4 Amazing suositus kirje näytteitä opiskelijoille

feature_womantyping.png

Kuinka tärkeitä ovat suosituskirjeet korkeakouluhakemuksessa? William Fitzsimmonsin mukaan dekaani pääsystä ja taloudellisesta avusta Harvardissa, ne ovat 'erittäin tärkeitä'.

Jos olet opiskelija, esimerkit hyvistä suosituskirjeistä voivat auttaa sinua ymmärtämään, kuinka voit saada vahvoja kirjeitä itse opettajiltasi. Jos olet opettaja, tämän oppaan esimerkit inspiroivat sinua tukemaan oppilaitasi voimakkaasti, kun he hakeutuvat yliopistoon. Jatka lukemista neljä erinomaista kirjettä opettajilta, jotka saavat kaikki yliopistoon sekä asiantuntija -analyysin siitä, miksi he ovat niin vahvoja.



Tärkeä huomautus: Etsitkö työn suosituskirjeitä? Jos näin on, tutustu loistavaan postaukseeni täällä!

Ensin ymmärrämme suosituskirjeiden roolin hakemuksessasi.

Miksi suosituskirjeet ovat tärkeitä?

Suurin osa nelivuotisten korkeakoulujen, erityisesti yksityisten koulujen, pääsyvirkamiehistä korostaa, että heidän prosessinsa on kokonaisvaltainen . He pyrkivät saamaan käsityksen oppilasta `` kokonaisesta persoonasta '' sen sijaan, että keskittyisivät osiin siitä, kuka hän perustuu pelkästään arvosanoihin ja testituloksiin. Koska he tapaavat opiskelijan harvoin henkilökohtaisesti, suosituskirjeet ja opiskelijan oma essee, on valtava rooli hänen henkisten ja henkilökohtaisten ominaisuuksiensa valaisemisessa.

Siksi opettajien, erityisesti oppilaidensa hyvin tuntevien, suosituskirjeillä on suuri painoarvo hakemuksissa. Kirje, joka ilmaisee vahvan kannatuksen, sekä korostaa opiskelijan vaikuttavia akateemisia ja henkilökohtaisia ​​vahvuuksia voi vaikuttaa voimakkaasti kyseisen opiskelijan pääsymahdollisuuksiin.

Katsotaanpa joitain esimerkkejä vahvoista suosituskirjeistä, joista yksi on englannin opettajalta, toinen fysiikan opettajalta, kolmas historian opettajalta ja viimeinen matematiikan opettajalta. Sitten erittelemme tarkalleen, miksi nämä suosituskirjeet ovat tehokkaita.

Ensimmäinen esimerkki suosittelee Saraa, vanhempaa, joka rakastaa kirjoittaa ja lukea runoja.

Esimerkki kirjeestä 1: Sara runoilija

Hyvä pääsykoe,

Minulla oli ilo opettaa Saraa hänen 11. luokan arvosanoin englannin tunnilla Mark Twain High Schoolissa. Ensimmäisestä oppitunnista lähtien Sara teki minuun vaikutuksen kyvystään ilmaista vaikeita käsitteitä ja tekstejä, herkkyydestään kirjallisuuden vivahteisiin ja intohimostaan ​​lukemiseen, kirjoittamiseen ja luovaan ilmaisuun- sekä luokkahuoneessa että sen ulkopuolella. Sara on lahjakas kirjallisuuskriitikko ja runoilija, ja hänellä on korkein suositukseni opiskelijana ja kirjailijana.

Sara on lahjakas pohtiessaan kirjallisuuden hienovaraisuuksia ja kirjailijoiden teosten tarkoitusta. Hän tuotti poikkeuksellisen vuoden kestävän opinnäytetyön luovasta identiteetin kehittämisestä, jossa hän vertasi kolmen eri ajanjakson töitä ja syntetisoi kulttuurisia ja historiallisia näkökulmia analyysinsa perustana. Saaraa pyydettiin puolustamaan väitöskirjaansa vertaistensa edessä, ja hän puhui selkeästi ja kaunopuheisesti johtopäätöksistään ja vastasi kysymyksiin harkiten. Luokan ulkopuolella Sara on omistettu kirjallisille harrastuksilleen, erityisesti runoudelle. Hän julkaisee runonsa koulun kirjallisuuslehdessä sekä verkkolehdissä. Hän on oivaltava, herkkä ja syvästi itsetietoinen yksilö, joka on ajautunut tutkimaan taidetta, kirjoittamista ja syvempää ymmärrystä ihmisen tilasta.

