Aihe-verbi -sopimus ACT-englanniksi: Vinkkejä ja käytäntöjä

feature_owl.pngTässä artikkelissa tutkitaan hauskaa maailmaa aihe-verbi -sopimus ACT: stä . Aihe-verbi -sopimuskysymykset ACT-englannista ovat harvinaisempia kuin välimerkkikysymykset; voit kuitenkin luottaa siihen, että sinulla on ainakin pari aihe-verbi -sopimus ACT English -osiossa, joten tämän kielioppisäännön ymmärtäminen voi auttaa sinua parantamaan ACT English -pisteitäsi.

Vaikka itse kielioppisääntö on suhteellisen yksinkertainen, siihen liittyvät kysymykset voivat olla haastavia ja hieman hankalia . Tässä artikkelissa opetan sinulle strategioita ja vinkkejä, jotta pääset hallitsemaan kaiken aineen ja verbin sopimuksen ACT: ssä.

Teen tässä viestissä seuraavat toimet:



  • Anna sinulle selkeä käsitys aihe-verbi -sopimuksesta.
  • Selitä miksi ja miten ACT-englanninkieliset aihe-verbi -sopimuskysymykset voivat olla hankalia.
  • Tarjoa yleisiä strategioita, joiden avulla voit vastata aihe-verbi -sopimuskysymyksiin oikein.
  • Tarjoa sinulle harjoituskysymyksiä, jotta voit testata oppimasi.

Katsaus: Aiheen määritelmä

Lauseen aihe on substantiivi, joka vastaa lauseen verbiä . Lauseessa, jossa on toiminta, aihe on substantiivi, joka tekee toiminnon . Toiminnan tekijä = aihe. Tässä on esimerkkilause:

Justin pelasti kissanpennun palavasta rakennuksesta.

Mikä on aihe? Justin. Miksi? No, hän on sankari, joka teki pelastuksen.

Vastaavasti lauseessa, jossa on kuvaus, käytetään tyypillisesti verbiä olemaan -muotoa aihe on olemassa oleva substantiivi kuvattu . Katso:

Justin ei ole hauska.

Jälleen kerran 'Justin' on aihe, koska hän on henkilö, joka ei ole hauska.

Nyt kun ymmärrämme aiheen käsitteen, määritän ja selitän aihe-verbi -sopimuksen sinulle.

Aihe-verbi-sopimuksen selitys

Aihe-verbi -sopimus on sääntö, jonka mukaan kaikkien aiheiden on sovittava verbeineen lukumääräisesti. Jos aihe on yksikkö, niin sinun on käytettävä yksittäistä verbiä . Jos aihe on monikko, sinun on käytettävä monikko-verbiä .

ACT: ssä useimmat aihe-verbi -sopimuskysymykset käsittelevät verbimuotoja yksikössä kolmas henkilö (hän ​​/ se / yksi) ja monikko kolmas henkilö (he). Nykyisissä ja nykyisissä verbien aikakausissa kolmannen persoonan verbimuodot päättyvät s: ään. Monikon kolmannen persoonan verbimuodot eivät. Katsokaa tätä väärin kirjoitettua virkaa nykyaikassa:

Todellisuuden televisiotähti luki kirjoja.

Tämä on lauseen korjattu versio:

Todellisuuden televisiotähti lukee kirjoja.

Vaikka olet ehkä tiennyt intuitiivisesti kuinka korjata tämä lause, ja olet voinut luottaa siihen, mikä 'kuulostaa oikealta', sinun pitäisi ymmärtää, miksi alkuperäinen lause oli väärä. Lausekkeen aihe on 'todellisuuden televisiotähti'. Hän on henkilö, joka lukee. Lisäksi, koska tarkoitamme yhtä todellisuuden tähtiä, aihe on yksikkö. Koska aiheemme on yksikön verbin on oltava yksikkömuodossa . Nykyhetkessä luku on monikko. Siksi meidän on muutettava verbi yksikkömuotoon 'lukee'.

Katsotaanpa toista esimerkkiä, jossa on monikko. Tämä on väärä lauseemme:

Laulajat esittävät huonoja cover-kappaleita.

Kuinka korjaamme lauseen? Kuten tämä:

Laulajat esittävät huonoja cover-kappaleita.

