Pronomentti Case ACT: ssä Englanti: Vinkkejä ja käytännön kysymyksiä

feature_expert.jpg

Pronomenttitapaus on kielioppisääntö, jota useimmat englanninkieliset rikkovat. Ehkä sinua huolestuttavammin kysymykset, jotka testaavat tietämystäsi pronominista, näkyvät usein ACT: ssä. Hallitse tämä sääntö ja olet askeleen lähempänä ACT English -osion hallintaa.

ACT -englanniksi testataan useita pronomisääntöjä. Tämä on suhteellisen suoraviivainen ja sitä testataan harvemmin kuin epäselviä edeltäjiä tai selkeää edeltävää sopimusta. Kuitenkin, jos tavoittelet tätä 30+ -pistettä, sinun pitäisi olla valmis, jos kohtaat pronominaalikysymyksen.

Tässä postauksessa teen seuraavaa:

  • Selitä ero kohteiden ja kohteiden välillä.
  • Anna selkeä käsitys pronominin tapauksesta.
  • Tarjoa strategioita, joiden avulla voit vastata oikein pronominaalikysymyksiin.
  • Tarjoa sinulle käytännön kysymyksiä, jotta voit testata oppimaasi.

Pikakatsaus: Mikä on ääntäjä?

Pronomini on sana, joka korvaa substantiivin . Substantiivi, johon pronomini viittaa, on nimeltään ennakkotapaus . Joitakin esimerkkejä pronomineista ovat Minä , hän , hän , se , Minä , häntä , hänen , heidän , me ja meille .



Mikä on pronomiset tapaus?

Tapaus viittaa siihen, käytetäänkö pronominia a aihe tai an esine .

Mikä on aihe?

Yksinkertaisesti, aihe on substantiivi, joka vastaa lauseessa olevaa verbiä. Lauseessa, jossa on toiminto, aihe on substantiivi, joka suorittaa toiminnon . Tässä on esimerkki:

Dave pitää teknomusiikista.

Dave on aihe, koska hän tekee mieltymyksen. Lauseessa, jossa on kuvaus, käytetään tyypillisesti verbin 'olla' muotoa, aihe on kuvattava substantiivi . Tarkista tämä lause:

Dave on loistava.

Dave on aihe, koska hän on loistava henkilö.

on 25 hyvä teko

body_brilliant.png

Mikä on esine?

Objekti on substantiivi, joka vastaanottaa toiminnon . Objekti voi olla a Suora objekti , an preposition kohde, tai an epäsuora objekti . Tämä on esimerkkilause. Verbin suora kohde on lihavoitu:

avasin ovi .

Suora kohde on 'ovi', koska sen minä avasin. Tässä on lause, jossa on prepositiokohde:

Chuck puhui tyttöystävälleen .

Chuckin tyttöystävä on kohde, koska hän on henkilö, jolle hän puhui. Myös, preposition objekti seuraa aina a: ta prepositio . Tässä tapauksessa 'tyttöystävä' noudattaa prepositiota ''.

Epäsuora esine tulee suoran kohteen eteen ja osoittaa kenelle tai kenelle toimenpide tehdään ja kuka vastaanottaa suoran kohteen. Tässä on esimerkkilause, jossa epäsuora objekti on lihavoitu:

Hallitus antoi Matta veronpalautusta.

Matt on epäsuora kohde, koska hallitus antoi palautuksen hänelle . Hän sai suoran kohteen.Jos olet hämmentynyt epäsuoran kohteen käsitteestä, muista pronominien tapauksessa esine vastaanottaa toiminnon joko suoraan tai epäsuorasti.

Asiasanat Vs. Objektipronominit

Jos substantiivia käytetään aiheena, substantiivi voidaan korvata substantiivilla. Jos substantiivia käytetään objektina, substantiivi voidaan korvata objektin pronominilla. Tässä on luettelo aiheen pronomineja :

AIHEILMAT

body_subject_pronouns.png

Tässä on luettelo objektin pronomineista, jotka vastaavat aiheen pronomineja ylhäältä:

OBJEKTIPRONOMINIT

body_object_pronouns.png

Jos ymmärrät kaiken tähän asti, olet valmis ottamaan vastaan ​​asesanan kysymyksiä ACT: ssä. Nyt sitä mennään!

Pronomini Case ACT -englanniksi

ACT testaa, pitäisikö sinun käyttää kohteen tai objektin pronoomenia. Sinut testataan seuraavilla aihe/objekti pareilla.

