Aihe-verbisopimus SAT-kirjoittamisesta: strategiat ja käytännöt

feature_important.jpeg

Aihe-verbisopimus voi olla SAT: n testatuin kielioppisääntö . Siksi vain hallitsemalla tämän säännön ja sen sovellukset olet hyvin matkalla kohti naurettavan hyviä pisteitä SAT -kirjoituksessa.

Vaikka sääntö itsessään on suhteellisen yksinkertainen, siihen liittyvät kysymykset voivat olla haastavia ja vähän hankala. Tässä artikkelissa opetamme sinulle, kuinka tulla mestariksi kaikessa SAT: n aihe-verbisopimuksessa.

Tässä postauksessa teen seuraavaa:

  • Anna sinulle selkeä käsitys aihe-verbi-sopimuksesta.
  • Selitä, miksi ja miten aihe-verbisopimuskysymykset SAT: ssa voivat olla hankalia.
  • Tarjoa yleisiä strategioita, joiden avulla voit vastata oikein aihe-verbi-sopimuksen kysymyksiin.
  • Anna käytännön kysymyksiä, jotta voit testata oppimaasi.

Arvostelu: Mikä on aihe?

Yksinkertaisesti, aihe on substantiivi, joka vastaa lauseessa olevaa verbiä . Lauseessa, jossa on toiminto, aiheena on substantiivi, joka suorittaa toiminnon. Tässä on esimerkki:

Justin pelasti maailman.

Justin on aihe, koska hän pelasti.

Lauseessa, jossa on kuvaus, tyypillisesti käyttämällä jonkin verbin muotoa olla, aihe on kuvattava substantiivi. Mieti tätä kauniisti kirjoitettua lausetta:

Justin on hämmästyttävän nöyrä.

Justin on aihe, koska hän on hämmästyttävän nöyrä henkilö.

Nyt kun meillä on peruskäsitys aiheesta, määritellään tämä kaikkialla läsnä oleva SAT -kielioppi.

Mikä on aihe-verbisopimus?

Subjekti-verbi-sopimus on sääntö, jonka mukaan kaikkien kohteiden on oltava samaa mieltä verbiensä kanssa . Ainutlaatuinen aiheet käyttävät yksittäisiä verbejä . Monikkotietokohteet käyttävät monikkoisia verbejä .

Suurin osa SAT: n aihe-verbisopimuskysymyksistä koskee verbin muotoja yksikkömuodossa kolmannessa persoonassa (hän/se/yksi) ja kolmannen persoonan monikkomuotoja (he).

Nykyisen ja nykyisen täydellisen verbin aikamuodossa kolmannen persoonan yksikköverbimuodot päättyvät s: ään . Kolmannen persoonan monikon verbimuodot eivät .

Katsotaanpa esimerkkilause, jotta ymmärrät paremmin tämän säännön:

tapaus läntinen varausyliopisto msw

Julkkiksen kokkikokkihummeria ja hanhenmaksaa.

Tämä lause luultavasti 'kuulostaa' väärältä korvallesi, mutta tarkennetaan tarkalleen miksi. Tämän lauseen aihe on 'kokki'. Ilmeisesti, koska puhumme vain yhdestä kokista, aihe on yksikkö . Siksi verbin tulee olla yksikkömuodossa. `` Kokki '' on kuitenkin verbin kolmannen persoonan muoto, joten tämä lause on virheellinen. Näin lause pitäisi lukea:

Julkkiksen kokkikokithummeria ja hanhenmaksaa.

Tässä toinen perusesimerkki:

Voimistelijatsuorittaauskomattomia voimia.

Yllä olevassa lauseessa aihe on 'voimistelijat', koska he suorittavat esiintymisen. 'Voimistelijat' on monikko joten verbin tulee olla monikossa . Kuitenkin 'suorittaa' on yksikkömuodossa. Tämä on korjattu lause:

Voimistelijatsuorittaauskomattomia voimia.

Tämä sääntö on suhteellisen yksinkertainen ja helppo ymmärtää, eikö? Jotkut teistä saattavat ajatella, että kaikki SAT: n aihe-verbisopimusvirheet on yhtä helppo havaita kuin yllä olevissa esimerkkilauseissa. Kuitenkin perinteisellä SAT -tavalla SAT-lauseet ovat tarkoituksellisesti petollisia ja aihe-verbi-sopimukseen liittyvät kysymykset voivat olla melko haastavia.

body_magic.jpg

Aihe-verbisopimuskysymykset voivat pettää sinut

Miksi nämä kysymykset ovat hankalia?

