SAT -testauskeskukseni oli painajainen - Varmista, että näin ei tapahdu sinulle

Untitled.jpg

Lauantaina 6. kesäkuuta istuin lukiolaisten rinnalla ottamaan SAT: n George Washington Prep High Schoolissa Etelä -Los Angelesissa. Tiesin mitä odottaa. Tein testin vuonna 2009 Etelä -Floridassa, kun aloitin oman yliopiston hakuprosessin.

En olisi koskaan voinut kuvitella, kuinka erilainen kokemukseni olisi tällä kertaa. SAT -testauskeskuksessani, joka sijaitsee Los Angelesin köyhällä alueella, oli valtavia puutteita, jotka johtivat erittäin epäoikeudenmukaisiin testausolosuhteisiin opiskelijoiden kannalta. Kun jaoin nämä kokemukset työtovereilleni, he hämmästyivät. Mutta muut jakoivat kokemuksia, jotka olivat yhtä valitettavia.



Toivon, että vitsailen. Toivoisin, että tämä olisi satiiria.

Mutta tämä ei ole Saturday Night Live, ja oli vakavia ongelmia, jotka pilasivat kokemuksen muille testinottajille, joista monet ottivat sen ensimmäistä kertaa ja käyttivät tositteita. Tämä tapahtuu epäilemättä ympäri maata ja tuhoaa tuhansien opiskelijoiden tulokset ja tulevaisuuden.

Valitettavasti, kuten kokemukseni mukaan, nämä ongelmat voivat olla erityisen yleisiä pienituloisilla alueilla jossa opiskelijat eivät ole yhtä hyvin valmistautuneita siihen, miten testi PITÄISI mennä, ja epäpätevät tekijät saatetaan jättää huomiotta.

Lue tämä ja varmista, että näin ei tapahdu sinulle.


Käsittelen viittä pääongelmaa:

  • Lyhennetty jaksoaika
  • Väärien ohjeiden välittäminen
  • Sietämätön melu
  • Huono proctoring johtaa huijausmahdollisuuksiin
  • Taukoaika luopui

Kerron 100% faktaa omista kokemuksistani. En ole dramaattinen ihminen, ja toivon, ettei näitä asioita olisi tapahtunut.

Lopuksi käsittelen, miksi näillä asioilla on merkitystä, mitä testin suorittajan pitäisi oppia kokemuksestani ja mitä kollegion hallituksen tulisi oppia kokemuksestani.

Lyhennetyt jaksoaikakysymykset

Vaikka monet opiskelijat ovat vihaisia ​​testin osion 8/9 20/25 minuutin ristiriidasta, tämä ei ole ajoitusongelma, johon viittaan. Ollakseni rehellinen, kukaan testauskeskuksestani ei näyttänyt huomaavan sitä. Muitakin ongelmia oli liikaa.

Saimme vain 20 minuuttia esseeosasta 25 minuutin sijaan - täyden 20% vähemmän kuin varattu aika.

Prokurimme kirjoitti väärin, että aloitimme kello 8.45, kun aloitimme kello 8.50, kelloni ja seinäkellon mukaan. En sanonut mitään tuolloin, koska oletin, että hän ajasti oman kellonsa, joka oli ehkä 5 minuuttia jäljessä. Oletin, että meidät pysäytettiin kello 9:15 kelloni mukaan, mutta meidät pysäytettiin klo 9:10.

body_actscienceclocks.jpg Kuinka monta kelloa kellon näyttäminen kestää?

En sanonut mitään ja olen pahoillani . Pystyin lopettamaan oman esseeni, mutta olisin voinut mahdollisesti auttaa ympärilläni olevia opiskelijoita. En sanonut mitään tuolloin, koska arvasin toisen. Olinko väärässä? Oliko jakso vain 20 minuuttia pitkä? Luin ohjeet uudelleen testin päätyttyä ja huomasin, että meillä oli tarkoitus olla 25 minuuttia esseelle.