Minä vs. Minä

Hän, Hän vs. Hän, Hän

Me Vs. Meille

He Vs. Niitä

Käydään läpi prosessi, jolla päätetään, käytetäänkö aihetta vai objektin pronominttia tietyssä lauseessa.

ACT Englanti strategia

Tässä on esimerkkejä lauseista, jotka osoittavat kuinka aiheen pronominit voivat korvata kohteet ja objektin pronoomenit voivat korvata objektit . Katso seuraava lause:

Nancy tarjosi arvokasta opastusta.

Korvataan 'Nancy' pronominilla. Ensinnäkin meidän on määritettävä, onko Nancy kohde vai esine. Mitä mieltä sinä olet? Nancy on aiheeseen, koska hän teki uhrin . Hän teki toiminnan. Siksi, meidän on korvattava 'Nancy' aiheen pronominilla ja tuloksena oleva lause kuuluu:

Hän tarjosi arvokasta opastusta.

Et voi korvata Nancya objektin pronominilla. Et voi kirjoittaa: 'Hän tarjosi arvokasta opastusta.' Tämä olisi esimerkki pronominivirheestä.

Nyt käymme saman prosessin läpi toisen esimerkkilauseen avulla:

Dave Chappelle antoi nimikirjoituksensa henkilölle Irene .

Jos haluat korvata 'Irene'n pronominilla, meidän on määritettävä, onko Irene lauseessa subjekti vai objekti. Esimerkkilauseessamme, 'Irene' on esine . Miksi? Hän saa sen, mitä aihe on antanut, ja hän on preposition 'kohteeseen' kohde. Kun olet korvannut 'Irene' pronominilla, lauseen pitäisi näyttää tältä:

Dave Chappelle antoi nimikirjoituksensa henkilölle hänen .

Jos olisimme tehneet pronominivirheen, kun olisimme korvanneet 'Irene' pronominilla, lause olisi lukenut 'Dave Chappelle antoi nimikirjoituksensa hänelle.'

body_chappelle.jpg

Tämä sääntö vaikuttaa suhteellisen yksinkertaiselta, eikö? Kohteet tekevät toimia. Objektit saavat toimintoja . Tiedämme, että ACT tykkää monimutkaista alkeellisimmat lauseet ja todella testata ymmärrystäsi kielioppisäännöstä. Pronimenttitapauskysymykset vaikeutuvat lauseissa, joissa on yhdistelmäaiheita ja yhdistelmäobjekteja .

Samat säännöt koskevat yhdistettyjä kohteita ja yhdistelmäobjekteja

Yhdiste tarkoittaa vain sitä, että kaksi substantiivia liittyy sanaan 'ja'. Lauseessa, jossa on yhdistetty aihe, on kaksi substantiivia, jotka toimivat aiheena. Lauseessa, jossa on yhdistelmäobjekteja, on kaksi saman verbin objektia. Tässä on toinen esimerkkilause sinulle (rakastan esimerkkejä!):

Taylor Swift ja Justin tapasi Targetissa.

Aiheina ovat Taylor Swift ja Justin. He ovat ihmisiä, jotka tekivät kokouksen. He tekivät toiminnan. Korvataan nyt 'Justin' pronominilla. Tiedämme sen 'Justin' on aihe, joten meidän on korvattava 'Justin' aiheen pronominilla . Koska olen Justin, tämä olisi lauseeni:

Taylor Swift ja minä tapasi Targetissa.

Jos kirjoittaisit tämän lauseen minusta, tämä olisi lauseesi:

Taylor Swift ja hän tapasi Targetissa.

Tuo lause kuulostaa luultavasti hankalalta, mutta se on kieliopillisesti oikein. Useimmat ihmiset käyttäisivät objektin pronominiä ja kirjoittaisivat: 'Taylor Swift ja hän tapasivat Targetissa.' Se olisi pronominivirhe. Muistaa, noudata aina kielioppisääntöjä ja vältä luotamasta siihen, mikä kuulostaa oikealta.

Louisvilleen yliopiston hyväksymisaste

Seurataan samaa prosessia toisella esimerkkilauseella:

Hulk Hogan tarjosi punaista bandanaa Marc ja Justin .