Yleensä SAT: n aihe-verbi-sopimukseen liittyvät kysymykset voivat olla vaikeita, koska aihetta ei yleensä aseteta suoraan verbin eteen.

Tämä ongelma ilmenee kahdella tavalla: keskeyttäviä lauseita ja käänteisiä lauseita, joissa aihe seuraa verbiä.

Yhteinen ansa #1: keskeytyslauseet

Keskeyttävät lauseet ovat lauseita, jotka erottavat aiheen verbistä . Tällaiset lauseet vaikeuttavat kohteen paikantamista ja sen määrittämistä, onko verbin oltava yksikkö vai monikko. On olemassa erityyppisiä keskeytyslauseita, ja tarkastelemme tarkemmin muutamia niistä. Et tiedä, että sinun on tiedettävä kaikki erityiset kielioppitermit, mutta on tärkeää tunnistaa, miten ne vaikuttavat aihe-verbi-sopimuksen kysymyksiin .

Ei-olennaiset lausekkeet

Ei-välttämättömät lausekkeet ovat lauseita, jotka kuvaavat substantiivia, joka on usein aihe-verbi-sopimuksen kysymys SAT: ssa. Ei-välttämättömiä lausekkeita ympäröivät pilkut. Nämä lausekkeet voidaan poistaa ilman luoda kieliopillisia virheitä tai muutoksia lauseen merkityksessä . Otetaan esimerkiksi tämä lause:

Lääkärini, joka on hyvin epäystävällinen , puhui minulle alle minuutin.

Lihavoitu lause on ei-olennainen lauseke. Se erotetaan pilkuilla, ja lausekkeen poistaminen ei aiheuta virhettä tai muuta lauseen merkitystä. Ilmausta käytetään vain kuvaavien tietojen antamiseen aiheesta. Katso:

Lääkärini, joka on hyvin epäystävällinen,puhui minulle alle minuutin.

mitä aice tarkoittaa

Ei-olennainen lauseke alkaa usein suhteellisella pronominilla (mikä, kuka, kenen tai missä), mutta se ei ole lauseessa, joka tunnetaan nimellä miellyttävä . Soveltuva toimii kuin ei-välttämätön lauseke, mutta sillä ei ole verbiä. Tässä on esimerkki:

Lääkärini, erittäin epäystävällinen mies , puhui minulle alle minuutin.

Lause antaa jälleen tietoa lääkäristä, mutta se voidaan poistaa eikä luo virheitä tai muuta lauseen merkitystä.

Joten miten näiden lauseiden tunteminen auttaa sinua vastaamaan oikein aihe-verbisopimukseen liittyviin SAT-kysymyksiin? Minä selitän.

SAT: n ei-olennaiset lausekkeet ja ehdotukset

SAT: ssa nämä lauseet sijoitetaan aiheiden ja verbien väliin huijatakseen sinua ajattelemaan, että aihe on yksikkö tai monikko . Katso tätä esimerkkiä väärin kirjoitetusta lauseesta, jossa olen alleviivannut aiheen ja lihavoinut verbin:

Oma matematiikkaopettaja, joka on erittäin vaativa ja huutaa kaikille opiskelijoille, antaa liikaa läksyjä.

Aihe on yksikkö ja verbi on monikossa. On kuitenkin olemassa ei-olennainen lauseke, joka erottaa aiheen verbistä, joten aiheen ja verbin välisen sopimuksen virheen löytäminen on vaikeampaa.

Myös SAT: ssa ei-välttämättömässä lausekkeessa on usein monikkosääntö, joka on sijoitettu verbin viereen tällaisessa lauseessa. Monet testin tekijät olettavat virheellisesti, että oppilas on aihe, varsinkin jos luet kysymyksen nopeasti kerralla. Tässä on oikaistu versio yllä olevasta lauseesta:

Oma matematiikkaopettaja, joka on erittäin vaativa ja huutaa kaikille opiskelijoille, antaa liikaa läksyjä.

body_homework.jpg

Joten miten vältät joutumasta tähän yhteiseen ansaan, jonka SAT asettaa sinulle?

