Pronomentti SAT -kirjoittamisesta: vinkkejä ja käytännön kysymyksiä

feature_jumpforjoy.jpgOletko valmis lisää kieliopin hauskaa ?? Pronomenttitapaus on kielioppisääntö, jota testataan säännöllisesti SAT: llä. Tiedät harjoituksen: Opi SAT -kirjoitussääntö ja korotat pisteitäsi.

SAT -kirjoittamisessa testataan monisanaisia ​​pronominisääntöjä. Tämä on suhteellisen suoraviivainen ja yleensä testattava hieman harvemmin kuin muut. Näet kuitenkin todennäköisesti vähintään yhden tai kaksi pronominaalikysymystä SAT: ssa. Hallitsemme tämän säännön, opimme vinkkejä ja strategioita näiden kysymysten ratkaisemiseksi ja saat askeleen lähemmäksi tavoitettasi.

Tässä postauksessa teen seuraavaa:

  • Selitä ero kohteiden ja kohteiden välillä.
  • Anna selkeä käsitys pronominin tapauksesta.
  • Tarjoa strategioita, joiden avulla voit vastata oikein pronominaalikysymyksiin.
  • Tarjoa sinulle käytännön kysymyksiä, jotta voit testata oppimaasi.

Pikakatsaus: Mikä on ääntäjä?

Pronomini on sana, joka korvaa substantiivin . Substantiivi, johon pronomini viittaa, on nimeltään ennakkotapaus . Joitakin esimerkkejä pronomineista ovat Minä , hän , hän , se , Minä , häntä , hänen , heidän , me ja meille .



Mikä on pronoomenitapaus?

Tapaus viittaa siihen, käytetäänkö pronominia a aihe tai an esine .

Mikä on Aihe?

Yksinkertaisesti, aihe on substantiivi, joka vastaa lauseessa olevaa verbiä. Lauseessa, jossa on toimintaa, aihe on substantiivi, joka suorittaa toiminnon . Tässä on esimerkki:

Justin kirjoittaa artikkeleita.

Justin on aihe, koska hän kirjoittaa. Lauseessa, jossa on kuvaus, käytetään tyypillisesti verbin 'olla' muotoa, aihe on kuvattava substantiivi . Harkitse tätä mahdollisesti tarkkaa virkettä:

Justin on outo.

Justin on aihe, koska hän on outo henkilö.

body_odd.jpg

Mikä on esine?

Objekti on substantiivi, joka vastaanottaa toiminnon . Objekti voi olla verbin suora kohde, preposition objekti tai verbin epäsuora kohde. Tässä on esimerkkilause, jossa substantiivi on verbin suora kohde:

söin appelsiini .

Kohde on 'appelsiini', koska söin sitä. Tässä on esimerkkilause, jossa lihavoin preposition kohteen:

John puhui hänen veljentytär .

Johanneksen veljentytär on esine, koska hän on henkilö, jolle hän puhui.

Epäsuora esine tulee suoran kohteen eteen ja osoittaa kenelle tai kenelle toimenpide tehdään ja kuka vastaanottaa suoran kohteen. Tässä on esimerkkilause, jossa epäsuora objekti on lihavoitu:

annoin tyttöystäväni pusero.

Lauseessa 'tyttöystäväni' on epäsuora kohde, koska annoin puseron hänelle . Huppari on suora kohde, koska annoin sen. Jos olet hämmentynyt epäsuoran esineen käsitteestä, muista pronominien tapauksessa vain, että esine vastaanottaa toiminnon joko suoraan tai epäsuorasti.

Asiasanat Vs. Objektipronominit

Jos substantiivia käytetään aiheena, se voidaan korvata substantiivilla. Jos substantiivia käytetään objektina, se voidaan korvata objektin pronominilla. Tässä on luettelo aiheen pronomineista:

YKSINKERTAISET AIHEILMAT
  • Minä
  • Sinä
  • Hän/Hän/Se/Yksi
  • WHO
KOHTAISET AIHEILMAT
  • Me
  • Sinä
  • Ne
  • WHO

Tässä on luettelo objektin pronomineista, jotka vastaavat yllä olevia:

SINGULAR OBJECT PRONOUNS

on hyvä 2,4 gpa
  • Minä
  • Sinä
  • Hän/Hän/Se/Yksi
  • Kenelle

PLUURIN OBJEKTIN LAUSUMAT

  • Meille
  • Sinä
  • Niitä
  • Kenelle

Nyt kun olemme käsitelleet kaikki perusasiat, meillä on tarvittava tietämys vastata SAT: n pronominaalikysymyksiin.

