vahva yleinen sovellus, kaksi opettajan suosituskirjettä olivat kriittinen saada minut hyväksytyksi .

Miksi? Molemmat opettajat sanoivat, että olin yksi parhaista oppilaista, jota he olivat koskaan opettaneet. Molemmat kannattivat innokkaasti persoonallisuuttani, johtamistaitojani ja energiaani.



Kuinka voi sinä ansaita suosituskirjeitä, joiden avulla pääset parhaisiin oppilaitoksiin? Näytän kuinka tässä artikkelissa.

Ensimmäistä kertaa jaan täydelliset, muokkaamattomat suosituskirjeeni esimerkkinä sinulle. Nämä ovat tarkat kirjeet, jotka lähetettiin, kun hain yliopistoon. Vielä parempi, näet täsmälleen sen, mitä Harvardin opiskelijapäällikköni korosti - mikä todella erottui tärkeänä ja huomionarvoisena.

Ensimmäiset asiat ensin

Nopea kysymys- kuinka luottavainen tiedätkö mitä korkeakoulut etsivät suosituskirjeistäsi?

Onko sinulla vahva ymmärtää, mistä tehokas kirje koostuu ja miltä huono kirjain näyttää?

Monilla opiskelijoilla on täysin väärä käsitys siitä, mitä oppilaitokset etsivät suosituskirjeistä. Tämä johtaa luonnollisesti alikirjaimiin opiskelijoille.

Ennen kuin näytän kirjeeni, haluan ensin selittää miksi opettajien suosituskirjeet ovat niin tärkeä osa korkeakouluhakemustasi ja sitten mitä tekee tehokkaista kirjeistä niin tehokkaita.

Jos olet mestari ja haluat todella siirtyä suoraan kirjeisiini, tässä on Suosituskirjeesimerkki #1 , ja tässä Suosituskirjeesimerkki #2 .

Mutta Suosittelen, että pysyt kanssani seuraavat kaksi osaa - saat paljon enemmän irti tästä oppaasta ja saat paljon vahvempia kirjeitä.

body_college-2.jpg

Miksi opettajien suosituskirjeet ovat niin tärkeitä yliopistolle

Yleisen korkeakouluhakemuksesi tavoitteena on kommunikoida kuka olet ihmisenä helposti sulavassa paketissa, jonka ymmärtäminen voi kestää 20 minuuttia (tai vähemmän). Tästä paketista oppilaitokset päättävät, haluavatko he liittyä heidän yhteisöönsä vai eivät.

Joo, ei ole hienoa, että 18 vuoden olemassaolosi on pakattu verkkolomakkeeseen. Mutta se on paras järjestelmäkoulu, jonka tähän mennessä on keksitty käsittelemään vuosittain saamiaan kymmeniä tuhansia korkeakouluhakemuksia. (Tai tapauksessa UCLA , 135 000+ sovellusta.)

Mistä korkeakoulut välittävät eniten? Lopulta se johtuu kahdesta asiasta:

  • kuinka todennäköisesti menestyt yliopistossa ja urallasi
  • kuinka paljon hyödyt kouluyhteisölle opiskelijana ja sen ulkopuolella

Nämä ovat korkeakoulujen perimmäiset tavoitteet seuraavan opiskelijaluokan valinnassa. Hakemuksesi on vakuutettava korkeakoulu onnistumaan molemmissa tavoitteissa.

Nämä ovat tietysti monimutkaisia ​​ideoita - menestystä ei ole vain vaikea ennustaa, vaan eri ihmisillä on myös erilaisia ​​käsityksiä siitä, mitä menestys tarkoittaa.

Mutta on olemassa muutamia yleisiä periaatteita, jotka pätevät useimpiin oppilaitoksiin:

  • edellinen akateeminen menestys on suuri ennustaja tulevalle akateemiselle menestykselle , mikä ennustaa uran menestystä.

  • tietyt luonteenpiirteet ovat edullisia : rehellisyys, johtajuus, uteliaisuus, luovuus, empatia, sitkeys, motivaatio, kunnianhimo, yhteistyö, luottamus ja muut. Sinun ei tarvitse olla täydellinen kaikissa ulottuvuuksissa, mutta joidenkin näiden pitäisi koskea sinua voimakkaasti.

    • haluat myös yleensä välttää näiden piirteiden vastakohdan. Nämä ovat kaikki huonoja adjektiiveja: epäeettinen, kapea-alainen, motivoimaton, itsekeskeinen, ylimielinen, töykeä.

Akateemisen menestyksen ensimmäisen pääsyvaatimuksen osalta kurssitehtävillä ja testituloksilla on suurin rooli. Jos otit tiukan kurssikuorman ja sait korkean GPA: n ja sait korkeat SAT/ACT -pisteet, olet osoittanut, että pystyt käsittelemään lukion akateemikoita. Tämä tarkoittaa, että sinulla on hyvät mahdollisuudet menestyä akateemisesti yliopistossa.

Kuinka osoitat toisen vaatimuksen - persoonallisuuden piirteet? Osa tästä on henkilökohtaisissa esseissäsi ja oppitunneissasi, joissa näytät kiinnostuksesi ja annat äänesi persoonallisuudellesi.

Mutta tietysti kuvailet itseäsi uteliaana, luovana, yhteistyöhaluisena, ystävällisenä ja niin edelleen. Kuka kuvaisi itseään epäeettiseksi ja ilkeäksi?

Siksi oppilaitokset tarvitsevat objektiivisia kolmansien osapuolten tarkkailijoita kommentoimaan sitä, kuka olet. Tässä kohtaa opettajasi suositukset tulevat ja miksi ne ovat niin tärkeitä.

body_teacherclassroom.jpg

Uudelleenkirjeen rooli on osoittaa, kuka olet henkilö. Opettajasi ovat olleet kanssasi tekemisissä vähintään vuoden luokan ajan. He ovat nähneet sinut luokassa muiden oppilaiden kanssa ja mahdollisesti myös luokan ulkopuolella. On olemassa satoja pieniä vuorovaikutuksia, jotka muodostavat yhdessä opettajasi vaikutelman sinusta.

Miten olet vuorovaikutuksessa opiskelijoiden kanssa? Miten olet vuorovaikutuksessa opettajien kanssa? Kuinka luova työsi oli? Kuinka paljon olet osallistunut luokan keskusteluihin? Kuinka motivoitunut olit menestymään koulussa?