Lisäksi tunsin itseni tietyllä tavalla avuttomaksi. Minulla oli huoneessani vain yksi proctor, ja hän teki virheet. Kuunteliko hän minua? Kenelle voisin puhua muiden kuin hänen kanssaan? Minun olisi pitänyt hakea apua muilta toimijoilta erityisesti siksi, että ajoitusongelmat jatkuivat.

keskimääräinen gpa lukiossa

Muutamassa osassa ilman taukoa ennen heitä olimme lyhyitä minuutti per jakso.

Näiden osien osalta projektimme sanoi, että jakso alkoi samaan aikaan, kun toinen päättyi. Itse asiassa hän luki ohjeet väliltä, ​​joten uusi osa alkoi noin minuutti toisen päättymisen jälkeen. Vain 10–25 minuuttia jaksoa kohden tämä minuutti olisi voinut olla ratkaiseva opiskelijoille.

Tein virheen, kun en puhunut, mutta sinun ei pitäisi. Jos tämä tapahtuu sinulle, sinun on puhuttava .

Vaikka tämä ongelma on saattanut vaikuttaa suorimmin tuloksiin, muut ovat yhtä huolestuttavia.

100% virheelliset ohjeet

Ajoitusongelmien lisäksi ohjeissa oli ongelmia. Testin alussa, kun luet ohjeita, Proctor kirjoitti väärin ja sanoi, ettet voi kirjoittaa testivihkoosi. Luulen, että hän tarkoitti sitä, että et voi kirjoittaa VAIN vastauksiasi testikirjaan, koska sinun on täytettävä skantroni testin saamiseksi.

Opiskelija oli hämmentynyt ja kysyi, voisiko hän kirjoittaa kirjasen. Hän sanoi ei. Tämä on täysin, 100% valhetta. Sinun pitäisi merkitä lukukohdat ja tehdä laskutoimituksesi suoraan testikirjassa.

Minä puhuin. Sanoin: Kyllä, voit kirjoittaa kirjaseseen, mutta sinun on laitettava lopulliset vastauksesi skantronille. Proctor sanoi, ettei ollut varma. Lopuksi toinen oppilas puhui ja sanoi lukeneensa testikirjansa takaa, että voit kirjoittaa siihen. Opiskelija, joka alun perin esitti kysymyksen, näytti epävarmalta, koska proctor sanoi edelleen olevansa epävarma.

Tätä ei voida hyväksyä. Kuvittele, kuinka vaikeaa on tehdä matematiikkaa kirjoittamatta työtä tai käyttää poistoprosessia, kun et voi fyysisesti ylittää vastausvaihtoehtoja. Jos tämä tapahtui sivustossani, voit kuvitella, kuinka monta opetusongelmaa esiintyy koko maassa.

Ihmiset, jotka ovat tutkineet testin perusteellisesti, tietävät, että tämä ohje on väärä. Mutta ihmisillä, jotka eivät ole suorittaneet testiä eivätkä ole valmiita, ei olisi aavistustakaan. Tämä pilaaisi heidän pisteet.

Toinen PrepScholar -kirjailija teki testin eri testauskeskuksessa Los Angelesissa tänä viikonloppuna, ja hänen projektorinsa ohitti ohjeet ja kertoi 'vitsejä', kuten 'testi kestää 23 tuntia'. Hänen proctor todella pelotti joitakin opiskelijoita tällä. Lisäksi hänen proctor jätti huomiotta useita 5 minuutin varoituksia.

Niin, on erittäin tärkeää tuoda oma kellosi omaan aikaan. Jotkin ongelmat eivät ole hallinnassasi:

Kärsimättömät, keskittymistä rikkovat meluongelmat

Testin aikana esiintyi projektorin aiheuttamia meluongelmia sekä ulkopuolisia meluongelmia. Testin aloittamisen jälkeen projektorimme ponnahti nopeasti korvakuulokkeisiin ja alkoi kuunnella musiikkia. Tämä on väärin monella tasolla. Kuulimme musiikin selvästi hänen kuulokkeistaan, ja lopuksi noin 10 minuuttia esseen jälkeen yksi oppilas rohkeasti pyysi häntä pienentämään äänenvoimakkuutta. Hänen kunniansa kunniaksi, meidän prokurorimme pyysi anteeksi anteeksi ja pienensi äänenvoimakkuutta - mutta hänen ei olisi pitänyt kuunnella.

body_actsciencenoise.jpg

KOVAT ÄÄNET!