Koko vuoden ajan Sara osallistui aktiivisesti keskusteluihimme ja tuki aina ikätovereitaan. Hänen huolehtiva luonteensa ja persoonallisuutensa ansiosta hän voi työskennellä hyvin muiden kanssa tiimissä, koska hän kunnioittaa aina muiden mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat hänen omastaan. Kun pidimme luokkakeskustelun aselakeista, Sara päätti puhua oman näkemyksensä vastakkaiselle puolelle. Hän selitti valintansa motivoituneena halusta asettua muiden ihmisten asemaan, tarkastella asioita uudesta näkökulmasta ja saada selkeämpi käsitys asiasta kaikista näkökulmista. Koko vuoden ajan Sara osoitti tämän avoimuuden ja myötätunnon muiden mielipiteille, tunteille ja näkökulmille sekä taitavat havaintovoimat, kaikki ominaisuudet, jotka tekevät hänestä erinomaisen kirjallisuuden opiskelijana ja kasvavana kirjailijana.

Olen varma, että Sara aikoo tehdä suuria ja luovia asioita tulevaisuudessa. Suosittelen häntä pääsemään perustutkinto -ohjelmaan. Hän on lahjakas, huolehtiva, intuitiivinen, omistautunut ja keskittynyt harrastuksiinsa. Sara etsii jatkuvasti rakentavaa palautetta, jotta hän voi parantaa kirjoitustaitojaan, mikä on harvinaista ja vaikuttavaa laatua lukion opiskelijalla. Sara on todella erottuva yksilö, joka tekee vaikutuksen kaikkiin tapaamiinsa henkilöihin. Ota rohkeasti yhteyttä minuun, jos sinulla on kysyttävää osoitteesta callmeclemens@gmail.com.

Ystävällisin terveisin,

kuinka vaikeita ap -tunnit ovat

Rouva Scribe
Englannin opettaja
Mark Twainin lukio

Tämä on perusteellinen, hehkuva suositus oppilaalle, jonka rouva Scribe selvästi tietää hyvin. Mitkä muut ominaisuudet tekevät siitä erottuvan vahvana kirjeenä?

runon_kirjat

Romahdus

Scribella on korkea mielipide Sarasta ja hänen taidoistaan ​​kirjoittaa ja analysoida kirjallisuutta. Yksi tapa ilmaista tämä on käyttämällä voimakas ja erityinen kieli. Hän ei vain sano, että Sara on hyvä kirjailija. Hän sanoo ilmaisevansa vaikeita käsitteitä ja herkkä kirjallisuuden vivahteille. Hän kutsuu häntä oivaltavaksi ja itsetietoiseksi älykkäillä havaintovoimilla.

Nämä kuvaajat eivät tapahdu vahingossa. Rouva Scribe otti aikaa valitse hänen sanansa huolella ja tämä ponnistus kannatti vahvalla kirjeellä, joka kuvaa Saran erityispiirteet.

Scribe tukee myös hänen luonnettaan Sarasta esimerkkejä . Hän kuvailee opinnäytetyötään ja sitä, miten hän vastasi kysymyksiin harkiten opinnäytetyön puolustuksen paineessa. Hän antaa esimerkin aselakeja koskevasta keskustelusta valaistakseen Saran avoimuutta moniin eri näkökulmiin.

ramapo College of New Jersey

Sen lisäksi, että valaisee älyllisiä ja henkilökohtaisia ​​vahvuuksiaan ja tukee niitä erityisillä esimerkeillä, rouva Scribe puhuu Saran tulevaisuuden tavoitteet. Hän huomauttaa, että hän on lahjakas kirjoittamaan, erityisesti runoutta ja että hän on sitoutunut jatkamaan kehittymistä kirjailijana tulevaisuudessa.

Tämä kirje sen sanamuodon, pituuden ja spesifisyyden perusteella osoittaa, että rouva Scribe otti aikaa ja vaivaa suositella Saraa harkiten ja vakuuttavasti. Se, että hän tuntee Saran hyvin ja on sitoutunut auttamaan hänen hakemustaan ​​menestyksekkäästi harkitulla kirjeellä, lisää painoarvoa hänen arvioinnilleen.