Pronomentti Case SAT: ssa

SAT testaa, pitäisikö sinun käyttää aiheen pronoomenia tai objektin pronominia. Sinut testataan seuraavilla aihe/objekti pareilla:

Minä vs. Minä

Hän, Hän vs. Hän, Hän

Me Vs. Meille

He Vs. Niitä

Kuka vs. Kenelle

Joten nyt käymme läpi prosessin siitä, miten päättää, käytetäänkö aihetta vai objektin pronominttia tietyssä lauseessa.

Strategia

Käydään läpi muutamia esimerkkilauseita, jotka osoittavat, kuinka subjekti -pronominit voivat korvata kohteet ja esinepronoomenit voivat korvata objektit. Tarkista seuraava lause:

Sonia piti näyttävän puheen.

Korvataan 'Sonia' pronominilla. Ensinnäkin meidän on määritettävä, onko Sonia kohde vai esine. No, koska hän on henkilö, joka teki toiminnan, hän on aihe. Joten meidän on käytettävä aihepronominia . Kun Sonia on korvattu pronominilla, lauseen pitäisi kuulua seuraavasti:

Hän piti näyttävän puheen.

Et voi korvata 'Sonia' objektin pronominilla. Et voi kirjoittaa ' Hänen piti upean puheen. '' Tämä on esimerkki pronominivirheestä.

Tässä on toinen esimerkki lauseesta:

Hillary Clinton antoi nimikirjoituksensa Bob .

Käydään sama prosessi läpi ja korvataan 'Bob' pronominilla. Onko Bob aihe vai esine? No, hän noudattaa prepositiota 'to' ja sai nimikirjoituksen Hillary Clintonilta. Bob on esine . Niin, meidän on korvattava Bob objektin pronominilla. Tuloksena olevan lauseen pitäisi näyttää tältä:

Hillary Clinton antoi nimikirjoituksensa häntä .

Jos tekisimme pronominivirheen, kun korvasimme 'Bobin' pronominilla, lause lukisi: 'Hillary Clinton antoi nimikirjoituksensa hän . ''

body_hillary.jpg

Tämä sääntö vaikuttaa suhteellisen yksinkertaiselta, eikö? Kohteet tekevät toimia. Objektit saavat toimintoja. Tiedämme, että SAT tykkää monimutkaista alkeellisimmat lauseet ja todella testata ymmärrystäsi kielioppisäännöstä. Pronimenttitapauskysymykset vaikeutuvat lauseissa, joissa on yhdistettyjä aiheita ja yhdistelmäobjekteja.

Samat säännöt koskevat yhdistettyjä kohteita ja yhdistelmäobjekteja

Yhdiste tarkoittaa vain sitä, että kaksi substantiivia liittyy sanaan 'ja'. Lauseessa, jossa on yhdistetty aihe, on kaksi substantiivia, jotka toimivat aiheena. Lauseessa, jossa on yhdistelmäobjekteja, on kaksi saman verbin objektia. Katsotaanpa esimerkkilause:

Ice-T ja Justin tapasin IHOPissa.

'Ice-T ja Justin' ovat aiheena. He ovat ihmisiä, jotka tekivät kokouksen. Korvataan nyt 'Justin' pronominilla. Tiedämme, että 'Justin' on aihe, joten meidän on käytettävä aiheen pronomini. Koska olen Justin, lauseeni näyttäisi tältä:

Ice-T ja minä tapasin IHOPissa.

Jos kirjoittaisit tämän lauseen minusta, lauseesi näyttäisi tältä:

Ice-T ja hän tapasin IHOPissa.

Tämä lause kuulostaa luultavasti hankalalta, mutta se on kieliopillisesti oikein. Useimmat ihmiset käyttävät objektin pronomini ja kirjoittavat: 'Ice-T ja hän tapasivat IHOP: ssa.' Se olisi pronominivirhe. Muistaa, noudata aina kielioppisääntöjä ja vältä luotamasta siihen, mikä kuulostaa oikealta.

Käydään sama prosessi läpi toisella esimerkkilauseella:

T antoi kultaketjuja Marc ja Justin .

