Täydellinen opas todennäköisyyteen SAT -matematiikan + käytännön kysymyksissä

Feature_probability.jpg

Todennäköisyyskysymys pyytää sinua tunnistamaan, kuinka todennäköistä tietyn tapahtuman tapahtuva on. Kuinka todennäköistä on, että valitset punaisen marmorin pussista? Kuinka todennäköistä on, että tietty henkilö valitaan arpajaisista? Kuinka todennäköistä on, että kaksi tai useampia tapahtumia tapahtuu molemmat esiintyä? Nämä ovat vain joitain monista erilaisista todennäköisyyskysymyksistä, joita saatat kohdata SAT: ssä.

Tämä opas vie sinut läpi kaikki todennäköisyyden näkökohdat, jotka sinun on tiedettävä SAT: lle —Täsmälleen mitä todennäköisyys tarkoittaa, tyypilliset todennäköisyyskysymykset, jotka näet SAT -matematiikkaosassa, ja niiden ratkaisemiseksi tarvittavat vaiheet.

Ennen kuin jatkat

Todennäköisyyskysymykset näkyvät useimmissa SAT -testeissä. Suurimmassa osassa SAT -testejä on vain yksi kysymys 58: sta matemaattisesta kysymyksestä, vaikka saatat joskus nähdä testin, jossa on nolla tai kaksi todennäköisyyskysymystä. Suunnittele siis SAT -matematiikan opintojen valmistelu vastaavasti.

Jos sinulla on vaikeuksia ymmärtää muita matemaattisen testin perusosia, kuten kokonaislukuja tai yksittäisiä muuttujayhtälöitä, sinun kannattaa kääntää huomiosi sinne ennen kuin käsittelet tätä todennäköisyysopasta. Tärkein osa SAT: n opiskelua on keskittyä huomioihin, jotka näkyvät eniten. Tällä tavalla voit maksimoida potentiaalisen pisteytyksen osiota kohden.

Mutta jos sinulla on jo vankka käsitys muista matematiikan perusaiheista (tai haluat vain todella oppia tämän osion ensin), harkitsemme todennäköisyyttä! Opit SAT -matematiikkavinkkejä ja -kaavoja, joiden avulla voit käsitellä sattumaa koskevia kysymyksiä.

body_the_plunge.jpg Älä huoli - kuulen onnistumisen todennäköisyyden olevan suurempi kuin luulit.

Mitä todennäköisyys tarkoittaa?

$ Todennäköisyys = { toivottu lopputulos}/{ kaikki mahdolliset tulokset} $

Muista tämä SAT -matemaattinen kaava! Tapahtuman todennäköisyyden kysyminen on sama asia kuin minkä tahansa tapahtuman todennäköisyyden pyytäminen. Ja tämä todennäköisyys ilmaistaan ​​murto -osana: tapahtuman todennäköisyys kaikista mahdollisista tuloksista.

Joten kuinka todennäköistä on, että saat hännän, jos heität kolikon? Mahdollisuudet ovat 1: 2.

1 haluttujen tulosten lukumäärä (pyrstöt) ja 2 mahdollisuuksien kokonaismäärä (päät ja hännät).

mikä astrologian merkki olen

Katsotaanpa toista esimerkkiä:

Luokassa on kymmenen oppilasta. Opettaja valitsee joka päivä satunnaisen oppilaan pyyhkimään taulun. Millä todennäköisyydellä opiskelija A valitaan pöydän puhdistamiseen tänään?

Todennäköisyys, että opiskelija A valitaan, on 1/10 dollaria. Haluttu tulos on 1, koska opiskelija A on vain yksi opiskelija. Ja oppilaita on yhteensä 10, joten mahdollisia tuloksia on 10 (oppilaat voivat valita).

Mitä tapahtuisi, jos meillä olisi useampi kuin yksi vaihtoehto halutuksi lopputulokseksi?

Mitä todennäköisyyksiä sillä on jompikumpi Valitaanko opiskelija A tai opiskelija B siivoamaan taulua tänään?

Todennäköisyys on nyt $ 2/10 $ (tai $ 1/5 $). Miksi? Koska nyt on 2 mahdollista opiskelijaa, joista valita, mutta opiskelijoiden kokonaismäärä on edelleen 10.