Aihe on 'laulajia' koska he tekevät esiintymisen. 'Laulajat' on monikko, joten verbi tulee olla monikkomuodossa . Verbin monikkomuoto on 'suorita'.

body_singers.jpg

Tämä sääntö saattaa tuntua melko yksinkertaiselta; ACT ei tietenkään halua tehdä elämästä sinulle liian yksinkertaista. Aihe-verbi -sopimuskysymykset ACT: stä voivat olla haastavia. Lauseet ovat monimutkaisempia kuin yllä olevat, eikä aihe-verbi -sopimusvirheet ole yhtä ilmeisiä.

Kuinka nämä kysymykset haastavat?

Tyypillisesti, kun kohtaat aihe-verbi -sopimuskysymyksiä ACT: stä, aihetta ei sijoiteta suoraan verbin eteen. Aihe joko erotetaan verbistä keskeyttävällä lauseella tai harvinaisissa tapauksissa lause käännetään ylösalaisin ja aihe seuraa verbiä. Tässä on ACT-englanninkielisiä vinkkejä, joiden avulla voit tunnistaa ansat, joihin opiskelijat kuuluvat.

joka sopii parhaiten leoon

Ansa # 1: Lausekkeiden keskeyttäminen

Keskeyttävät lauseet ovat lauseet, jotka erottavat aiheen verbistä . Nämä lauseet tekevät haastavan kohteen tunnistamisen ja sen, onko verbin oltava yksikkö vai monikko. Katsomme muutaman tyyppisiä keskeyttäviä lauseita. Sinun ei tarvitse tietää kaikkia erityisiä kielioppitermejä, mutta sinun tulisi ymmärtää ja tunnistaa niiden vaikutus aihe-verbi -sopimuskysymyksiin.

Esilausekkeet

Yleisin keskeyttävä lause, joka näkyy ACT: ssä, on prepositio . Yksinkertaisesti, prepositio lause on lause, joka alkaa prepositiosta. Mitä ovat prepositiot? Esisanat tarjoavat lisätietoja substantiiveista ja vastaavat usein kysymyksiin 'Missä?', 'Milloin?' Tai tarjoavat kuvaavia tietoja. Katso joitain esimerkkejä yleisesti käytetyistä prepositioista:

body_prepositions.png

http://study.com/academy/lesson/what-is-a-preposition-definition-uses-exa mples.html

ACT: ssä esisanailmaiset lauseet pyrkivät lisäämään aiheiden ja verbien väliin häiritsemään aihe-verbin virheitä sopimukseen . Tässä on esimerkki virheellisesti kirjoitetusta lauseesta, jossa käytetään esisanaa keskeyttävänä lauseena:

Uuden ja parannetun ACT Writing -osion muutokset otetaan käyttöön pian.

Ensin tunnistetaan aihe. Mitä aiotaan toteuttaa? Muutokset . Lauseke 'uudelle ja parannetulle ACT-kirjoittamisosastolle' on prepositionaalinen lause, joka alkaa prepositiosta 'for'. Esisanailmaus kuvaa toteutettavia muutoksia. Katso, kuinka ACT voi huijata sinut asettamalla yksisanaisen substanssin, 'section', suoraan verbin eteen.

Koska 'muutokset' on monikko, verbi tulee olla monikkomuodossa. Valitettavasti 'is' on yksikkö. Näin lauseen pitäisi näyttää:

Uuden ja parannetun ACT Writing -osion muutokset otetaan käyttöön pian.

Joten miten vältät putoamisen tämän yhteisen ACT-ansaan?

Strategia

Merkitse prepositonaalilause pois ja lauseen tulisi silti olla kieliopillisesti oikea . Lisäksi tämän strategian avulla voit tunnistaa aihe helpommin ja määrittää, onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe. Muista aina se aihetta ei koskaan sisällytetä esisanoihin . Käytetään tätä strategiaa yllä virheellisesti kirjoitetulla lauseella:

Muutoksetuutta ja parannettua ACT Writing -osaa vartentoteutetaan pian.

