18 vaikeinta ACT -englanninkielistä kysymystä koskaan

feature_thoughtful.jpg

Jos olet työskennellyt ahkerasti ACT: tä varten, olet oppinut testin perusteet. Mutta oletko valmis käsittelemään vaikeimpia kielioppia, välimerkkejä, syntaksia ja logiikkakysymyksiä, joita ACT English heittää sinulle?

Lue tämä artikkeli ja kokeile kättäsi 18: sta vaikeimmasta ja hämmentävimmästä haasteesta, joita ACT English aiheuttaa. Tarkista sitten yksityiskohtaiset selitykset siitä, mikä saa jokaisen kysymyksen rastiin, kuinka ratkaista se ja muut vastaavat, ja mitä kannattaa varoa, kun kohtaat samanlaisia ​​kysymyksiä todellisessa testissä.



Miksi sinun pitäisi välittää vaikeimmista ACT -englanninkielisistä kysymyksistä?

Tietenkin on hyvä, että pystyt vastaamaan kaikkiin kysymyksiin, joita näet ACT: ssä. Mutta kuinka syvästi sinun pitäisi olla huolissasi vaikeimpien kysymysten ratkaisemisesta, riippuu tavoitearvostasi.

Yritätkö päästä mahdollisimman lähelle täydellistä ACT -pistettä? Yli 33: n ylittäminen ACT English ei jätä melkein mitään virhettä, joten jos tavoittelet korkeimpia pisteitä, nämä ovat kysymyksiä, joihin sinun on voitava vastata oikein.

Jos olet vähemmän huolissasi parhaan mahdollisen pistemäärän saamisesta, on hyvä tietää, mitä vaikeimmat kysymykset näyttävät, koska strategiasi voi olla joidenkin kysymysten ohittaminen.

Mikä tekee ACT -englanninkielisistä kysymyksistä vaikeita?

Yllättäen kysymykset eivät ole vaikeita, koska ne testaavat uutta tai monimutkaisempaa materiaalia. Sen sijaan vaikeimmista kysymyksistä tekee niin haastavia se, että he usein pyytävät sinua ajattelemaan useita asioita samanaikaisesti.

Usein kysymykset tarjoavat vastakohtaisia ​​ideoita, joissa sinun on pidettävä mielessä sekä alkuperäinen että täysin erilainen versio tekstistä. Esimerkiksi tavallinen luetun ymmärtämisen kysymys kysyy, mikä on kohdan pääkohta. Samaan aikaan vaikea luetun ymmärtämiskysymys esitti ensin skenaarion, jossa kohtaa muutettiin jollakin tavalla, ja kysyi sitten, miten sen pääkohta muuttuisi sen seurauksena. (Katso alla oleva kysymys 8, miten tämä toimii käytännössä.)

Mahdollisia ovat myös kysymykset, jotka testaavat useita eri kielioppi-, välimerkki- ja tyyliongelmia kerralla. Esimerkiksi jokainen ehdotettu vastausvaihtoehto vaikealle kieliopilliselle kysymykselle voi olla täysin uskottava eikä ilmeisesti väärä. Sinun on kampaettava lause merkityksestä ja tyylistä, ei vain kieliopillisista tiedoista, jotta voit vastata oikein. (Kysymys 5 tekee tämän temppun.)

Lopuksi kysymykset voivat lisätä monimutkaisuuden kerrosta siirtymällä yksityiskohdista suureen kuvaan. Sinua voidaan pyytää täydentämään lause oikein osassa - ja sitten ymmärtämään, että vastauksesi muuttuu sen mukaan, miten tulkitset kyseisen kohdan! (Kysymys 7 on esimerkki tästä.)

body_tangle.jpg Monimutkaisuus syntyy, kun monet yksinkertaiset asiat kerrostetaan päällekkäin.

Spoileri Varoitus!

Ennen kuin näytän sinulle vaikeimmat kysymykset, mielestäni on vain oikeudenmukaista varoittaa sinua. Nämä kysymykset ovat kaikki virallisista ACT -käytännön testeistä (PDF -testit, ei ACT -verkkosivuston online -testi)!

Jos olet sellainen henkilö, joka näkee heidät kerran ja muistaa ne ikuisesti, odota ehkä lukea artikkelin loppuosa, kunnes olet suorittanut harjoituskokeet testipäivän olosuhteissa.

Vaikeimmat ACT -kysymykset englanniksi

Koska ACT English on kokonaan kappaleisiin perustuva osa, kaikki nämä kysymykset tulevat pitkistä kohdista, joita en enimmäkseen ole sisällyttänyt.

Yritä vastata jokaiseen kysymykseen noin 35 sekunnissa - niin kauan sinulla on aikaa kokeessa. Kun olet valmis, tarkista vastaus ja selitys jokaisen kysymyksen jälkeen.

Kysymys 1

Kunta selvitti tämänpolku ja päällystettyse pakatulla soralla, joten heillä olisi rauhallinen paikka vaeltaa ja pyöräillä.

Mikä seuraavista vaihtoehdoista alleviivatulle osalle EI olisi hyväksyttävää?

  1. polku, päällystys
  2. polku ja sitten päällystetty
  3. polku ennen päällystystä
  4. polku päällystetty

Haaste

Tämä kysymys on vaikea kahdesta syystä. Ensinnäkin, koska aivosi on koulutettu olettamaan, että useimmat vastaukset ovat vääriä, joten tämä käänteisen kysymyksen muoto - jossa suurin osa vastauksista on oikein - on haastava. Ja toiseksi, koska jokainen ehdotettu vaihtoehto testaa tietosi eri kieliopista.

Vastaus: D

Selitys

Löytääksemme hyväksymättömän vaihtoehdon, selvitämme ensin alkuperäisen lauseen merkityksen. Tapahtui kaksi asiaa: ensin lääni tyhjensi polun ja sitten maakunta päällystti sen. Joten kaikki vastausvaihtoehdot, jotka ilmaisevat tämän tapahtumasarjan, sopisivat lauseeseen eivätkä siten ole 'väärä' vastaus, jota etsimme täältä. Vastaukset A, B ja C ilmaisevat saman ajatuksen hieman eri tavoin ja luovat täydellisesti kieliopillisia lauseita.

Katsotaan nyt, mitä tapahtuu, kun kytket vastauksen J. Saamme tämän outon lauseen:

Läänin puhdistama polku päällystti sen pakatulla soralla…

Tämä on selvästi alkeislause, joten vastaus J on outo miehemme.