Strategia

Tällaisia ​​kysymyksiä varten ylitä aina soveltuvat ja ei-olennaiset lausekkeet . Näin on helpompi havaita aihe-verbi-sopimukseen liittyvät ongelmat. Tuloksena olevan lauseen tulee olla kieliopillisesti oikein. Tehdään tämä edellisen esimerkkimme väärin kirjoitetulla versiolla:

Matematiikan opettajani, joka on erittäin vaativa ja huutaa kaikille opiskelijoille,antaa liikaa kotitehtäviä.

Ei-välttämättömän lausekkeen ylittäminen jättää meille 'Matematiikan opettajani antaa liikaa kotitehtäviä'. Tämän lauseen aihe-verbi-sopimusvirhe on helppo havaita.

Tässä on toinen keskeytyslause, luultavasti yleisin SAT: ssa: esiasteinen lause.

Prepositiolausekkeet

Pikakatsaus: prepositiolauseke alkaa prepositiosta Prepositiot antavat lisätietoja substantiivista ja vastaavat usein kysymyksiin 'Missä?', 'Milloin?' Tai antavat kuvaavia tietoja. Tässä on kaavio, joka näyttää esimerkkejä yleisesti käytetyistä prepositioista:

body_prepositions.png http://study.com/academy/lesson/what-is-a-preposition-definition-uses-examples.html

SAT: ssa esiasetuslauseita lisätään usein aiheiden ja verbien väliin, jotta aiheen ja verbin välisen sopimuksen virheet olisivat vähemmän havaittavissa. Katso tätä väärin kirjoitettua virkettä, jossa esipuhe on alleviivattu:

Muutoksetuudelle ja parannetulle SAT: llepannaan pian täytäntöön.

Lauseen aihe on 'muutokset' ja esiasetuslause antaa kuvaavia tietoja muutoksista. Koska aihe on monikko, verbin tulee olla monikkomuodossa .

Huomaa jälleen kerran, kuinka SAT voi huijata sinua asettamalla yksittäisen substantiivin SAT heti verbin 'is' eteen. Jos menet korvasta, olet todennäköisesti tämän ansaan saalis.

Tässä on lauseen korjattu versio:

Muutoksetuudelle ja parannetulle SAT: llepannaan pian täytäntöön.

Lähestymistapa, jota sinun tulisi käyttää lauseilla, jotka sisältävät prepositiolauseen, on hyvin samankaltainen kuin se, jota sinun pitäisi käyttää ei-välttämättömien lausekkeiden ja soveltuvien lausekkeiden kanssa.

body_baby_computer.jpg

Haamukirjailijani. Hän tietää SAT -kieliopin.


Strategia

Yliviivata prepositiolauseke ja tuloksena olevan lauseen tulee olla kieliopillisesti oikein . Lisäksi näin on helpompi tunnistaa aihe ja varmistaa, että aihe ja verbi ovat samaa mieltä. Aihetta ei koskaan sisälly prepositiolauseeseen. Käytämme yliviivattua menetelmää yllä olevan väärin kirjoitetun lauseen kanssa:

Muutoksetuudelle ja parannetulle SAT: llepannaan pian täytäntöön.

Aihe-verbi-sopimusvirhe on paljon ilmeisempi. Hurraa!

Keskeyttävät lauseet eivät ole ainoa taktiikka, jota SAT käyttää monimutkaistamaan aihe-verbi-sopimuksen kysymyksiä.

Yhteinen ansa #2: Joskus kohde seuraa verbiä

Joskus lauseen normaalia sanojen järjestystä muutetaan siten, että lauseen alussa esiintyy prepositiofraasi ja aihe seuraa verbiä. Näissä lauseissa voi olla vaikeaa tunnistaa aihe ja määrittää, onko aihe-verbisopimuksessa virhe. Otetaan esimerkiksi seuraava lause, jossa esiasetuslause on alleviivattu ja verbi lihavoitu:

Otsallani asuu viisi epämiellyttävää näppylää.

Tiedämme, että aihetta ei voi sisällyttää esiasetuslauseeseen ja että sen on vastattava verbiä. Mitä asuva tekee? Näppylöitä. Ja 'otsaani' tarjoaa tietoa siitä, missä näppylät sijaitsevat. Koska aihe on monikko, verbin on oltava monikkomuodossa:

kuka on auringon jumala

Otsallani asuu viisi epämiellyttävää näppylää.