Nyt kun aihe on aivan verbin edessä, aihe-verbi -sopimusvirhe on paljon selvempi. Strategiaan kuuluu kolme vaihetta:

  1. Merkitse esilause pois.
  2. Tunnista aihe.
  3. Selvitä, onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe.
Käytä tätä strategiaa ja olet paljon vähemmän todennäköisesti menettämättä aihe-verbi -sopimuskysymystä ACT: stä. Ole hyvä.

Todellinen ACT englanninkielinen esimerkkikysymys

Käytetään tätä strategiaa esimerkin kanssa, joka on otettu todellisesta ACT: stä:

body_interrupting_prep_phrase.png

Ensinnäkin erotetaan esisana. Laitteetmolemmille kajakkityypeilleovat samankaltaisia. Meille jää 'Varusteet ovat samanlaisia'. Vaikka vastaus olisi itsellesi ilmeinen tässä vaiheessa, käymme läpi jäljellä olevat vaiheet. Aihe on 'varustus', joka on yksikkö. Verbi on 'are', joka on monikko; sen vuoksi aihe-verbi -sopimuksessa on virhe ja oikea vastaus on G. Vertailun kontekstin perusteella verbin tulisi olla nykyhetkessä.

Muunlaiset keskeyttävien lauseiden tyypit ACT: llä palvelevat samaa tehtävää kuin esisano lause aihe-verbi -sopimuskysymyksissä. He erottavat aiheen verbistä. Katsotaanpa toista yleistä keskeyttävän lauseen tyyppiä ACT: ssä.

body_know.jpg

Ei-välttämättömät lausekkeet ja apositiivit

Ei-välttämättömät lauseet kuvaavat substantiivia, usein lauseen aihetta. He ovat pilkkujen ympäröimä ja ne voidaan poistaa luomatta kielioppivirheitä tai muutoksia lauseen merkityksessä . Tässä on lause, jossa ei-välttämätön lause on lihavoitu:

Siskoni, joka on hyvin sosiaalinen , valittiin luokan presidentiksi.

Ei-välttämätön lauseke erotetaan pilkuilla, ja se antaa kuvailevaa tietoa sisarestani. Lausekkeen poistaminen ei aiheuta kieliopillista virhettä tai muutosta lauseen merkityksessä. Tarkista se:

Siskoni, joka on hyvin sosiaalinen,valittiin luokan presidentiksi.

Yksi lisähuomautus ei-välttämättömistä lausekkeista on, että aihe-verbi -sopimusvirhe voi sisältyä itse lausekkeeseen. Otetaan esimerkiksi tämä lause:

Hiilihapolliset virvoitusjuomat, mikä on herkullista , eivät ole hyviä terveydellesi.

Ei-välttämättömän lauseen verbi 'on' vastaa aihetta 'hiilihapotetut juomat'. Koska aihe on monikko, myös verbi tulee olla monikkomuodossa. Lauseen tulisi kuulua seuraavasti:

Hiilihapolliset virvoitusjuomat, jotka ovat herkullisia , eivät ole hyviä terveydellesi.

Vaikka ei-välttämätön lauseke alkaa yleensä suhteellisella pronominilla (joka, kuka, kuka tai missä), se ei ole lauseessa, joka tunnetaan suotuisa . Apositiivilla on sama tarkoitus kuin ei-välttämättömällä lauseella, mutta apositiivi ei sisällä verbiä. Tässä lause, jossa liite on lihavoitu:

Siskoni, hyvin sosiaalinen henkilö , valittiin luokan presidentiksi.

Aposittiivi antaa kuvaavaa tietoa sisarestani, mutta lause voidaan poistaa muuttamatta lauseen merkitystä tai luomatta kieliopillista virhettä.

Kuinka näiden lauseiden tunteminen auttaa sinua vastaamaan ACT-aiheen ja verbin välisiin sopimuksiin liittyviin kysymyksiin? Lue alla.

Ei-välttämättömät lausekkeet ja apositiivit ACT: stä

Aivan kuten esisanailmaiset lauseet, ei-välttämättömät lausekkeet ja lisäaineet sijoitetaan aiheiden ja verbien väliin tehdä vähemmän selväksi, onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe. Tässä on lause, jolla on ei-välttämätön lauseke. Olen korostanut aihetta ja lihavoin verbiä:

Pomoni, joka on erittäin ystävällinen työntekijöitään kohtaan, antaa hyödyllisiä neuvoja.