Tämä kirje olisi siunaus Saran hakemukseen, varsinkin jos hän hakee kirjoittamista tai englantia. Hän teki selvän vaikutuksen englannin opettajaansa ja sai vastineeksi ikimuistoisen ilmaisen suosituskirjeen yliopistohakemustaan ​​varten.

Tämä seuraava esimerkki on samanlainen innostunut ja yksityiskohtainen. Se on opiskelijalle, joka hakee insinöörikoulutusohjelmaa.

Esimerkki kirjeestä 2: Stacy the Engineer

Hyvä pääsykoe,

On suuri ilo suositella Stacya pääsyyn insinöörikoulutusohjelmaan. Hän on yksi poikkeuksellisimmista opiskelijoista, joita olen tavannut 15 opetusvuoden aikana. Opetin Stacya 11. luokan kunnianosoituksilla fysiikan tunnilla ja neuvoin häntä Robotics Clubilla. En ole yllättynyt saadessani tietää, että hän on nyt ylivoimaisesti kykenevän ikäihmisten luokan kärjessä. Hän on erittäin kiinnostunut ja lahjakas fysiikasta, matematiikasta ja tieteellisistä tutkimuksista. Hänen kehittyneet taitonsa ja intohimonsa aiheeseen tekevät hänestä ihanteellisen tiukkaan suunnitteluohjelmaanne.

Stacy on havaitseva, terävä ja nopea yksilö, jolla on hyvät valmiudet matematiikkaan ja luonnontieteisiin. Hän saa ajatuksen ymmärtää, miten asiat toimivat, olivatpa ne sitten koulun kirjaston vanhoja tietokoneen kiintolevyjä tai voimia, jotka pitävät maailmankaikkeutemme yhdessä. Hänen viimeinen projektinsa luokassa oli erityisen vaikuttava, tutkimus taajuudesta riippuvasta äänenvaimennuksesta, ajatus, jonka hän sanoi laukaisevansa siitä, ettei halunnut häiritä vanhempiaan tuntikausia kestäneellä kitaraharjoituksellaan kotona. Hän on ollut Robotics Clubin vahva johtaja, halukas jakamaan tietonsa muiden kanssa ja oppimaan uusia taitoja. Saan klubin opiskelijat valmistelemaan oppitunteja ja johtamaan vuorotellen koulun jälkeisiä kokouksiamme. Kun oli Stacyn vuoro, hän ilmestyi valmistautuneena kiehtovalla luennolla kuun merenkulusta ja hauskoista aktiviteeteista, jotka saivat kaikki liikkumaan ja puhumaan. Hän oli ainoa opettajaopettajamme, joka sai oppitunnin lopussa ansaittuja suosionosoituksia.

Stacyn henkilökohtaiset vahvuudet ovat yhtä vaikuttavia kuin hänen älylliset saavutuksensa. Hän on aktiivinen, lähtevä läsnäolo luokassa, jolla on hyvä huumorintaju. Stacy on täydellinen henkilö ryhmäprojektin käynnistämiseksi, mutta hän osaa myös istua alas ja antaa muiden ottaa johdon. Hänen iloinen luonteensa ja avoimuutensa palautteelle tarkoittaa, että hän oppii ja kasvaa jatkuvasti oppijana, vaikuttava vahvuus, joka palvelee häntä edelleen hyvin yliopistossa ja sen jälkeen. Stacy on juuri sellainen ajaa, houkutteleva ja utelias oppilas, joka auttoi luokkahuoneestamme elävän ympäristön ja turvallisen paikan ottaa henkisiä riskejä.

Stacyllä on korkein suositukseni päästäksesi insinööriohjelmaasi. Hän on osoittanut huippuosaamista kaikessa, mihin hän asettaa mielensä, olipa kyse sitten kokeen suunnittelusta, yhteistyöstä muiden kanssa tai opettamisesta soittamaan klassista ja sähkökitaraa. Stacyn loputon uteliaisuus yhdistettynä hänen halukkuuteenan ottaa riskejä saa minut uskomaan, että hänen kasvullaan ja saavutuksillaan yliopistossa ja sen ulkopuolella ei ole rajoja. Älä epäröi ottaa minuun yhteyttä osoitteeseen milevamaricfanclub@gmail.com, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Rouva Randall
Fysiikan opettaja
Marie Curien lukio

