4 esimerkkiä suosituskirjeistä, joita et halua neuvonantajilta

feature_readingbadletter

Koska kouluneuvojat tukevat opiskelijoita lukion kaikkien neljän vuoden ajan, he voivat kirjoittaa parhaita, henkilökohtaisimpia suosituskirjeitä. Samaan aikaan heillä on lisähaaste kirjoittaa paljon, usein satoja kirjeitä kaikille yliopistoon sitoutuneille opiskelijoille heidän tapauksessaan.

Vaikka melkein kaikki ohjaajan viitteet kommentoivat opiskelijaa myönteisesti, voi silti olla huonoja viestejä, jotka eivät tarjoa paljoa opiskelijan yliopistosovellukselle. Katsotaanpa esimerkkejä, jotka osoittavat neljä yleisintä syytä suosituskirjeeseen on huono: se on persoonaton ja yleinen, se on toistuva, siinä ei esitetä erityisiä esimerkkejä tai se ilmaisee vakavia varauksia opiskelijasta.



Huono suositus nro 1: Yleinen kirje

Yleinen suosituskirje on luultavasti yleisin ongelma neuvonantajille, joilla on paljon tapauksia. Seuraava esimerkki kuvaa persoonaton suosituskirje.

Hyvä valintakomitea,

Kirjoitan suositellakseni kesäkuussa pääsyä perustutkinto-ohjelmaan. Olen ollut hänen kouluneuvojansa viimeiset neljä vuotta. Hän on vahva kunniaopiskelija ja pärjää aina hyvin luokissaan. En ole kuullut hänen opettajiltaan muuta kuin hyvää kesäkuusta.

June on vastuullinen ja mukana opiskelija. Hän on aktiivinen lukuisissa koulun klubeissa ja on vaikuttanut myönteisesti kouluyhteisöömme. Kesäkuu haastaa itsensä luokissaan ja tulee hyvin toimeen ikäisensä kanssa. Hän on motivoitunut, luotettava ja ohjattava opiskelija, joka soveltaa itseään kaikkiin pyrkimyksiinsä.

Kesäkuu on ansainnut 3,71 GPA: n. Hänen omistautumisensa akateemikoille on vaikuttanut meihin kaikkiin lukiossa, ja olen varma, että hän osoittaa edelleen samaa sitoutumista yliopistossa. Kesäkuu tasapainottaa aikansa hyvin monien vastuidensa keskuudessa ja on utelias erilaisiin aiheisiin. Odotan, että näen hänen jatkavan kiinnostuksensa tutkimista ja syventymistä intohimoihinsa.

Lopuksi, suosittelen kesäkuussa pääsyä korkeakouluusi. Hän on älykäs, aktiivinen ja utelias. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä minuun osoitteessa generalinfo@gmail.com .

Ystävällisin terveisin,

Neiti Smith

Joten mikä tekee tästä kirjeestä tarkalleen yleinen , ja miksi se on niin huono rec-kirjeelle?

San Diegon osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

body_anon

Romahdus

Tämä kirje ei oikeastaan ​​sano mitään ainutlaatuista kesäkuusta. Itse asiassa, jos liität vain toisen nimen, tarkistat pronominit ja mukautat GPA: ta, se voi olla yleinen kirjain mikä tahansa määrä opiskelijoita.

Vastaanottovirkailijat voivat kertoa melko helposti, jos rec-kirjain näyttää lomakekirjeeltä, johon on liitetty vain opiskelijan nimi ja muutama henkilökohtaistamistieto. Vaikka tällainen kirje täyttää teknisesti suositusvaatimuksen, se ei täytä rooliaan sovelluksessa, mikä on paljastaa jotain oivaltavaa ja henkilökohtaista ja erottaa hänet muista hakijoista.

Tämä kirje käyttää tylsää, väsynyttä kieltä eikä ylitä kliseitä. Kesäkuu on 'vastuullinen, mukana ja aktiivinen', mutta niin saattavat olla kaikki muutkin kilpailevat hakijat. Mikä tekee hänestä ainutlaatuisen? Mitä konkreettisia esimerkkejä hänen neuvonantajansa voi antaa mielekästä arviointia kesäkuun akateemisista ja henkilökohtaisista vahvuuksista?