Korvataan jälleen 'Justin' pronominilla. Ovatko 'Marc ja Justin' aiheita tai esineitä? No, he saivat kultaketjut. Lisäksi he noudattavat prepositiota 'to'. Ne ovat esineitä. Joten meidän on korvattava 'Justin' objektin pronominilla. Koska olen Justin, tämä olisi lauseeni:

T antoi kultaketjuja Marc ja minä .

Monet opiskelijat ovat houkuttelevia kirjoittamaan 'Marc and I' tässä tilanteessa. Tässä lauseessa se olisi kuitenkin pronominivirhe. 'Minää' voidaan käyttää vain aiheena ja 'minua' vain objektina .

Jos kirjoittaisit edellisen esimerkkilauseen minusta, kirjoittaisit:

T antoi kultaketjuja Marc ja hän .

Koska korvaamme objektin pronominilla, meidän on käytettävä objektin pronoomenia.

body_Mr._T.jpg

SAT pyrkii käyttämään yhdistettyjä aiheita tai esineitä kysymyksissä, joissa testataan pronominin kirjaimia, koska oikea vastaus kuulostaa usein väärältä. Voimmeko siis käyttää strategiaa, jonka avulla voimme helpommin tunnistaa pronominaalivirheet lauseissa, joissa on yhdistettyjä aiheita tai esineitä? Joo!!!

Strategia

Jos näet yhdistetyn kohteen/objektin, yliviivaa toinen substantiivi ja 'ja' . Yhdistelmäobjekteille lauseen pitäisi silti olla kieliopillisesti oikein. Tehdään tämä edellisen esimerkin avulla:

T antoi kultaketjujaMarc jaI.

Tämä lause kuulostaa luultavasti vähemmän hankalalta. Todennäköisesti voit heti tunnistaa pronominivirheen, jos näet lauseen, jossa lukee: 'Mr. T antoi kultaketjut I ': lle.

Jos teet saman asian yhdistetyn aiheen kanssa, lause on kieliopillisesti oikea, jos muutat myös verbin monikosta yksikköön aiheen ja verbin välisen sopimuksen vuoksi. Muista kuitenkin, että verbin yksikkö- ja monikkomuodot voivat olla samat.

Käytämme ristiviivausmenetelmää yhdistetyn aiheen kanssa auttaaksemme määrittämään, onko pronominaalikirjavirhe. Katso seuraava lause:

Nathan ja hän menivät yhdessä yliopistoon.

sat matemaattisen kaavan taulukko annettu

Kun olet ylittänyt substantiivin ja 'ja', meille jää 'hän meni yliopistoon yhdessä'. Kuulostaako 'hän meni yliopistoon' sinulle? Luultavasti ei.

Riippumatta siitä, luotetaan sääntöihin. Onko tässä lauseessa 'hän' subjekti tai esine? Se on aihe koska he tekivät sen. He menivät yhdessä. Koska 'hän' on objektin pronomini, on olemassa pronominivirhe. Lauseen pitäisi kuulua näin:

Nathan ja hän menivät yhdessä yliopistoon.

Käytämme oppimaamme SAT: n todellisessa esimerkissä.

Todellinen SAT -kirjoitusesimerkki

Tämä on esimerkki todellisesta SAT: sta. Yritä käyttää äskettäin hankkimaasi tietämystä pronominista ja asianmukaista strategiaa vastataksesi tähän kysymykseen.

body_pronym_case.png

Tämä on 'tunnista virhe' -kysymys. Missä virhe on? Onko virhe? Katsotaanpa vastausvaihtoehtoa C ja määritetään, käytetäänkö 'minä' oikein. Jos käytämme ristiviivausstrategiaa, jota olemme oppineet hyödyntämään yhdistettyjen aiheiden/esineiden kanssa, jää jäljelle 'Mary kutsui minut' . Ehkä tiedät vastauksen tässä vaiheessa.

Jos ei, otetaan tämä askel pidemmälle. Onko 'minä' käytetty kohteena tai kohteena? No lauseessa 'minä' saa toiminnon. Minua kutsutaan. Siksi 'minä' käytetään objektina. Se on väärin. Pronomini 'I' voidaan käyttää vain aiheena. Vastaus on C. Lauseen pitäisi lukea, 'Mary kutsui Sandhyan ja minut'.