Jossain vaiheessa testin puolivälissä proctorimme avasi ikkunan luokkahuoneeseemme (suuri virhe). Yhden jakson aikana kuulimme pienten lasten huutavan käytävällä muutaman minuutin ajan (miksi he olivat lukiossa lauantaina? Kuka tietää!). Prokurimme pyysi heitä lopettamaan, mutta se oli silti häiriö, ja ikkuna olisi pitänyt sulkea.

Myöhemmässä osassa oli erittäin kova jäätelöauto, joka soitti pientä maailmaa silmukassa. Kysyin asiasta proctorilta, mutta hän vain kertoi minulle, että se oli jäätelöauto eikä tehnyt mitään. Se oli selvästi pysäköity koulun pysäköintialueelle tai jotain, koska se jatkoi leikkimistä, se on pieni maailma kuuluvasti ja äänekkäästi noin 15-20 minuuttia. Tämä melu oli uskomattoman häiritsevää. Yritin saada virtaa CR -kanavan kautta ja estää sen. Jälleen proctor ei sulkenut ikkunaa. Hän ei yrittänyt saada toista tiedekunnan jäsentä tutkimaan melua. Hän vain antoi sen jatkua.

Tiedän, että meluongelmat ovat yleinen ongelma. Toinen PrepScholar -kirjailija teki testin Pohjois -Kaliforniassa tänä viikonloppuna, ja hänen projektorinsa katsoi elokuvaa iPadillaan, joka vahingossa siirtyi täydelle äänenvoimakkuudelle osan aikana. Hän sanoi, että hänen proktorinsa sammutti sen heti. Kuitenkin, kukaan proktoreista ei saa käyttää elektronisia laitteita testin aikana. Heidän on oltava valppaita ja keskittyneitä kiinni mahdollisesta huijaamisesta .

Mahdollisuuksien luominen huijausongelmille

Testin aikana oli selvä mahdollisuus huijata. En väitä, että kukaan olisi pettänyt. En nähnyt erityisesti ketään pettävän. Tiedän kuitenkin, että se olisi ollut paljon mahdollista tapahtua tavallisiin testauskeskuksiin verrattuna.

Testin alussa, kun proctor kuunteli musiikkiaan pöydän ääressä, olisi ollut helppoa kuiskata ympärilläsi oleville opiskelijoille keskustelemaan esseestä.

kuinka perustaa klubi

body_actsciencecheating.jpg Älä tee sitä!

Erään tauon aikana proctor seisoi luokkahuoneen ulkopuolella oven takana, jättäen kaikki oppilaat, jotka päättivät jäädä huoneeseen yksin pöydän ääreen testikirjansa ja vastausavaimensa kanssa. Olisi ollut helppoa palata ja tarkastella työtäsi tai vastata ongelmiin, joihin et voinut päästä.

Lisäksi proctor käveli käytävillä vain ylös ja alas enintään 3 kertaa koko testin aikana. Hän ei tarkistanut laskinta. Meillä olisi helposti voinut olla hyväksymättömiä ohjelmia, joissa on sanastoa tai jotain muuta.

Vaikka en todellakaan usko, että huijaaminen tapahtui luokkahuoneessani, proktorini ehdottomasti avasi itsensä mahdolliselle huijaukselle. Proctorini ei näyttänyt välittävän muusta kuin siitä, että pääsin testistä mahdollisimman nopeasti, mikä johtaa minut seuraavaan kohtaan.

Luopuminen tärkeistä tauko -ongelmista

Toinen valtava ongelma oli se, että neljännen jakson tauon jälkeen meidän proctor laita se äänestykseen siitä, pitäisikö tauko vain seitsemännen ja kahdeksannen osion välillä vai pitäisimmekö kaksi taukoa. Ei. Tämä testi EI ole demokratia.

College Board vaatii kolme 5 minuutin taukoa eikä anna opiskelijoiden päättää. Äänestimme vain yhden tauon pitämisestä. Prokurini oli iloinen, kun hän yritti päästä Dodgerin peliin.

