Kuinka ässä AP-kemialaboratoriot

feature_apchemistrylabs.jpg

Laboratorioilla on merkittävä rooli AP-kemiassa, ja kokeellisten menetelmien tuntemus on kriittinen loppukoe. Jos olet AP-kemian opiskelija (tai harkitset liittymistä), tämä opas auttaa sinua ymmärtämään, mitä kurssin laboratorion osilta voi odottaa.

Annan yleiskuvan näkemistäsi AP-kemialaboratorioiden tyypeistä, kuinka paljon aikaa vietät niihin ja miltä todellinen laboratorion menettelytapa näyttää. Opit myös, kuinka laboratorioraportit on rakennettu ja mitä voit tehdä laboratorion aikana varmistaaksesi, että saat kaiken irti kokemuksestasi!



body_update

Vuoden 2021 AP-testimuutokset johtuvat COVID-19: stä

Käynnissä olevan COVID-19-koronaviruspandemian vuoksi AP-testit pidetään nyt kolmessa eri istunnossa toukokuusta kesäkuuhun. Testien päivämäärät ja se, ovatko testit verkossa vai paperilla, riippuvat koulustasi. Jos haluat oppia lisää siitä, miten kaikki tämä toimii, ja saada viimeisimmät tiedot testipäivistä, AP-online-tarkastelusta ja siitä, mitä nämä muutokset merkitsevät sinulle, muista tutustua vuoden 2021 AP COVID-19 FAQ -artikkeliin.

Mitkä ovat AP-kemian laboratorion vaatimukset?

25 prosenttia AP-kemian luokan ajasta on omistettu laboratorioille , joten he ovat iso osa kurssia. Kollegion hallitus kertoo jopa kurssikuvauksessa, että lisääntynyt laboratorioaika korreloi korkeampien AP-pisteiden kanssa! Sinun odotetaan suorittavan vähintään kuusitoista käytännön laboratoriotutkimusta ympäri vuoden , ja vähintään kuuden näistä kuudestatoista on oltava opastettuja tutkimuslaboratorioita.

Kollegion hallitus painottaa tutkimuspohjaista lähestymistapaa AP-kemian ajantasaisimmissa opetussuunnitelmissa. Se tarkoittaa, että sinua pyydetään työskentelemään toisinaan itsenäisesti. Opettaja antaa kyselyn tai kysymyksen, mutta suunnittelet loput laboratoriosta. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden suorittaa päteviä kokeita, joissa testataan hypoteesiisi, ilman että opettaja pitää kädestäsi koko matkan.

Tämä lähestymistapa on tarkoitettu auttamaan opiskelijoita kehittämään tieteellisiä taitoja, joita he käyttävät myöhemmin elämässä kun lähistöllä ei ole opettajaa antamaan vastauksia.

Opastetuissa tiedustelulaboratorioissa sinua odotetaan:

  • Keksi tieteellinen kysymys
  • Päätä mitkä muuttujat tutkit
  • Suunnittele ja suorita kokeelliset menettelyt
  • Kerää, analysoi, tulkitse ja näytä tietoja
  • Esitä johtopäätökset asianmukaisesti

Kurssin muut (enintään) kymmenen laboratoriota voivat olla perinteisiä opettajien ohjaamia laboratorioita, mutta ne tukevat silti kurssin oppimistavoitteita. Täydellinen luettelo AP-kemian oppimistavoitteista jaettuna yhdeksään pääyksikköön löytyy kurssin ohjeiden sivulta 34 . Jokaisen laboratorion tavoitteena on sisällyttää mahdollisimman moni näistä tavoitteista, jotta opiskelijat saavat kaiken irti ajastaan. Jokainen laboratorio palvelee tarkoitusta auttaakseen sinua ymmärtämään AP-kemian keskeisiä käsitteitä.

Mitkä AP-kemian laboratoriot joudut tekemään?