Koska minkä tahansa tapahtuman todennäköisyys ilmaistaan ​​murto -osana, se tarkoittaa, että ehdottomasti ja epäilemättä tapahtuvan tapahtuman todennäköisyys on $ 1/1 $ tai 1. Sen todennäköisyys ei ole suurempi - tämä tapahtuma tapahtuu joka kerta, epäonnistumatta.

Todennäköisyys täysin mahdottomalle tapahtumalle on kuitenkin 0, koska $ 0/x = 0 $.

Voit myös ajatella todennäköisyyksiä prosentteina. Jos valitsen pussista punaisen marmorin todennäköisyydellä $ 1/5 $, se tarkoittaa, että on 20% todennäköisyys, että valitsen punaisen marmorin, koska $ 1/5 = 0,2 $ tai 20%.

body_coin_flip.jpg

Jatkan häntää tämän kanssa.

Joko/tai Todennäköisyys

$ { Todennäköisyys tai tapahtuma} = [{ tulos A}/{ kokonais lukumäärä tuloksia}] + [{ tulos B}/{ yhteensä lopputulos} ] $

(Huomaa: tällaista todennäköisyyttä kutsutaan päällekkäiseksi. Tämä tarkoittaa, että nämä kaksi tapahtumaa ei voi molemmat tapahtuvat samaan aikaan. Siellä On tapa löytää päällekkäisten tapahtumien joko tai todennäköisyys, mutta sinua ei koskaan pyydetä tekemään tätä SAT: ssa, joten se ei ole tässä oppaassa)

Kuten edellä näimme esimerkissämme useista opiskelijoista, jotka valittiin satunnaisesti pöydän puhdistamiseen, joko/tai todennäköisyyskysymys kysyy, kuinka todennäköistä on, että jompikumpi yksi kahdesta tai useammasta tapahtumasta tapahtuu. Tämä lisää toivotun lopputuloksen todennäköisyyttä, koska emme välitä mikä kahdesta tapahtumasta tapahtuu vain yksi niistä.

Tämän tyyppisen ongelman ratkaisemiseksi meidän on siksi lisättävä jokaisen yksittäisen tapahtuman todennäköisyys. Niiden summa on todennäköisyys jompikumpi tapahtuma tapahtuu.

Mikä on todennäköisyys vetää joko ässä tai kuningatar korttipakasta?

Korttipakassa on 4 ässää ja yhteensä 52 korttia. Siksi ässän vetämisen todennäköisyys on $ 4/52 = 1/13 $ (tai 7,69%).

Korttipakassa on myös 4 kuningattaret. Joten todennäköisyys piirtää kuningatar on myös $ 1/13 $.

Joten piirtämisen todennäköisyys jompikumpi ässä tai kuningatar on $ 1/13 + 1/13 = 2/13 $ tai 15,38%.

minkälainen merkki on skorpioni

On olemassa erilaisia ​​todennäköisyyskysymyksiä kuin yksinkertainen todennäköisyys ja joko/tai, mutta nämä ovat ainoat kaksi todennäköisyyslajia, jotka SAT testaa.

Ehdollinen todennäköisyys

Hyvin satunnaisesti SAT osuu sinuun yksinkertaisella ehdollisella todennäköisyyskysymyksellä. (Löysin yhden hajonnan kaikista kahdeksasta ilmaisesta SAT -harjoitustestistä).

Ehdollinen todennäköisyys on tapahtuman (B) todennäköisyys, koska toinen tapahtuma tai ehto (A) on jo tapahtunut tai täytetty. Se on edelleen yksinkertainen todennäköisyys - halutut tulokset verrattuna kokonaistuloksiin - mutta oikean määrän haluttujen ja kokonaistulosten määrittäminen voi olla hieman hankalaa.

Tässä on esimerkki:

Esityksen parissa työskentelee 100 ihmistä: 52 tanssijaa, 12 lavateknikkoa ja 36 muusikkoa. Tanssijoista 14 on balettitanssijoita, 20 jazz -tanssijoita ja 18 ovat nykytanssijoita.