Jälleen kerran, korvataan 'Justin' pronominilla. Ovatko yllä olevassa esimerkissä 'Marc' ja 'Justin' aiheita tai esineitä? Ne ovat esineitä. He saivat toimenpiteen . Heille tarjottiin bandanaa. Ne seuraavat myös prepositiota 'to' ja ovat preposition kohde. Siksi, meidän on korvattava 'Justin' objektin pronominilla . Koska olen Justin, tämä olisi lauseeni:

Hulk Hogan tarjosi punaista bandanaa Marc ja minä .

Monet ihmiset ajattelevat, että 'Marc ja minä' olisi oikea lause tälle lauseelle. Se olisi kuitenkin pronominivirhe. Muistaa, 'Minää' voidaan käyttää vain aiheena ja 'minua' vain objektina .

Jos kirjoittaisit edellisen esimerkkilauseen minusta, kirjoittaisit:

Hulk Hogan tarjosi punaista bandanaa Marc ja hän .

Koska olet korvaamassa objektin pronominilla, sinun on käytettävä objektin pronoomenia.

ACT pyrkii käyttämään yhdistettyjä aiheita tai esineitä kysymyksissä, joissa testataan pronominin kirjaimia, koska oikea vastaus kuulostaa usein väärältä. Onko siis olemassa strategia, jonka avulla voimme helpommin tunnistaa pronominaalikirjavirheet lauseissa, joissa on yhdistettyjä aiheita tai esineitä? Ehdottomasti!!

body_hulk_hogan.jpg Hän ei todellakaan tarjonnut minulle punaista bandanaaan.

ACT Englanti strategia

Jos näet yhdistetyn kohteen/objektin, yliviivaa toinen substantiivi ja 'ja'. Yhdistelmäobjekteille lauseen pitäisi silti olla kieliopillisesti oikein. Kokeillaan tätä strategiaa edellisen esimerkin avulla:

Hulk Hogan tarjosi punaista bandanaaMarc jaI.

Tämä lause kuulostaa luultavasti vähemmän hankalalta. Todennäköisesti pystyt tunnistamaan pronominaalikirjavirheen, jos näet lauseen, jossa lukee: 'Hulk Hogan tarjosi minulle punaisen bandanan.'

Jos teet saman asian yhdistetyn aiheen kanssa, lause on kieliopillisesti oikea, jos muutat myös verbin monikosta yksikköön aiheen ja verbin välisen sopimuksen vuoksi. Pidä mielessä, että verbin yksikkö- ja monikkomuodot voivat olla samat .

Nyt käytämme ristiviivausmenetelmää yhdistetyn aiheen kanssa selvittääksemme, onko olemassa pronominttivirhe. Tässä on esimerkkilauseemme:

Hän ja Joe puhuivat kassalle.

Kun olet ylittänyt substantiivin ja 'ja', jäämme 'Hän puhui kassalle'. Kun muutamme verbin yksikköksi, tämä on lauseemme:

Häntä puhui kassalle.

Tässä vaiheessa voit todennäköisesti selvittää, onko virhe, mutta noudatetaan sääntöjä. Onko lause 'Hän' lauseessa subjekti tai esine? Se on aihe, koska hän teki toiminnan. Siksi meidän on käytettävä aihepronominia. Kun olet liittänyt aiheen pronominin alkuperäiseen lauseeseen, tämä olisi oikea versio esimerkistä:

Hän ja Joe puhuivat kassalle.

Käytämme nyt oppimaamme kysymykseen todellisesta ACT: stä.

Todellinen ACT -englanninkielinen esimerkki

body_ACT_lause_esimerkki_esimerkki.png

Joten miten voimme määrittää, onko pronominivirhe? Käytämme ensin strategiaamme ja ristiin 'ja hänen serkkunsa.' Meille jää 'hän oli lavastettu.' Näyttääkö se sinusta oikealta? Määritetään nyt, onko 'hän' subjekti vai esine. No, 'hänen' pitäisi olla aihe koska hän tekee toiminnan. Hän oli tehnyt lavastuksen. Sitten, kun olemme liittäneet loput yhdistetystä aiheesta takaisin lauseeseen, jossa on substantiivi, meillä on 'hän ja hänen serkkunsa olivat lavastaneet'. Oikea vastaus on C. .

Toimintatestin päivämäärät 2015 2016

Kuka vs. Kenelle

Toisinaan ACT testaa myös, käytetäänkö lauseessa 'kuka' tai 'kuka'. Nämä sanat tunnetaan suhteellisina pronomineina. Useimmilla ihmisillä ei ole aavistustakaan siitä, milloin ja miten käyttää oikein kuka ja kuka. Onneksi sääntö on melko yksinkertainen. Sana 'kuka' on subjektiivinen pronomini ja 'kuka' on objektin pronomini.