Lopuksi, tässä kirjeessä ei juurikaan hioa kesäkuun erityisiä etuja. Vaikka ei ole harvinaista, että opiskelijat menevät yliopistoon päättämättä, on silti tärkeää puhua heidän erityisistään etuja ja tavoitteita. Kesäkuu on 'utelias erilaisiin aiheisiin', mutta mikä liikuttaa häntä? Mitä hän on saavuttanut? Mitä hän nauttii tekemästä?

Koska kirjeestä puuttuu vaikuttava kieli, erityisiä esimerkkejä ja oivaltavia henkilökohtaisia ​​tietoja, se pysyy pinnalla ja lukee kuin yleinen lomakekirje. Tällainen kirje ei erotu valintaviranomaisille, eikä se viittaa siihen, että Juneilla ja hänen neuvonantajallaan olisi ollut tuttu suhde. Vastaanottovirkailijat eivät välttämättä kiinnitä paljon huomiota tähän kirjeeseen, mikä on vakava haittapuoli verrattuna toisen opiskelijan hakemukseen hehkuvan neuvonantajan kanssa.

Toinen tyyppinen huono suosituskirje, joka tulee persoonattomana, on pääasiassa raportoi tosiasiat ja luvut. Vaikka se saattaa käyttää positiivisempaa kieltä, kuten seuraavassa esimerkissä, se on silti kaukana ja sitä ei tueta mikään muu kuin opiskelijan jatko-osa.

ruumis_blahblahblah

Huono suositus # 2: Jatka-toistuva kirje

Tämä seuraava esimerkki voi olla ilmainen, mutta huomaa, kuinka se enimmäkseen vain kääntää opiskelijan jatko-oppaassa olevat luettelomerkit kokonaisiksi lauseiksi. Tämän tyyppisen kirjeen voi kirjoittaa kuka tahansa, jolla on kopio Benin akateemisesta ja koulun ulkopuolisesta muistista.

Hyvä valintakomitea,

osa kaaviokaaviota

Minulla on ilo suositella Beniä pääsylle perustutkintosi ohjelmaan. Olen tutustunut Beniin viimeisten neljän vuoden aikana hänen kouluneuvojana. Ansaittuaan 3,8 GPA: n hän on noussut luokkansa 20 prosentin kärkeen. Hänen huippuosaamisensa tutkijoissa ja osallistuminen useisiin klubeihin ja urheiluun ovat tehneet hänestä voimavaran koulumme yhteisölle.

Kansallisen kunniaseuran jäsenenä Ben on saavuttanut vahvat arvosanat lukiossa, mukaan lukien maailmanhistorian, kemian ja ranskan AP-luokat. Osana yhteisöpalvelua Ben auttaa muita opiskelijoita parantamaan arvosanojaan ja opiskelemaan taitojaan yhdellä opetuksella koulun jälkeen kirjastossa. Vaikka Ben on vahva, ahkera opiskelija, hän saavuttaa myös luokan ulkopuolella.

Ben on pelannut jalkapallojoukkueessa ensimmäisestä vuodesta lähtien ja ansainnut arvokkaimman pelaajan arvon 11. luokassa. Vaikka harjoittelu ja pelit pitävät hänet kiireisenä, hän toimii myös French Clubissa. Itsensä kuvaama frankofiili, Ben on voittanut ranskan kielen palkinnon kaksi vuotta peräkkäin ja harjoittanut kielitaitoaan Ranskan luokkaretkellä vuonna 2013. Palattuaan matkalta hän esitteli valokuvia paikallisessa kirjastossa järjestetyssä näyttelyssä ja voitti 2. sija parhaalle maisemalle. Kaikki tämä työskennellessä osa-aikaisesti kassana paikallisen kirjakaupan toisen ja toisen vuoden opiskelijana.

Ben tekee vaikutuksen kaikkiin tuntemiinsa saavutuksillaan. Olen vakuuttunut siitä, että hän jatkaa menestystä yliopistossa. Hänellä on vahva suositteluni. Jos haluat lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä minuun osoitteessa justthefacts@gmail.com .