Mikä on todennäköisyys valita balettitanssija esityksen parissa työskentelevien joukosta, kun otetaan huomioon, että valittu henkilö on tanssija?

Saattaa tuntua siltä, ​​että tämä kysyy sinulta todennäköisyyttä valita balettitanssija (joita on 14) kaikilta esityksen parissa työskenteleviltä (joita on 100).

Mutta itse asiassa se kysyy sinulta todennäköisyyttä valita balettitanssija tanssijoilta , koska hyväksymme tiettynä (ehdona), että satunnaisesti valitsemamme henkilö on tanssija. Voimme kertoa tämän lauseesta 'koska valittu henkilö on tanssija'.

Meidän on siis laskettava todennäköisyys valita balerina (tapahtuma B), kun ehto A on, että valitsemamme henkilö on 52 tanssijan joukosta. Joten vastaus on 14/52 dollaria.

Voit tunnistaa ehdolliset todennäköisyyskysymykset, koska niissä sanotaan 'annettu' tai jokin muu sana tai lause, joka osoittaa jonkin edellytyksen täyttyvän ('edellyttäen', 'olettaen' jne.).

body_dog_poker.jpg

Elämä olisi parempaa, jos tämän todellisuuden todennäköisyys olisi paljon suurempi

Tyypillisiä SAT -todennäköisyyskysymyksiä

SAT: n todennäköisyyskysymyksiin liitetään aina jonkinlainen kaavio.

Tässä esimerkki SAT -käytännön testi 1 :

Viikon aikana muistettuja unia:

Ei mitään 1-4 5+ Kaikki yhteensä
Ryhmä X viisitoista 28 57 100
Ryhmä Y kaksikymmentäyksi yksitoista 68 100
Kaikki yhteensä 36 39 125 200

Yllä olevan taulukon tiedot on tuottanut unetutkija, joka tutkii unien määrää, jonka ihmiset muistavat, kun heitä pyydetään tallentamaan unensa viikon ajaksi. Ryhmään X kuului 100 henkilöä, jotka havaitsivat varhaisia ​​nukkumaanmenoaikoja, ja ryhmään Y kuului 100 henkilöä, jotka havaitsivat myöhemmät nukkumisajat. Jos henkilö valitaan sattumanvaraisesti niistä, jotka muistivat vähintään yhden unen, mikä on todennäköisyys, että henkilö kuului ryhmään Y?

  1. 68 dollaria / 100 dollaria
  2. 79 dollaria / 100 dollaria
  3. 79 dollaria / 164 dollaria
  4. 164 dollaria / 200 dollaria

Kysymystekstissä ei ole 'joko/tai' tai 'annettu/oletettu', joten voimme päätellä, että tämä on yksinkertainen todennäköisyyskysymys. Tämä tarkoittaa, että etsimme kahta tietoa: toivottujen tulosten lukumäärän verrattuna tulosten kokonaismäärään.

Aloitetaan itse asiassa lopputuloksemme kokonaismäärällä: tekstissä sanotaan, että valitsemme 'niiden joukosta, jotka muistivat vähintään yhden unen'. Joten meidän on selvitettävä niiden ihmisten kokonaismäärä (kummassakin ryhmässä), jotka muistivat vähintään yhden unen. Se tulee olemaan kaikki sekä ryhmässä X että ryhmässä Y taulukon 1-4 ja 5+ sarakkeista.

$ 28 + 57 + 11 + 68 = 164 $ $

Joten kokonaistuloksemme (tai yhden tai useamman unen muistaneiden ihmisten kokonaismäärä) on 164.

Voit myös katsoa 'Summat' -riviä alareunassa ja lisätä $ 39+125 $, jos se on sinulle helpompaa.

Nyt meidän on tiedettävä haluttujen tulosten määrä. Kysymys kysyy meiltä todennäköisyyttä, että satunnainen valintamme 1+ unta muistaneiden joukosta on ryhmässä Y. Niin kuinka monta ryhmän Y yksilöä on 164 hengen ryhmässämme, jotka muistivat ainakin yhden unen?