AP-kemian laboratorion opetussuunnitelma tarjoaa melkoisen joustavuuden. Kollegion hallitus tarjoaa opettajille laboratorion käsikirjan, johon kuuluu 16 opastettua tiedustelulaboratoriota. Opettajat voivat sitten valita vähintään kuusi näistä laboratorioista suoritettavaksi luokassa. Kymmenen muuta tai useampaa kurssilaboratoriota voidaan ohjata opettajille (perinteiset, vaiheittaiset laboratoriot, joissa kaikki opiskelijat noudattavat yhtä tarkkaa menettelyä).

Esimerkkejä laboratorion aiheista, joita voit tutkia AP Chemistryssä, ovat:

  • Spektroskopia
    • Määritä liuenneen aineen pitoisuus liuoksessa liuoksen värin perusteella
  • Sakan gravimetrinen analyysi
    • Etsi tuntemattoman yhdisteen identiteetti massatietojen avulla
  • Stökiometria
    • Määritä liuoksessa olevien liuenneiden hiukkasten määrä
  • Liukoisuus
    • Määritä liuenneiden liuenneiden ionien määrä
  • Redox-titraus
    • Mittaa liuoksessa olevan hapon määrä
  • Reaktionopeus
    • Muuttujien manipulointi nähdäksesi, miten ne vaikuttavat kemiallisten reaktioiden nopeuteen
  • Energia
    • Määritä energian muutos erilaisissa kemiallisissa reaktioissa
  • Tasapaino
    • Maksimoidaan saanto kemiallisissa reaktioissa
  • Heikko happotitraus
    • Päätelmien tekeminen happo-ominaisuuksista heikon hapon pH-titrauskäyrästä
  • Puskurit
    • Tutki kuinka puskurit valmistetaan ja mikä määrittää niiden kyvyn vastustaa pH: n muutoksia
  • Sähkökemia
    • Elektrolyysin käyttö ei-spontaanien kemiallisten reaktioiden aikaansaamiseksi

body_eplore.jpgValmistaudu tutkimaan kiehtovaa ja kauhistuttavaa maisemaa mikroskooppisista hiukkasista, jotka muodostavat maailmamme.

Esimerkki AP-kemialaboratoriosta

Tässä on tarkempi esimerkki AP-kemialaboratoriosta. Tässä tapauksessa, se on johdettu AP Chemistry Lab Manual , joten se on tiedustelupohjainen laboratorio.

Laboratorion nimi:

Tehokkaan puskurin valmistus ja testaus: Kuinka komponentit vaikuttavat puskurin pH-arvoon ja kapasiteettiin? '

Kokeilun yleiskatsaus:

Tässä kokeessa mitataan veden pH ja useita muita liuoksia, ja sitten lisätään happoja ja emäksiä, jotta voidaan nähdä, miten pH vaikuttaa. Valmistetaan useita puskuriliuoksia, joilla on erilainen pH-arvo, ja testataan niiden kyky vastustaa pH: n muutosta.

Tämä kattaa seuraavan AP-kemian oppimistavoitteen (LO 6.18):
Opiskelija voi suunnitella puskuriliuoksen, jonka pH-arvo ja puskurikapasiteetti ovat tavoitteet, valitsemalla sopiva konjugaattihappo-emäs-pari ja arvioimalla halutun kapasiteetin saavuttamiseksi tarvittava pitoisuus.

Tarvittavat materiaalit:

  • Laitteisto:
    • Tasapaino 0,01 gramman tarkkuudella
    • Neljä 100 ml: n dekantterilasia
    • Kolme pipettiä
    • Häkki, rengasteline, häkkikiinnike
    • Kaksi 250 ml: n Erlenmeyer-pulloa
    • Kaksi mittasylinteriä, 25 ml ja 100 ml
    • pH-mittari
    • Hämmennys puikko
    • Pese pullo ja tislattua vettä
  • Kemialliset ratkaisut:
    • 20 ml etikkahappoa, 0,10 M
    • 20 ml ammoniakkia, 0,10 M
    • 20 ml ammoniumkloridia, 0,10 M
    • 5 ml HCI, 0,10 M
    • 1 ml 1-prosenttista fenolftaleiinia
    • 20 ml natriumasetaattia, 0,10 M
    • 40 ml natriumkloridia, 0,10 M
    • 5 ml natriumhydroksidia, 0,10 M
    • Tuntematon kiinteä happonäyte, 2,0 g