Kysymys 2

Ensimmäinen juna kesti kaksikymmentäkuusi minuuttia reitin suorittamiseen, joka kulki kaupungintalolta West 145th Streetillealle puolessa tunnissa.

  1. EI MUUTOSTA
  2. reitin valmistumisessa.
  3. kaksikymmentäkuusi minuuttia.
  4. POISTA alleviivattu osa ja lopeta lause pisteellä.

Haaste

Irtisanominen on joskus hankalaa havaita. Varsinkin kun toistuva asia on, kuten täälläkin, käsite eikä sana, jota käytetään useammin kuin kerran, ja se on sijoitettu kauas lauseeseen kaikesta sen monistamisesta.

Vastaus: D

Selitys

Sinun on ensin ymmärrettävä, että 26 minuuttia on sama asia kuin 'alle puoli tuntia'. Kun näet tämän, tiedät, että kysymys testaa toistojen muokkaamista.

Alkuperäinen (vastaus A) ei toimi, koska se toistaa lauseen alussa jo kuvatun reitin pituuden. Vastauksella C on sama ongelma - se toistaa reitin ajan täsmälleen kuten jo ilmaistiin. Vastaus B ottaa yhden tyyppisen redundanssin ja korvaa sen toisella, koska se on vain muunnelma sanoista reitin loppuun saattamiseksi jo lauseessa.

Joten ainoa vastaus, joka korjaa kaikki irtisanomiset, on D.

Kysymys 3

Fresko on dynaaminen teoskoska,vangitsemalla Detroitin työntekijöiden energiaa, inhimillisyyttä ja kollektiivisia saavutuksia, juhlii kaikkia työssäkäyviä miehiä ja naisia.

  1. EI MUUTOSTA
  2. että,
  3. sillä aikaa,
  4. se oli,

Haaste

Keskeyttämällä lause pitkälle sivuun, kysymys rikkoo keskittymisesi ja vaikeuttaa nähdä, että vaikka se sopii lauseen merkitykseen ja logiikkaan, se ei ole kieliopillinen.

Vastaus: B.

Selitys

Jos huomaat, että lause on jaettu kahtia pitkällä kuvaavalla lauseella, voit yksinkertaisesti ottaa sen pois! Ilman lauseita 'vangitsemalla Detroitin työntekijöiden energia, ihmisyys ja kollektiiviset saavutukset' lauseemme kuuluu yksinkertaisesti:

Fresko on dynaaminen teoskoskajuhlii kaikkia työssäkäyviä miehiä ja naisia.

Se ei selvästikään toimi, joten vastaus A on poissa. Nyt voit yksinkertaisesti liittää muut vastaukset nähdäksesi, mikä niistä on järkevää. C ja D myös luovat järjettömiä lauseita.

Vastaus B on ainoa vaihtoehto, joka antaa meille toiminnallisen lauseen, jossa on pitkä kuvaava lause tai ilman sitä.

Kysymys 4

Puhuimme yhtä helposti kuin ennenkin istuessammekentällä Joanin talon takana jäniksen päälläja keskustella ystävistämme ja tulevaisuuden toivoistamme.

  1. EI MUUTOSTA
  2. pellolla Joanin talon takana olevan kanikan päällä
  3. kanin mökin päällä Joanin talon takana
  4. Joanin talon takana pellolla kanin mökin päällä

Haaste

Tässä kysymyksessä on kyse siitä, kuinka selvittää, kuinka korjata väärin sijoitetut muokkaajat. Se on vaikeaa, koska on olemassa hämmentävä sekoitus kolmesta eri esiasetuslauseesta, jotka sinun on järjestettävä oikeaan järjestykseen.

Vastaus: C.

Selitys

Luo mielikuva tapahtumista ja pienennä sitten, jotta ruumiit sijoitetaan oikein. Kuvittele elokuvakamera, joka kirjaimellisesti loitontaa keskustelusta ja näyttää meille, missä nämä kaksi ihmistä ovat:

On kaksi ihmistä. He istuvat kanin mökin päällä (pohjimmiltaan pieni katos). Kotelo on pellolla. Kenttä on Joanin talon takana.

OK, joten käydään nyt vastaukset läpi nähdäksemme, mikä kuvaa tätä todellisuutta.

Alkuperäinen teksti (vastaus A) sanoo periaatteessa:

gemini- ja leo -yhteensopivuuskaavio

On kaksi ihmistä. He istuvat pellolla. Kenttä on Joanin talon takana. Joko kenttä tai Joanin talo ovat kanin mökin päällä. Siinä ei ole järkeä.

Vastaus B kuuluu:

On kaksi ihmistä. He istuvat pellolla. Kenttä on kanin mökin päällä… ok, se on myös väärin.

Vastauksessa D on:

On kaksi ihmistä. He istuvat Joanin talon takana. He ovat kentällä. Kenttä on kanin mökin päällä. Tämä on taas sama ongelma.

Vain vastaus C sopii henkiseen kuvaamme kohtauksesta.

body_rabbit.jpg Älä kuitenkaan kuvittele kaneja mielenterveyselokuvassasi. Niiden suloisuus on liian häiritsevää.

Kysymys 5

Joissakinmaatalousesimerkiksi Japanin osissa näitä kolmea tähteä kutsutaan yleisesti nimellä Karasuki ja ne edustavat kolmiosaista auraa.

Kun otetaan huomioon, että kaikki valinnat ovat totta, mikä niistä antaa yksityiskohdan, jolla on suorin yhteys tämän lauseen seuraaviin tietoihin?

  1. EI MUUTOSTA
  2. kaukana
  3. asuttu
  4. historiallinen

Haaste

Kysymykset, joihin ei ole loogisesti väärää vastausta, ovat vaikeita, koska et voi helposti poistaa vastauksia nopeasti. Täällä sinun täytyy poimia oikeat tiedot lauseesta ja sovittaa ne tarjottuun sanastoon.

Vastaus: A

Selitys

Koska kysymys pyytää meitä yhdistämään adjektiivin lauseeseen, selvitetään ensin, mitä kuvataan. Tietojamme, joita meillä on, ovat:
  • Jotain tähdistä
  • Vieras sana tähdille
  • Tähdet näyttävät auraustyypiltä

Katsotaan nyt, mikä sanavalinta liittyy johonkin näistä tiedoista.

Kaukainen tarkoittaa kaukana. Tähdet ovat varmasti kaukana, mutta tässä lauseessa kaukainen muuttaisi Japanin osia eikä mikään lause käsittele minkäänlaisia ​​maantieteellisiä etäisyyksiä.