Rouva Randall on selvästi yhtä paljon Stacyn fani kuin Mileva Marić. Miten hän välittää suosituksensa?

body_mileva

Romahdus

Rouva Randall pistokkeet Stacylle heti lepakosta a selvitys erinomaisesta sijoituksesta : Stacy on yksi poikkeuksellisimmista opiskelijoista hän on opettanut 15 vuoden ajan. Tällainen lausunto on melko poikkeuksellinen ja vaikuttaa lukijoiden mieleen. Stacy kuulostaa erityiseltä oppilaalta, ja hän valitsi suosittelijansa hyvin.

Kuten edellisessä esimerkissä, tässä kirjeessä käytetään vahva, erityinen kieli , kutsumalla Stacya huomaavaiseksi ja teräväksi henkilöksi, jolla on luottamusta ja hyvää huumoria ottaa henkisiä riskejä. Tarkan ja ilmeikkään kielensä ansiosta tämä kirje auttaa Stacya heräämään lukijan mieleen.

miten tehdä ruskea elintarvikeväreillä

Arvioinnin lisäksi rouva Randall antaa konkreettisia esimerkkejä Stacyn akateemisista ja henkilökohtaisista vahvuuksista. Hän puhuu menestyksekkäästä opetuksestaan ​​Robotics Clubilla, johtamisesta ryhmäprojekteissa ja omistautuneesta harjoittelustaan ​​opettaa itseään soittamaan kitaraa.

Sen sijaan, että levittäisi kirjettä liian ohuiksi, rouva Randall korostaa muutamia keskeisiä teemoja. Hän yhdistää Stacyn rakkauden musiikkiin intohimonsa kanssa fysiikkaan puhumalla taajuudesta riippuvaisesta äänenvaimennusprojektista. Kaikki langat solmuvat yhteen kauniissa, ikimuistoisessa jousessa.

Tämä kirje tukee voimakkaasti Stacyn suunnitteluohjelmaa koskevaa hakemusta. Hänen fysiikan opettajansa ihailee Stacyn taitoja ja tavoitteita, ja hän teki selväksi, että Stacylla oli hänen korkein suosituksensa tässä kirjeessä.

Tämä seuraava esimerkki tulee myös opettajalta, joka on erittäin vaikuttunut oppilaastaan. Se keskittyy opiskelijan suoritukseen luokassa ja hänen vapaaehtoistyöhönsä luokkahuoneen ulkopuolella.

body_map-1

Esimerkkikirje #3: William the History Buff ja Social Organizer

Hyvä pääsykoe,

On vaikea yliarvioida sitä merkittävää panosta, jonka William on antanut koulullemme ja ympäröivälle yhteisöllemme. Sekä hänen 10. että 11. luokan historianopettajanaan minulla on ollut ilo nähdä Williamin vaikuttavan syvällisesti sekä luokkahuoneessa että sen ulkopuolella. Hänen koulunsa ja yhteisöpalvelunsa motivoivat vahva sosiaalisen oikeudenmukaisuuden tunne, josta hän tiedottaa vivahteikkaalla ja hienostuneella ymmärryksellä historiallisista suuntauksista ja tapahtumista. Voin sanoa luottavaisin mielin, että William on yksi huolehtivimmista ja ajavimmista opiskelijoista, joita olen koskaan opettanut viidentoista kouluvuoden aikana.

Maahanmuuttajavanhempien lapsena William on erityisen kiinnostunut ymmärtämään maahanmuuttajakokemusta. Hän tuotti poikkeuksellisen lukukautta kestävän tutkimuspaperin japanilais-amerikkalaisten kohtelusta Yhdysvalloissa toisen maailmansodan aikana, jossa hän ylitti kaikki odotukset suorittaakseen Skype-haastatteluja esillä olevien aiheidensa sukulaisten kanssa sisällyttääkseen hänen paperiinsa. Williamilla on loistava kyky luoda yhteyksiä menneisyyden ja nykyisyyden välillä sekä perustaa ymmärryksensä ajankohtaisista asioista historiallisten tapahtumien yhteydessä. Hän ei koskaan vetäydy yksinkertaiseen vastaukseen tai selitykseen, mutta on mukava käsitellä epäselvyyttä. Williamin kiinnostus Yhdysvaltojen ja maailmanhistoriaan sekä syväanalyysitaito antavat hänelle esimerkillisen tutkijan sekä motivoituneen aktivistin, joka pyrkii edistämään kansalaisoikeuksia ja pyrkimään sosiaaliseen tasa -arvoon.