Turvaohjeet (erittäin tärkeä osa kutakin laboratoriota, varsinkin kun kyseessä ovat vahvat hapot!):

Käytä kemikaaliroiskesuojalaseja, kemikaaleja kestäviä käsineitä ja kemikaaleja kestävää esiliinaa. Pese kädet huolellisesti saippualla ja vedellä ennen laboratoriosta poistumista.

Menettely:

Osa 1: pH-muutokset puskuroimattomissa liuoksissa

1. Laita 20 ml tislattua tai deionisoitua vettä 100 ml: n dekantterilasiin. Testaa pH käyttämällä pH-mittaria. Merkitse pH-arvo muistiin.
2. Lisää pipetillä yksi tippa 0,10 M HCI, sekoita liuos ja testaa ja rekisteröi pH.
3. Toista vaihe 2 toisella ja kolmannella tipalla 0,10 M HCI.
Neljä. Toista vaiheet 1-3 20 ml: lla 0,10 M NaCl-liuosta.
5. Laita 20 ml tislattua tai deionisoitua vettä 100 ml: n dekantterilasiin. Testaa pH käyttämällä pH-mittaria. Merkitse pH-arvo muistiin.
6. Lisää pipetillä yksi tippa 0,10 M NaOH: ta, sekoita liuos ja testaa uudelleen pH ja kirjaa.
7. Toista vaihe 6 toisella ja kolmannella tipalla 0,10 M NaOH: ta.
8. Toista vaiheet 5-7 20 ml: lla 0,10 M NaCl-liuosta.

Osa 2: pH-muutokset puskuroiduissa liuoksissa

joka on kaikkein yhteensopivin kauris

9. Puskurin valmistamiseksi käytä 25 ml: n mittasylinteriä lisäämällä 10 ml 0,10 M HC2H3O2 ja 10,0 ml 0,10 M NaC2H3O2 100 ml: n dekantterilasiin.
10. Mitataan puskuriliuoksen pH ja kirjataan.
yksitoista. Lisää yksi tippa 0,10 M HCI, sekoita, mittaa ja rekisteröi pH.
12. Toista vaihe 11 kahdelle uudelle pisaralle 0,10 M HCI.
13. Valmista uusi näyte HC2H3O2 - C2H3O2-puskurista kuten vaiheessa 9.
14. Toista vaiheet 11 ja 12 lisäämällä 0,10 M NaOH.
viisitoista. Valmista emäksinen puskuri yhdistämällä 10,0 ml 0,10 M NH3 ja 10,0 ml 0,10 M NH4Cl 100 ml: n dekantterilasiin.
16. Toista vaiheet 11 ja 12 tälle puskuriliuokselle.
17. Toista vaihe 14 valmistamalla uusi näyte emäksisestä puskurista ja testaamalla se tipoittain lisäämällä kolme tippaa 0,10 M NaOH: ta.