Oikein kirjoitettu lause saattaa kuulostaa hankalammalta, koska substantiivi 'otsa' on yksikkö ja se on sijoitettu aivan verbin monikkomuodon viereen. Siksi kannattaa keskittyä sääntöihin eikä luottaa mihin kuulostaa oikealta .

Harvinaisissa tapauksissa verbi tulee aiheen eteen, mutta sitä ei edellytä prepositio. Mitä? Kuinka se on mahdollista? Tarkista tämä lause, jossa aihe on alleviivattu ja verbi lihavoitu:

Hot Cheetojen syöminen on hauskaa, mutta vähemmän hauskaa On senseuraukset .

Lauseessa mikä on vähemmän hauskaa? Seuraukset. Siksi 'seuraukset' on aihe, joka vastaa verbiä. Aihe-verbisopimuksessa on virhe. Lauseen pitäisi kuulua näin:

Hot Cheetojen syöminen on hauskaa, mutta vähemmän hauskaa ovat senseuraukset.

Sanojen järjestystä on muutettu, mutta tässä lauseessa sanotaan, että seuraukset ovat vähemmän hauskoja. Joten miten sinun pitäisi puuttua lauseisiin, joissa aihe seuraa verbiä?

Strategia

Näissä lauseissa, joissa aihe seuraa verbiä, yksinkertaisesti järjestää lause uudelleen siten, että se seuraa aiheen normaali rakenne ja sitten verbi . Näin voit helpommin havaita virheet aihe-verbisopimuksessa. Jos teit sen yllä olevassa väärin kirjoitetussa esimerkissä, jätät 'sen seuraukset ovat vähemmän hauskoja'. Aihe on aivan verbin edessä ja virhe on ilmeinen.

Sovellus: Real SAT Esimerkki

Olemme siis todenneet, että aihe-verbi-sopimuksen kysymykset voivat olla hankalia, koska aihetta ei usein aseteta suoraan verbin eteen. Katsotaanpa, miten tämä toimii todellisella SAT -kysymyksellä. Katsotaan ensin lause, jossa on keskeyttävä lause.

feature_interrupting_phrase.png

Tämän lauseen aihe on tutkimus. Useiden tutkijoiden lause on esiaste, joka antaa kuvaavia tietoja tutkimuksesta. Siksi, aihe on yksikkö ja verbin pitäisi olla yksikkömuoto . Jos pääset eroon prepositiolauseesta, lauseessa lukee 'tutkimus ehdottaa'. B on vastaus ; sanan pitäisi ehdottaa.

On myös muita tilanteita, jotka vaikeuttavat peruskysymyksiä, jotka testaavat aiheen ja verbin sopimusta. Nyt tarkastelemme joitain näistä erityistilanteista.

body_bored.jpg Lisää kieliopillista hauskaa. Innostua!!!

Yhteinen ansa #3: Yhdistetyt kohteet

Jos aiheena on kaksi yksittäistä substantiivia, jotka on yhdistetty ja, verbin tulee olla monikkomuodossa. Tässä on peruslause, joka havainnollistaa tätä sääntöä:

Justin ja SAT ovat ystäviä.

Aihe on sekä Justin että SAT, joten verbin on oltava monikossa.

Tässä on vaikeampi esimerkki SAT-tyylisestä esimerkistä, jossa myös lauseen alussa on prepositiolause:

Sängyn alla on kynä ja Taco Bell -kuitti vuodelta 1994 .

Eli missä on aihe? 'Sängyn alla' on esiaste - se ei ole aihe. Mitä on olemassa? Sekä kynä että Taco Bell -kuitti. Voimme järjestää lausejärjestyksen uudelleen siten, että lauseessa lukee: 'Kynä ja Taco Bell -kuitti ovat olemassa'. Koska on olemassa yhdistetty aihe, verbin tulee olla monikkomuodossa. Tämä on lauseen korjattu versio:

Sängyn alla on kynä ja Taco Bell -kuitti vuodelta 1994.

Sovellus: Real SAT Esimerkki

Tässä on esimerkki todellisesta SAT-aihe-verbisopimuskysymyksestä, jossa käytetään yhdistettyä aihetta.

kollegion essee -aiheet, jotka erottuvat

body_compound_subject.png

Aiheena on sekä aika että paikka. Siksi, verbin tulee olla monikossa . Lisäksi lauseessa on lisävirhe siinä, että hyväksynnän pitäisi liittyä hyväksyntään. Oikea vastaus on C.