Oletko kusipää, eikä kukaan halua olla lähellä? Vai oletko joku, jonka opettaja uskoo tulevaisuuteen?

Hyvä opettajan suositus kertoo korkeakoululle kaiken edellä mainitun.

body_billfitzsimmons.jpg

Kuullaan Harvardin sisäänpääsyn dekaanilta

Mitä jos et vielä täysin usko minua? Olen vain yksi kaveri, jolla on omia kokemuksia.

Joten soitan William Fitzsimmonsille, Harvardin yliopiston sisäänpääsyn dekaanille:

Lukion opettajien ja ohjaajien suositukset ovat erittäin tärkeitä Harvardissa ja monissa muissa korkeakouluissa, erityisesti niissä, joissa on valikoiva pääsyprosessi. Pääsyämme virkamiehiin, jotka kohtaavat enemmän akateemisesti päteviä hakijoita kuin fuksiluokalla, tarkistavat kaksi vaadittua opettajan suositusta ja ohjaajaraportin erittäin huolellisesti ja kommentoivat niitä usein kirjallisesti jokaisessa hakemuksessa.

Projisoimme usein suositukset itse suurille näytöille, jotta kaikki hakukomitean jäsenet voivat nähdä ne alakomitean ja koko valiokunnan tarkasteluprosessin aikana helmi- ja maaliskuussa.

Suositukset voivat auttaa meitä näkemään paljon pidemmälle kuin testitulokset ja arvosanat ja muut valtakirjat, ja ne voivat valaista sellaisia ​​henkilökohtaisia ​​ominaisuuksia kuin luonne ja johtajuus sekä älyllinen uteliaisuus, luovuus ja rakkaus oppimiseen. Esseiden, haastattelujen ja muun sovelluksessa olevan materiaalin ohella suositukset voivat tarjota todisteita hakijan mahdollisuuksista vaikuttaa merkittävästi korkeakouluyhteisöön ja sen ulkopuolelle.

Lähde

Huomaa, kuinka hän sanoo Harvardin kohtaavan enemmän akateemisesti päteviä hakijoita kuin paikkoja.

Mitä tämä tarkoittaa? '' Ylioppilaiden joukossa, joilla on sama akateeminen pätevyys, käytämme persoonallisuuspiirteitä päättäessämme, kuka hyväksyä tai hylätä. '' Ja oppilaille tarkoitetut suosituskirjeet kuvaavat näitä persoonallisuuden piirteitä.

Kuolleen hevosen voittaminen: opettajasi suositukset lisäävät väriä akateemisiin saavutuksiisi, testituloksisi ja GPA: si.

Parhaat suosituskirjeet korkeakouluille ylistävät persoonallisuuttasi ja henkilökohtaisia ​​ominaisuuksiasi.

Siksi kaksi alla olevaa kirjainta ovat niin tehokkaita.

Teet ei haluat, että suosituskirjeesi ovat vain ansioluettelosi toistoja. Tämä antaa pääsyvastaavan nolla lisätietoja siitä, kuka olet henkilö.

Teet ei haluat, että suosituskirjeissäsi sanotaan vain: 'Johnny sai A: n ja palautti läksyt ajallaan.' Tämä tekee hyvin ilmeiseksi, että opettajalla ei ole aavistustakaan siitä, kuka olet henkilö, mikä tarkoittaa, että se lisää nolla hakemukseesi.

Suuret suositukset kertovat enemmän kuin luokkasi suorituskyvystä. He keskustelevat henkilökohtaisista ominaisuuksistasi, miltä vuorovaikutus kanssasi tuntuu ja miksi menestyt todennäköisesti tulevaisuudessa.

Ensin näytän kirjeeni sinulle analysoimalla, miksi ne olivat niin tehokkaita. Näet Harvardin pääsyvirkamieheni kohokohdat, jotka kertovat sinulle, mitä asioita hän piti tärkeinä.

Sitten annan sinulle neuvoja suhteiden luomiseen opettajiesi kanssa, jotta voit saada tällaisia ​​kirjeitä itse.

body_happywriter.jpg

sateenkaaren värijärjestys

Suosituskirjeen näytteitä

Yleensä et saa lukea suosituskirjeitä opiskelijoille, koska allekirjoitat FERPA -vapautuksen, luopumalla oikeuksistasi lukea hakemuksesi. Mutta pystyin noutamaan Harvardilta koko Common App- ja Harvard -sovellukseni alkuperäisten suosituskirjeideni kanssa.

Useimmat korkeakoulut edellyttävät, että sinulla on kaksi kirjettä opettajilta eri aiheissa. Kaksi opettajaa, joilta pyysin kirjeitä, olivat suosikkiopettajani koko lukiossa.

Henkilökohtaisesti, Vibroin voimakkaimmin opettajien kanssa, jotka todella välittivät opetuksesta . He antoivat sitoutuneille opiskelijoille energiaa, kohtelivat meitä ystävällisesti ja myötätuntoisesti ja ylittivät odotukset auttaakseen oppilaita menestymään. Minulla ei ollut vain hauskaa näiden opettajien kanssa, vaan he myös todennäköisemmin puolustivat minua innokkaasti kirjeessään.

Et ehkä viihdy opettajien kanssa samoista syistä, mutta on tärkeää, että valitset opettajat, joiden kanssa tulet toimeen ja joiden mielestäsi kirjoitetaan sinulle erittäin vahvoja kirjeitä .

Ensimmäinen kirjeeni tulee AP: n kemiaopettajalta 10. luokalta. Toinen tulee AP: n englannin kielen opettajalta 11. luokalta.

Kun luet näitä kirjeitä, muista - nämä kirjeet eivät tulleet heti. He tarvitsevat satoja pieniä vuorovaikutuksia yli vuoden ajan luodakseen vaikutelman siitä, kuka olet. Et voi huijata opettajaa kirjoittamaan sinulle suuren suosituskirjeen.

Jos pidät rehellisesti oppimisesta ja olet innostunut, vastuullinen ja kiinnostava opiskelija, suuri suosituskirje seuraa luonnollisesti. Hevosen tulee johtaa kärryä.

body_chemistry.png

Opettajan kirje 1: AP -kemian opettaja

Opiskelin AP -kemiaa 10thluokalla ja hänellä oli neiti Cherryl Vorak (nyt Mynster). Hän oli yksi nuoremmista opettajistamme, joka oli opettanut vain muutaman vuoden ennen kuin sain hänet.