Ystävällisin terveisin,

Herra yksinkertainen

Kaiken kaikkiaan sanoisin, että tämä kirje jättää paremman vaikutelman kuin ensimmäinen. Ainakin sitä ei voida soveltaa melkein mihinkään muuhun opiskelijaan. Mutta se puuttuu edelleen useilla rintamilla. Erotellaanpa tarkalleen, kuinka tämä kirjain menettää merkin.

body_missedmark

mikä on Jousimies parhaiten yhteensopiva

Romahdus

Tämä kirje jättää paremman vaikutelman kuin alkuperäinen geneerinen, mutta se ei ylitä sitä, mitä Ben tekee paljastaa kuka Ben On. Vastaanottovirkailijat haluavat saada syvemmän katsauksen merkki kunkin hakijan.

He tietävät jo, mitä opiskelija tekee hakemuksensa perusteella. He toivovat suosituksen valaisevan miksi hän on tehnyt valintansa. Suosittelija voisi valottaa tätä keskustelemalla opiskelijan arvot, motivaatiot, tavoitteet ja vahvuudet.

Tässä kirjeessä Ben näyttää olevan erityisen kiinnostunut ranskalaisesta kulttuurista ja kielestä. Hän nauttii myös valokuvauksesta. Vastaanottaja tee kirjeestä henkilökohtaisempi, neuvonantaja voisi puhua siitä, kuinka Benistä tuli 'frankofiili' ja mitä tämä voi merkitä hänen tulevalle opinnolleen ja ammatilleen. Pitääkö hän itseään taiteilijana? Rakastako hän maisemavalokuvaa keinona ilmaista ihailunsa ulkoilmasta?

Ben kuulostaa mielenkiintoiselta, dynaamiselta yksilöltä, mutta tämä kirje jättää lukijan haluamaan enemmän. Sen pitäisi täyttää tyhjät kohdat ja antaa kokonaisvaltaisempi näkemys Benistä opiskelijana ja ihmisenä. Jolla, joka lukee tätä kirjettä, pitäisi olla paljon selkeämpi käsitys siitä, kuka Ben on, edes tapaamatta häntä henkilökohtaisesti.

Yksi helppo tapa nähdä, että kirjeellä on todennäköisesti liikaa tietoja eikä riittävästi todellista, syvällistä arviointia, on etsimällä numeroita. Benin suhteellisen lyhyessä kirjeessä on paljon numeroita: esimerkiksi 3,8 GPA, top 20%, 11. luokka, 2013, 2. sija. Nämä irtoavat datapisteinä. Vaikka he ovat tarkkoja, ne välittää teknistä tietoa mieluummin kuin mielekkäitä esimerkkejä Benin luonteesta.

Jotta voisimme todella välittää hakijan kokonaisvaltaisen arvioinnin, kirjeen tulisi ylittää tosiasiat. Tällä seuraavalla esimerkillä on itse asiassa päinvastainen ongelma. Se kuvaa ehdokasta hehkuvilla adjektiiveilla, mutta tarjoaa vain vähän tai ei lainkaan todisteita täydentävän arvionsa tukemiseksi. Tämä kirjailija näyttää haluavan ottovirkailijoiden ottavan vain sanansa.

body_trustme

Meidän on nähtävä joitain esimerkkejä työstäsi.

Huono suositus nro 3: Kirje 'Ota vain sanani'

Tässä kirjeessä käytetään tarkempaa, voimakkaampaa kieltä kuin kaksi ensimmäistä tukemaan opiskelijaa. Kuitenkin se antaa muutamia esimerkkejä havainnollistamaan sen kohtia. Aivan kuten opiskelijoiden on kaivettava pinnan alle henkilökohtaisissa esseissään, suosittajien tulisi antaa mielekkäitä esimerkkejä kirjeissään. Tässä kirjeessä vain kuvataan, kun sitä myös tarvitaan osoittaa .

Hyvä valintakomitea,

Minulla on ilo suositella Ginaa pääsylle korkeakouluusi. Hänen kouluneuvojana viimeisten neljän vuoden aikana olen seurannut, kuinka Gina kasvaa aikuiseksi, myötätuntoiseksi ja dynaamiseksi nuoreksi naiseksi. Olen iloinen voidessani antaa hänelle korkeimman suosituksen tästä jännittävästä seuraavasta luvusta elämässään.

Gina on älykäs ja ahkera opiskelija, joka on vaikuttanut opettajiin uteliaisuudellaan ja omistautumisellaan. Hän on erityisen kiinnostunut kirjallisuudesta ja runoudesta ja osallistuu kirjoittamiseensa koulun kirjallisuuslehteen. Gina on kiinnostunut opiskelemaan englantia ensi vuonna ja jatkamaan käsityönsä hiomista.