Tässä on strategia, joka helpottaa elämää, kun vastaat kysymyksiin, jotka koskevat 'kuka' tai 'kuka'.

ACT Englanti strategia

Pronominien tapauksessa 'kuka' ja 'kuka' toimivat kuten 'hän' ja 'hän' (tai 'hän' ja 'hän') . Sana 'kuka' on subjektiivinen pronomini ja 'kuka' on objektin pronomini. Jos haluat selvittää, onko pronominaalikirjavirhe, korvaa 'kuka' sanalla 'hän' ja 'kuka' hänen kanssaan. Jos edeltäjä on monikko, korvaa 'kuka' sanalla 'he' ja 'kuka' sanalla 'he' . Jos alkuperäisessä lauseessa ei ole pronominaalikirjavirhettä, tuloksena olevan lauseen on oltava kieliopillisesti oikein.

Katso tämä lause:

Justin, joka on liian itsekeskeinen, viittaa aina itseensä esimerkkilauseissaan.

Lauseessa sanotaan, että Justin on liian itsekäs ja 'kuka' muuttaa Justinia. Justinia kuvataan omahyväiseksi. Jos korvattaisiin 'kuka' sanalla 'hän', lause lukisi: 'Hän on liian itsekeskeinen.' Sanaa 'hän' käytetään oikein aiheena. Siksi, ei ole pronominaalikirjavirhettä ja sanaa 'kuka' käytetään oikein .

Tässä toinen esimerkki:

Äitini, jota ihailen, valmistui sairaanhoitajakoulusta.

Yllä olevassa lauseessa lauseke 'kenelle' sanoo, että 'rakastan äitiäni'. Koska 'kuka' muuttaa 'äitiäni', korvataan 'äitini' sanalla 'hän'. Tuloksena olevan lauseen tulee olla kieliopillisesti oikein, jos sanaa 'kenet' käytetään oikein. Kun olemme korvanneet 'äitini' pronominilla, meillä on 'Ihailen häntä.' Se on oikein, koska sana `` hän '' on objektin pronomini ja `` hän '' saa toiminnon lauseessa.

Tässä on viimeinen esimerkki 'kenen' käyttämisestä preposition kohteena: Jolle paljon annetaan, odotetaan paljon.

Tässä lauseessa sanotaan, että kenelle annetaan paljon. Jos korvat 'kenen' sanalla 'hän', 'hänelle annetaan paljon' on kieliopillisesti oikein. Jos suhteellinen pronomini seuraa 'to' tai 'for', sinun tulee aina käyttää 'kenelle'.

body_JFK.jpg Totuus

Nyt voimme ottaa opimme ja soveltaa näitä oppeja todellisiin esimerkkeihin ACT: stä.

Todellinen ACT -englanninkielinen esimerkki

Tämä on todellinen esimerkki ACT English -osiosta. Käytä strategiaamme ja tietämystäsi pronomini -tapauksista vastataksesi seuraavaan kysymykseen:

body_who_question.png

Joten tässä on lause 'ystävät, jotka ovat kuolleet'. 'Kuka' viittaa 'ystäviin', joka on monikko, ja 'kuka' on objektin pronomini. Korvataan siis sanat 'ystävät' sanoilla 'he', jotta voidaan selvittää, onko lause kieliopillisesti oikein. 'He olivat kuolleet' on virheellinen; pronominin tulee olla aihemuodossa . 'He olivat kuolleet' on oikein. He tekivät kuolevan. Siksi me täytyy käyttää sukulaispronominin subjektimuotoa . Vastaus on B. , 'ystäviä, jotka olivat kuolleet'.

Katsotaanpa toista esimerkkiä:

body_anotherACTwhoquestion.png

Tässä lauseessa 'kuka' tarkoittaa 'Bannekerin isoäiti' ja verbi on 'ostettu'. Tästä lauseesta tehdään hieman hankalampi, koska prepositiolause, joka alkaa 'jälkeen', erottaa kenen ja 'ostetun'. Tämä lause kuitenkin sanoo sen hän (Bannekerin isoäiti) osti maata . Kuitenkin 'kuka' on siinä tapauksessa, joka vastaa 'häntä'. 'Hän osti maata' on ilmeisesti väärä. Suhteellinen pronomini on muutettava tapauskohtaiseksi. Vastaus on B. .