Osa 3: Annetun pH: n puskurin valmistus

18. Punnitse 1,8 - 2,0 g sinulle määrättyä kiinteää happoa.
19. Liuotetaan happo 150 ml: aan tislattua vettä 250 ml: n Erlenmeyer-pullossa (pullo 1).
kaksikymmentä. Kaada 75 ml tätä liuosta toiseen 250 ml: n Erlenmeyer-pulloon (pullo 2), lisätään 2 tippaa fenolftaleiiniliuosta ja titrataan fenolftaleiinin värimuutokseen 0,20 M NaOH: lla. Kirjaa titrauksen määrä. Sinulla on nyt liuos heikkoa happoa pullossa 1 ja liuos heikon hapon natriumsuolasta (sen konjugaattiemäs) toisessa pullossa 2. Tee kahden liuoksen konsentraatiot samoiksi lisäämällä sama tilavuus tislattua vettä happopulloon 1 NaOH-tilavuutena, jota käytit titratessasi liuoksen pullossa 2.
kaksikymmentäyksi. Yhdistä 10,0 ml heikkoa happoliuosta pullossa 1 10,0 ml konjugaattiemäsliuosta pulloon 2, sekoita, mittaa pH ja rekisteröi. Tämä on hapon pKa.
22. Opettajasi antaa sinulle puskurin pH-arvon valmistellaksesi. Laske heikon hapon ja konjugaattiemäksen määrä, jonka tarvitset valmistamaan 50 ml puskuria määritetyllä pH-arvolla.
2. 3. Mittaa happo- ja konjugaattiemäksen tilavuudet, sekoita, mittaa ja rekisteröi pH.
24. Testaa puskuriliuoksesi nähdäksesi, vastustako se pH: n muutoksia, mittaamalla 20,0 ml ja lisäämällä 3 tippaa 0,10 M HCl ja toistamalla 20,0 ml puskuria ja 3 tippaa NaOH. Merkitse pH-arvot jokaisen lisäyksen jälkeen.

Päätökysymykset:

1. Keskustelkaa siitä, kuinka hapon ja emäksen lisääminen tislattuun veteen vaikutti sen pH-arvoon.
2. Keskustelkaa siitä, kuinka hapon ja emäksen lisääminen 0,10 M NaCl-liuokseen vaikutti sen pH-arvoon.
3. Keskustelkaa siitä, kuinka hapon ja emäksen lisääminen etikkahappo-asetaatti-ionipuskuriin vaikutti pH-arvoon.
Neljä. Keskustelkaa siitä, kuinka hapon ja emäksen lisääminen ammoniakki-ammonium-ionipuskuriin vaikutti pH-arvoon.
5. Vastasiko valmistettu puskuri määritettyä pH-arvoa? Selittää.
6. Kommentoi valmistamasi puskurin kykyä vastustaa pH: n muutosta, kun happoa ja emästä lisättiin tutkimuksen viimeisessä vaiheessa.

Huomaa, että tämä laboratorio vaatii viime kädessä opiskelijan itsenäisiä ongelmanratkaisutaitoja. Sinun on luotava oma puskuriliuos, jolla on tietty pH ja testattava sitten sen tehokkuus.

Vaikka menettely on selkeästi määritelty, se ei ole tarkalleen sama jokaiselle henkilölle. Voisit ehdottaa useita tapoja lopullisen puskuriliuoksen valmistamiseksi mille tahansa pH: lle, joten laboratorio on joustava riippuen siitä, miten ajattelet ongelmaa. Tämäntyyppinen laboratorio kannustaa sinua käyttämään kemian osaamista ongelman ratkaisemiseksi luovasti.

body_puzzlepieces.jpg Kaikki palapelin palaset ovat siellä opastetuissa tutkimuslaboratorioissa, mutta sinä olet vastuussa niiden yhdistämisestä! Sinun on parempi toivoa, että se ei ole yksi niistä palapeleistä, joissa on miljoona sinistä taivasta, jotka kaikki näyttävät samalta.

Kuinka laboratorioraportit rakennetaan?

Ah, laboratorioraportit, ei-niin hauska osa kemikaalien pelaamista. Laboratorioraportit saattavat tuntua pelottavilta, mutta jos teet kokeen kunnolla ja valmistelet joitain osia raportistasi etukäteen, sinun pitäisi olla kunnossa. Otin alla olevat laboratorio-ohjeet kollegion johtokunnan toimittamasta näytteestä. Siinä luetellaan AP-kemian laboratorioraportin kymmenen olennaista osaa ja näytetään, milloin kukin tulisi suorittaa loppuun (ennen laboratorion suorittamista, sen aikana tai sen jälkeen).