Asutuilla tarkoitetaan asuttua tai ihmisten asuinpaikkaa. Se ei liity mihinkään muuhun lauseeseen.

Historiallinen tarkoittaa tärkeää, koska siellä on tapahtunut menneitä tapahtumia. Jälleen tämä ei liity mihinkään lauseeseen.

Alkuperäinen sana maatalous tarkoittaa tekemistä maanviljelyn kanssa. Ja tämä liittyy suoraan siihen tosiseikkaan, että tähdet edustavat kolmihaaraista auraa, eräänlaista maatalouskonetta.

Kysymys 6

Uunin purkaminen palon jälkeen on kuinhenkilöhaudatun aarteen paljastaminen.

  1. EI MUUTOSTA
  2. joku
  3. savenvalaja
  4. OMIT alleviivattu osa.

Haaste

Epäloogisia vertailuja voi olla erittäin vaikea havaita, ellet tiedä, mitä etsiä.

Vastaus: D

Selitys

Perussääntö on, että voit verrata vain samankaltaisia ​​asioita jollain tavalla. Voit esimerkiksi verrata päärynöitä ja luumuja (molemmat hedelmät!), Mutta et voi verrata päärynöitä luumuja syövään henkilöön.

Yksi temppu epäloogisten vertailukysymysten havaitsemiseksi on etsiä sanoja, jotka ovat kuin tai ovat kuin signaali siitä, että jotain on verrattu johonkin muuhun. Tämän jonkun muun on välittömästi seurattava sanoja kuin tai on kuin.

Eli mitä tässä verrataan? Uunin muuraaminen. Vaikka et tiedä mitä se tarkoittaa, se on selvästi jonkinlainen toiminta.

Alkuperäinen teksti (vastaus A) vertaa tätä toimintoa henkilöön. Toiminta ei selvästikään ole kuin ihminen, joten se on poissa. Kun ymmärrät tämän, näet, että vastaukset B ja C ovat myös poissa, koska he eivät muuta kuin korvaa sana henkilö vaihtoehtoisilla versioilla.

Vain vastaus D poistaa epäloogisen vertailun, joten lauseessa verrataan paljastusta paljastamiseen - kaksi samanlaista toimintaa.

Kysymys 7

[1] Poikamme on alkanut pelata järjestäytynyttä T-palloa, joka on aloittelijan versio baseballista. [2] Vanhemmat kutsuvat sitä kuitenkin järjestäytyneeksi. [3] Joe on seitsemän ja elää niitä paria tai kolmea vuotta, jolloin lapset voivat heittää pesäpalloa muutaman metrin, mutta silloin, kun he todella ovat kiinnostuneita asioista, jotka ovat lähempänä: vikoja, perhosia, likaa (jos he ovat kentällä), ruohoa (jos he ovat ulkopuolella). [4] Tuon ikäiset lapset eivät vieläkään ajattele mitään pienistä tansseista ulkona, usein selkä kotilevyyn ja siten taikina. [5] Ei kuitenkaan ole niin, että kenttäpelaajien asemilla olisi väliä - pallo ei koskaan osu tarpeeksi voimakkaasti päästäkseen sinne.

Kirjoittaja haluaa lisätä seuraavan virkkeen korostaakseen kappaleessa jo ilmaistua epävarmuutta:

Minulla on edelleen epäilyksiä.

Uusi lause vahvistaisi parhaiten ja sijoitettaisiin lauseen jälkeen:

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. Neljä.

Haaste

Tämä kysymys on vaikea, koska sinun on tunnistettava lauseessa oleva sarkasmi ennen kuin voit ymmärtää, että kirjoittaja ei tarkoita sitä, mitä kirjoitetaan kirjaimellisesti.

Vastaus: B.

Selitys

Tämä kysymys testaa kykyäsi tunnistaa tekijän mieliala ja ääni.

Tässä tapauksessa lause minulla on edelleen epäilyksiä. täytyy varmuuskopioida jotain, josta kirjoittaja on eri mieltä tai johon hän ei usko. Paras tapa ratkaista tämä on valita vaihtoehto kerrallaan ja katsoa, ​​kumpi lause on se, jossa skeptisyys esitetään.

Ensimmäinen virke (vastaus A) on täysin tosiasiallinen. Kirjoittaja kertoo poikansa uudesta toiminnasta ja selittää, että T-pallo on eräänlainen baseball. Mikään tästä ei ole kiistanalainen, joten epäilykseni asettaminen tämän jälkeen ei ole järkevää.

Lause 3 on myös melko faktoihin perustuva. Opimme pojan iän ja saamme sitten kirjoittajan yleistyksen pienten lasten kyvyttömyydestä keskittyä peliin. Tämä on mielipide, johon kirjoittaja selvästi uskoo, joten epäilysten asettaminen tämän jälkeen olisi väärin.

kuinka kirjoittaa analyysipaperi

Lause 4 jatkaa häiriötekijöiden teemaa, ja hauska kuva kenttäpelaajista tanssii pallon ollessa pelissä. Kirjoittaja ei epäile, että näin on - se on selvästi kuvaus, joka tulee henkilökohtaisesta kokemuksesta.

Lause 2 sen sijaan on täynnä sarkasmia ja huumoria. Voimme kertoa, koska järjestetty sana on nyt lainausmerkeissä, erotettuna epätodellisuudesta. Lause, jota vanhemmat kutsuvat, osoittaa, että vaikka T-palloa kutsutaan järjestäytyneeksi, se on kaikkea muuta. Lopuksi adverbi joka tapauksessa merkitsee tekijän olkapään kohautusta siitä, että muut vanhemmat voivat nähdä minkä tahansa organisaation kentällä - kohautuksen, jota seuraa joukko todisteita siitä, kuinka vähän huomiota lapset kiinnittävät käynnissä olevaan peliin. Heti lauseen 2 jälkeen on täydellinen paikka korostaa kirjoittajan eri mieltä lauseesta, mutta minulla on edelleen epäilykseni.

body_tball.jpg Baseballit, tennispallot, pehmolelu - vain perus T -pallokaaos.

Kysymys 8

Banneker asui ja työskenteli perheen maatilalla. Isän kuoltua vuonna 1759 Banneker otti vastuulleen tilan ja äitinsä ja nuorempien sisartensa hoidon. Lisäksi hän jatkoi tieteellisiä opintoja ja opetti soittamaan huilua ja viulua.