Hän oli suosikkiopettajani koko lukiossa seuraavista syistä:

  • Hän oli selvästi ylpeä työstään. Hän oli hyvin välittävä, vietti paljon aikaa auttaakseen vaikeuksissa olevia oppilaita ja näytti harkitsevansa käsityönsä opettamista.
  • Opiskelijat pitivät häntä yleisesti, vaikka heillä ei mennytkään niin hyvin. Tämä on melko harvinaista. Hän oli oikeudenmukainen politiikassaan ja arvosanoissaan ja oli ystävällinen. Tämä oli sellainen opettaja, jossa jos et voinut hyvin, sinusta tuntui, että se oli sinun syytäsi, ei opettajan.

  • Osallistuin Yhdysvaltain kansalliseen kemian olympialaisiin (tämä oli ansaitsemani suuri akateeminen kunnia), ja hän oli puolustajani ja suuri resurssi tähän. Hän tarjosi minulle paljon koulutusmateriaalia ja auttoi minua selvittämään yliopiston kemian.

Kun hain yliopistoon lukuvuonna, olin tuntenut hänet kaksi täyttä vuotta ja seurustelin hänen kanssaan jatkuvasti, vaikka en ollut luokalla hänen kanssaan nuorempana vuonna. Luomme vahvan suhteen satojen pienten vuorovaikutusten aikana.

Kaikki tämä johtui suosituksesta, jonka näet täällä. Hevonen johtaa kärryä.

Ensin katsomme opettajan arviointisivua. Yhteisellä sovelluksella on nyt 16 arvosteltavaa ominaisuutta 10: n sijasta. Mutta ne ovat pitkälti samanlaisia.

Jos kuvia on vaikea lukea, vieritä alaspäin - Annan suosituksen tekstimuodossa.

body_harvardapp_teacher1-1.png

body_harvardapp_teacher1-2.png

Kuinka kauan olet tuntenut tämän opiskelijan ja missä yhteydessä?

Olen tuntenut Allenin oppilaana luokkahuoneessa ja luokkahuoneen ulkopuolella koulun ulkopuolisessa akateemisessa toiminnassa siitä lähtien, kun hän oli 10. luokalla.

Mitkä ovat ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleen kuvaamaan tätä oppilasta?

Älykäs, motivoitunut kriittinen ajattelija; Charasmatic, hyvin pyöristetty, lahjakas yksilö; Itsenäinen, kypsä, vastuullinen opiskelija.

Luettele kurssit, jotka olet opettanut tälle oppilaalle, ja merkitse muistiin kunkin opiskelijan kouluvuosi (10., 11., 12.) ja kurssin vaikeusaste (AP, kiihdytetty, arvosanat, IB, valinnaiset jne.)

Kymmenennellä luokalla Allen oli yksi AP -kemian luokan parhaista opiskelijoista.

Kirjoita mitä pidät tärkeänä tästä opiskelijasta, mukaan lukien kuvaus akateemisista ja henkilökohtaisista ominaisuuksista. Olemme erityisen kiinnostuneita ehdokkaan älyllisestä lupauksesta, motivaatiosta, kypsyydestä, rehellisyydestä, itsenäisyydestä, omaperäisyydestä, aloitteellisuudesta, johtamispotentiaalista, kasvukyvystä, erityisistä kyvyistä, innostumisesta, huolenpidosta toisista, tiedekunnan kunnioittamisesta ja vastoinkäymisistä. Otamme mielellämme vastaan ​​tietoja, joiden avulla voimme erottaa tämän opiskelijan muista.

kuinka saada vanhoja pisteitä

Katso oheinen kirje.

Arviot

Verrattuna muihin korkeakouluopiskelijoihin lukiossa, miten arvioit tätä opiskelijaa seuraavilla tavoilla:

Keskiarvon alapuolella Keskiverto Hyvä (keskimääräistä parempi) Erittäin hyvä (selvästi keskimääräistä parempi) Erinomainen (ylin 10%) Erinomainen (top 5%) Yksi harvoista suurimmista, joita olen kohdannut urallani
Luova, alkuperäinen ajatus
Motivaatio
Itsetunto
Itsenäisyys, oma -aloitteisuus
Älyllinen kyky
Akateeminen saavutus
Ajatuksien kirjallinen ilmaisu
Tehokasta keskustelua luokassa
Kurinalaisia ​​työtapoja
Kasvumahdollisuuksia

Tämä oli yhteinen sovellus vuosina 2004-2005, yli 10 vuotta sitten. Nykyisessä yhteisessä sovelluksessa kaikki nämä luokitukset säilytetään lukuun ottamatta kasvupotentiaalia. Nykypäivän yhteinen sovellus sisältää nyt myös tiedekunnan kunnioituksen, kypsyyden, johtajuuden, rehellisyyden, reagoinnin takaiskuihin, huolen toisista ja TE: n kaiken. Voit kertoa, että Common App -opettajien arvioinnit korostavat voimakkaasti persoonallisuutta.

Neiti Vorakilta näet erittäin vahvan arvion. Ensin hän sanoo tunteneensa minut yli kaksi vuotta ja hänellä on ollut vuorovaikutusta luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella. Sitten hän on erittäin innostunut ensimmäisten sanojensa vastauksesta ja luettelee paljon vahvoja henkilökohtaisia ​​piirteitä. Lopuksi hän antaa minulle korkeimmat mahdolliset arvosanat kaikista ominaisuuksista.

Arviot -osio on todella tärkeä. Yhdessä vaiheessa sinua verrataan kaikkiin opettajasi opettajiin. Mitä paremmat arvosanasi täällä ovat, sitä kilpailukykyisempi olet luokkatovereihisi verrattuna.

Mikä tekee sinusta riittävän hyvät arviot? Se riippuu henkilökohtaisista korkeakoulutavoitteistasi ja koulusi kilpailukyvystä. Mitä kilpailukykyisempiä oppilaitokset ovat, sitä korkeammat ovat luokituksesi.

Jos haet osavaltion kouluun, jossa pääsyaste on> 30%ja lukiosi on melko kilpailukykyinen, yksinkertaisesti erittäin hyvä tai erinomainen voi olla vahva arvio sinulle.