Kollektiiviset substantiivit

Toinen ainutlaatuinen tilanne, joka vaikuttaa aihe-verbisopimukseen, liittyy kollektiivisten substantiivien käyttöön. Kollektiiviset substantiivit ovat yksittäisiä substantiivit, jotka viittaavat ihmisryhmiin. SAT: ssa näitä substantiivia, jos niitä käytetään yksikkömuodossa, tulisi käyttää yksikköverbien kanssa. Esimerkkejä kollektiivisista substantiivista ovat mm tiimi , bändi , yhtiö ja komitea.

Muista, että aihe-verbisopimuskysymykset kollektiivisten substantiivien kanssa ovat harvinaisia, mutta olen nähnyt tällaisen kysymyksen todellisista SAT-asioista. Tältä lause näyttäisi:

Hävittyään kolmekymmentä pistettä koripallojoukkue on päättänyt potkaista valmentajansa.

Vaikka joukkueessa on useita ihmisiä, aihe viittaa yhteen joukkueeseen . Siksi aihe on yksikkö ja verbin tulee olla yksikkömuodossa. Tämä on lauseen korjattu versio:

Hävittyään kolmekymmentä pistettä koripallojoukkue on päättänyt potkaista valmentajansa.

body_knicks.jpg

Muita yksittäisiä aiheita, jotka voivat olla hankalia

Kollektiivisten substantiivien lisäksi on muitakin erityyppisiä aiheita, jotka voivat intuitiivisesti vaikuttaa monikolta, mutta ovat yksikköisiä ja vaativat yksikköverbin.

Jokainen = Yksittäinen

Jokainen sana tarkoittaa, että viittaat jokaiseen asiaan erikseen, joten sinun tulee käyttää yksikköverbiä, kun jokainen on aihe. Tämä on esimerkki väärin kirjoitetusta lauseesta, jonka aiheena on 'jokainen':

Jokainen joukkueen jäsenistä on urheilullinen.

Muista, että 'jäsenistä' ja 'tiimistä' ovat alkusanoja. Kun lauseet on poistettu, lauseessa lukee 'Jokainen on urheilullinen'. Jokainen on aiheemme, joten verbin tulee olla yksikkö . Tämä on oikea versio:

Jokainen joukkueen jäsenistä on urheilullinen.

Jokainen = Yksittäinen

Samoin sana jokainen viittaa siihen, että viittaat jokaiseen asiaan erikseen. Ajattele sanaa jokaisena, joka ilmaisee epäsuorasti jokaisen. Tässä on esimerkki tästä säännöstä:

Jokainen ihminen jokaisessa luokassani on älykäs.

Vaikka kaikki oppilaat ovat älykkäitä, tässä lauseessa todetaan, että jokainen oppilas on älykäs. Myös yksikössä olevan substantiivin 'persoona' käyttö osoittaa lisäksi, että aihe on yksikkö ja vaatii yksikköverbin. Muista, että 'jokaisessa luokassani' on prepositio. Tältä lauseen pitäisi näyttää:

Jokainen ihminen jokaisessa luokassani on älykäs.

Gerundit, kun niitä käytetään kohteina = yksikkö

Gerund on verbi, jota käytetään substantiivina ja joka päättyy ing. Kun gerundia käytetään aiheena, aihe on yksikkö. Katso tämä esimerkki:

Kaikkien Kardashian -sisarten nimien muistaminen on helppoa.

Jos haluat määrittää aiheen, mieti, mikä on helppoa. Tiedämme myös, että 'kaikista Kardashian -sisarista' on prepositiolause, jonka voimme ylittää, eikä se sisällä aihetta. Siksi meillä on jäljellä 'Nimien muistaminen on helppoa'. Vaikka 'nimet' on monikko, 'nimet' eivät ole aihe ja ne antavat vain lisätietoja siitä, mitä muistamme. Aiheena on 'Muistaminen', gerund, joka vaatii yksittäisen verbin. Tässä siis korjattu versio:

Kaikkien Kardashian -sisarten nimien muistaminen on helppoa.

body_kardashian.jpg

Kuka tämä on?

Sovellus: Real SAT Esimerkki

On aika tarkastella varsinaista SAT-aihe-verbisopimuskysymystä, joka sisältää yhden näistä ainutlaatuisista yksittäisistä aiheista.

body_gerund_subject.png

Aiheena on gerundin varastointi, joka on yksikkö. Siksi verbin tulisi olla korotuksia ja vastaus on B. . Lisäksi koska viiveet ovat yksikköisiä ja niillä on sama aihe, sinun pitäisi myös tietää, että kaikkien samaa aihetta vastaavien verbien tulee olla myös yksikkömuodossa.