Opettajalla voi olla hieman erilaiset odotukset (joskus sinun on lueteltava esimerkiksi laboratorioon tarvittavat materiaalit ennen toimenpidettä), ja jopa ne muuttuvat hieman laboratorion luonteesta riippuen. Nämä ovat vain tavallisen kemialaboratorion raportin osia, jotta saat käsityksen siitä, mitä odottaa!

Voit määrittää laboratorioraportin seuraavasti:

1. Kirjoita tarkka kuvaava otsikko laboratoriosta (ts. PH-titrauslaboratorio)
2. Kirjoita laboratorion päivämäärä
3. Anna tarkoitusta koskeva selvitys, jossa selitetään laboratorion asia
Neljä. Kirjoita luonnos laboratorion menettelystä (usein tämä on luettelomerkkimuodossa)
5. Vastaa kaikkiin laboratoriota edeltäviin kysymyksiin
6. Luo tietotaulukoita, jotka täytät laboratorion aikana

Labin aikana:

7. Tallenna kokeen tiedot siististi, hyvin järjestetyllä tavalla

Laboratorion jälkeen aiot:

8. Näytä laskelmat ja piirrä kaikki vastaavat kaaviot (muista merkitä kaikki oikein!)
9. Kirjoita johtopäätös havainnoistasi (muoto voi vaihdella laboratorion mukaan)
10. Vastaa laboratorion jälkeisiin virheiden analysointikysymyksiin

Huomaa, että sinun tulee aina kirjoittaa nämä raportit kolmannelle henkilölle (eli 'liuos titrattiin' eikä 'minä titrain liuosta'). Laboratorioraporttien on tarkoitus olla objektiivisia tosiseikkojen lausuntoja, joten 'minä' tai 'me' lausunnot tekevät niistä vain vähemmän uskottavia!

body_thirdperson.png

Käytä aina kolmatta henkilöä tieteellisessä kirjoituksessa. Tarkoitan sitä jätkä. Hän tietää selvästi kemiasta paljon enemmän kuin nuo kaksi muuta schmuckia.

Vinkkejä AP Chemistry Labsille

Tässä on joitain tärkeitä vinkkejä, jotka kannattaa pitää mielessä AP Chemistry -laboratorioiden aikana. Ne säästävät sinua tuhlaamasta aikaa luokassa ja kääntymästä raivoan laboratorioraporttiin!

Vinkki 1: Älä tule huolimattomaksi

Jos olet väsynyt tai et vain tunne kemiaa yhtenä päivänä, viimeinen asia, jonka haluat kuulla, on se, että sinun odotetaan nousevan tuolistasi ja tekemään laboratorio. Noissa tilanteissa yritä kutsua jäljellä oleva voimasi päästäksesi läpi luokan. Jos et tee laboratoriota oikein ensimmäistä kertaa, sinulla on paljon ongelmia, kun yrität kirjoittaa raporttia.

Tiedät, että elokuva tulee olemaan huono, jos ohjaajan on sanottava 'korjaamme sen jälkituotannossa'. Vastaavasti, jos hämäät varsinaisen kokeen aikana, älä ajattele 'eh - minä vain korjaan sen laboratorioraportissa.' Sinun pitäisi tehdä asiat oikein, jotta et saa väärää vaikutelmaa laboratorion suorituksesta ja päädyt kamppailemaan seuraavassa testissäsi (tai luovuttaa tietoja, joilla ei ole mitään järkeä). Tee kaikki uudelleen oikealla tavalla ennen eteenpäin siirtymistä!

Vinkki 2: Tallenna kaikki selvästi (ja älä tuhlaa tietoja myöhemmin)

Kunkin laboratorion kriittisin osa on tiedonkeruu. Olisi vaikeaa unohtaa kirjoittaa kaikki tietosi, mutta joskus voit päätyä kirjoittamaan lukukelvottomasti tai järjestämään tuloksia tavalla, joka ei ole järkevää sinulle myöhemmin. Laske tietotaulukot huolellisesti ennen kokeilun aloittamista, jotta sinulla on nimetty paikka tulosten tallentamiseen. Yritä kirjoittaa selkeästi ja siististi, jotta väärinkäsityksiä ei ole.