Toisaalta, jos haet valikoivimpiin korkeakouluihin, kuten Harvardiin, Stanfordiin tai muihin Ivy League -kouluihin, on tärkeää, että hänet on luokiteltu 'yhdeksi harvimmista urallani kohdatuista' mahdollisimman monen luokituksen osalta . Jos olet osa suurta koulua, tämä on kriittinen erottua muista opiskelijoista. Mitä kokeneempi ja luotettavampi opettaja, sitä merkityksellisempi tämä on. Haluat todella varmistaa, että olet yksi koulusi luokan parhaista, ellei yksi parhaista, joita opettaja on koskaan kohdannut.

Seuraavaksi katsotaan hänen kirjeensä.

Kun luet tätä, mieti - mitkä vuorovaikutukset saisivat opettajan kirjoittamaan tällaisen suosituksen? Tämä oli suhde, joka rakennettiin yli 2 vuoden aikana, ja jokainen pieni vuorovaikutus lisäsi kokonaisvaikutelmaa.

Jälleen, jos kuvat ovat liian pieniä luettavaksi, minulla on tarkka teksti alla, joten vieritä alas.

body_harvardapp_teacher1-3.png

body_harvardapp_teacher1-4.png

Ja tässä kirje tekstimuodossa. Olen lihavoitu osiot, jotka Harvardin maahanpääsyvirkailijani alleviivat:

Joita se voi koskettaa:

Olen erittäin iloinen, että kirjoitan tämän suosituksen Allen Chengille tukemaan hänen hakemustaan ​​päästä Harvardiin. Allenilla on syvä intohimo tieteeseen ja hän on ollut yksi harvoista poikkeuksellisen lahjakkaista opiskelijoista, joita olen kohdannut urallani edistyneen kemian opettajana. Hänen monien saavutustensa joukossa Allenin suorituskyky kemian olympialaisten kokeissa, joita suoritti noin 11 000 opiskelijaa valtakunnallisesti, sai äskettäin hänelle sijan toisena varajäsenenä Yhdysvaltain kemian olympiajoukkueessa ja sijoittui kuudenneksi maassa maamme edustaneessa tiimissä. viime keväänä Saksassa järjestetyssä kansainvälisessä kemian olympialaisten kilpailussa. Seniorina Allen toivoo voivansa ylittää suorituskykynsä jälleen toivoen saavuttaa vankan aseman yhtenä neljästä jäsenestä vuoden 2005 Yhdysvaltain kemian olympialaisten joukkueessa tänä keväänä.

Tapasin Allenin ensimmäisen kerran, kun hän oli toissijainen AP -kemian luokallani. Hän oli yläluokkalaisten luokan nuorin oppilas , mutta hän oli huippuopiskelija AP-kemian luokkien kahden osion joukossa, joita opetin lukuvuonna 2002-2003. Toisen vuoden opiskelijana hän työskenteli erittäin hyvin muiden kanssa, hallitsi laboratoriotekniikoita, ansaitsi AP -kemian kokeen parhaan pistemäärän ja oli yksi kansallisen kemian olympia -kokeen parhaista esiintyjistä sinä vuonna.

Allen oli yksi kansallisen kemian olympia -kokeen parhaista esiintyjistä vuonna 2003 yksi kansakunnan kahdestakymmenestä oppilasta, jotka ovat kelpuutuneet osallistumaan Yhdysvaltain kansallisen kemian olympialaisten maajoukkueeseen samana vuonna keväällä. Hän käytti paljon aikaa itsenäiseen opiskeluun varmistaakseen, että hän kattaisi kaikki aiheet, joita luokkamme ei vielä opiskellut, ja haki usein lisäopetusta lounaalla ja koulun jälkeen, jolloin hän esitti kysymyksiä ja suoritti laboratorioita edellisistä kemian olympialaisista kilpailuja harjoitteluun. Kun tulokset julkaistiin, Allen oli innoissaan siitä, että hän oli yksi Yhdysvaltojen kemian olympialaisten opintoleirin kahdestakymmenestä osallistujan joukosta, ja hän nautti kokemuksesta kansainvälisen kemian olympialaisten aikana, jolloin hän altistui orgaaniselle kemialle, fysikaaliselle kemialle, analyyttiselle kemialle, Biokemia jne., Tieteenaloja, joita tyypillisesti esiintyy korkeakoulutasolla.

Advanced Placement Chemistry -kurssin jäsenenä olen huomannut, että Allen on älykäs, tunnollinen, motivoitunut ja vastuullinen opiskelija, joka hallitsee teorian ja soveltaa sitä hyvin . Hän menestyi akateemisesti vertaisryhmiensä joukossa, selitti usein käsitteitä hämmentyneille luokkatovereilleen, osallistui aktiivisesti keskusteluun, esitti kysymyksiä varmistaakseen, että hän ymmärsi käsitteet tiukasti, ja etsi lisälähteitä täydentäviin ongelmanratkaisutehtäviin. Tiedemiehenä hän oli aina huolellinen suorittaessaan kokeita, hän johti laboratorioryhmänsä suorittamaan kokeita onnistuneesti, hän kirjoitti suuria yksityiskohtaisia ​​analyyttisiä laboratorioraportteja ja työskenteli hyvin muiden kanssa. Allen on oma -aloitteinen, omistautunut, ahkera korkean älykkyyden opiskelija, joka pystyy ymmärtämään vaikeita käsitteitä, ajattelemaan kriittisesti ja käsittelemään kilpailukykyisen korkeakouluympäristön tiukkuutta. Hän osoittaa johtajan ominaisuuksia ja lupaava tiedemies, joka todella rakastaa tiedettä.

Allen tekee minuun todella vaikutuksen opiskelijana, joka etsii aktiivisesti uusia kokemuksia, jotka tukevat hänen rakkauttaan tieteeseen. Viime kesänä Allen osallistui MIT: n Tutkimusinstituuttiin, jossa hän teki tutkimusta neurotieteen alalla. Lisäksi Allen on tehnyt tutkimusta Jisan Research Instituten kanssa professorin johdolla kahden vuoden ajan, ja hän on äskettäin tehnyt yhteistyötä paperin kanssa, joka julkaistiin ja esiteltiin LASTED International Conference on Robotics and Applications tänä vuonna Havaijilla. Tutkimuksen tekemisen lisäksi Allen on toiminut myös vapaaehtoisena metodistissairaalassa ja Hope of Cityn kansallisen lääketieteellisen keskuksen immunologialaboratoriossa, jossa hän on voinut vahvistaa yleisiä laboratoriotaitojaan. Hän on selvästi itsenäinen, aktiivinen yhteiskunnan jäsen, joka pyrkii henkilökohtaisiin etuihin.