Jos kirjoittaja poistaisi edellisen lauseen viimeisen osan (lause päättyy pisteeseen sanaopintojen jälkeen), kappale menettäisi ensisijaisesti:

  1. tukee esseen pointtia Bannekerin rakkaudesta oppia.
  2. suora linkki edelliseen kappaleeseen.
  3. humoristinen kuvaus Bannekerin muista kiinnostuksen kohteista.
  4. laaja poikkeama musiikista

Haaste

Temppu tässä on se, että vastakohtaisia ​​tietoja on vaikea käsitellä henkisesti, kuten kysymys odottaa. Se, että vastaukset B ja C kuulostavat myös uskottavilta, on lisähaaste.

Vastaus: A

Selitys

Tämä kysymys tarkistaa, kuinka hyvin ymmärrät lauseen tason tekijän aikomuksen-miksi kirjoittaja sisältää tai jättää pois tiettyjä tukitietoja tai esimerkkejä.

Toinen tapa muotoilla tämä kysymys on kysyä: mihin tarkoitukseen lause ja opetti itsensä soittamaan huilua ja viulua tässä kohdassa? Sen lukemisesta voimme nähdä, että se viittaa siihen, että Banneker on kiinnostunut muista asioista kuin pelkästään maatilasta ja tieteestä. Katsotaanpa nyt vastauksia nähdäksemme, mikä sopii tähän ilmauksen kuvaukseen.

Vastaus D sanoo, että osio on laaja keskustelu musiikista. Musiikki mainitaan lauseessa, mutta vain lyhyesti ja ilman erityisiä yksityiskohtia. Tämä vastaus on selvästi väärä.

On houkuttelevaa valita vaihtoehto C, koska lause käsittelee muita intressejä - tämän me totesimme omassa kuvauksessamme - mutta siinä ei ole mitään humoristista. Joten vastaus D on poissa.

Vastaus B on myös houkutteleva - suurin osa pidemmästä kappaleesta käsitteli Bannekerin erilaisia ​​kykyjä ja taitoja. Mutta meillä on vielä parempi vaihtoehto tässä tapauksessa.

Vastaus A kuvaa täsmälleen, mitä lause, jonka kyseinen kysymys ehdottaa leikkaamiseksi, tekee: se osoittaa, että Banneker rakasti oppia kaikenlaisista asioista.

Kysymys 9

Kaksi pääasiallista kajakkityyppiä ovat: helposti ohjattava valkovesi-kajakki jasuurinolla kajakki.

  1. EI MUUTOSTA
  2. erittäin suurin
  3. isompi
  4. suurempi

Haaste

Sinun on tiedettävä, että vertaat vain kahta asiaa, joten et voi käyttää adjektiivin superlatiivista muotoa.

Vastaus: D

Selitys

Kun vertaamme useiden asioiden tiettyä laatua, voimme muuttaa käyttämäämme adjektiivin muotoa osoittaaksemme, millä esineellä on enemmän tätä laatua. Esimerkiksi kolme pientä asiaa voidaan järjestää kokojärjestykseen:
  • Pieni
  • Pienempi (adjektiivin pieni vertailumuoto)
  • Pienin (adjektiivin pieni muoto super)

Sääntö on, että jos verrataan kolmea tai useampaa asiaa, yksi niistä voidaan merkitä adjektiivin `` paras '' -muodolla. Mutta jos verrataan vain kahta asiaa, vain adjektiivin '-er' -muotoa voidaan käyttää.

Tässä tapauksessa vertaamme kahta asiaa: sijoitamme vesikajakin ja merikajakin koon mukaan. Koska on vain kaksi asiaa, emme voi käyttää suurinta tai suurinta kuvaamaan merikajakkia, joten vastaukset A ja B ovat poissa.

Jotkut adjektiivit tarvitsevat sanoja enemmän ja useimmat vertailun osoittamiseksi. Et esimerkiksi voi sanoa, että tämä näyttelijä on puunpuuta suurempi kuin tämä, sinun on sanottava, että tämä näyttelijä on enemmän puinen kuin tämä. Mutta tässä tapauksessa suuri ottaa helposti '-er' -muodon, joten vastaus C on poissa ja vastaus D on oikea.

Kysymys 10

Radioaktiiviset altaat myrkyllistä jätettäovat okei muiden asua;edes happo ei voi tappaa niitä.

  1. EI MUUTOSTA
  2. ovat toisten hyväksi asua;
  3. ovat kotona muille;
  4. sovi toiset t -paitaan;

Haaste

Liian puhekielen välttäminen ja kielitason muokkaaminen voi olla vaikeaa.

Vastaus: C.

Selitys

Oikein muodollisten sanojen käyttäminen ja liian viheliäisen tai satunnaisen sanan välttäminen on tärkeä taito ACT: ssä.

Tässä tapauksessa alleviivatussa lauseessa ei ole mitään kieliopillista vikaa, mutta lause on selkeästi tieteellinen kirjoitus, joten tämä kieli on liian satunnainen tähän kontekstiin. Tämä tarkoittaa, että meidän on löydettävä versio lauseesta, joka tarkoittaa samaa asiaa, mutta käyttää korkeampaa kieltä.

Erityisesti sana okei hyppää sopimattomaksi (joten vastaus A on väärä). Vastaus B ehdottaa, että muutetaan okei oikeaksi - tämä ei todellakaan nosta sanakirjaamme millään tavalla, joten tämä vastaus on poissa. Vastaus D korvaa lauseen idiomaattisella fraasilla puku t -paitaksi, mutta tällainen kansanomainen ilmaisu ei edelleenkään ole sopiva.

Neutraalein ja vähiten satunnaisesti taivutettu vaihtoehto on vastaus C, joka luo tämän kuvauksen pienimmän ja muodollisimman version.

Kysymys 11

Kun tanssijat astuvat musiikin pariin, heolivat myös astumassaajoissa äänelle, joka ilmentää heidän ainutlaatuista historiaansa ja ehdottaa ulkopuolisten kulttuurien vaikutusta heidän musiikkiinsa.

  1. EI MUUTOSTA
  2. ovat myös askelia
  3. ovat myös astuneet
  4. myös astuu

Haaste

Jotkut kysymykset verbien aikamäärittelyistä ovat hankalia lauseen kontekstin vuoksi. Tässä sanat aika ja historia voivat johtaa sinut väärälle tielle, samoin kuin vaihtoehto C.

Vastaus: B.