En tarvinnut toista taukoa; olen kuitenkin varma, että jos olisin opiskelija, joka halusi lisätauon palautuvan, olisin ollut liian hermostunut puhumaan ja ristiriidassa ryhmän mielipiteen kanssa. Oppilaita ei olisi pitänyt asettaa tähän hankalaan tilanteeseen.

Miksi tällä on väliä? Sosiaalinen epätasa-arvo. Yliopiston hallitus epäonnistuu opiskelijoissaan.

Kaikki nämä ongelmat loivat uskomattoman epäoikeudenmukaisen testausympäristön. Uskon ehdottomasti, että pisteet ovat voineet vaikuttaa. Tuskin lopetin kriittisen lukemisen osion, kun 'se on pieni maailma' soi silmukalla. Kaikki asiat vaikeuttivat keskittymistä. Lisäksi essee, josta saimme 20% vähemmän aikaa kuin normaalisti, laskee 30% kirjoitustuloksestamme. Epätäydellinen essee tai huonosti kirjoitettu essee voi helposti pudottaa pisteet 100-200 pistettä Kirjoitus-osiossa.

Jos tämä tapahtui testauskeskuksessani, jonka valitsin satunnaisesti Los Angelesista saatavissa olevista keskuksista, epäsäännöllisyyden on oltava uskomattoman yleistä, ja se on uskomattoman surullista. Kuten mainitsin, kahdella muulla PrepScholar -kirjoittajalla oli myös anteeksiantamattomasti huonoja kokemuksia testisivustoillaan. Testauskeskuksen sääntelyn olisi oltava äärimmäisen tärkeää kollegion hallitukselle, varsinkin kun uskon, että tämä kysymys voi vaikuttaa enemmän alimpaan sosioekonomiseen tasoon kuuluville .

Tein testini George Washingtonin valmistavassa lukiossa Westmontin kaupunginosassa Etelä -Los Angelesissa. Mukaan artikkeli LA Timesista , kotitalouden keskimääräiset tulot Westmontissa ovat 31 572 dollaria. Se on 242. sijalla Los Angelesin kotitalouksien tulojen mukaan 265: stä naapurustosta, eli se on 13. Los Angelesin köyhin naapurusto, alemmassa 10 prosentissa .

T College Board tietää jo testitiedoistaan, että heidän SAT -testinsä ovat epäoikeudenmukaisesti epäedullisempia sosioekonomisista taustoista. Kollegion hallitus ei kuitenkaan ota huomioon epäoikeudenmukaisia ​​testausolosuhteita, jotka voivat vaikuttaa myös näiden opiskelijoiden alempiin pisteisiin.

Tiedän, että pelikentät ovat uskomattoman epätasaisia ​​SAT -testauskeskusten suhteen. Alkuperäinen SAT -testauskeskus, William T.Dwyer High School Palm Beach Gardensissa, Floridassa, noudatti sääntöjä. Proktorit tiesivät ohjeet ja pystyivät vastaamaan kaikkiin kysymyksiimme. Meluhäiriöitä ei ollut, ja ajoitus oli tarkka. Proktorit kiertelivät koko testin ajan varmistaen, ettei huijausta tapahtunut.

En tiedä, mitä tarvitaan, jotta minusta tulee proosa Los Angelesissa. On selvää, että proektoreita ei opetettu hyvin, ja College Board ei välitä tarpeeksi laadun ylläpitämisestä tasaisesti koko maassa .

Jos veikkaisin, College Board on erityisen varovainen, kun tietää, että opiskelijat ovat erittäin valppaita ja valmiita iskemään yhteen ruuhkaan. Varakkailla metropolialueilla, kuten New Yorkissa, Bostonissa, Los Angelesissa, San Franciscossa ja Chicagossa, opiskelijat valittavat jatkuvasti. Kollegion hallitus ei voi ottaa riskiä uudesta skandaalista. Joten se kiinnittää huomiota näihin alueisiin ja varmistaa, että ne pysyvät hiljaa.

Mutta jos opiskelijat eivät ole valmistautuneita, eivät tiedä oikeuksiaan eivätkä ole yhtä motivoituneita raportoimaan ongelmista, College Board pääsee eroon tällaisesta anteeksiantamattomasta käytöksestä. SAT voi olla valtava osa siitä, pääseekö opiskelija unelma -yliopistoon vai ei. Nämä olosuhteet haittaavat vakavasti ihmisiä, joita College Boardin on tarkoitus auttaa.