Akateemisen huippuosaamisensa lisäksi Allen on karismaattinen yksilö jota opettajat ja ikätoverit kunnioittavat ja pitävät. Koko lukiouransa ajan Allen pysähtyi usein huoneessani lounaalla ottamaan AP -kemian testit tarkistamaan yleistä kemiaansa, mutta hän pysähtyi usein myös lounaan aikana tai koulun jälkeen keskustelemaan viimeisimmistä tapahtumista, koulun tapahtumista tai muista eri aiheista. Hänen kypsyytensä ja karismansa ovat ominaisuuksia, jotka ovat melko harvinaisia ​​lukiolaisten keskuudessa. Hän on hyvässä vuorovaikutuksessa ikätovereiden kanssa, olipa kyseessä luokkahuoneympäristö tai laajempi monipuolinen opiskelijaväestö, jossa hänet tunnetaan tasapainoinen yksilö, jolla on lämmin persoonallisuus ja huumorintaju . Hän tasapainottaa aikansa hyvin menestymällä raskaalla kurssikuormalla, joka on täynnä edistyneitä harjoittelutunteja, ja hän osallistuu myös erilaisiin koulun ja yhteisön toimintoihin, mukaan lukien koulumme akateemiset tiimit, jotka tarjoavat jäsennellyn mutta hauskan foorumin kilpailulle ja oppimiselle. Allen on monipuolinen yksilö, joka selvästi nauttii haasteista.

Kaiken kaikkiaan Allen esittelee johtajan ja suuren tiedemiehen ominaisuuksia hänellä on runsaasti tutkimuskokemusta ja hän menestyy akateemisesti haastavissa korkeakoulutason kursseissa. Hän on älykäs, monipuolinen ja maadoitettu yksilö, joka haastaa itsensä ja etsii aktiivisesti uusia mahdollisuuksia ja kokemuksia. Hänellä on päättäväisyyttä, kypsyyttä ja älykkyyttä menestyä kaikissa pyrkimyksissä ja hän ylläpitää aina positiivista asennetta. Hänen akateemiset ja henkilökohtaiset saavutuksensa osoittavat, että hän on sitoutunut koulutukseensa ja tekee kovasti töitä saavuttaakseen tavoitteensa. Hän huokuu itsevarmuutta ja on elävä, lähtevä ja ystävällinen persoonallisuus, jonka avulla hän voi tulla toimeen muiden kanssa erittäin hyvin missä tahansa ympäristössä. Ihailen häntä älykkyydestään, vilpittömyydestään, rehellisyydestään ja rehellisyydestään, ja olen vaikuttunut hänen kurinalaisuudestaan ​​itsenäisenä oppijana. Hän on erittäin motivoitunut yksilö, jolla on tiedonjano. Allen Cheng olisi todella ylivoimainen lisä Harvardin opiskelijakuntaan.

Ystävällisin terveisin,

Cherryl Vorak

AP -kemia, kemian kunniaopettaja

Kirje on erittäin vahva monista syistä. Ensinnäkin pituus on huomattava - Useimmat kirjaimet ovat vain sivun pituisia, mutta tämä on lähes kaksi täyttä sivua , yksi väli. Tämä on melko harvinaista, koska opettajien on usein kirjoitettava kymmeniä kirjeitä vuodessa. On selvää, että hän on ollut kanssani paljon vuorovaikutuksessa, välittää paljon minun tukemisestaan ​​ja on valmis panostamaan siihen.

Rakenne on tehokas: ensin neiti Vorak puhuu akateemisista saavutuksistani, sitten henkilökohtaisista ominaisuuksistani ja vuorovaikutuksestani ja sitten yhteenvedon tulevaisuudesta. Tämä on täydellinen sekoitus tehokkaista kirjaimista. Hän korostaa tärkeimpiä opetuksen ulkopuolisia tehtäviäni ja palkintoitani (voit lukea siitä lisää täältä Täydellinen korkeakouluhakemukseni).

Yksityiskohtaisesti, hänen sanakirjansa ja sanamuotonsa ovat erityisiä ja tukevia . Hän tekee kantani selväksi tarkkoja lausuntoja : 'nuorin oppilas… huippuluokan oppilas kahden jakson joukossa' ja 'yksi kansakunnan kahdestakymmenestä opiskelijasta'. Hän kuvailee selkeästi panostamiani töitä, kuten korkeakoulutason kemian opiskelu ja itsenäinen opiskelu.

Kuvaillessani persoonallisuuttani hän on ylenpalttinen ja täydentää monia ulottuvuuksia : 'tunnollinen, motivoitunut ja vastuullinen', 'osoittaa johtajan ominaisuuksia', 'etsii aktiivisesti uusia kokemuksia', 'karismaattinen', 'tasapainoinen yksilö, jolla on lämmin persoonallisuus ja huumorintaju'. Näet kuinka hän todella tarkistaa kaikki korkeakoulujen välittämät ominaisuudet ja vahvistaa hänen arvosanansa.

Kaiken kaikkiaan neiti Vorakin kirje tukee täydellisesti hakemustani - rakkauteni tiedettä, yleistä akateemista suoritustani ja persoonallisuuttani kohtaan. Viimeinen osa on erityisen tärkeä - hän lisää paljon enemmän värejä kuin AP -kemian A. Tämä kirje oli tärkeä täydentämään yleistä akateemista suoritusta ja saavutuksia, jotka on esitetty muussa hakemuksessani.

Siirrytään toiseen Common App -opettaja -suositukseen.

feature_English-1.jpg

Opettajan kirje 2: AP Englannin kielen opettaja

Toinen opettaja rouva Swift oli toinen suosikki. Keski-ikäinen, kokenut englannin opettaja, kuvailisin häntä 'tuliseksi' hyvällä tavalla. Hän oli intohimoinen ja yritti aina nousta oppilaista luokan keskusteluissa. Hän oli haastava opettajana ja luokkalaisena, ja halusin aina tehdä häneen vaikutuksen. Emotionaalisesti hän oli luotettava tuen lähde opiskelijoille.