Motivoituneen opiskelijan lisäksi Gina tulee hyvin toimeen muiden kanssa ja on huolehtiva ystävä. Hänellä on ystävällinen luonne ja hän välittää aidosti ympärillään olevista. Hänellä ei ole koskaan huono sanaa kenestäkään, ja hän on ensimmäinen, joka ojentaa avustavan käden vaikeissa tilanteissa. Ginan ennakkoluuloton, ystävällinen persoonallisuus tekee hänestä voiman luokkahuoneessa käytävissä keskusteluissa. Hän työskentelee ja tulee hyvin toimeen muiden kanssa ja hänellä on vaikuttavat ihmissuhde- ja sosiaaliset taidot.

Lopuksi, Gina on huolehtiva, motivoitunut opiskelija ja ystävä, ja hänellä on korkein suositukseni. Olen varma, että hänellä on suuri menestys korkeakouluyhteisössään. Ota rohkeasti yhteyttä minuun kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Neiti Honey

mikä on vähemmän kuin symboli

Neiti Honey näyttää ajattelevan erittäin hyvin Ginaa. Valitettavasti hänen kirjeensä ei ehkä mene liian pitkälle parantamaan Ginan pääsymahdollisuuksia. Selvitetään, miksi se ei ole niin tehokas.

kehon_toiminnot

Romahdus

Tämä kirje edustaa 'jatkaa-toistuvan kirjeen' kääntöpuolta siinä mielessä kaikki arviot ja muutama tosiasia tai esimerkki. Kirjailija kutsuu Ginaa huolehtivaksi, myötätuntoiseksi, kypsäksi, uteliaiseksi ja ennakkoluulottomaksi, mutta hän antaa muutamia esimerkkejä kuvauksensa tueksi. Ainoa konkreettinen tieto, jonka kirjailija antaa, on se, että Gina tykkää kirjallisuudesta ja kirjoittaa koulun kirjallisuuslehteen.

Kirjoittajan tulisi antaa tarkkoja tarinoita Ginasta havainnollistaa hänen myötätuntonsa, kypsyytensä tai uteliaisuutensa. Milloin hän '' ojensi ensimmäisenä auttavan kätensä ''? Mistä hän kirjoittaa lehdelle? Kuinka hän on osoittanut neuvonantajalleen vaikuttavia ihmissuhdetaitoja?

Tämä kirje olisi paljon mieleenpainuvampi, puhumattakaan uskottavasta, jos siinä kuvataan olosuhteita tai havaintoja, joissa Gina osoittivat nämä henkilökohtaiset ominaisuudet. Ilman heitä se menettää vaikutuksensa ja merkityksensä ja haalistuu verrattuna tarkempiin, tuettuihin suosituskirjeisiin.

Viimeinen esimerkki viittaa siihen, että ohjaajalla oli paljon varauksia oppilaansa suosittelemisesta. Suosittelijoiden tulisi esittää tasapainoinen arvio, mutta keskittyminen varauksiin ilman riittäviä vahvuuksia ei olisi hyödyllistä opiskelijan hakemuksessa.

body_reservation

Huono suositus nro 4: suositeltava varauksilla

Vastaanottovirkailijoilla on paljon kokemusta lukemalla satoja tai tuhansia suosituskirjeitä. He voivat lukea rivien välillä ja poimia hienovaraisuuksia. Jos ohjaaja käyttää paljon ladattuja lauseita, jotka ilmaisevat epäröintiä opiskelijasta, tasapainottamatta niitä opiskelijan vahvuuksilla, kirje voi tulla kokonaisuudessaan negatiiviseksi, kuten seuraavassa esimerkissä:

Hyvä valintakomitea,

Kirjoitan suositellakseni Charlie-yliopistoon pääsyä. Hänen kouluneuvojana viimeisten neljän vuoden aikana olen nähnyt Charlien menevän pitkälle kovan ensimmäisen vuoden jälkeen. Luotan hänen potentiaaliinsa soveltaa itseään yliopistossa ja jatkaa kasvuaan opiskelijana.

Charlie on motivoitunut jatkamaan opintojaan ensi vuonna. Hän on erityisen kiinnostunut tieteistä ja harkitsee pääaineenaan biologia. Hänen 11. luokan biologianopettajansa huomasi Charlien ponnistelut ja parannukset vuoden aikana. Charlie kiinnostaa solubiologiaa ja on ilmaissut kiinnostuksensa työskennellä tutkimuslaboratoriossa.