Nyt kun olemme tarkastelleet erityyppisiä aihe-verbisopimuskysymyksiä, Käydään läpi strategioita, joita voit käyttää SAT-laitteessasi, jotta voit selvittää, kohtaatko aihe-verbisopimuskysymyksen, ja varmistaa, että vastaat kysymykseen oikein.

Yleiset strategiat SAT-aihe-verbisopimukselle

Etsi virheitä aihe-verbisopimuksessa, kun verbi on alleviivattu

Jos verbi on alleviivattu, varmista jossakin alaosassa (lauseen parantaminen, virheen tunnistaminen, kappaleen parantaminen), ettei aihe-verbisopimuksessa ole virheitä.

Tunnista aina aihe

Sekä lauseiden että lausekkeiden aiheiden on oltava samaa mieltä niiden verbien kanssa. Etsi jokaiselle verbille substantiivi, joka vastaa kyseistä verbiä. Määritä sitten, onko aihe yksikkö vai monikko, ja varmista, että aihe ja verbi ovat samaa mieltä.

Aihe ei ole koskaan osa esiasetuslausetta

Huomaa, että aihe ei kuulu prepositiolauseeseen. Useimmat SAT: n aihe-verbisopimuskysymykset erottavat aiheen verbistä, jolla on prepositiolauseke.

Rajaa keskeytyslauseet

SAT yrittää huijata sinua asettamalla pitkiä lauseita aiheen ja verbin väliin. Usein verbiä lähimmän substantiivin määrä ei vastaa kohteen lukua. Kun ylität keskeyttävän lauseen, sinulla on helpompi tunnistaa aihe ja määrittää, onko aihe-verbisopimuksessa virhe.

kuinka saada rusketusväri

Kykene tunnistamaan yhteiset temput

SAT: n käyttämien yleisten temppujen tunteminen kysymyksissä, jotka testaavat tietojasi aihe-verbi-sopimuksesta, voi olla hyödyllistä. Mitä paremmin tiedät nämä temput, sitä nopeammin pystyt tunnistamaan ne ja vastaamaan oikein aihe-verbi-sopimuksen kysymyksiin.

Lisäkäytäntö

Toivottavasti ymmärrät tässä vaiheessa perusteellisesti aihe-verbisopimus ja kuinka vastata oikein kaikkiin aihe-verbisopimuskysymyksiin, jotka voivat näkyä SAT: ssa. Olen luonut joitakin harjoitusongelmia testatakseni oppimaasi. Muista käyttää yllä mainittuja yleisiä strategioita.

body_have_fun.jpg Jos sinulla ei ole hauskaa, et tee sitä oikein .

1. Joka kesäLos Angelesissa(A) lasten äänihuutaa(B) rannalla arkisinosoittaa(C) että on kesätyhjiö(D). Ei virhettä (E)

2. Selfie,mikä on(A) valokuvaotettu(B) monet narsistiset ihmiset,On(C) erittäin suosittu erilaisissa sosiaalisissa verkostoissaverkkosivustoja(D). Ei virhettä (E)

3. Antehokas ja hyödyllinen(A) opettajaosoittaa(B) poikkeuksellinen tieto, vastaatarpeisiin(C) hänen oppilaistaan ​​jakuunnella(D) heille varovasti. Ei virhettä (E)

4. Erittäin varovainenanalyysi(A) käsinkirjoitusnäytteitänäytä(B) että luovat ihmiset todennäköisemminkirjoittaa(C) pyöristettykirjaimet(D). Ei virhettä (E)

5. PelaaminenUrheilu(A) kuten koripallo, jalkapallo tai baseballsallia(B) lapset oppimaantiimityö(C) jakehittää(D) koordinointi. Ei virhettä (E)

Vastaukset: 1. C, 2. E, 3. D, 4. B, 5. B

Mitä seuraavaksi?

Jos haluat tietää kaiken, mitä SAT Writing -osiossa testataan, lue artikkelimme SAT Writingin sisällöstä. Kun olet oppinut peruskysymykset, tutustu SAT -kirjoittamisen vaikeimpiin kysymyksiin.