Voimme selvittää tämän lisäämällä yhteen ryhmän Y solut sarakkeisiin 1-4 ja 5+:

$ 11 + 68 = 79 $ $

Haluttujen tulosten määrä on siis 79.

veden tiheys meissä yksiköissä

Jos asetamme halutut tulokset (79) kokonaistuloksemme (164) yli, saamme $ 79/164 $. Vastaus on siis C.

body_mockingjay.jpg

En jotenkin usko, että kertoimet ovat niin paljon minun hyväkseni tässä pelissä ....

Todennäköisyyskysymyksen ratkaiseminen: SAT -matematiikkastrategiat

Tiedät, jos sinulta kysytään todennäköisyyskysymystä SAT: ssa, koska siellä on kaavio ja ongelma kysyy sinulta yhden tai useamman tapahtuman todennäköisyyttä, osuutta tai kertoimia tapahtuu. Kun näet nämä sanat, ratkaise todennäköisyyskysymys seuraavasti:

#1: Selvitä, millainen kysymys se on

On tärkeää selvittää, onko kysymys yksinkertainen todennäköisyyskysymys, ehdollinen todennäköisyyskysymys vai joko/tai todennäköisyyskysymys, jotta tiedät miten edetä. Muista, että kysymyksissä tai/tai kysymyksissä on aina melkein '' joko '' tai '' tai '', ja ehdolliset todennäköisyyskysymykset sanovat '' annettu '' tai '' olettaen '' tai jonkin muun sanan, joka osoittaa, että kyseessä on jonkinlainen ehto tai todennäköisyyttä edeltävä tapahtuma, joka sinun on laskettava.

#2: Yksinkertaista todennäköisyysideaa

Kun totut työskentelemään todennäköisyyksien kanssa, huomaat, että todennäköisyyskysymykset ovat usein vain hienoja tapoja työskennellä murtolukujen ja prosenttilukujen kanssa.

Tämä on erityisen selvää SAT -muodossa, joka antaa sinulle kaiken kaaviossa. Yleensä sinun on vain selvitettävä, mitkä taulukon solut lisätään yhteen haluttujen tulosten saamiseksi, ja laita se solujen päälle, jotka sinun on lisättävä yhteen saadaksesi kysymyksen esittämien tulosten kokonaismäärän. Todella tärkeä osa on yleensä sen tunnistaminen, mitä kokonaistulokset todella ovat ja mitä halutut tulokset todella ovat.

body_roulette.jpg Kuinka voittaisit kertoimilla 37: 1? (Vastaus: helposti)

Testaa tietosi SAT -matematiikan käytännön kysymyksillä

1. Alkaen SAT -harjoitustesti 3 :

Alle 40 40+ Kaikki yhteensä
Uros 12 2 14
Nainen 8 3 yksitoista
Kaikki yhteensä kaksikymmentä 5 25

Yllä olevassa taulukossa on esitetty ikä- ja sukupuolijakauma 25 osallistujalle. Jos kilpailun voittaja valitaan sattumanvaraisesti, mikä on todennäköisyys, että voittaja on alle 40 -vuotias nainen tai 40 -vuotias tai vanhempi mies?

  1. 4 dollaria / 25 dollaria
  2. 10 dollaria / 25 dollaria
  3. 11 dollaria / 25 dollaria
  4. 16 dollaria / 25 dollaria

2. Alkaen SAT -harjoitustesti 3 :

Vasenkätinen Oikeakätinen
Nainen
Uros
Kaikki yhteensä 18 122

Yllä oleva epätäydellinen taulukko esittää yhteenvedon vasenkätisten ja oikeakätisten opiskelijoiden lukumäärästä sukupuolen mukaan Keiselin lukion kahdeksannen luokan oppilaille. Oikeakätisiä naisopiskelijoita on viisi kertaa enemmän kuin vasenkätisiä naisopiskelijoita, ja oikeakätisiä miesopiskelijoita on yhdeksän kertaa enemmän kuin vasenkätisiä miesopiskelijoita. Jos koulussa on yhteensä 18 vasenkätistä ja 122 oikeakätistä oppilasta, mikä seuraavista on lähinnä todennäköisyyttä, että satunnaisesti valittu oikeakätinen oppilas on nainen? (Huomaa: Oletetaan, että kukaan kahdeksan luokan oppilaista ei ole sekä oikeakätinen että vasenkätinen.)