Toisena vuonna William huomasi, että opiskelijoiden osallistuneet yliopistosuunnitteluseminaarit sisälsivät vain vähän tietoa ensimmäisen sukupolven tai maahanmuuttajaopiskelijoille. Ajatellen aina, miten oppilaitokset voivat palvella ihmisiä paremmin, William puhui neuvonantajien ja koulunkäynnin keskeyttäneiden opettajien kanssa ideoistaan ​​tukeakseen kaikkia opiskelijoita. Hän auttoi keräämään resursseja ja suunnittelemaan yliopistosuunnittelun opetussuunnitelman maahanmuuttajille ja asiakirjoittomille opiskelijoille parantaakseen pääsyä yliopistoon. Lisäksi hän auttoi järjestämään ryhmän, joka yhdisti ESL -opiskelijat äidinkielenään englantia puhuviin, ja ilmoitti tehtävänsä auttaa ELL -oppilaita parantamaan englantiaan ja lisäämään monikulttuurista tietoisuutta ja sosiaalista yhteenkuuluvuutta koko koulussa. William tunnisti tarpeen ja työskenteli yhdessä opiskelijoiden ja opettajien kanssa vastatakseen siihen erittäin tehokkaasti ja hyödyllisesti. Aina historian tutkijana hän teki paljon tutkimusta tukeakseen ajatuksiaan.

William uskoo intohimoisesti yhteiskunnalliseen kehitykseen ja työskentelyyn yhteisen hyvän puolesta. Hänen omat henkilökohtaiset kokemuksensa ja syvällinen sosiaalisen historian tuntemuksensa ohjaavat hänen asianajotoimintaansa. Hän on lahjakas, älykäs oppilas, jolla on karismaa, luottamusta, vahvoja arvoja ja kunnioitusta muita kohtaan, jotta hän voisi tehdä valtavan muutoksen ympäröivään maailmaan. Odotan innolla, että näen kaiken sen hyvän, mitä William tekee edelleen ihmiskunnalleen yliopistossa ja sen ulkopuolella, sekä erinomaista työtä, jonka hän tekee korkeakoulutasolla. Williamilla on korkein suositukseni. Jos sinulla on kysyttävää, ota minuun yhteyttä osoitteessa thethingstheycarried@gmail.com.

Ystävällisin terveisin,

Herra Jackson
Historian opettaja
Martin Luther King, nuorempi lukio

Jacksonin kirje saa Williamin kuulostamaan aivan uskomattomalta opiskelijalta ja henkilöltä. Miten hän ilmaisee ihailunsa Williamia kohtaan tässä kirjeessä?

body_mlk

Romahdus

Kuten rouva Randall teki kirjeessään, herra Jackson tarjoaa selvitys erinomaisesta sijoituksesta Williamille, kutsuen häntä yhdeksi huolehtivimmista ja ajavimmista opiskelijoista, joita hän on koskaan opettanut. Ottaen huomioon hänen pitkän opettajauransa 15 vuotta, tämä kertoo paljon Williamista opiskelijana ja ihmisenä.

Myös kuten viimeisessä esimerkissä, herra Jackson keskittyy muutamia keskeisiä piirteitä Williamin luonteesta. Hän puhuu rakkaudestaan ​​historiaan ja siitä, miten se kertoo hänen sosiaalisesta aktivismistaan. Hän kommentoi poikkeuksellista historiallista apurahaansa sekä henkilökohtaisia ​​ominaisuuksiaan huolehtiessaan ympärillään olevista ja työskentelemällä yhteiskunnallisen edun hyväksi.

Mr. Jackson antaa myös käsityksen William'sista Henkilökohtainen elämä , selittää kuinka hänellä on henkilökohtainen yhteys hankkeisiinsa ja vapaaehtoistyöhön maahanmuuttajavanhempien lapsena. Tämä kirje paljastaa, että William on huomaavainen, motivoitunut yksilö, joka yhdistää omat kokemuksensa oppimiseen ja halunsa osallistua yhteisöönsä.