Ei-välttämätön lauseke erottaa aihe verbistä. Aihe on 'boss', joka on yksikkö, ja verbi on 'antaa', joka on monikko. Aihe-sopimuksessa on ilmeinen virhe. Lauseen tulisi kuulua seuraavasti:

Pomoni, joka on erittäin ystävällinen työntekijöitään kohtaan, antaa hyödyllisiä neuvoja.

ACT: ssä saatat kohdata samanlaisen lauseen. Monet opiskelijat olettavat väärin, että aihe on ”työntekijöitä”, koska se on verbiä lähinnä oleva substantiivi. Vaikka ”työntekijät” ovat monikkoja, varsinainen aihe ”pomo” on yksikkö. Tunnistamalla aihe oikein voit välttää keskeyttävän lauseen huijaamisen.

Menetelmä, jota sinun tulisi käyttää välttääksesi huijaamista, on sama, jonka opetin sinulle esilausekkeille.

Strategia

Aina lauseissa, joissa on ei-välttämättömiä lauseita tai apositiveja ylitä ne lauseet . Näin tekeminen helpottaa virheiden tunnistamista aihe-verbi -sopimuksessa. Käytetään tätä strategiaa väärin kirjoitetun esimerkin kanssa ylhäältä:

Pomoni, joka on erittäin ystävällinen työntekijöitään kohtaan,antaa hyödyllisiä neuvoja.

Kun olemme ylittäneet ei-välttämättömän lausekkeen, meille jää 'Pomoni antaa hyödyllisiä neuvoja'. Yksittäinen aihe on monikon verbin vieressä. Virheen aihe-verbi-sopimuksessa pitäisi olla ilmeinen. Kiva!

body_michaelscott.jpg

Todellinen ACT englanninkielinen esimerkkikysymys

Annetaan tietämyksemme käyttöön. Tässä on toinen esimerkki todellisesta ACT: stä:

body_non-essential_clause.png

Tässä esimerkissä ei-välttämätöntä lausetta ympäröivät viivat, joilla on sama tehtävä kuin pilkulla tässä lauseessa. ACT-ihmiset heittivät tuon ylimääräisen käyräpallon, koska he pitävät myös todella siitä, että testaat välimerkkitietosi. Jos jätämme pois sanan 'kirjeet' ja ei-välttämättömän lauseen, meille jää 'Dickinsonin viimeiset 20 vuotta paljastaa'. aihe on 'vuotta', joka on monikko, joten verbi tulee olla monikkomuodossa. Vastaus on B .

Keskustellaan lyhyesti viimeisestä keskeyttävän lauseen tyypistä, jonka saatat kohdata ACT: ssä.

Tärkeät lausekkeet, joissa on

Joskus virhe verbikysymyksessä sisältää lausekkeen, joka alkaa 'siitä'. Lauseke päättyy juuri ennen verbiä. Käytä lauseita, joissa on nämä lauseet, yksinkertaisesti samaa strategiaa, jota käytimme muiden kuin välttämättömien lauseiden kanssa. Katso tämä lause:

Kirjaa, jolla on mielenkiintoinen juoni ja hyvin kehittyneet hahmot, on hauska lukea.

Olennainen lause alkaa sanalla 'että' ja päättyy juuri ennen kuin verbi 'ovat'. Aivan kuten teimme ei-välttämättömien lausekkeiden kanssa, katsotaanpa ylitä lauseke . Meille jää 'Kirja on hauska lukea'. Yksittäinen aihe on nyt aivan monikon verbin vieressä . Tässä lauseen korjattu versio:

mikä on kiihtyvyyden yhtälö

Kirjaa, jolla on mielenkiintoinen juoni ja hyvin kehittyneet hahmot, on hauska lukea.

On toinen taktiikka, jota ACT käyttää, vaikkakin paljon harvinaisempana, monimutkaistamaan aihe-verbi -sopimuskysymyksiä.