Tässä vielä yksi esimerkki sinulle:

body_pronym_case_2.png

Onko tässä lauseessa pronominaalikirjavirhe? Katsotaanpa ilmausta 'hänet ja hänen sisarensa Rosa esiteltiin'. Jos käytämme yliviivattua strategiaa ja muutamme verbin monikosta yksikköksi, jää jäljelle 'hän esiteltiin'. Sanotko koskaan, että 'hänelle annettiin palkinto'? Toivottavasti ei, koska 'hän' on esinepronomini ja sitä käytetään aiheena! Esimerkkilauseessa lauseen pitäisi olla 'hän ja hänen sisarensa Rosat palkittiin'. Vastaus on A.

Kuka vs. Kenelle

Joskus SAT testaa myös, käytetäänkö lauseessa 'kuka' tai 'kuka'. Nämä sanat tunnetaan suhteellisina pronomineina. Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole aavistustakaan milloin ja miten käyttää oikein 'kuka' ja 'kuka'. Onneksi sääntö on melko yksinkertainen. Sana 'kuka' on subjektiivinen pronomini ja 'kuka' on objektin pronomini.

Tässä on vinkki, joka auttaa sinua helpommin vastaamaan kysymyksiin, joihin liittyy kuka tai kuka.

Strategia

Pronominin tapauksessa 'kuka' ja 'kuka' toimivat kuten 'hän' ja 'hän'. Sana 'kuka' on subjektiivinen pronomini ja 'kuka' on objektin pronomini. Jos haluat selvittää, onko pronominaalissa tapausvirhe, korvaa 'kuka' sanalla 'hän' ja 'kuka' sanalla 'hän'. Jos edeltäjä on monikko, korvaa 'kuka' sanalla 'he' ja 'kuka' 'heillä'.

Tässä on esimerkki lauseesta:

Justin, kuka on opettajani , tietää milloin käyttää 'kenelle' oikein.

Joten lause sanoo, että Justin on opettajani. 'Kuka' muuttaa Justinia, jota kuvataan opettajaksi. Jos korvaamme 'kuka' sanalla 'hän', tuloksena oleva lause on kieliopillisesti oikein: Hän on opettajani. Siksi 'ketä' käytetään oikein aiheena.

Katso tämä lause:

Justin, jota rakastan , kirjoittaa artikkeleita PrepScholarille.

Lauseessa lauseke 'kenen kanssa' sanoo, että 'rakastan Justinia'. Jos korvaamme 'kenen' sanalla 'hän', tuloksena oleva lause on myös kieliopillisesti oikea: rakastan häntä. Sanaa 'kuka' käytetään oikein esineenä. Se muokkaa Justinia, joka saa ihailua.

Ymmärrätkö? Tässä vielä yksi esimerkki:

Ystäväni, jolle kirjoitin ilkeän sähköpostin , ei puhu minulle.

miten siirtää kouluja muuttamatta

Tässä lauseessa sanotaan, että 'kirjoitin ilkeän sähköpostin ystävälleni'. Jos korvataan 'ystäväni' pronominilla, käytämmekö aihetta vai esineitä? No, koska 'ystäväni' noudattaa prepositiota 'vastaanottaa' ja saa toiminnon, sinun on käytettävä objektilomaketta. Kirjoittaisit 'kirjoitin ilkeän sähköpostiviestin hänelle' eikä 'kirjoitin ilkeän sähköpostiviestin hänelle.' Siksi käyttäisit myös suhteellisen pronominin objekti -tapausta. Sanaa 'kuka' käytetään lauseessa oikein.

Nyt voimme ottaa oppimamme todellisen esimerkin SAT: sta.

Todellinen SAT -kirjoitusesimerkki

Tässä on 'tunnista virhe' -kysymys oikealta SAT: lta. Käytä strategiaamme ja tietämystäsi pronomini -tapauksista selvittääksesi, käytetäänkö 'ketä' oikein:

body_whovs.whom.png

Lauseessa 'kuka' muuttaa sijoittajia. Edellytys on monikko, joten korvausstrategiamme yhteydessä meidän tulisi käyttää monikkomääritettä. Käytetäänkö kieliopillisesti oikeassa lauseessa substantiivia? Pitäisikö sen olla 'He myivät osakkeita'? Vai käyttääkö kieliopillisesti oikea lause objektiivipronominia? Pitäisikö sen olla 'Ne myivät osakkeita'?

Vastaus on tietysti se lause vaatii substantiivin . Sijoittajat tekivät myynnin. Siksi, 'ketä' käytetään oikein . Itse asiassa vastaus tähän kysymykseen on D. Sanan 'poikkeuksellinen' tulisi olla adverbin muodossa 'poikkeuksellisesti'.