Kirje esittelee myös Williamin poikkeuksellisia saavutuksia antamalla konkreettisia esimerkkejä Williamin tutkimuspaperista ja hänen työstään, joka tukee ELL -opiskelijoiden akateemisia ja henkilökohtaisia ​​tarpeita. Jackson ilmaisee innostuneen suosituksensa valaisten samalla Williamin rakkautta oppimiseen ja luonnetta. Tämä kirje olisi sekä vaikuttava että ikimuistoinen ottamisvirkailijoille, jotka harkitsevat Williamin pääsyä kouluunsa.

Tämä seuraava esimerkki tulee matematiikan opettajalta. Katsotaanpa, mitä herra Wiles sanoo Joesta.

body_hardwork

Esimerkkikirje #4: Joe the Hard Worker

Hyvä pääsykoe,

keskimääräinen gpa georgia techille

On ilo suositella Joeta, jota opetin 11. luokan matematiikkakurssillani. Joe osoitti valtavaa ponnistelua ja kasvua koko vuoden ajan ja toi luokkaan paljon energiaa. Hänellä on yhdistelmä positiivista asennetta ja usko siihen, että hän voi aina parantaa, mikä on harvinaista lukion oppilaalla, mutta niin välttämätöntä oppimisprosessille. Olen vakuuttunut siitä, että hän jatkaa samaa sitoutumista ja huolellisuutta kaikessa, mitä hän tekee. Suosittelen lämpimästi Joea pääsemään kouluusi.

Joe ei kuvaisi itseään matematiikan ihmiseksi. Hän on kertonut minulle useaan otteeseen, että kaikki numerot ja muuttujat saavat hänen mielensä sumenemaan. Joe itse asiassa kamppaili ymmärtääkseen materiaalia vuoden alussa, mutta hänen vastauksensa tähän todella iski. Jossa monet muut ovat luovuttaneet, Joe otti tämän luokan tervetulleeksi haasteeksi. Hän jäi koulun jälkeen hakemaan lisäapua, sai lisäopetusta läheisessä yliopistossa ja esitti kysymyksiä luokassa ja sen ulkopuolella. Kaiken hänen kovan työnsä vuoksi Joe ei vain nostanut arvosanojaan, vaan hän myös inspiroi joitakin luokkatovereitaan pysymään jälkeen lisäapuna. Joe osoitti todella kasvavaa ajattelutapaa, ja hän inspiroi vertaisiaan omaksumaan myös tämän arvokkaan näkökulman. Joe auttoi luokkahuoneympäristömme luomisessa, jossa kaikki oppilaat voivat tuntea olonsa tuetuiksi ja kykeneviksi esittämään kysymyksiä.

Joen vahva usko kykyynsä hankkia uusia taitoja ja kehittyä harjoittelun kautta muodostui todennäköisesti hänen vuosistaan ​​baseball -pelaajana. Hän on pelannut koko lukion ja on yksi joukkueen arvokkaimmista pelaajista. Luokkamme finaalissa Joe suunnitteli vaikuttavan projektin, joka laski ja analysoi lyöntikeskiarvoja. Vaikka Joe kuvaili itseään alun perin matemaattiseksi ihmiseksi, hän hyötyi valtavista ponnisteluistaan ​​ja löysi tavan saada aihe heräämään henkiin tavalla, johon hän henkilökohtaisesti panosti. Opettajana se on uskomattoman tyydyttävää todista, että opiskelija edistyy tällaisessa akateemisessa ja henkilökohtaisessa kehityksessä.

Joe on luotettava, luotettava, hyväntahtoinen oppilas ja ystävä, joka tukee muita luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella. Hänellä oli ilo olla luokassa, ja hänen myönteinen asenteensa ja uskonsa itseensä vaikeuksien edessäkin ovat valtavan ihailtava voimavara. Olen varma, että hän osoittaa jatkossakin samaa ahkeruutta, sinnikkyyttä ja optimismia, jota hän osoitti itselleni ja vertaisilleen. Suosittelen lämpimästi Joea pääsemään perustutkinto -ohjelmaan. Ota rohkeasti yhteyttä minuun lisäkysymyksissä osoitteessa fortheloveofalgebra@gmail.com.