Ensinnäkin opettajien arviointi yhteisestä sovelluksesta:

body_harvardapp_teacher2-1.png

body_harvardapp_teacher2-2-1.png

Kuinka kauan olet tuntenut tämän opiskelijan ja missä yhteydessä?

2 vuotta, AP -opiskelija.


Mitkä ovat ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleen kuvaamaan tätä oppilasta?

(tyhjä)

Luettele kurssit, jotka olet opettanut tälle oppilaalle, ja merkitse muistiin kunkin opiskelijan kouluvuosi (10., 11., 12.) ja kurssin vaikeusaste (AP, kiihdytetty, arvosanat, IB, valinnaiset jne.)

11. luokan AP Englanti

Kirjoita mitä pidät tärkeänä tästä opiskelijasta, mukaan lukien kuvaus akateemisista ja henkilökohtaisista ominaisuuksista. Olemme erityisen kiinnostuneita ehdokkaan älyllisestä lupauksesta, motivaatiosta, kypsyydestä, rehellisyydestä, itsenäisyydestä, omaperäisyydestä, aloitteellisuudesta, johtamispotentiaalista, kasvukyvystä, erityisistä kyvyistä, innostumisesta, huolenpidosta toisista, tiedekunnan kunnioittamisesta ja vastoinkäymisistä. Otamme mielellämme vastaan ​​tietoja, joiden avulla voimme erottaa tämän opiskelijan muista.

(tyhjä)

Arviot

Verrattuna muihin korkeakouluopiskelijoihin lukiossa, miten arvioit tätä opiskelijaa seuraavilla tavoilla:

Keskiarvon alapuolella Keskiverto Hyvä (keskimääräistä parempi) Erittäin hyvä (selvästi keskimääräistä parempi) Erinomainen (ylin 10%) Erinomainen (top 5%) Yksi harvoista suurimmista, joita olen kohdannut urallani
Luova, alkuperäinen ajatus
Motivaatio
Itsetunto
Itsenäisyys, oma -aloitteisuus
Älyllinen kyky
Akateeminen saavutus
Ajatuksien kirjallinen ilmaisu
Tehokasta keskustelua luokassa
Kurinalaisia ​​työtapoja
Kasvumahdollisuuksia

Näet heti, että hänen huomautuksensa ovat teräviä. Hän ei edes täyttänyt osiota ensimmäisistä sanoista, jotka tulevat mieleen kuvaamaan tätä oppilasta.

Voit liimata tämän siihen, etten ole hänen mielessään erottuva opiskelija tai hän vain kyllästyy suosituskirjepyyntöihin vuosittain.

Arvioin ansaitsen kolme urani kärkipäästä motivaatiolla, itsenäisyydellä, aloitteellisuudella ja älyllisellä kyvyllä. Loput on merkitty erinomaisiksi (top 5%).

Nämä ovat yleisesti erinomaisia ​​arvosanoja, mutta eivät niin yleisesti 'huippua koskaan' verrattuna AP -kemian opettajaani.

Tähän on muutama selitys. Kun opettajan ura pidentyy, tämän arvon saavuttaminen on yhä vaikeampaa. Koska rouva Swift oli paljon vanhempi kuin neiti Vorak, hän oli jo käynyt läpi paljon opiskelijoita, mikä vaikeuttaa olemista yksi harvoista koskaan kohdatuista.

En luultavasti myöskään erottunut niin paljon kuin kemiaopettajani - suurin osa saavutuksistani oli luonnontieteissä (johon hän ei ollut läheisessä yhteydessä), ja minulla oli lahjakkaita luokkatovereita. Siitä huolimatta arvostin hänen antamiaan 3 pistettä.

Nyt kirje. Jälleen kerran, kun luet tätä kirjettä, mieti: mitä satoja vuorovaikutuksia luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella olisi johtanut tällaiseen kirjeeseen?

body_harvardapp_teacher2-3.png

Joita se voi koskettaa:

On suuri ilo, että suosittelen Allen Chengiä pääsemään kouluun. Kolmen vuoden aikana työskennellessäni hänen kanssaan hän on osoittanut korkean menestyksen edellyttämät ominaisuudet korkealaatuisen yliopiston vaativassa akateemisessa ilmapiirissä sekä sosiaaliset taidot, joita tarvitaan menestyäkseen yliopistossa.

Akateemisesti hän on erittäin vahva opiskelija, joka ansaitsee A -lukukauden sekä AP Juniorin englannin kielellä (harva saavuttaa), että A: n koko lukio -uransa ajan. Hän osoittaa jatkuvasti omistautumista ja voimaa kaikessa lähestymisessään. Hän on National Honor Society -yhdistyksen, Kalifornian apurahaliiton jäsen ja kiinteä osa Jisan Research Institute -instituuttia. Hän on tärkeä jäsen kaikessa, mihin hän kuuluu.

Luokkahuoneen ulkopuolella Allenin intohimo on tutkimus. Hänellä on loistava ja salamannopea mieli; hän on fantastinen tiedemies, jolla on suuri karisma ja johtamistaidot. Vaikka hän on vuoden nuorempi kuin muu luokkansa, hän on päät ja hartiat niiden yläpuolella. Hän on ollut jo jonkin aikaa enemmän kuin valmis kaikkeen, mitä suuri yliopisto tarjoaa.

Ehkä yksi Allenin merkittävimmistä ominaisuuksista on hänen ajatuksen riippumattomuus ja hänen halunsa ilmaista nämä ajatukset . Muissa tilanteissa, joissa oppilaat eivät koskaan puhuneet mielipiteitään, hän ei epäröinyt esittää kysymyksiä, ajatuksia ja ideoita. Hän oli aina aktiivinen osallistuja luokkakeskusteluihin, hänen animoitu luonteensa ja kiistanalaiset kannat Usein se on kipinä, joka sai koko luokan kiihkeään ja kiivaaseen kiistelyjaksoon, usein hänen kanssaan yhden tai toisen puolen keskipisteessä.

Hänen muut ominaisuutensa ovat yhtä suuria - hänen johtamistaidot nousi eturintamaan ryhmäprojekteissa, joissa hän otti vastuulleen, ottaessaan suurimman osan työstä ja vastuusta, varmistaen, että kaikki valmistui ajoissa ja hänen erittäin korkeiden standardiensa mukaisesti. Hänellä on myös kyky ottaa hiljainen ja ujo oppilas ja osallistua aktiivisesti hänen kanssaan muuttamalla tämä oppilas aktiiviseksi luokan jäseneksi. Menin kaikin tavoin tapaamaan häntä muiden opiskelijoiden kanssa, jotka tarvitsivat tällaista huomiota ja rohkaisua.