Nyt kun olemme tutkineet perusteellisesti asesanan tapausta ja erityyppisiä pronominaalikysymyksiä SAT: ssa, tässä on joitain yleisiä strategioita sen varmistamiseksi, että vastaat oikein kaikkiin mahdollisiin pronominaatiokysymyksiin.

body_finish.jpg Melkein siellä!

Yleiset SAT -kirjoitusstrategiat ääntämistapaukselle

#1: Jos pronomini on alleviivattu, tarkista, onko pronomisessa tapauksessa virhe

Jos pronomini on alleviivattu jossakin kirjoitusosassa (lauseen parantaminen, virheen tunnistaminen tai kappaleen parantaminen), varmista, ettei pronominivirheessä ole virheitä.

#2: Määritä, käytetäänkö pronominiä aiheena tai objektina

Jos pronomini tekee toiminnon tai sitä kuvataan, se on aihe. Jos pronomini vastaanottaa toiminnon, se on objekti. Käytä aiheen pronomineja kohteille ja objektin pronomineja kohteille. Käytä tarvittaessa korvausstrategiaa selvittääksesi, onko substantiivi aihe vai esine.

#3: Samat säännöt koskevat yhdistettyjä kohteita/esineitä

Jos näet yhdistetyn aiheen/objektin, lauseen tulee olla kieliopillisesti oikein, jos pääset eroon yhdestä substantiivista ja 'ja'. Vaihda 'John ja minä menimme kauppaan' tilaan 'Menin kauppaan'. Lause on edelleen oikea. Joten jos näet yhdistetyn aiheen/objektin SAT: ssä, käytä yliviivattua strategiaa selvittääksesi, onko kyseessä pronominaalikirjavirhe. Yhdistetyissä aiheissa varmista myös, että muutat verbin monikosta yksikköksi.

#4: Jos pronomini seuraa prepositiota, se on objekti

Pronominien, erityisesti 'to', 'for' tai 'välillä', tulee olla objektikentässä.

#5: Käytä korvausstrategiaa Who Vs. Kenelle

Jos yrität määrittää, pitäisikö käyttää 'ketä' tai 'ketä', korvaa 'kuka' -merkillä 'he' yksittäisten edeltäjien osalta ja 'kuka' -merkki 'heillä' useiden edeltäjien osalta. Sukupuolten tasa -arvon hengessä voit myös korvata 'kuka' sanalla 'hän'. Sana 'kenelle' tulisi korvata yksiköllä 'edeltäjänsä' ja 'he' moninkertaisilla edeltäjillä. Jälleen voit vapaasti korvata 'kenen' sanalla 'hänen'.

Lisäkäytäntö

Toivottavasti tässä vaiheessa ymmärrät pronominin tapauksen ja kuinka vastata oikein kaikkiin SAT: ssa mahdollisesti esiintyviin pronominaalikysymyksiin. Olen luonut realistisia SAT -kirjoittamisen käytännön kysymyksiä testatakseni oppimaasi. Muista käyttää yllä mainittuja yleisiä strategioita.

1. Luokkahuoneessa,opettajani(A) jaMinä(B) on suhdeettä(C) inspiroiMinä(D) oppia. Ei virhettä (E) 2. Johtuuhänen(A) erinomainen käyttäytyminen ja ystävällisyysmuille,(B)hän(C) sai kansalaisuuspalkinnonhänen(D) päämies. Ei virhettä (E) 3. Jopa sen jälkeenmeidän(A) ilkeä taisteluOn(B) ei vihamielisyyttävälillä(C) naapurimme jame. (D) Ei virhettä (E) 4.Me(A) olivat yllättyneitäoppia(B) että kunniakantamisesta(C) soihtu annettiinhän. (D) Ei virhettä (E) Vastaukset : 1. B, 2., E, 3. D, 4. D

Mitä seuraavaksi?

Hio jatkuvasti kaikkia taitoja, joita tarvitset hyvin SAT -kirjoittamiseen. Suosittelen tutustumaan tähän artikkeliin siitä, mitä SAT Writingillä todella testataan. Jos keskityt kielioppiin, lue SAT -kieliopin sääntöjen täydellinen opas.

Niiden, jotka haluavat haastaa itsensä ja testata taitojaan SAT Writing -osiossa, kannattaa tarkistaa tämä postaus vaikeimmista SAT -kirjoituskysymyksistä.