Mutta kaikki toivo ei ole menetetty. Vaikka kollegion hallitus ei ehkä tee mitään tasapuolisten toimintaedellytysten tasoittamiseksi, sinä testin suorittajana voit ryhtyä tiettyihin toimiin auttaaksesi sinua saamaan mahdollisimman oikeudenmukaiset testausolosuhteet.

Mitä testintekijän pitäisi oppia kokemuksestani:

  • Yritä mennä SAT: ään mahdollisimman tietoisena testistä.
    • Tiedä, kuinka paljon ajoitusta sinulla on jaksoa kohti.
    • Lue ohjeet kotona.
      • Sinun pitäisi pystyä lukemaan ne kaikista ilmaisista SAT -harjoitustestistä.
      • Jos sinulla on kysyttävää näistä ohjeista, lähetä sähköpostia tai soita College Boardille ennen koepäivääsi, jotta tiedät vastauksen viranomaiselta.
  • Kysy vanhemmilta ystäviltäsi, mistä he ovat ottaneet SAT: n.
    • Kysy heiltä, ​​onko ongelmia.
      • Oliko ajoitus oikea?
      • Oliko häiritsevää ääntä?
  • Tuo oma kellosi aikaa itsellesi.
    • Jos huomaat ajoitusongelman, nosta kätesi ja kysy/kerro siitä proktorillesi.
  • Meluongelmiin, valitettavasti kollegion johtokunta ei salli sinun suorittaa testiä korvatulpilla (käytäntö mielestäni niiden pitäisi muuttua).
    • Sinun on pyydettävä proktoriasi sulkemaan kaikki ikkunat.
    • Pyydä isännöitsijääsi kertomaan ulkopuolisille hiljentymään tai menemään muualle.
  • Jos projektorisi ei pysty vastaamaan kaikkiin kysymyksiin, joita sinulla on ohjeista, pyydä sitä menemään kysymään joltakin toiselta.
    • Pyydä puhua jonkun muun kanssa tai kutsu proctorisi soittamaan College Boardille.
  • Jos sinulla on muita ongelmia proktorisi kanssa siltä osin kuin se sallii mahdollisen huijaamisen tai tauon katkaisemisen tai jotain muuta, mene etsimään toinen proctor tauon aikana!
    • Kerro toiselle valvojalle, mitä tapahtuu.
  • Jos sinusta tuntuu, että ongelmasi ei ratkennut testauskeskuksessa, soita College Boardille. tässä heidän puhelinnumeronsa .
    • Minä tein!
  • College Board ottaa nämä asiat vakavasti, koska ne ovat ylpeitä standardoinnista.

Mitä oppilaitoksen hallituksen tulisi oppia kokemuksestani:

Kaikissa näissä asioissa toivon, että College Board harkitsee ilmaisten uusintatestien tarjoamista kaikille muille George Washington Prep High Schoolin opiskelijoille.

Mielestäni tämä paljastaa myös suuremman ongelman, johon kollegion hallituksen on puututtava: proctor -koulutus . Mielestäni kaikkien proektoreiden tulisi käydä vaadittu koulutus ennen kuin he toimivat SAT -testin proctorina. Näissä koulutustilaisuuksissa valmentajille tulisi opettaa testin ohjeet ja säännöt. Heille tulisi opettaa tarkka ajoitus, mukaan lukien tauot, ja heidät on pakotettava harjoittelemaan sitä. Lisäksi heille on kerrottava, että he eivät saa koskaan käyttää elektronisia laitteita testin aikana. Lisäksi heille tulisi opettaa tarkkailemaan huijaamista tarkistamalla laskimet, kävelemällä käytävillä ylös ja alas jne. Proktoreiden on tiedettävä omat tehtävänsä ja kielteisyytensä.

Vaikka uskon, että valvojani olisi voinut tehdä paremmin, Olen edelleen sitä mieltä, että kollegion hallitus on syyllinen standardointimenettelyjen puutteeseen testikeskuksissa. Miksi tilanne on mennyt niin pahaksi? En ole varma. Ehkä oppilaitoksen hallituksen on lähetettävä tarkkailijoita jokaiseen koulun paikkaan varmistaakseen oikeudenmukaiset testausehdot?