Selitys

Yleensä saman lauseen verbien tulee olla samassa ajassa: nykyisyys, menneisyys tai tulevaisuus. Joskus kuitenkin, kun lause selittää ajan muutoksen, verbin aikamuutos muuttuu sen mukana. Esimerkiksi:

mielestäni (nyt, niin nykyisessä muodossa) tulevaisuudessa olemme (myöhemmin, joten tulevaisuudessa) käyttää utilitaristisia haalareita.

Tässä kysymyksessä lause näyttää viitata johonkin menneisyyden tanssista, kun yhdistämme nyt tanssivat tanssijat historiaan. Mutta sinun on ymmärrettävä, että tanssi itsessään tapahtuu vain nykyisyydessä. Tämä tarkoittaa, että verbivaiheen molempien muotojen on oltava nykyisessä muodossa.

Alkuperäinen verbi (vastaus A) on menneessä aikamuodossa, kun taas vastaus D tarjoaa meille tulevaisuuden - molemmat väärin.

Vastaus C on houkutteleva, koska auttava verbi näyttää olevan nykyisessä muodossa. Koko verbi on kuitenkin astunut, mikä on menneitä aikoja ja jota käytetään menneisyydessä aloitettuihin ja edelleen käynnissä oleviin toimiin. Näin ei ole tässä tapauksessa, joten vastaus C on poissa.

Vastaus B ratkaisee ongelman sovittamalla ensimmäisen verbin nykyajan, askel nykyisen jatkuvan kanssa ovat askelia.

Kysymys 12

Sekaannuksen lisäämiseksi jokaisen uudenvuodenpäivän ahenkilötämän korealaisen laskentajärjestelmän mukaan hänestä tulee vuosi vanhempi hänen syntymäpäivästään riippumatta.

  1. EI MUUTOSTA
  2. henkilö,
  3. henkilö;
  4. henkilö joka,

Haaste

Lauseen monet erilaiset pilkut voivat helposti viedä sinut tieltä. Sinun on nähtävä, että tämän korealaisen laskentajärjestelmän mukainen lause on syötettävä pilkuilla.

Vastaus: B.

Selitys

Tämä lause on niin hämmentävä lauseiden sekamelska, että on vaikea päätellä, mikä on mitä ja mihin välimerkkeihin sopii.

Otetaan ensin lause erilleen ja yhdistetään palaset, jotka todella liittyvät yhteen.

  • Sekaannuksen lisäämiseksi - esiasetuslause
  • jokainen uudenvuodenpäivä - johdantolause
  • henkilö - aihe
  • tämän korealaisen laskentajärjestelmän mukaan - verbilause
  • tulee vuoden vanhemmaksi, - verbi
  • riippumatta hänen todellisesta syntymäpäivästään. - johdantolause

Kaiken rikkominen näin osoittaa meille, että lauseen aiheen ja verbin erottaa toisistaan ​​kuvaava lause, joka on: 'henkilö tulee vuoden vanhemmaksi'.

Tämä tarkoittaa, että tämä erottava lause on erotettava muusta lauseesta pilkuilla, joten vastaukset A ja C ovat poissa. Vastaus D antaa meille pilkun, mutta se esittelee myös riippuvaisen lausekkeen aiheen (kuka). Meillä on vain yksi verbi, joten emme tarvitse kahta aihetta, joten tämä vastaus on väärä.

Vain B korjaa todellisen ongelman ja lisää pilkun muokkaajan käynnistämiseksi.

body_bday.jpg Mitä jos synnyisit uudenvuodenpäivänä? Saako juhlia kahdesti? Ei? OK, okei - entä sitten vain kaksi viipaletta kakkua?

Kysymys 13

Farkut yllään koulussa

Vuonna 1970 koululautakunta Pittsfieldissä, New Hampshire, hyväksyi pukeutumiskoodin, joka kielsi oppilaita käyttämästä tiettyjä vaatteita. Koululautakunnan jäsenet uskoivat, että leikkivaatteiden käyttäminen kouluun teki oppilaat löyhäksi ja välinpitämättömäksi koulutyötä kohtaan, kun taas muodollisempi pukeutuminen loi positiivisen ilmapiirin. Kun kaksitoista-vuotias Kevin Bannister pukeutui kouluun sinisillä farkkuilla, hänet lähetettiin kotiin pukukoodin rikkomisen vuoksi.

Kevin ja hänen vanhempansa uskoivat, että hänen perustuslaillisia oikeuksiaan oli loukattu. New Hampshiren Yhdysvaltain käräjäoikeus suostui kuulemaan Kevinin tapauksen. Hänen vaatimuksensa perustui perustuslain neljännentoista tarkistuksen suojaamaan käsitykseen henkilökohtainen vapaus - jokaisen yksilön oikeus hallita omaa henkilöään. Tuomioistuin oli samaa mieltä Kevinin kanssa siitä, että neljännentoista muutos suojaa itse asiassa henkilön oikeutta käyttää valitsemiaan vaatteita. Tuomioistuin totesi kuitenkin, että rajoitukset voivat olla perusteltuja tietyissä olosuhteissa, kuten koululaitoksessa.

Oliko Kevinillä siis oikeus käyttää sinisiä farkkuja koulussa? Tuomioistuin katsoi, että koululautakunta ei ollut osoittanut, että farkkujen käyttö todella esti koulutusprosessia. Lisäksi lautakunta ei esittänyt todisteita väitteensä tueksi, että tällaiset vaatteet loisivat kielteisen koulutusympäristön. Varmasti koululautakunta olisi oikeutettu kieltämään oppilaita pukeutumasta epähygieenisiin, paljastaviin tai säädyttömiin vaatteisiin. Tuomioistuin ei siis ollut vakuuttunut siitä, että farkkujen käyttäminen todella heikentäisi Kevinin tai hänen luokkatovereidensa oppimisprosessia.

Kevin Bannisterin tapaus oli merkittävä siinä mielessä, että se oli ensimmäinen Yhdysvalloissa, joka otti huomioon koulupukeutumiskieltoja. Hänen haasteensa käynnisti opiskelijoiden oikeuksien ja hallinnollisen vastuun tarkistamisen julkisessa koulutuksessa.

Oletetaan, että kirjoittajan tavoitteena oli kirjoittaa lyhyt vakuuttava essee, jossa kehotettiin opiskelijoita käyttämään perustuslaillisia oikeuksiaan. Täyttäisikö tämä essee tämän tavoitteen?