Yleinen ACT Englanti Strategies For Pronym Case

#1: Jos pronomini on alleviivattu, tarkista, onko pronomisessa tapauksessa virhe

Jos näet, että pronomini on alleviivattu, tarkista, onko pronominin kirjainkoko virhe.

#2: Määritä, käytetäänkö pronominiä aiheena tai objektina

Jos pronomini tekee toiminnon tai sitä kuvataan, se on aihe. Jos pronomini vastaanottaa toiminnon, se on esine. Käyttää aiheen pronominit kohteille ja esineiden pronoomenit esineille . Käytä tarvittaessa myös korvausstrategiaa selvittääksesi, onko substantiivi aihe tai esine.

#3: Samat säännöt koskevat yhdistettyjä kohteita tai esineitä

Jos näet yhdistetyn aiheen tai objektin, lauseen tulee olla kieliopillisesti oikein, jos pääset eroon yhdestä substantiivista ja 'ja'. Vaihda 'Peter ja minä menimme baseball -otteluun' tilaan 'Menin baseball -otteluun'. Lause on edelleen oikea, joten jos näet yhdistetyn kohteen tai objektin ACT: ssä, käytä yliviivattua strategiaa selvittääksesi, onko kyseessä pronominaalikirjavirhe . Yhdistetyissä aiheissa varmista myös, että muutat verbin monikosta yksikköksi.

minä vuonna suuri gatsby tapahtuu

#4: Jos pronomini seuraa prepositiota, se on objekti

Pronominien, erityisesti 'to', 'for' tai 'välillä', tulee olla pronominien perässä esineen tapaus .

#5: Käytä korvausstrategiaa Who Vs. Kenelle

Jos yrität määrittää, pitäisikö käyttää 'ketä' tai 'ketä', korvaa 'kuka' sanalla 'hän' tai 'hän' yksittäisten edeltäjien osalta ja 'kuka' sanalla 'he' moninkertaisilla edeltäjillä. Sana 'kenelle' tulisi korvata sanalla 'hän' tai 'hän' yksittäisten edeltäjien osalta ja 'ne' moninkertaisilla edeltäjillä.

body_bring_it_home.jpg Loppu vahvana!

ACT: n englanninkielinen lisäkysymys

Toivottavasti ymmärrät tässä vaiheessa perusteellisesti pronominin tapauksen ja kuinka vastaat oikein kaikkiin ACT: ssä mahdollisesti esiintyviin pronominaalikysymyksiin. Olen luonut realistisia harjoitusongelmia testatakseni oppimaasi. Muista käyttää yllä mainittuja yleisiä strategioita.

1. Kun heräsin eilen, vanhempani päättivät ottaa veljeni jaMinäaamiaiseksi.

A. EI MUUTOKSIA B. I C. me D. heidän 2. Huolimatta ystäviensä vastalauseista,hänenja George päätti mennä Las Vegasiin pakenemaan. A. EI MUUTOKSIA B. hänen C. hän D. tai hänen 3. Christopher Hitchens,ketäoli tuottelias kirjailija, rypytti muutamia höyheniä julkisten keskustelujensa ja tv -esiintymisensä aikana. A. EI MUUTOKSIA B. joka C. että D. kuka 4. Hänen pomonsa kertoi hänelle, että Jane jahäntäsaisi vapaapäivän huomenna. A. EI MUUTOKSIA B. hän C. hänen D. heidän Vastaukset : 1. A, 2. C, 3. D, 4. B

Mitä seuraavaksi?

Koska olet kaikki ACT -valmistelusi eri kohdissa, lue tämä artikkeli selvittääksesi, milloin sinun pitäisi tehdä ACT. Niille teistä, jotka tuntevat ACT -englannin, mutta kamppailette lukemisen kanssa, oppia nämä strategiat ACT -lukeminen -osiossa.

Lue hämmästyttävä luettelo laadukkaista ACT -englannin valmisteluoppaista täältä.

Lopuksi, niille teistä, jotka pyrkivät täydellisyyteen, saatte neuvoja siitä, kuinka saada täydellinen 36 ACT: stä.

Hanki 4 enemmän pisteitä ACT: stasi, TAKUU

Onko ystäviä, jotka tarvitsevat myös apua testin valmistelussa? Jaa tämä artikkeli!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Kalifornian parhaat koulut | Burbankin lukion sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Burbank High Schoolista Burbank, CA.