Lopuksi, jos tavoittelet 800 SAT -kirjoittamista, selvitä, miten saat täydelliset pisteet täydelliseltä maalintekijältä.

Hanki 4 enemmän pisteitä ACT: stasi, TAKUU

Onko ystäviä, jotka tarvitsevat myös apua testin valmistelussa? Jaa tämä artikkeli!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

John's College (MD) pääsyvaatimukset

Onko ACT -kirjoittaminen tärkeää? Asiantuntijaopas

Etkö ole varma, kuinka paljon ACT Writing -tuloksellasi on merkitystä tai vaikka sinun on otettava valinnainen osa? Jaamme kaikki tärkeät tekijät, jotka on pidettävä mielessä.

Päätöskysymykset ACT -lukemisessa: Strategiat + Practice

Päätöslauselma Lukukysymykset kysyvät asioita, joita ei ole mainittu - mitä kirjoittaja voi tarkoittaa tai miltä hahmo voi tuntea. Käytä strategioitamme tämän vaikean ACT Reading -kysymystyypin ratkaisemiseksi.

Wisconsinin yliopisto - Green Bayn pääsyvaatimukset

Voit päästä näihin korkeimpiin hyväksymisasteisiin

Etsitkö helppoa yliopistoa päästä? Tässä on 100 korkeakoulua, joiden hyväksymisaste on korkein ja joita voit käyttää turvallisuuskouluina.

Täydellinen opas AP Environmental Science FRQs: iin

Kamppailevat AP Environmental Science FRQs? Selitämme kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää ilmaisen vastauksen osiosta, pisteillä, esimerkkeillä ja tärkeimmillä vinkeillä.

Mitkä korkeakoulut eivät vaadi SAT -kirjoittamista? Täydellinen luettelo

Missä kaikissa kouluissa SAT -kirjoittaminen on vapaaehtoista? Ota selvää tästä, niin tiedät, voitko välttää SAT -kirjoittamisen opiskelua.

Kuinka valita pääaine college -sovellukseesi

Jos korkeakoulu pyytää sinua valitsemaan tietyn koulun tai pääaineen, minkä valitset? Löydä paras valinta täältä.

ECU: n pääsyvaatimukset

Mitä tarvitset SMU: lle: ACT -tulokset ja GPA

Oklahoman yliopisto (OU) SAT -tulokset ja GPA

Kuinka valmistautua yliopistoon: 31 vinkkiä valmistautumiseen

Valmistaudu yliopistoon? Täydellinen oppaamme kattaa kaikki keskeiset vaiheet valmistautumiseen yliopistoon yhdeksännestä luokasta alkaen.

CEEB-koodihaku: Vaiheittainen opas

Oletko hämmentynyt CEEB-koodin hakuprosessista? Opastamme sinut läpi ja selitämme, mitä tehdä, jos et löydä tarvitsemasi koodia.

1.6 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 1.6

Mikä on 1.6 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä oppilaitokset hyväksyvät 1.6 GPA: n? Ota selvää, mihin kouluihin pääset.

George Mason Universityn pääsyvaatimukset

Idahon osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Skyline High School -sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Skyline High Schoolista Oaklandissa, Kaliforniassa.

Massachusettsin yliopisto Lowellin SAT -tulokset ja GPA

Wisconsinin yliopisto - La Crossen pääsyvaatimukset

Notre Dame College ACT -pisteet ja GPA

Kuinka päästä sisään: UC Berkeleyn pääsyvaatimukset

Onko lukion inflaatio todellista?

Ovatko lukion arvosanat liian korkealla? Mitä tämä tarkoittaa sinulle, jos jotain? Lue täältä, kuinka arvosanat vaikuttavat korkeakouluopintoihin.

Trevecca Nazarene Universityn pääsyvaatimukset

Vocab kontekstikysymyksissä ja strategioissa SAT -lukemiseen

SAT Reading -kohdissa Vocab in Context -kysymykset pyytävät sinua määrittelemään sanan kohdan yhteydessä. Tässä oppitunnissa näytämme sinulle harjoittelukysymyksiä ja -strategioita SAT -lukukohdille.

NYU TOEFL -vaatimus: tarvitsemasi pisteet

Mikä on NYU TOEFL -vaatimus? Selitämme mitä pisteitä tarvitset useille ohjelmille ja kuinka saavuttaa TOEFL NYU -tavoitteesi.