  1. Kyllä, koska essee keskittyy siihen, miten Kevin rohkaisi muita oppilaita käyttämään perustuslaillisia oikeuksiaan.
  2. Kyllä, koska essee keskittyy erityyppisiin vaatteisiin, joita opiskelijat ovat historiallisesti käyttäneet sananvapautena.
  3. Ei, koska essee viittaa siihen, että oikeus käyttää farkkuja ei ollut merkittävä perustuslaillinen oikeus 1970 -luvulla.
  4. Ei, koska essee raportoi objektiivisesti yhdestä tapauksesta, jossa opiskelija käyttää tiettyä perustuslaillista oikeutta.

Haaste

Kun olet viettänyt aikaa tutkiessasi tätä kohtaa lauseen tasolla kaikkiin muihin siihen liittyviin kysymyksiin, on melko haastavaa joutua loitontamaan ja miettimään, mitä täällä todella sanotaan. Lisäksi vastaukset osuvat uskottaviin muistiinpanoihin.

Vastaus: D

Selitys

Sinua testataan sen perusteella, kuinka hyvin ymmärrät yleisen tekijän aikomuksen - mikä on tietyn kirjoituksen tarkoitus ja tarkoitus.

Mitä piirteitä esseessä, joka kehottaa ihmisiä toimimaan, olisi siinä?

  • Se voi olla järjestetty hieman aktivismin ympärille.
  • Se voi kertoa tarinan jonkinlaisesta mielenosoituksesta tai haasteesta päivän järjestykselle.
  • Siinä olisi selkeä näkemys siitä, kuka/mikä on oikein ja kuka/mikä on väärässä tietyssä tilanteessa tai ongelmassa.
  • Todennäköisesti joko alkaisi tai päättyisi direktiivillä mennä sinne ja tehdä jotain.

Tekeekö tämä kohta näitä asioita? Se kertoo tarinan laillisesta haasteesta vakiintuneelle järjestykselle. Mutta se ei tee mitään näistä muista asioista. Ja vaikka et heti pysty kuvittelemaan, miltä essee, joka vaatii toimintaa, kuulostaisi, voit tarkistaa tämän kohdan kuvaukset vastauksista nähdäksesi, sopiiko jokin niistä juuri lukemallesi.

Vastaus A on väärä, koska ei mainita Kevinin vuorovaikutusta muiden oppilaiden kanssa millään tavalla.

Vastaus B on väärä, koska farkkujen lisäksi ei mainita muita opiskelijoiden tekemiä itseilmaisuja vaatteita.

Vastaus C on houkutteleva, koska se on samaa mieltä siitä, että essee ei kehota ketään tekemään mitään, mutta vastauksessa sanotaan myös, että kappaleessa on toinen puoli taistelussa siitä, ovatko farkut perustuslaillinen oikeus. Mutta essee ei tee mitään sellaista, joten tämä vastaus on poissa.

Vastaus D on ainoa, joka todella kuvaa tämän esseen: se on yksinkertainen, kronologinen, tosiasioihin perustuva, neutraali kertomus yhdestä oikeusjutusta.

Kysymys 14

Noin kuusikymmentä vuotta myöhemmin vanha ikäinen Frances Griffiths myönsi sen julkisestihänet ja serkkunsaoli lavastanut valokuvat käytännön vitsaukseksi.

  1. EI MUUTOSTA
  2. serkkunsa ja hän itse
  3. hän ja serkkunsa
  4. hänen serkkunsa ja hän

Haaste

Kysymys pyytää sinua korjaamaan, mikä on melko yleinen virhe puhutussa englannissa, jossa emme kiinnitä erityistä huomiota pronominien muotoihin, kun käytämme yhdistelmäsanoja. Jos olet tottunut kuulemaan ihmisten puhuvan tällä tavalla, saatat olla hämmentynyt täällä.

Vastaus: C.

Selitys

Yksi temppu, jota voit käyttää yhdistetyn substantiivin etsimisessä (kaksi substantiivia tai asesanoja, jotka liittyvät sanaan 'ja'), on ottaa substantiivi pois, jättää pronomini ja katsoa, ​​toimiiko lause edelleen.

Tässä saisimme: 'Frances Griffiths myönsi, että hän oli lavastanut valokuvat, mikä on selvästi väärin. Tämä tarkoittaa, että vastaukset A ja D ovat poissa - molemmat käyttävät hänen pronominin muotoaan.

Käyttämällä temppua vastauksella B saisimme:Frances Griffithsmyönsi, että hän oli lavastanut valokuvat, mikä ei myöskään toimi.

Ainoa toimiva vastaus on C, joka käyttää pronominin alamuotoa: hän.

Kysymys 15

Yksi tärkeä osa tätä suhdettaoli: tuo Susanoli ehkä Emilyn keskeneräisten runojen ainoa lukija.

  1. EI MUUTOSTA
  2. oli se Susan
  3. oli se Susan
  4. oliko Susan,

Haaste

Vaikeus tässä on se, että kahdenlaisia ​​välimerkkejä koskevia sääntöjä testataan samanaikaisesti.

Vastaus: B.

Selitys

Tämä kysymys testaa, kuinka hyvin tiedät, miten muokkaava lauseke (lähinnä lauseen osa, joka selittää loput lauseesta) välimerkitään. Sääntö on, että jos muokkaava lause on välttämätön, jotta lause olisi järkevä, se ei tarvitse pilkkuja sen ympärille.

Tässä tapauksessa muutoslauseke selittää kahden naisen välisen suhteen-että Susan oli ehkä Emilyn keskeneräisten runojen ainoa lukija. ' Ilman sitä lause ei toimi ollenkaan:

Yksi tärkeä osa tätä suhdettaoli.

Tämä kertoo meille, että oikea vastaus on se, joka jättää pois välimerkit - vastaus B.

Kysymys 16

Monet ihmiset vihaavat ajaa New Yorkin metrolla, mutta rakastan heitä siksiTykkään saada paikkoja nopeasti. Muusikko, joka tasapainottaa sellokoteloa, kaksi buddhalaista munkkia sahramivaatteissa ja joukko pörssivälittäjiä raikkaissa, hiiliharmaissa puvuissa, astuu Wall Streetille. Matkustaja ompelee rauhallisesti, kun metrojuna lentää ja tärisee. Teini, joka pitelee kenkälaatikkoa, joka sisältää pienen kissanpennun, kuin hymyilevä kissanpentu, hymyilee kuin rivi tyttöjä röyhkeissä valkoisissa ehtoollispuvuissa. Noin kolme ja puoli miljoonaa ihmistä kulkee metrolla päivässä, ja luulen, että olen ehkä tavannut heidät kaikki.

Tässä vaiheessa kirjailija haluaa kertoa yhden syyn, miksi hän haluaa ajaa metrolla. Kumpi valinta liittyy eniten tässä ensimmäisessä kappaleessa annettuihin tietoihin?