Ansa # 2: Joskus aihe tulee verbin jälkeen

Harvinaisissa tapauksissa lauseen tyypillistä sanajärjestystä muutetaan siten, että lauseen alussa näkyy prepositio lause ja aihe seuraa verbiä. Näissä tapauksissa voi olla erityisen haastavaa tunnistaa aihe ja määrittää, onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe. Tämän kohdan havainnollistamiseksi katsotaanpa esimerkkilause, jonka esisanalause on alleviivattu ja verbi lihavoituna:

Autoni tavaratilassa asuu viisitoista tyhjää vesipulloa.

soveltaa texas essee esimerkkejä

Tiedämme, että aihetta ei voi sisällyttää prepositiolauseeseen. Tiedämme myös, että aihe on substantiivi, joka tekee toiminnon. Mitä lauseessa asuu? Vesipullot. Esisanailmaus antaa tietoa vesipullojen asuinpaikasta. Koska aihe on 'vesipullot', verbi tulee olla monikkomuodossa . Tämä on lauseen oikea versio:

Autoni tavaratilassa asuu viisitoista tyhjää vesipulloa.

Oikein kirjoitettu lause saattaa kuulostaa sinulle hankalammalta, koska yksisanainen substantiivi 'auto' on sijoitettu verbin monikkomuodon viereen. Sinun tulisi keskittyä sääntöihin ja strategioihin eikä vain luottaa siihen, mikä 'kuulostaa oikealta'.

Erittäin harvoissa tilanteissa aihe seuraa verbiä, mutta sitä ei edeltää prepositio. Tarkista tämä lause:

Koulun ohittaminen on hauskaa, mutta vähemmän hauskaa on sen seurauksia.

Mikä tässä lauseessa on vähemmän hauskaa? 'Seuraukset'. Siksi toisessa lausekkeessa 'seuraukset' on aihe . Verbi 'on' vastaa aihetta 'seuraukset'. Koska meillä on monikko-aihe ja yksikköverbi, siinä on virhe aihe-verbi -sopimus. Tämä on lauseen korjattu versio:

Koulun ohittaminen on hauskaa, mutta vähemmän hauskaa ovat sen seuraukset.

Onko mahdollista yksinkertaistaa tämän tyyppisiä lauseita, jotta voidaan selvittää, onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe? Tietysti.

body_hooray.jpgStrategia

Lauseissa, joissa aihe seuraa verbiä, järjestä lause uudelleen niin, että se noudattaa kohteen normaalia rakennetta verbi . Tämän strategian avulla voit helpommin havaita virheet aihe-verbi -sopimuksessa.

Jos käytät tätä menetelmää yllä olevaan väärin kirjoitettuun lauseeseen, sinulle jää 'sen seuraukset ovat vähemmän hauskoja.' Monikko-aihe on nyt aivan yksikön verbin vieressä ja virheen pitäisi olla heti ilmeinen.

Nyt käsitellään vielä yksi ainutlaatuinen tilanne, joka voi monimutkaistaa alkeellisimmat aihe-verbi -sopimuskysymykset.

Ansa # 3: Yhdistetyt kohteet

Yhdistetty aihe on aihe, jossa kaksi yksittäistä substantiivia on yhdistetty 'ja'. Lauseessa, jossa on yhdistetty aihe, sinun pitäisi Käytä verbin monikkomuoto . Tässä on perussanoma, joka osoittaa tämän säännön:

Justin ja ACT ovat ystäviä.

Koska aihe on sekä Justin että ACT, verbin tulee olla monikkomuoto.

Tämä on monimutkaisempi esimerkki, jossa lauseen alkuun sijoitetaan myös prepositio lause:

Sohvani tyynyjen välissä on muutos ja vanha kynä.

Järjestetään ensin lause uudelleen niin, että aihe tulee verbin eteen. Mitä tyynyjen välissä on? Vaihda ja vanha kynä. Joten uudelleenjärjestelyn jälkeen lauseen tulisi lukea 'Vaihda ja vanha kynä on sohvani tyynyjen välissä'. Kohde on sekä muutos että vanha kynä; siksi, verbi tulee olla monikkomuodossa . Tämä on korjattu lause:

Sohvani tyynyjen välissä on muutos ja vanha kynä.