Olen myös sitä mieltä, että kaikkien SAT -testin suorittaneiden tulisi saada testin tekijän oikeuksien opas kollegion hallitukselta, jotta he tietävät, mikä on oikeudenmukaista tai epäoikeudenmukaista. Nämä opiskelijat, joiden kanssa tein testin, olivat pääasiassa ensimmäistä kertaa tositteita käyttäviä opiskelijoita, joilla ei ollut aavistustakaan mitä odottaa.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Lamarin yliopiston SAT-tulokset ja GPA

Bates Collegen pääsyvaatimukset

York College SAT -pisteet ja GPA

Marylandin yliopiston Notre Dame -pääsyvaatimukset

SAT: n opettaminen: parhaat vinkit ohjaajille ja vanhemmille

Oletko opettaja tai vanhempi, joka opettaa SAT: ää? Tässä on huippuasiantuntijoiden kirjoittamia vinkkejä SAT -matematiikan ja muiden aineiden opettamiseen.

20 kysymyksen peli: 147 suurta kokeiltavaa kysymystä

Mietitkö, miten pelata 20 kysymystä? Lue tämä artikkeli, jossa on 20 kysymyksen pelisääntöjä sekä yli 100 hienoa ideaa 20 kysymyksen aiheeseen.

Duke TIP SAT -pistevaatimukset

Mitä SAT-pisteitä tarvitset Duke Talent Identification -ohjelmalle (TIP)? Lue täydellinen oppaamme saadaksesi selville, kuinka päästä.

SAT Mathin kokonaislukujen perusopas

Kokonaislukujen toiminnan tunteminen on olennaista SAT -matematiikalle. Varmista, että tiedät säännöt ja kaavat ja harjoittele todellisia kysymyksiä!

Tulanen yliopiston pääsyvaatimukset

26 ACT-pisteet: Onko tämä hyvä?

Hillsdale College ACT -pisteet ja GPA

Texasin yliopisto Tylerin pääsyvaatimukset

Centenary College -pääsyvaatimukset

Vesimiehen yhteensopivuus: mikä merkki on paras ottelu?

Kenen kanssa Vesimies on yhteensopiva? Opi Vesimiehen paras ottelu Vesimiehen kanssa yhteensopivien merkkien oppaamme avulla.

NewSchool of Architecture & Design Pääsyvaatimukset

Tämän vuoden UCSB SAT -tulokset ja GPA

Täydellinen opas SAT Math Word -ongelmiin

Tämä opas tekstitehtäviin opettaa sinulle tärkeimmät SAT -matematiikkastrategiat, joita tarvitset näiden vaikeiden SAT -matemaattisten ongelmien ratkaisemiseksi.

Parhaat korkeakoulut alhaisilla GPA -vaatimuksilla

Onko sinulla alhainen GPA ja ihmettelet, mihin korkeakouluihin pääset? Tässä ovat maan parhaat korkeakoulut, jotka hyväksyvät alhaiset GPA: t opiskelijoilleen.

Case Western Reserve University ACT Scores and GPA

2016-17 Akateeminen opas | Huntington Park Institute of Applied Medicine, Linda Esperanza Marquez High School

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Huntington Park Institute of Applied Medicine -instituutista Linda Esperanza Marquez High Schoolissa Huntington Parkissa, Kaliforniassa.

Lynnin yliopiston pääsyvaatimukset

Seitsemän UChicago-esseekehotetta: Kuinka kirjoittaa tähtien vastauksia

UChicagon esseekehotteet ovat tunnetusti hankalia - tutustu onnistuneisiin esimerkkeihin ja opi kirjoittamaan voittavia UChicago-esseitä itsellesi.

Onko Georgetown Superscore ACT -pisteitä?

Korvaako Georgetownin pääsy ACT: n? Opi heidän superpisteytyskäytäntönsä ja kaikki ACT-pisteistä, joihin sinun on päästävä.

Kenyon College pääsyvaatimukset

LMU ACT -pisteet ja GPA