Ystävällisin terveisin,

Herra Wiles
Matikan opettaja
Euclidin lukio

Kolme ensimmäistä esimerkkiä sisältäneet oppilaat olivat luokkansa parhaita tai osoittivat johtajuutta koulussa, mutta Joe ei ole paras saavuttaja perinteisessä mielessä. Tämä suositus on kuitenkin edelleen vahva, vaikka siinä sanotaankin, että hän kamppaili opettajan luokassa. Mihin herra Wiles keskittyy suositellakseen Joea?

body_growthmindset

Romahdus

Wiles kirjoittaa vahvan kirjeen Joelle samankaltaisella kirjeellä innostusta ja konkreettisia esimerkkejä kuten muut kolme kirjainta. Vaikka Joe ei ehkä ole saanut vahvimpia arvosanoja matematiikan luokallaan, hän löysi innostuneen suosittelijan matematiikan opettajaltaan. Wiles oli erittäin vaikuttunut Joen asenteesta, ponnisteluista ja kasvuajattelua , jota hän esitteli ympäri vuoden ja inspiroi luokkatovereitaan.

Wiles keskittyy Joen merkittäviin henkilökohtaisiin vahvuuksiin, jotka todennäköisesti olisivat vaikuttava hänen tuleville opettajilleen. Jopa aiheessa, joka ei ehkä ole hänelle luonnollinen, Joe on ahkera ja sitoutunut. Hän ei ole tietoinen esittäessään kysymyksiä tai hakee lisäapua, ja hänellä on vahva usko itseensä, että hän voi jatkuvasti oppia, parantaa ja hankkia uusia taitoja.

vaatii cornell aihekoetta

Tämä kirje, kuten muutkin, on tehokas, koska se on keskittynyt, tukeva ja tuettu esimerkeillä. Kuten näistä esimerkeistä voi päätellä, suositukset voivat kertoa paljon oppilasta. Tämän vuoksi heillä voi olla voimakas vaikutus opiskelijan pääsymahdollisuuksiin. Niin mitä opettajat ja oppilaat voivat tehdä varmistaakseen, että he lähettävät vahvan suosituskirjeen, joka auttaa heidän mahdollisuuksiaan?

body_excitedkid

Innostus on avainasemassa.

Kuinka saada vahva suosituskirje

Vaikka nämä kirjeet koskevat eri oppilaita, joilla on eri intressejä, ne jakavat tietyt asiat perusominaisuudet. Ensinnäkin he kuulostavat innostuneilta ja innostuneilta. Opettajat kertovat selvästi, että he ovat vaikuttuneita näistä opiskelijoista ja haluavat auttaa heitä pääsemään yliopistoon.

Samaan aikaan kirjeet eivät mene yli laidan, koska ne ovat esimerkkejä arvioidensa tueksi. Erityiset esimerkit ja tarinat ovat avainasemassa arvioinnin tukena. Lisäksi ne tekevät kirjeestä mielenkiintoisemman ja mieleenpainuvamman. Stacy on opiskelija, joka tutki äänenvaimennusta säästääkseen vanhempiaan tuntikausia kestäviltä kitaroilta.

Lopuksi opettajat keskustelevat oppilaidensa henkilökohtaisia ​​vahvuuksia , yhdessä heidän akateemisten vahvuuksiensa kanssa. He esittävät kokonaisvaltaisen näkemyksen, jota vastaanottovirkailijat etsivät, sekä vahvan luottamuksensa opiskelijoiden tulevaisuuden menestykseen.

Opettajien tulisi sisällyttää kaikki nämä ominaisuudet kirjeisiinsä, ja oppilaiden tulee auttaa heitä toimittamaan raaka -aine, josta kirjoittaa. Vaikka oppilaiden tulisi valita opettaja, joka tuntee heidät hyvin ja jolla on tarinoita ja havaintoja jaettavaksi, heidän on myös annettava opettajilleen yksityiskohtainen 'kerskumisarkki' ja kerro heille, mitä heidän ihanteelliseen kirjeeseensä tulisi. Näin se voi olla entistä henkilökohtaisempi ja täydentää oppilaan kertomaa tarinaa muussa sovelluksessa.

Vaikka suosittelijat voivat tai eivät saa jakaa kirjeitään opiskelijoiden kanssa, niiden pitäisi silti olla avoin, kaksisuuntainen viestintä kun opiskelija pyytää. Näin opiskelijat ja opettajat voivat yhdessä luoda oivaltavan, innostuneen ja tarkan suosituskirjeen, joka lähetetään korkeakouluille.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Arcadian yliopiston pääsyvaatimukset

Mitä sinun on tiedettävä Etelä -Pasadenan lukiosta

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Etelä -Pasadenan lukiosta Etelä -Pasadenassa, Kaliforniassa.