Charlie soitti rumpuja koulubändissä nuorempana vuonna. Hän nautti esiintymisestä koulukonserteissa. Tänä vuonna hän on sitoutunut keskittymään akateemikoihinsa ja terävöittämään opiskelutaitojaan valmistautuakseen yliopiston vaatimuksiin. Olen vaikuttunut Charlien ahkerasta työstä ja olen varma, että hän kasvaa ja kypsyy tulevina vuosina.

Suosittelen Charlie pääsyä ohjelmaan. Hän on ahkera opiskelija, jolla on valtava potentiaali. Ota yhteyttä kaikkiin kysymyksiin.

Ystävällisin terveisin,

Neiti Collins

Ei ole välttämättä paha puhua suosituskirjeessä opiskelijan mahdollisuudesta ja kasvumahdollisuudesta, mutta mihin tämä esimerkki jää?

body_fallshort

Romahdus

Tässä kirjeessä keskitytään melkein kokonaan Charlien kasvuun tulevaisuudessa sanomatta paljon siitä, mitä hän on tähän mennessä tehnyt. Se viittaa kasvuun ja edistymiseen hänen puolestaan, mutta yleinen painotus on kuinka paljon Charlien on vielä parannettava.

Neiti Collins puhuu potentiaalistaan ​​niin monta kertaa esittämättä paljon, mikä on positiivista hänestä nykyiset vahvuudet. Vaikka hän olisi kamppaillut akateemisesti, hän voisi puhua hänen henkilökohtaisista ominaisuuksistaan, luonteestaan, suhteistaan ​​muihin tai osallistumiseen koulussa.

Koska hän näyttää tarttuvan Charlieen liittyvistä asioista, tämä kirje tuskin täyttää rooliaan a suositus . Sen sijaan se tulee enemmän kuin varoituksen sana.

Nämä neljä esimerkkiä kuvaavat yleisimpiä syitä, miksi neuvonantajan suosituskirje voi jättää huomiotta. Sen lisäksi, että ne ovat yleisiä, dataohjattuja, epäspesifisiä tai täynnä varauksia, mitkä muut ominaisuudet voivat heikentää suosituksia yliopistolle?

vaatii fiu sat esseen

body_nottodolist

Mikä muu tekee suosituskirjeestä huonoa?

Joitakin muita ominaisuuksia, jotka vetävät suosituskirjeen alas, ovat

  • Se on liian lyhyt. Kirjeiden tulisi olla koko sivun. Tätä lyhyempi ei välittäisi tarpeeksi tietoa, ja se viittaa siihen, että suosittaja ei ollut motivoitunut käyttämään siihen paljon aikaa tai ajatuksia.
  • Se ei ole oikolukua. Kielioppi- tai kirjoitusvirheet antavat saman käsityksen huolimattomuudesta ja investointien puutteesta opiskelijan auttamiseksi.
  • Sitä ei ole räätälöity yliopistoon tai ohjelmaan. Itse asiassa monet opettajat ja ohjaajat lähettävät saman kirjeen opiskelijoiden yhteiseen hakemukseen lähetettäväksi kaikille korkeakouluilleen. Kuitenkin, jos opiskelija on asetettu tiettyyn ohjelmaan tai erityisen valikoivaan korkeakouluun, kuten Harvard, suosituskirjeitä voitaisiin vahvistaa puhumalla erityisesti opiskelijan sopivuudesta kyseiseen ohjelmaan tai kouluun.

Joitakin näistä ongelmista on helppo välttää. Korjaa kirjeesi varmistaaksesi, ettei kieliopillisia virheitä tai epätarkkuuksia ole. Aivoriihi ennen kirjoittamista varmistaaksesi, että sinulla on tarpeeksi materiaalia täydellisen muotokuvan antamiseksi opiskelijasta.

Sen sijaan, että luetellaan kaikki opiskelijan koskaan tekemät saavutukset, vahvempi kirje korostaa muutamia keskeisiä kiinnostuksen kohteita ja tavoitteita opiskelijan. Tällä tavoin se on kohdennettu ja tarkka.