Jos tietosi eivät sovi hypoteesiisi siitä, kuinka laboratorion piti mennä, kirjoita ne joka tapauksessa (niin kauan kuin luulet tekevänsi suuria virheitä menettelyn noudattamisessa). Pystyt keskustelemaan siitä, miksi tietosi olivat hämmentäviä, raportin johtopäätöksessä. Älä tapaa väärentää tuloksia - se tekee kokeesta turhaa.

Vinkki 3: Pyydä tarvittaessa selvennystä

Opettajasi auttaa sinua, joten älä pelkää käyttää häntä resurssina! Jos et missään vaiheessa laboratorion aikana ole varma, suoritatko toimenpiteen oikein, tarkista asia opettajan kanssa. Tämä estää painajaisen skenaarion, jossa istutaan kirjoittamaan laboratorioraportti ja ymmärrät, että teit itse asiassa aivan toisen laboratorion eikä sinulla ole käyttökelpoisia tietoja.

body_scaryforest.jpg Kaikilla on sama painajainen, kun he noudattavat väärää laboratoriomenettelyä: Kävelet synkän metsän läpi, kun yhtäkkiä tunnet, että sinua tarkkaillaan. Kuulet ahdistavan kuiskan: 'Minä myös autan sinua käyttämään 20 ml HClllll-liuosta.' Heräät kylmässä hiki, kun AP kemian opettajien liitto uhraa sinut Bunsen-polttimen yli.

Johtopäätös

AP-kemia on melko laboratoriokeskeinen kurssi, joten sinun tulisi olla valmis käyttämään paljon aikaa käytännön kokeiden tekemiseen (vähintään 25 prosenttia luokassa!).

Laboratoriovaatimukset ovat avoimia joillekin tulkinnoille, mutta opetussuunnitelman ohjeiden mukaan kursseilla on oltava yhteensä vähintään 16 laboratoriota, joista vähintään kuusi on erityisiä 'opastettujen tutkimusten' laboratorioita. Nämä ovat itsenäisesti suoritettuja laboratorioita, joissa opiskelijoilla on suurempi valta toimia ja menettelytapoja kohtaan.

Kun pidät laboratorioita, sinun on pidettävä mielessä seuraavat vinkit:

# 1: Älä tule huolimattomaksi
# 2: Tallenna kaikki selvästi ja älä tuhlaa tietoja myöhemmin
# 3: Kysy opettajalta tarvittaessa selvitystä

Näiden vinkkien noudattaminen tekee laboratorioraportin kirjoittamisesta myöhemmin suhteellisen kivuttoman. Jos suoritat kokeen oikein ja sinulla on vakaita tietoja, raportin ainoa osa, josta sinun on huolissasi, on johtopäätös.

Tämän laboratoriotyön tavoitteena on opettaa sinua soveltamaan järkeviä tieteellisiä käytäntöjä useissa olosuhteissa. Monet loppukokeen kysymykset antavat sinun analysoida kokeellisia skenaarioita laboratoriotapojen ja kemiallisten ominaisuuksien perusteella. Joissakin tapauksissa saatat jopa tunnistaa kokeita luokassa!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Mikä on hyvä ACT -pisteet vuodelle 2020?

Suunnitteletko ACT: n ottamista vuonna 2020? Opi, mikä on hyvä tulos sinulle, missä haluat hakea.

Kolmiot SAT-matematiikasta: geometrian strategiat ja käytännön ongelmat

Opiskeletko kolmioita SAT-matematiikassa? Tässä ovat kaikki tarvitsemasi geometriset kaavat ja käsitteet sekä matematiikkastrategiat ja käytännön kysymykset.