Kuinka ässä AP-kemialaboratoriot

Huolestutko AP-kemian laboratorioista? Selitämme, mitä ne kattavat, mitä sinun on tehtävä ja miten voit menestyä.

Enneagrammin tyyppi 1: Perfektionisti elämässä, rakkaudessa ja työssä

Oletko vai onko joku läheisistäsi Enneagrammin tyyppi 1? Opi tunnistamaan reformaattorin tyyppi ja millainen he ovat.

10 parasta graafista laskinta (fyysinen ja online)

Etsitkö graafista laskinta? Tutustu luetteloon parhaista fyysisistä ja online-piirtolaskureista sekä siitä, miten graafista laskinta käytetään.

Mitkä ovat ICD-10-koodit diabetekselle? Täydellinen luettelo

Tarvitsetko ICD-10-koodeja diabetes mellitukselle? Katso tämä täydellinen luettelo ICD-9- ja ICD 10 -koodeista, jotka kattavat tyypin 1, tyypin 2 ja muut diabeteksen muodot.

ACT: n tekeminen 7. luokassa: Pitäisikö sinun tehdä se?

Pitäisikö 7. luokan oppilaiden ottaa ACT? Esittelemme syyt, miksi sinun on ehkä suoritettava ACT 7. luokassa, sekä testin niin varhaisen haittapuolet.

229 Yleiset englanninkieliset verbit ja esimerkit

Etsitkö luetteloa verbisanoista? Verbiluettelomme sisältää kaikki kolme verbityyppiä ja esimerkkejä.

Marquette -yliopiston pääsyvaatimukset

Wesleyanin pääsyvaatimukset

Kuinka päästä MIT: iin: 5 asiantuntijavalintavinkkiä

Kuinka vaikeaa on päästä MIT: ään? Opi, kuinka voit olla MIT-hakutilastot ja olla yksi harvoista mennä tähän erinomaiseen tutkimusyliopistoon.

Virginia Techin pääsyvaatimukset

20 parasta kirjoituskilpailua lukiolaisille

Haluatko osallistua joihinkin kirjoituskilpailuihin? Tutustu laajaan luetteloon lukio -opiskelijoiden kirjoituskilpailuista: voit julkaista ja ansaita rahaa yliopistolle.

JMU: n pääsyvaatimukset

Pittsburghin yliopiston SAT-tulokset ja GPA

Kalifornian parhaat koulut | John Muir Magnet School Rankings ja tilastot

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta John Muir Magnet Schoolista San Diegossa, Kaliforniassa.

Oregonin yliopiston ACT-tulokset ja GPA

Palos Verdesin lukio 2016-17 rankingit | (Palos Verdes Estates,)

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Palos Verdesin lukiosta Palos Verdes Estatesissa, Kaliforniassa.

La Sallen yliopiston SAT -tulokset ja GPA

Mikä on yhdistelmälause? Tyypit ja esimerkit

Mikä on yhdistelmälause? Miten se eroaa monimutkaisesta lauseesta? Opi näiden lauseiden määritelmät ja katso esimerkkejä yhdistetyistä lauseista.

2.5 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 2.5

Mikä on 2,5 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä korkeakoulut hyväksyvät 2,5 GPA: n? Selvitä, mihin kouluihin voit päästä.

Baruch College (City University of New York) SAT -tulokset ja GPA

1380 SAT -pisteet: Onko tämä hyvä?

ACT Täysi maksu ja rekisteröinti: Mikä on ACT: n kokonaiskustannukset?

Kuinka paljon ACT maksaa ja mitkä ovat kaikki testaus- ja rekisteröintimaksut? Tutustu täydelliseen oppaaseemme, niin tiedät kuinka säästää rahaa.

Yksittäiset muuttujayhtälöt algebrassa: ACT -matematiikkastrategiat

Tarvitsetko apua algebrayhtälöiden kanssa ACT Math? Yksittäiset muuttujayhtälöt ovat yleisin yhtälökysymystyyppi. Opi matemaattisia strategioita ja vinkkejä näihin ongelmiin.