  1. 0,410 dollaria
  2. 0,357 dollaria
  3. 0,333 dollaria
  4. 0,250 dollaria

3. Alkaen SAT -harjoitustesti 5 :

Opetus Tutkimus Kaikki yhteensä
Yleinen kirurgi 258 156 414
Ortopedinen kirurgi 119 74 193
Kaikki yhteensä 377 230 607

Eräässä kyselyssä 607 yleiskirurgia ja ortopedistä kirurgia ilmoitti tärkeimmän ammatillisen toimintansa. Tulokset on esitetty yhteenvetona yllä olevassa taulukossa. Jos jokin kirurgeista valitaan sattumanvaraisesti, mikä seuraavista on lähinnä todennäköisyyttä, että valittu kirurgi on ortopedinen kirurgi, jonka ammatillinen toiminta on tutkimus?

  1. 0,122 dollaria
  2. 0,196 dollaria
  3. 0,318 dollaria
  4. 0,379 dollaria

Neljä. Alkaen SAT -harjoitustesti 7 : (Ruudukkokysymys)

Kilpailijoiden määrä pisteiden ja päivän mukaan

5/5 4/5 3/5 2/5 1/5 0/5 Kaikki yhteensä
Päivä 1 2 3 4 6 2 3 kaksikymmentä
Päivä 2 2 3 5 5 4 1 kaksikymmentä
Päivä 3 3 3 4 5 3 2 kaksikymmentä
Kaikki yhteensä 7 9 13 16 9 6 60

Samat 20 kilpailijaa jokaisena kolmena päivänä vastasivat 5 kysymykseen voittaakseen palkinnon. Jokainen kilpailija sai 1 pisteen jokaisesta oikeasta vastauksesta. Yllä olevassa taulukossa esitetään tietyn pistemäärän saaneet kilpailijat joka päivä.

Yksikään kilpailija ei saanut samoja pisteitä kahdella eri päivänä. Jos kilpailija valitaan sattumanvaraisesti, mikä on todennäköisyys sille, että valittu kilpailija sai arvosanan 5 toisena tai kolmantena päivänä, kun otetaan huomioon, että kilpailija sai pistemäärän 5 yhdellä kolmesta päivästä?

Vastaukset: B, A, A, 5/7 dollaria

Vastaa läpivienteihin

Käytännön kysymys 1: Tämä on joko-tai todennäköisyyskysymys, jonka voimme kertoa, koska kysymys sisältää 'joko' ja 'tai'. Joten lisäämme kaksi yksinkertaista todennäköisyyttä yhteen.

Ensimmäinen todennäköisyys on mahdollisuus valita alle 40 -vuotias nainen satunnaisesti kilpailuun osallistuneiden joukosta. Alle 40 -vuotiaita naisia ​​oli 8 ja osallistujia yhteensä 25 taulukon mukaan, joten ensimmäinen todennäköisyytemme on $ 8/25 $.

Toinen todennäköisyys on mahdollisuus valita 40 -vuotias tai vanhempi mies. Taulukon mukaan kaksi miestä oli yli 40 -vuotiaita, ja tiedämme jälleen, että kilpailuun osallistui 25 henkilöä, joten toinen todennäköisyytemme on $ 2/25 $.

Nyt meidän on laskettava todennäköisyytemme yhteen:

$$ 8/25 + 2/25 = 10/25 $$

Vastaus on siis B.

Käytännön kysymys 2: Odota hetki - taulukko ei ole täynnä täällä! Tämä on itse asiassa algebran kysymys ja todennäköisyyskysymys, joka on sidottu yhteen.

Kuinka voimme selvittää, mitä tässä taulukossa on? Tiedämme, että oikeakätisiä naisopiskelijoita on viisi kertaa enemmän kuin vasenkätisiä. Sanotaan siis, että vasenkätisten naisopiskelijoiden määrä on $ f $ ja oikeakätisten naisopiskelijoiden määrä on $ 5f $. Miesopiskelijoille sanomme, että $ m $ on vasenkätisten miesopiskelijoiden määrä ja sitten ongelman mukaan 9m $ on oikeakätisten miesopiskelijoiden määrä, koska niitä on 9 kertaa enemmän.