  1. EI MUUTOSTA
  2. En koskaan tiedä mitä näen siellä.
  3. ne ovat paljon halvempia kuin taksit.
  4. ne ovat valtavan hiljaisuuden ja rauhallisuuden paikkoja.

Haaste

Tämä kysymys haastaa sinut löytämään kappaleen yhteisen teeman ja kiertämään sitten takaisin soveltaaksesi sitä tähän lauseeseen. On helppo erehtyä väärin, koska jokainen vastaus on täysin uskottava tapa lopettaa lause - jos et yhdistä sitä muuhun kohtaan.

Vastaus: B.

Selitys

Jokainen vastausvaihtoehto luo tälle kappaleelle täysin eri aiheen lauseen. Sinun tehtäväsi on käyttää kappaletta löytääksesi vihjeitä siitä, mikä aiheeseen liittyvä lause olisi tässä

korttipelit 2 aikuiselle

Lauseen seuraava kohta on pohjimmiltaan pitkä luettelo eri ihmisistä, jotka tekijä on nähnyt metrolla: muusikko, munkit, pörssivälittäjät, joku ompelija, teini ja tytöt. Katsotaanpa, onko jokin vastausvaihtoehdoista asettanut tämän luettelon.

Vastaukset A ja C koskevat metron etua liikennemuotona. Ne ovat totta, mutta eivät tästä kappaleesta.

Vastaus D koskee itse asiassa metroympäristöä, mutta kappaleessa kuvataan ihmisten ja asioiden hullu sekoitus, kun taas hiljainen ja rauhallinen ovat adjektiiveja, jotka sopivat paremmin kirjastoon kuin julkinen liikenne.

Vastaus B on ainoa, joka antaa meille johdannon siihen, mitä on luvussa jäljellä.

body_shoes-3.jpg Sitten me kaikki riisimme yhden kengän ja nousimme metrolle yhdessä!

Kysymys 17

Navajo -kieli on monimutkainen, sen rakenne ja kuulostavattekee niistäkäsittämätöntä kenellekään ilman laajaa altistumista.

  1. EI MUUTOSTA
  2. tekee sen
  3. pärjää
  4. tehdä niitä

Haaste

Koska tämä kysymys testaa sekä aihe-/verbisopimusta että substantiivia/pronominisopimusta, se on helppo kompastua.

Vastaus: C.

Selitys

Tässä meitä pyydetään selvittämään kaksi asiaa: onko verbin make -arvon oltava yksikkö vai monikko ja onko pronominin 'he' oltava yksikkö vai monikko. Otetaan nämä yksi kerrallaan.

Verbin on vastattava aihetta. Toisin sanoen yksittäinen aihe ottaa yksikköverbin, kun taas monikkosubjekti tekee verbin monikon. Tässä tapauksessa verbin 'make' oikean muodon selvittämiseksi sinun on ensin määritettävä, mikä tekee tekemisen. Mikä tekee Navajo -kielikompleksista monimutkaisen? Rakenne ja äänet. Joten koska aihe on monikko, oikea verbi on 'tee', jolloin vastaukset A ja B.

Samoin pronominin on vastattava substantiivia, johon se linkittää takaisin. Tässä sinun on analysoitava: mitä rakenteesta ja äänistä tehdään monimutkaista? Navajo -kieli. Koska tämä substantiivi on yksikkö, myös alleviivatun pronominin pitäisi olla, jolloin C on oikea vastaus.

Kysymys 18

Jokaisessa siivessä kaikilla lentävillä linnuilla on kymmenen ensisijaista lentohöyhentä, joista jokainen on muotoiltuhieman erilainen.

  1. EI MUUTOSTA
  2. hieman eri tavalla.
  3. hieman eri tavalla.
  4. hieman erilainen.

Haaste

Tässä sinun on ymmärrettävä, että sinun on käytettävä adverbiä verbin ja toisen adverbin muokkaamiseen.

Vastaus: C.

Selitys

Käytön valinta adjektiivi tai adverbi riippuu siitä, mitä haluat sanan kuvaavan.

Sääntö on: substantiivit voidaan muuttaa substantiivien tai adjektiivien avulla; mutta adjektiivit, adverbit ja verbit voidaan muuttaa vain adverbien avulla.

Tässä tapauksessa on tärkeää ensin selvittää, mitä toimintoa alleviivatut sanat pelaavat. Lause selittää, että jokaisella höyhenellä on erilainen muoto kuin ympärillä olevilla. Tämä tarkoittaa, että muotoiltua verbiä muokataan sanalla, joka selittää muodon vaihtelut. Koska se muuttaa verbiä, sen on oltava adverbi, joten sen on oltava erilainen. Tämä tarkoittaa, että vastaukset A ja D ovat poissa.

Mutta lause huomauttaa myös, että höyhenet eivät ole kovin erilaisia ​​toisistaan ​​- niiden muodoissa on lievä, ei äärimmäinen vaihtelu. Niinpä adverbi eri tavalla muuttuu sanalla, joka ilmaisee eroasteen. Koska se muuttaa adverbiä, sen on oltava hieman, joten vastaus C on oikea.

body_feathers.jpg Lennon höyhenet toiminnassa.

Kuinka ratkaista vaikeimmat ACT -englanninkieliset kysymykset

Nyt kun olet nähnyt, mitä ACT English -osa on valmis tarjoamaan, miten voit valmistautua vastaamaan sen vaikeimpiin haasteisiin?

Ota monimutkaisuus askel askeleelta. Useimmat vaikeimmat kysymykset ovat vaikeita, koska ne keräävät useita sääntöjä, ideoita tai käsitteitä yhteen kasaan. Aina kun näin tapahtuu, paras ratkaisusi on purkaa kysymyksen jokainen osa ja ratkaista se yksin. Et vain tee vähemmän virheitä, jos työskentelet yksinkertaisissa vaiheissa, mutta usein kysymyksen yhden osan ratkaiseminen johtaa myös siihen, että löydät oikean vastauksen myös muihin osiin.

Käytä poistamisprosessia. Toinen hyödyllinen tekniikka on yliviivattu vastaukset, joiden tiedät olevan väärässä. Kun olet tehnyt tämän, katso, mitä eroa on jäljellä olevissa vastausvaihtoehdoissa. Usein huomaat, mitä kysymys testaa, katsomalla näitä jäljellä olevia vastauksia ja vertaamalla niiden ehdottamia muutoksia alkuperäiseen tekstiin.