Mikä on hyvä 9. luokan ACT / SAT -pisteet?

Olet yhdeksännellä luokalla, ja todellinen ACT / SAT on vielä 2 vuotta edessä. Miten tulkitset SAT -pistemäärän, jos otat sen nyt? Teemme uuden analyysin kahdesta tietojoukosta löytääksemme, mitä pidetään hyvänä pisteenä nuoremmille opiskelijoille.

Pitäisikö minun mennä johonkin isosta 10 koulusta?

Oletko utelias osallistumaan johonkin Big Ten -koulusta? Tämä Big 10 -koulujen luettelo selittää Big Ten -yliopistojen hyvät ja huonot puolet ja auttaa sinua päättämään, mikä niistä sopii sinulle.

El Ranchon lukio | 2016-17 Rankings | (Pico Rivera,)

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta El Ranchon lukiosta Pico Riverassa, Kaliforniassa.

Kuinka kauan SAT kestää pitkään?

Kuinka paljon aikaa SAT-majoitukset antavat sinulle testipäivänä? Mikä on SAT: n pidennetty aika ja kuinka monta tuntia saat ylimääräistä? Lisätietoja täältä.

Kuinka päästä: Ole Miss Pääsyvaatimukset

Täydellinen luettelo: Minnesotan korkeakoulut + Sijoitukset / Tilastot (2016)

Haetaanko Minnesotan korkeakouluihin? Meillä on täydellinen luettelo Minnesotan parhaista kouluista, joiden avulla voit päättää minne mennä.

SAT Prep: n lopullinen SAT-opinto-opas

Tämä täydellinen SAT-opas on paras kokoelma SAT-strategioita ja neuvoja, jotka ovat käytettävissä kaikkialla. Opit opiskelemaan SAT: lle ja testausvinkkejä pisteiden parantamiseksi.

10 parasta oikeinkirjoituspeliä, joilla voit parantaa sanataitojasi

Haluatko harjoitella oikeinkirjoitusta sanapelien avulla? Oppaamme sisältää parhaat oikeinkirjoituspelit lapsille ja aikuisille.

Rutgers, New Jerseyn osavaltion yliopisto - Newark SAT -pisteet ja GPA

Mitkä ovat ICD-10-koodit diabetekselle? Täydellinen luettelo

Tarvitsetko ICD-10-koodeja diabetes mellitukselle? Katso tämä täydellinen luettelo ICD-9- ja ICD 10 -koodeista, jotka kattavat tyypin 1, tyypin 2 ja muut diabeteksen muodot.

1410 SAT-pisteet: Onko tämä hyvä?

Illinoisin yliopisto Springfieldin pääsyvaatimuksissa

Mitä sinun tulee tietää Desert Sands Charter Schoolista

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Desert Sands Charter Schoolista Lancasterissa, Kaliforniassa.

Thiel Collegen pääsyvaatimukset

1020 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

Toimiiko musta siemenöljy todella? Tieteellinen analyysi eduista

Otatko huomioon mustan siemenöljyn hyödyt, kuten laihtuminen tai allergiat? Opi nigella sativan edut, mitä se ei auta ja mitkä annokset otetaan.

Weber State Universityn pääsyvaatimukset

18 vaikeinta ACT -englanninkielistä kysymystä koskaan

Haetko parasta ACT -pistettä? Haluatko haastaa itsesi? Tutustu näihin ACT -englanninkielisiin kysymyksiin ja opi lähestymään haastavimpiakin kysymyksiä.

Kuinka valmistautua yliopistoon: 31 vinkkiä valmistautumiseen

Valmistaudu yliopistoon? Täydellinen oppaamme kattaa kaikki keskeiset vaiheet valmistautumiseen yliopistoon yhdeksännestä luokasta alkaen.

Montana State University - Pohjois -pääsyvaatimukset

Yliopistoa edeltävät kesäohjelmat: Pitäisikö sinun mennä?

Harkitaankoulun aloittamista ennen kesäaikaa? Opastamme sinua, mitkä nämä ohjelmat ovat, mitä etuja ja miinuksia on, ja kuinka päättää, onko jokin oikea sinulle.

Clarken yliopiston pääsyvaatimukset

Saginaw Valley State Universityn pääsyvaatimukset

UC Merced Pääsyvaatimukset