Tässä vaiheessa olemme tietoisia tavoista, joilla ACT vaikeuttaa aihe-verbi -suhteen peruskysymyksiä. Olemme myös oppineet erityisiä strategioita, joita käytetään tietyntyyppisissä tilanteissa. Tässä on joitain yleisiä vinkkejä, joiden avulla voit vastata oikein kaikkiin verbi -sopimuskysymyksiin, joita saatat kohdata ACT: ssä.

ACT-verbi-sopimuksen yleiset strategiat

Etsi virheitä aihe-verbi -sopimuksesta, kun verbi on alleviivattu

Jos verbi on alleviivattu, varmista, että aihe-verbi -sopimuksessa ei ole virheitä.

Saman verbin yksikkö- ja monikkomuodot vastausvaihtoehdoissa merkitsevät mahdollista virhettä aihe-verbi -sopimuksessa

ACT: ssä voit usein selvittää, mitä testataan alleviivatun lauseen ja vastausvaihtoehtojen perusteella. Jos huomaat, että vastausvaihtoehdoissa on samaa verbiä yksikkö- ja monikkomuotoja, selvitä onko aihe-verbi -sopimuksessa virhe.

Tunnista aina aihe

Sekä lause- että lauseke-aiheiden on sovittava verbinsä kanssa. Etsi jokaiselle alleviivatulle verbille kyseistä verbiä vastaava substantiivi. Määritä sitten, onko kyseinen aihe yksikkö vai monikko, ja varmista, että aihe ja verbi ovat yhtä mieltä.

Aihe ei ole koskaan osa esisanaa

Huomaa, että aihe ei kuulu prepositiolauseeseen. Suurin osa ACT: n aihe-verbi -sopimuskysymyksistä erottaa aiheen verbistä, jossa on prepositio. Muista strategia, jonka mukaan lause ylitetään, mikä auttaa vastaamaan näihin kysymyksiin.

Pystyy tunnistamaan yleiset temput

ACT-englanninkielisessä osiossa käytettyjen temppujen tunteminen voi olla hyödyllistä kysymyksissä, jotka testaavat tietosi aihe-verbi -sopimuksesta. Mitä paremmin tunnet nämä temput, sitä nopeammin pystyt tunnistamaan ne ja käyttämään sopivia strategioita vastaamaan aihe-verbi -sopimuskysymyksiin oikein.

kehon_harjoittelu-1.jpg

Lisäkäytäntö

Toivottavasti tässä vaiheessa ymmärrät perusteellisesti aihe-verbi -sopimuksen ja kuinka vastata oikein kaikkiin aihe-verbi -sopimuskysymyksiin, jotka saattavat näkyä ACT: ssä. Olen luonut realistisia ACT-englantilaisia ​​käytäntöongelmia testatakseni sinua siitä, mitä olet oppinut. Muista käyttää edellä mainittuja yleisiä strategioita.

1. Kauniisti kirjoitetut lauseet, jotka on tuottanut tuottelias ja lahjakas kirjoittajaon ollutolennainen osa hänen menestystään.

A. EI MUUTOKSIA B. on ollut C. oli D. on

2. Mekon koko ja tyyliOnei minun mieleeni.

A. EI MUUTOS B. oli C. tulee olemaan D. ovat 3. Itsekäs mies, jolla on viisi autoa ja kaksi taloa,on olluthaluttomia antamaan rahaa hyväntekeväisyyteen. A. EI MUUTOKSIA B. jos C. olisi ollut D. on ollut

4. Kieliopin sääntöjen hallintaovatvälttämätöntä menestyä ACT-englanniksi.

A. EI MUUTOS B. on menossa C. on D. olivat 5. Uima-altaat, jotka ovat maanpinnan yläpuolellaovatusein pilkkaavat snobit. A. EI MUUTOS B. ovat parhaillaan C. on D. tulee olemaan

Vastaukset: 1. B., 2. D, 3. A, 4. C, 5. A

Mitä seuraavaksi?

Nyt kun olet tyytyväinen aiheen ja verbin sopimukseen ACT: stä, tutustu kaikkeen, mitä todella testataan ACT-englannilla. Luultavasti haluat lukea tämän artikkelin myös pilkuista.

Niille siellä ylittäneille, miten saada täydellinen pisteet ACT Englanti täydellinen maalintekijä.