Paranna SAT -pisteitäsi 160+ pisteellä, taattu

Onko ystäviä, jotka tarvitsevat myös apua testin valmistelussa? Jaa tämä artikkeli!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Arcadian yliopiston pääsyvaatimukset

Mitä sinun on tiedettävä Etelä -Pasadenan lukiosta

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Etelä -Pasadenan lukiosta Etelä -Pasadenassa, Kaliforniassa.

Kuinka ässä AP-kemialaboratoriot

Huolestutko AP-kemian laboratorioista? Selitämme, mitä ne kattavat, mitä sinun on tehtävä ja miten voit menestyä.

Enneagrammin tyyppi 1: Perfektionisti elämässä, rakkaudessa ja työssä

Oletko vai onko joku läheisistäsi Enneagrammin tyyppi 1? Opi tunnistamaan reformaattorin tyyppi ja millainen he ovat.

10 parasta graafista laskinta (fyysinen ja online)

Etsitkö graafista laskinta? Tutustu luetteloon parhaista fyysisistä ja online-piirtolaskureista sekä siitä, miten graafista laskinta käytetään.

Mitkä ovat ICD-10-koodit diabetekselle? Täydellinen luettelo

Tarvitsetko ICD-10-koodeja diabetes mellitukselle? Katso tämä täydellinen luettelo ICD-9- ja ICD 10 -koodeista, jotka kattavat tyypin 1, tyypin 2 ja muut diabeteksen muodot.

ACT: n tekeminen 7. luokassa: Pitäisikö sinun tehdä se?

Pitäisikö 7. luokan oppilaiden ottaa ACT? Esittelemme syyt, miksi sinun on ehkä suoritettava ACT 7. luokassa, sekä testin niin varhaisen haittapuolet.

229 Yleiset englanninkieliset verbit ja esimerkit

Etsitkö luetteloa verbisanoista? Verbiluettelomme sisältää kaikki kolme verbityyppiä ja esimerkkejä.

Marquette -yliopiston pääsyvaatimukset

Wesleyanin pääsyvaatimukset

Kuinka päästä MIT: iin: 5 asiantuntijavalintavinkkiä

Kuinka vaikeaa on päästä MIT: ään? Opi, kuinka voit olla MIT-hakutilastot ja olla yksi harvoista mennä tähän erinomaiseen tutkimusyliopistoon.

Virginia Techin pääsyvaatimukset

20 parasta kirjoituskilpailua lukiolaisille

Haluatko osallistua joihinkin kirjoituskilpailuihin? Tutustu laajaan luetteloon lukio -opiskelijoiden kirjoituskilpailuista: voit julkaista ja ansaita rahaa yliopistolle.

JMU: n pääsyvaatimukset

Pittsburghin yliopiston SAT-tulokset ja GPA

Kalifornian parhaat koulut | John Muir Magnet School Rankings ja tilastot

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta John Muir Magnet Schoolista San Diegossa, Kaliforniassa.

Oregonin yliopiston ACT-tulokset ja GPA

Palos Verdesin lukio 2016-17 rankingit | (Palos Verdes Estates,)

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Palos Verdesin lukiosta Palos Verdes Estatesissa, Kaliforniassa.

La Sallen yliopiston SAT -tulokset ja GPA

Mikä on yhdistelmälause? Tyypit ja esimerkit

Mikä on yhdistelmälause? Miten se eroaa monimutkaisesta lauseesta? Opi näiden lauseiden määritelmät ja katso esimerkkejä yhdistetyistä lauseista.

2.5 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 2.5

Mikä on 2,5 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä korkeakoulut hyväksyvät 2,5 GPA: n? Selvitä, mihin kouluihin voit päästä.

Baruch College (City University of New York) SAT -tulokset ja GPA

1380 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

ACT Täysi maksu ja rekisteröinti: Mikä on ACT: n kokonaiskustannukset?

Kuinka paljon ACT maksaa ja mitkä ovat kaikki testaus- ja rekisteröintimaksut? Tutustu täydelliseen oppaaseemme, niin tiedät kuinka säästää rahaa.

Yksittäiset muuttujayhtälöt algebrassa: ACT -matematiikkastrategiat

Tarvitsetko apua algebrayhtälöiden kanssa ACT Math? Yksittäiset muuttujayhtälöt ovat yleisin yhtälökysymystyyppi. Opi matemaattisia strategioita ja vinkkejä näihin ongelmiin.