Tiedämme myös, että kaikkiaan 18 vasenkätistä ja 122 oikeakätistä opiskelijaa.

Se tarkoittaa, että

$$ f+m = 18 $ $

ja

$ 5f + 9m = 122 $$

Meitä todella kiinnostaa täällä oikeakätisten naisopiskelijoiden määrä (mikä on toivottu lopputulos), joten ratkaistaan ​​$ f $.

Ensimmäisen yhtälömme mukaan

$$ m = 18-f $$

Joten korvaamalla $ m $ toisella yhtälöllämme $ 18-f $, saamme:

5 $ + 9 (18 - f) = 122 $ $

$ 5f + 162-9f = 122 $$

$$-4f + 162 = 122 $$

$$ -4f = -40 $$

$$ f = 10 $$

kuinka sanoa rakastan japaniksi

Muista, että $ f $ on vasenkätisten naisopiskelijoiden määrä ja oikeakätisten naisopiskelijoiden määrä on $ 5f $ tai 50. Tämä tarkoittaa, että haluttu lopputulos (oikeakätiset naisopiskelijat) on 50.

Mahdollisten tulosten kokonaismäärä tulee olemaan oikeakätisten oppilaiden kokonaismäärä, koska juuri tästä joukosta valitsemme. Se on 122. Joten vastaus on $ 50/122 $. Desimaalimuodossa tämä on 0,410. Vastaus on siis A.

Käytännön kysymys 3: Tämä on vanha hyvä yksinkertainen todennäköisyyskysymys. Valitsemme yhden kirurgeista sattumanvaraisesti, joten mahdollisten tulosten kokonaismäärä on vain kirurgien kokonaismäärä - 607. Ja haluamme tietää mahdollisuudet, että satunnaisesti valittu kirurgi on ortopedinen kirurgi, jonka ammatillinen toiminta on tutkimus. Taulukossa on 74 ortopedistä kirurgia, jotka tekevät tutkimusta. Tämä tarkoittaa, että todennäköisyytemme on $ 74/607 $ tai desimaalina 0,122. Vastaus on siis A.

Käytännön kysymys 4: Tämä ruudukkokysymys on joko joko/tai todennäköisyyskysymys ja ehdollinen todennäköisyyskysymys. Ehto on, että valitsemme satunnaisesti niiden kilpailijoiden joukosta, jotka saivat 5/5 jonkin kolmesta päivästä. Kysymys kertoo meille, että voimme olettaa, ettei kukaan saanut samaa pistemäärää useaan päivään, joten voimme olettaa, että seitsemän henkilöä, jotka saivat 5 pistettä kolmen päivän aikana, ovat kaikki erilaisia ​​ihmisiä.

Mahdollisten tulostemme kokonaismäärä on siis 7 - ei 20, kilpailijoiden kokonaismäärä.

Haluttu lopputulos on niiden ihmisten määrä, jotka saavat viisi sekuntia päivänä 2 tai kolmantena päivänä (siellä on se/tai)! Kaksi ihmistä sai 5s päivänä 2 ja 3 päivänä 3. Kaksi todennäköisyyttä, jotka laskemme yhteen, ovat siis

$$ 2/7 + 3/7 = 5/7 $$

Vastaus on siis 5/7 dollaria.

body_confetti.jpg

Hei! Ota uusi todennäköisyystietosi ja juhli!

Take-Aways

Todennäköisyyskysymykset voivat tuntua paljon hankalammilta kuin ne todellisuudessa ovat. Käyttämällä aikaa analysoida, mitä sinulta kysytään - mikä on todella toivottu tulos? Kuinka monta mahdollista lopputulosta oikeasti on? Onko tämä joko tai kysymys? - ja kun ymmärrät, että todennäköisyydet ovat vain haluttujen tulosten murto -osia suhteessa kaikkiin mahdollisiin tuloksiin, pystyt vastaamaan SAT -todennäköisyyskysymyksiin nopeasti.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Pitäisikö SAT tai ACT suorittaa uudelleen? 3-vaiheinen prosessi

Lue 3-vaiheinen prosessi selvittääksesi, kannattaako SAT vai ACT suorittaa uudelleen. Opi kuinka todennäköisesti parannat pisteitäsi.