Hanki 4 lisäpistettä ACT: stä, TAKUU

Onko ystäviä, jotka tarvitsevat myös apua testin valmisteluun? Jaa tämä artikkeli!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Brownin yliopiston pääsyvaatimukset

3 vinkkiä Stellar Georgia Tech -esseiden kirjoittamiseen

Etkö ole varma mistä aloittaa Georgia Tech -lisäaineella? Tutustu täydelliseen Georgia Tech -esseiden kirjoittamisoppaaseemme, jossa on täydellinen analyysi kehotteista ja toimivista esimerkeistä.

Loyola University New Orleansin pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Pleasant Valley High School -listat ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Pleasant Valley High Schoolista Chicossa, Kaliforniassa.

Brigham Youngin yliopisto - Havaijin pääsyvaatimukset

Elmira Collegen pääsyvaatimukset

SAT: n säännöt ja määräykset: Älä tee virhettä

Mietitkö SAT -sääntöjä ja -käytäntöjä testin aikana? Tässä on tärkeimmät testisäännöt, joita sinun on noudatettava, tai riski testin peruuttamisesta.

ACT English: Sanavalinta- ja sanavirheet

ACT English testaa sinua sanavalintavirheissä, kuten sitten vs kuin ja hyväksy vs paitsi. Tässä on luettelomme 100 suosituimmasta sanaparista, jotka sinun on tiedettävä korottaaksesi englanninkielisiä pisteitäsi.

Mikä on hyvä 9. luokan ACT / SAT -pisteet?

Olet yhdeksännellä luokalla, ja todellinen ACT / SAT on vielä 2 vuotta edessä. Miten tulkitset SAT -pistemäärän, jos otat sen nyt? Teemme uuden analyysin kahdesta tietojoukosta löytääksemme, mitä pidetään hyvänä pisteenä nuoremmille opiskelijoille.

William Woodsin yliopiston pääsyvaatimukset

Mikä on hyvä 10. luokan ACT/SAT -pisteet?

Olet kymmenennellä luokalla, ja todellinen ACT / SAT on vuoden päässä. Miten tulkitset SAT / ACT -pistemäärän, jos otat sen nyt? Vinkki: et voi käyttää vakiotaulukoita. Tässä tohtori Fred Zhang tekee uuden analyysin kahdesta tietojoukosta löytääkseen, mitä pidetään hyvänä pisteenä yläkoululaisille.

Ultimate Guide to McDonald's Breakfast: Mitä tilata

Mietitkö mitä syödä tänä aamuna? Katso koko McDonald'sin aamiaismenu, joka sisältää arvostelut ja ravinnon jokaiselle tuotteelle sekä tuntikausia ja vinkkejä.

Miltä tiukka lukion kurssikuorma näyttää?

Oletko kuullut oppilaitosten sanovan, että he haluavat haastavan tai tiukan kurssikuorman? Opi mitä se todella tarkoittaa ja miten voit tehdä sen itse.

Paras AP-kemian tarkasteluopas 2021

Opiskeletko AP-kemian testiä varten? Oppaamme auttaa sinua luomaan täydellisen suunnitelman materiaalin tarkistamiseksi, muodon hallitsemiseksi ja testin ässä.

Florida Bright Futures -vaatimukset: SAT, ACT, GPA ja paljon muuta

Etsitkö Bright Future SAT -vaatimuksia ja GPA- ja ACT -pisteiden kelpoisuutta? Tässä on täydellinen opas siitä, mitä tarvitset apurahaan.

Itä -Washingtonin yliopiston SAT -tulokset ja GPA

Carlow'n yliopiston pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Mckinleyvillen lukion sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Mckinleyville High Schoolista Mckinleyvillessä, Kaliforniassa.

1300 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

Missourin baptistikorkeakoulun pääsyvaatimukset

Washburn University pääsyvaatimukset

Kalifornian parhaat koulut | Natomas Pacific Pathways Prep Charter High School Rankings ja tilastot

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajien verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Natomas Pacific Pathways Prep Charter High Schoolista Sacramento, CA.

Pohjois-Georgian yliopiston pääsyvaatimukset

Alabaman osavaltion yliopiston ACT -tulokset ja GPA

Arkansasin yliopiston SAT-tulokset ja GPA