Toinen ominaisuus, joka erottaa hänet muista oppilasjohtajista, on hänen vakaumuksen vahvuus . Hän väittelee mistä tahansa aiheesta, joka on koskettanut hermoa. Hän hengittää raa'alla, hillitsemättömällä intohimolla. Se on harvinainen lahja kaikenikäiselle henkilölle; jossakin vain 16 , se on henkeäsalpaava. Hän on rehellinen, ei koskaan kumartunut pettämään; hän on viihdyttävä ja luottaa järkeen, tietoon ja älykkyyteen vakuuttaakseen. Ystävät luottavat häneen; hän on tarkkaavainen heidän todellisiin tarpeisiinsa. Opettajat nauttivat hänestä luokissaan.

Suosittelen Allenia täysin, epäröimättä. Hän tekee jälkensä ja tulee tunnetuksi.

Judith Swift

Kaiken kaikkiaan tämä kirje on erittäin vahva. Se on vain yhden sivun pituinen, mutta hän viettää paljon enemmän aikaa henkilökohtaisiin ominaisuuksiini. Hän kirjoittaa tyypillisellä ilmeellään:

'' Muissa tilanteissa, joissa oppilaat eivät koskaan sanoisi mielipiteitään, hän ei epäröinyt esittää kysymyksiä, ajatuksia ja ideoita. ''

'kiistanalaiset kannat ovat usein kipinä, joka lähti liikkeelle koko luokasta'

'kyky ottaa hiljainen ja ujo oppilas ja osallistua aktiivisesti' ... 'meni tieltäni kumppaniksi hänen kanssaan muiden opiskelijoiden kanssa, jotka tarvitsivat'

'vakaumuksen vahvuus' ... 'raaka, hillitsemätön intohimo' ... 'Hän väittelee mistä tahansa aiheesta, joka on koskettanut hermoa.'

Nämä kommentit tukevat vahvasti persoonallisuuttani. Kallistun enemmän epäkunnioittavaan, suoraviivaiseen persoonallisuuteen, enkä pelkää sanoa mielipiteeni. Vaikka tämä tuli esille henkilökohtaisissa esseissäni ja sovelluksessani, A. kokenut opettaja, joka vakuuttaa tästä, lisää paljon enemmän painoa kuin vain kirjoittaminen itsestäni .

Jälleen tämä vaikutelma syntyi yli vuoden hänen opettamisestaan. Se ei ollut vain yksi kerta, kun pysähdyin luokan jälkeen. Se oli jatkuva osallistuminen luokkakeskusteluihin, vahva suoritus ympäri vuoden ja todennäköiset havainnot minusta, kun en tiennyt hänen edes etsivän.

Kun pidän mielessäni kaksi kirjettäni, lopetetaan neuvoilla siitä, kuinka saat parhaat mahdolliset college -kirjeet.

body_opettaja-2.jpg

Kuinka saat parhaat suosituskirjeet opettajiltasi

Tähän mennessä olen toistanut tärkeimmät neuvoni sinulle muutaman kerran. Tärkeintä on, että neuvo pysyy kiinni ja että todella käytätte sitä.

Parhaat suosituskirjeet opiskelijoille kertovat henkilökohtaisista ominaisuuksistasi ja miksi se tekee sinusta tulevaisuuden lupaavan majakan.

Et voi huijata opettajaa kirjoittamaan sinulle vahvaa kirjettä. Tämä on väärä asenne, ja useimmat opettajat voivat haistaa epärehellisyyttä. Älä ajattele, että voit vain pysähtyä luokan jälkeen kolme kertaa ja saada opettajan olemaan ystäväsi.

Sen sijaan opettajasi vaikutelma sinusta rakentuu satojen vuorovaikutusten yli —Luokkakeskusteluissa, ryhmäprojekteissa, läksyissä, esitysten aikana, kun kiistellään testituloksista ja vaikka luulet, ettei hän kuuntele.

Jos pidät rehellisesti oppimisesta ja olet innostunut, vastuullinen ja kiinnostava opiskelija, suuri suosituskirje seuraa luonnollisesti. Hevosen tulee johtaa kärryä.

body_strategy.jpg

Kaikki tämä mielessä, tässä on strategioita siitä, miten voit rakentaa hyviä suhteita opettajiin ja saada erittäin vahvoja kirjeitä matkan varrella:

  • Määritä toiselta lukuvuodelta alkaen 2-3 opettajaa joka vuosi . Sinulla on vähintään yksi matematiikasta/luonnontieteistä ja toinen muista aineista. Et saa kirjeitä kaikilta, mutta haluat varmuuskopiot siltä varalta, että suosituimmat kirjoittajasi eivät onnistu.

  • Valmistaudu hyvin luokan keskusteluihin äläkä pelkää kuulostavan tyhmältä. Puhu mielipiteesi ja opettajasi muistaa sen. Opetusapulaisena korkeakoulussa ja korkeakoulussa voin kertoa omakohtaisesti, kuinka ärsyttävää on esittää luokalle kysymys eikä kukaan vastaa. Valmistaudu etukäteen ja osoita, että olet yksi harvoista opiskelijoista, jotka todella välittävät oppimisesta.

  • Keskustele vuorovaikutuksessa opettajien kanssa itsesi parantamiseen ja oppimiseen, älä paremman arvosanan saamiseen. Tämä koskee luokittelusta, ryhmäprojekteista ja testin oppimisesta puhumista. Opiskelijat, jotka hakevat lisäpisteitä testissä, ovat todella ärsyttäviä. Sitä vastoin opiskelijat, jotka yrittävät selvittää heikkoutensa ja miten parantaa tulevaisuutta, ovat todella hauskoja työskennellä.

  • Yritä helpottaa opettajan elämää. Jos voit auttaa opettajaa säästämään aikaa, hän rakastaa sinua siitä. Tämä voi tarkoittaa vaikeuksissa olevien luokkatovereiden auttamista, muistiinpanojen jakamista luokan kanssa tai huomaa ongelmia, joita hänellä on, ja yrittää korjata niitä.