Opiskelijoiden tulisi jakaa yksityiskohtaisia ​​'kerskutuslehtiä' ja puhua neuvonantajilleen varmistaakseen, että heidän neuvonantajillaan on kaikki tiedot. Niiden pitäisi kerro, mitä heidän ihanteelliselle kirjeelleen menisi , kuten jos he haluavat ohjaajansa korostavan intohimonsa yhteiskuntapalveluun, runouteen tai tekniikkaan.

Niin kauan kuin sekä ohjaajat että opiskelijat vievät aikaa siihen suunnitelma, pohtia ja kommunikoida , niin yllä olevien kaltaisia ​​huonoja kirjaimia voidaan välttää. Sen sijaan opiskelijat saavat mieleenpainuvia, erinomaisia ​​ja oivaltavia suosituskirjeitä yliopistosovelluksilleen.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Millsaps Collegen pääsyvaatimukset

Mitä sinun on tiedettävä Williamistä, kerro Aggeler Opportunity High Schoolille

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja lisää William Tell Aggeler Opportunity High Schoolista Chatsworthissa, Kaliforniassa.

Täydellinen luettelo AP -kursseista ja -testeistä

Mitä kaikkia AP -kursseja voit ottaa ja mitkä sinun kannattaa ottaa? Lue lisää täydellisestä luettelostamme.

Parhaat koulut Kaliforniassa | Santa Barbaran lukioluokitukset ja tilastot

Löydä osavaltion rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Santa Barbaran vanhemmasta lukiosta Santa Barbarassa, Kaliforniassa.

Savannah College of Art and Design SAT -pisteet ja GPA

Suffolkin yliopiston pääsyvaatimukset

San Josen osavaltion pääsyvaatimukset

Penn State Lehigh Valleyn pääsyvaatimukset

327 Olennaiset TOEFL -sanastokortit

Opiskeletko TOEFL: lle? Kokeile ilmaisia ​​välttämättömiä TOEFL -sanastokortteja, joissa on ohjeet tehokkaimmasta tavasta oppia tarvitsemasi sanat.

Indiana Wesleyanin yliopiston pääsyvaatimukset

Molloy College SAT -pisteet ja GPA

Westmont Collegen pääsyvaatimukset

1070 SAT-pisteet: Onko tämä hyvä?

Mitä sinun on tiedettävä Mountain View'n lukiosta

Löydä osavaltion rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Mountain View High Schoolista Mountain View'ssa, Kaliforniassa.

Baylorin pääsyvaatimukset

Kalifornian parhaat koulut | Glendale High School Rankings ja tilastot

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Glendale High Schoolista Glendale, CA.

Vanhat ACT -tulokset: kuinka saada ja käyttää niitä

Miten saat vanhat ACT -pisteet työhakemuksiin tai muihin käyttötarkoituksiin? Näin pääset käsiksi vanhoihin ACT -pisteisiisi.

Yleiset sovellusohjeet: Kuinka lisätä korkeakouluja ja muuta

Etkö ole varma, kuinka korkeakoulut lisätään Common App -sovellukseen? Yhteiset sovellusohjeemme selittävät kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää sen täyttämisestä.

Mitä sinun on tiedettävä Anderson W.Clark Magnet High Schoolista

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheilutiimit ja muuta tietoa Anderson W.Clark Magnet High Schoolista La Crescentassa, Kaliforniassa.

Paras yhteenveto ja analyysi: The Great Gatsby, luku 5

Onko sinulla kysyttävää Gatsbyn ja Daisyn treffeistä ja kuuluisasta paidanheitosta? Katso The Great Gatsby luvun 5 yhteenveto kaikista yksityiskohdista.

Paras ACT-pisteiden ennustaja

Yritätkö ennustaa ACT-pisteet? Selitämme parhaan tavan tehdä niin ja miksi jotkut muut menetelmät eivät välttämättä onnistu.

Concordia College New Yorkin pääsyvaatimukset

Jokainen saatavilla oleva englanninkielinen englanninkielinen paperi: ilmainen ja virallinen

Tarvitsetko IB -englanninkielisiä papereita valmistautuaksesi? Tässä on luettelo kaikista saatavilla olevista HL/SL -papereista, mukaan lukien ilmaiset ja viralliset testit.

Pine Manor Collegen pääsyvaatimukset

Clovisin lukio | 2016-17 Rankings | (Clovis,)

Löydä osavaltion rankingit, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Clovisin lukiosta paikassa Clovis, CA.