Woodburyn yliopiston SAT-tulokset ja GPA

UMBC -pääsyvaatimukset

Kaakkois -Missourin osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

Kuinka voin lähettää suosituskirjeitä?

Hämmentynyt siitä, kuinka suosituskirjeitä lähetetään yliopistoon? Opastamme sinua lähetysprosessissa sekä verkossa että postitse, jotta tiedät mitä odottaa.

Mitä sinun on tiedettävä Foothill High Schoolista

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Foothill High Schoolista Santa Ana, CA.

100+ jännittävää STEM-uraa (ja korkeimmin maksavat tieteelliset työpaikat)

Harkitsetko uraa STEM: ssä? Tutustu täydelliseen STEM-uraluetteloomme, jossa on bonustietoja parhaiten maksavista tieteellisistä töistä.

Mikä on luonnontieteiden olympialaiset? Täydellinen opas voittoon

Harkitsetko osallistumista luonnontieteiden olympialaisiin? Entinen voittaja kertoo, mikä kilpailu on, miksi sinun pitäisi osallistua ja miten voit menestyä.

St. Edwardin yliopiston pääsyvaatimukset

SAT- ja ACT-testipäivät: Löydä paras 2021-2022 -testausaikataulu

Mitkä ovat parhaat SAT- ja ACT-testipäivät? Luettelomme kaikki tulevat SAT- ja ACT-päivämäärät, jotta voit suunnitella eteenpäin vuodelle 2021.

Yhdysvaltojen 51 kalleinta korkeakoulua

Mietitkö kuinka paljon lukukausimaksu maksaa Yhdysvaltain kalleimmissa korkeakouluissa? Tässä on luettelo 51 parhaasta.

Kaikki lukemasi korkeakoulujen listat

Etsitkö yliopistojen sijoituksia? Tässä on katsaus parhaista käytettävissä olevista korkeakoulujen rankinglistoista, mukaan lukien US News, Forbes ja paljon muuta.

44 korkeakoulua, joilla on alhaisimmat SAT-pisteet, sijoitus

Etsitkö korkeakouluja, joilla on alhaiset SAT-pisteet? Olemme luokittaneet maan koulut, joilla on alhaisimmat SAT-pisteet täällä.

Kuinka opiskella SSAT: lle: 8 parasta valmisteluvinkkiä

Etkö ole varma mistä aloittaa SSAT -valmistelu? Täydellinen oppaamme opastaa sinua prosessin läpi ja sisältää vinkkejä käytännön testien löytämiseen ja opintosuunnitelman luomiseen.

Berkeleyn lukio | 2016-17 Rankings | (Berkeley,)

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Berkeley High Schoolista Berkeley, CA.

UC Riverside ACT -pisteet ja GPA

Marist College ACT -pisteet ja GPA

3 tyyppisiä ACT -tieteitä: Mitä sinun on tiedettävä

Mitkä ovat ACT -tieteen kohtien tyypit ja kysytyt kysymykset? Tutustu ACT -tieteen taitoihin ja strategioihin täällä.

Monte Vistan lukio 2016-17 rankingit | (Danville,)

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Monte Vistan lukiosta Danvillessä, Kaliforniassa.

ACT -trigonometria: täydellinen opas

Mitä triggeriä tarvitset ACT -matematiikkaan? Lue täydellinen ACT -trigonometriaoppaamme, jossa on kaavoja, strategioita ja käytännön kysymyksiä.

Santa Claran lukio 2016-17 rankingit | (Santa Clara,)

Löydä osavaltion rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Santa Claran lukiosta Santa Clarassa, Kaliforniassa.

University of St. Thomas (TX) Pääsyvaatimukset

Dickinson College SAT -pisteet ja GPA

Miksi SAT/ACT -tulokset ovat niin tärkeitä sotilasopiskelijoille?

Hakemus West Pointiin, ilmavoimien akatemiaan tai merivoimien akatemiaan? SAT/ACT -pisteet ja opiskeluun käytetyt strategiat ovat kriittisiä pääsyllesi.