Tämä vaatii jatkuvaa työtä ja energiaa, mutta se on luotettavin tapa saada erittäin vahvoja suosituskirjeitä. Vielä enemmän, sinulla on todennäköisesti paljon hauskempaa koulussa ja rakennat vahvan suhteen aikuisen mentorin kanssa, joka voi opettaa sinulle paljon.

Jos haluat saada paljon yksityiskohtaisempia neuvoja tämän kanssa vuorovaikutuksessa opettajien kanssa, tutustu oppaaseen Miten saada 4.0 GPA ja paremmat arvosanat.

Jatka lukemista rakentaaksesi college -sovelluksesi

Pidätkö neuvostani tässä oppaassa? Hienoa - olen kirjoittanut paljon enemmän auttaakseni sinua luomaan vahvimman mahdollisen yliopistosovelluksen.

Haluatko lisää suosituskirjeitä? Katso vielä 4 erinomaista suosituskirjettä opettajilta.

Kuinka saada täydellinen SAT -pisteet / Kuinka saada täydellinen ACT -pisteet

kuinka ratkaista rubiikkakuutio

Tuntuuko sinusta siltä, ​​että SAT/ACT -pisteet ovat pienemmät kuin korkeimmat korkeakoulusi etsivät? SAT- ja ACT -pisteistä täydellisen pistemäärän saaneena olen oppinut tärkeitä strategioita heikkouksien huomioimiseksi ja niiden parantamiseksi. Lue nämä oppaat parantaaksesi SAT/ACT -pisteitäsi.

Tutustu myös sarjaani täydellisten pisteiden saamisesta jokaisesta SAT/ACT -osiosta:

SAT 800 -sarja: Lukeminen | Matematiikka | Kirjoittaminen

ACT 36 -sarja: Englanti | Matematiikka | Lukeminen | Tiede

Kuinka päästä Harvardiin ja Ivy Leagueen

Haluatko huippukoulun, kuten Harvardin, Stanfordin, Yalen tai Ivy League -koulut? Sinun vaikutelmasi siitä, mitä he etsivät, voi olla täysin väärä.

Tässä oppaassa opit:

  • miksi korkeakoulut ovat olemassa ja mitä se tarkoittaa etsimillesi opiskelijoille
  • miksi hyvin pyöristetty on hylkäämisen tie
  • mikä sovellus Spike on ja miksi se vie sinut jokaiseen korkeakouluun, johon haet
  • kuinka kehittää oma piikki

Jos tavoittelet huipputason korkeakouluja, tämä on pakko lukea sinulle.

Kuinka saada 4.0 GPA ja paremmat arvosanat

Tuntuuko sinusta, että sinulla on vaikeuksia tasapainottaa tiukkaa kurssikuormaa hyvien arvosanojen kanssa? Et ole yksin - tämä on haaste monille lukiolaisille valtakunnallisesti.

Tässä oppaassa kerron sinulle kaiken, mitä tiedän hyvien arvosanojen saamisesta. Tämä sisältää ajattelutavan ja psykologian; opiskelutottumukset, jotka sinulla on oltava; ja yksittäisten aiheiden strategiat. Vaikka et tavoittele 4.0 GPA: ta, tämä kannattaa lukea - opit jotain, joka voi säästää satoja tunteja opiskeluaikaa.

Onko ystäviä, jotka tarvitsevat myös apua testin valmistelussa? Jaa tämä artikkeli!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Stevensonin yliopiston pääsyvaatimukset

Findlayn yliopiston pääsyvaatimukset

Vialliset muokkaajat SAT-kirjoituksessa: Kieliopin säännön valmistelu

Kuinka riippuvat ja väärin sijoitetut muokkaajat näkyvät SAT-kirjoituksessa? Tiedätkö strategiat hyökätä tämän tyyppisiin kysymyksiin? Lue opas ja harjoittele.

Mikä on tarinan juoni? Kertomuksen viisi osaa

Mikä on juoni? Jaottelemme koko juoni-määritelmän auttaaksemme sinua analysoimaan minkä tahansa tarinan kertomuksen.

3.1 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 3.1

Mikä on 3.1 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä oppilaitokset hyväksyvät 3.1 GPA: n? Ota selvää, mihin kouluihin pääset.

Indiana -yliopiston kaakkoispääsyvaatimukset

William Paterson University SAT -pisteet ja GPA

Dillardin yliopiston pääsyvaatimukset

Etelä -Alabaman yliopiston pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Westchester Enriched Science Magnets (WESM): Terveys- ja urheilulääketieteen magneettilistat ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Westchester Enriched Science Magnets (WESM): Health and Sports Medicine Magnetista Los Angelesissa, Kaliforniassa.

Parhaat AP-biologiakirjat 2021: Täydelliset asiantuntija-arvostelut

Etsitkö parasta AP-biologiakirjaa tarpeisiisi? Tarkistamme kaikki parhaat vaihtoehdot ja autamme sinua päättämään, mitä arvostelukirjoja haluat käyttää ja mitä välttää.

Alfred State College SAT -tulokset ja GPA

Point Parkin yliopiston pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Marshallin peruskoululuokitukset ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Marshall Fundamental High Schoolista Pasadenassa, Kaliforniassa.

Embry-Riddle Aeronautical University - Daytona Beach ACT -pisteet ja GPA

Keskimääräiset AP-pisteet jokaiselle AP-tentille

Mietitkö, mikä on AP: n keskimääräinen pisteet ja miten pisteet hyviksi? Lue asiantuntijaoppaamme.

Kalifornian parhaat koulut | Theodore Rooseveltin lukion sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Theodore Roosevelt Senior High Schoolista Los Angelesissa, Kaliforniassa.

Mitä sinun on tiedettävä Agouran lukiosta

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Agoura High Schoolista Agourassa, Kaliforniassa.

1390 SAT-pisteet: Onko tämä hyvä?

Mitä tarvitset Delawaren yliopistoon: Pääsyvaatimukset

1380 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

Brandeis University SAT -pisteet ja GPA

Tulsa-yliopiston pääsyvaatimukset

Mitä sinun on tiedettävä Lodin lukiosta

Löydä osavaltion rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Lodin lukiosta Lodissa, Kaliforniassa.

Paras IB -matematiikka: Analyysi ja lähestymistavat Opinto -opas ja huomautuksia SL/HL: lle

Miten opiskelet IB Math SL/HL: lle? Lue IB Math -muistiinpanoistamme ja ilmainen opasoppaamme parhaista käytettävissä olevista resursseista.