Abilenen kristillisen yliopiston pääsyvaatimukset

Paras IB -historian muistiinpanot ja opinto -opas SL/HL: lle

Miten opiskelet IB History SL/HL: lle? Lue parhaat IB -maantieteelliset muistiinpanot ja ilmainen opasoppaamme saadaksesi parhaat saatavilla olevat resurssit.

Täydellinen opas: Cincinnatin yliopiston pääsyvaatimukset

Pitäisikö minun mennä maaseutu-, kaupunki- tai esikaupunkikouluun?

Mikä korkeakouluympäristö on paras: maaseutu, kaupunki tai esikaupunki? Selvitä kaupunkikorkeakoulujen ja maaseudun edut ja haitat ja mitä sinun pitäisi valita.

Kalifornian parhaat koulut | Theodore Rooseveltin lukion sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Theodore Roosevelt Senior High Schoolista Los Angelesissa, Kaliforniassa.

Uusi PSAT, uudistettu vuonna 2015: Täydellinen opas

PSAT suunniteltiin uudelleen vuonna 2015. Lue oppaamme oppiaksesi kuinka valmistautua siihen parhaiten.

Stillman Collegen pääsyvaatimukset

CNU SAT -pisteet ja GPA

4 kuvaajan kvadranttia: Määritelmä ja esimerkit

Mitkä ovat kaavion kvadrantit? Opi kaikki neljästä kaavion kvadrantista ja siitä, miten piste kuuluu.

Parhaat SAT Prep -sivustot, joita sinun pitäisi käyttää

Mitkä ovat parhaat SAT-valmistelusivustot, joita sinun pitäisi käyttää, ja mitä saat niistä? Lisätietoja täältä.

Mikä on subrogation? Pitäisikö sinun luopua siitä?

Onko sinua pyydetty allekirjoittamaan vapautus oikeudesta? Hämmentynyt siitä, mikä se on? Määritämme sijainnin ja selitämme, missä näet sen ja mitä se tarkoittaa sinulle.

UC Berkeleyn pääsyvaatimukset

Maine College of Artin pääsyvaatimukset

UMBC ACT Pisteet ja GPA

Ultimate Free ACT -opinto-opas: Vinkkejä, strategioita ja käytäntöjä

Etsitkö ilmaista ACT-valmistelua? Täydellinen ACT-opinto-oppaamme kerää kokeeseen valmistautumiseen tarvittavat resurssit, mukaan lukien harjoitustestit ja strategiaoppaat.

850 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

Parhaat AP -maailmanhistorian muistiinpanot, joiden kanssa opiskella

Tarvitsetko apua opintoihin? Tutustu AP -maailmanhistorian muistiinpanojemme kokoelmaan, jonka avulla voit tarkastella luokkasi tai AP -kokeen keskeisiä teemoja ja käsitteitä.

4 vinkkiä Stellar Virginia Tech -esseiden kirjoittamiseen

Kamppailetko Virginia Techin essee -kehotteiden kanssa? Tutustu täydelliseen oppaaseemme toimivien Virginia Tech -esseiden kirjoittamiseen.

Iowan osavaltion yliopiston ACT -tulokset ja GPA

4 Suosituimmat vinkit Common App Honors -osioon

Oletko huolissasi Common App Honors -osiosta? Selitämme, mikä on yhteisen sovelluksen kunnia -asia ja miten voimme hyödyntää tätä tilaa.

College Board lopettaa SAT-aihekokeet: mitä sinun on tiedettävä

Kollegion hallitus ilmoitti äskettäin SAT-aihekokeiden päättymisestä. Opi tämän päätöksen perustelut ja mitä se tarkoittaa opiskelijoille.

Aurora-yliopiston pääsyvaatimukset

ACT -testin rekisteröinnin peruuttaminen

Kuinka peruutat ACT -testit tai rekisteröinnin? Ota selvää miten ja miksi et halua tehdä tätä!

Mitä ACT tarkoittaa? Täydellinen tarina

Mitä ACT tarkoittaa ja miksi sillä on väliä? Lue täältä, mitä ACT todella tarkoittaa.