Tasapainota aikasi viisaasti. Aiemmin tässä artikkelissa kerroin sinulle, että sinulla on vain noin 35 sekuntia aikaa ratkaista jokainen ACT English -kysymys. Mutta tämä on vain, jos vietät saman ajan jokaiseen kysymykseen tässä testin osassa. Parempi lähestymistapa on suorittaa ensimmäinen osio läpi ratkaistaksesi helpoimmat kysymykset mahdollisimman nopeasti ja silti tarkasti. Silloin sinulla on enemmän aikaa keskittyä kysymyksiin, jotka tarvitsevat erityistä huomiota ja huolenpitoa.

Luota suolistoosi. Jos kaikki muu epäonnistuu, yritä peittää kaikki vastausvaihtoehdot (mukaan lukien alleviivattu alkuperäinen teksti) ja lue loppuosa. Katso, voitko muodostaa oman mielipiteesi seuraavista asioista:

  • kulkurakenteen looginen eteneminen
  • miten eri lauseet tai yhden lauseen eri osat liittyvät toisiinsa
  • miten täyttäisit tyhjän tilan itse

Yritä sitten löytää vastausvaihtoehto, joka vastaa parhaiten omia ajatuksiasi, äläkä häiritse vastausvaihtoehtoja.

Bottom Line

  • Haastavimmat ACT English -kysymykset ovat vaikeita, koska ne:
    • Tarkista ymmärryksesi useammasta kuin yhdestä kieliopista, muokkauksesta tai välimerkistä samanaikaisesti.
    • Valitse useita vastausvaihtoehtoja, jotka näyttävät oikeilta ensi silmäyksellä.
    • Pakota sinut selaamaan yksityiskohtiin perustuvan, lause- tai lauseetason havainnon ja ymmärryksen välillä.
    • Esitä ristiriitaisia ​​tietoja.

  • Joitakin tapoja ratkaista nämä vaikeimmat kysymykset testissä ovat:
    • Yksinkertaista monikerroksisia kysymyksiä ratkaisemalla jokainen komponentti itse.
    • Poista poistoprosessin avulla selkeästi väärät vastaukset ja selvitä sitten, mitä kysymystä testataan vertaamalla jäljellä olevia vastauksia toisiinsa.
    • Tasapainota aikasi viisaasti, jotta sinulla on enemmän aikaa käyttää vaikeimpiin kysymyksiin.
    • Yritä peittää vastausvaihtoehdot ja kirjoittaa uudelleen alleviivattu kappale.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Mikä on vaihtoehtoinen lukio? Onko se sinulle sopiva?

Oletko kiinnostunut vaihtoehtoisista lukioista? Selitämme, mitä he ovat ja miten päättää, onko osallistuminen johonkin oikea valinta sinulle.

Cal State Long Beachin ACT -tulokset ja GPA

940 SAT-pisteet: Onko tämä hyvä?

57 loistavaa lääketieteellistä ohjelmaa lukiolaisille + neuvoja

Harkitaanko lukiolaisille tarkoitettuja lääketieteellisiä ohjelmia? Olemme luoneet luettelon yli 50 kesäohjelmasta ja lääketieteellisestä harjoittelusta sekä tietoa vapaaehtoistyöstä.

Vermontin teknillisen oppilaitoksen pääsyvaatimukset

Felician Collegen pääsyvaatimukset

Bard Collegen pääsyvaatimukset

8 perustason Taurus-ominaisuutta, selitetty

Millainen on Härkä-persoonallisuus? Selitämme Tauruksen tärkeimmät piirteet ja ominaisuudet, jotta voimme ymmärtää tätä maamerkkiä.

Mitkä ovat hyvät SAT -pisteet korkeakouluille? 101 koulua + neuvoja

Mitkä ovat hyvät SAT -pisteet korkeakouluille? Selitämme, mikä on hyvä SAT -pisteet sinulle, ja luetellaan 101 suositun korkeakoulun ja yliopiston SAT -tulokset.

SAT: n säännöt ja määräykset: Älä tee virhettä

Mietitkö SAT -sääntöjä ja -käytäntöjä testin aikana? Tässä on tärkeimmät testisäännöt, joita sinun on noudatettava, tai riski testin peruuttamisesta.

Kuinka SAT pisteytetään? Pisteytystaulukot

Kuinka SAT-pisteytys toimii, ja miten tämä vaikuttaa testinottostrategiaasi? Lue lisätietoja oppaastamme.

Onko työmatkakoulu oikea sinulle?

Harkitsetko matkaa yliopistoon? Selitämme, millaista elämä lähiliikenteen opiskelijana todella on ja miten saat siitä kaiken irti.

12 parasta apurahaa DACA -opiskelijoille

Etsitkö apurahoja DACA -opiskelijoille? Olemme keränneet luettelon parhaista DACA -apurahoista auttaaksemme Dreamersia varaamaan yliopiston.

Rinnakkaisrakenne ACT-englanniksi: Kieliopin sääntö

Mikä on rinnakkaisrakenne ACT-englanniksi, ja mitä strategioita voit oppia vastaamaan näihin kysymyksiin? Lue oppaastani vinkkejä ja käytännön kysymyksiä.

Kalifornian parhaat koulut | William Howard Taft Charterin lukion sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta William Howard Taft Charter High Schoolista Woodland Hillsissä, Kaliforniassa.

Täydellinen luettelo: oppilaitokset, joilla on jatkuva pääsy

Etsitkö kouluja, joissa on jatkuva pääsy? Tässä on täydellinen luettelo jokaisesta korkeakoulusta, joka tarjoaa jatkuvan pääsyprosessin myöhäisillä määräajoilla.

Neljän kirjoitustyylin ymmärtäminen: niiden tunnistaminen ja käyttäminen

Oletko kiinnostunut erilaisista kirjoitustyyleistä? Selitämme neljä kirjoitustyyliä, niiden havaitseminen ja oman ainutlaatuisen kirjoitusäänen luominen.

Idahon yliopiston pääsyvaatimukset

Wayne State Collegen pääsyvaatimukset

ACT Math -sarja: strategiaopas ja tarkistus

Hämmentyykö aritmeettisista sekvensseistä ja geometrisista sekvensseistä ACT Mathissa? Lue oppaamme oppiaksesi kaikki kaavat ja strategiat, joita tarvitset jaksojen matemaattisten ongelmien ratkaisemiseksi.

Ultimate College -pakkausluettelo: 110 pakollista tuotetta

Etkö ole varma, mitä tuoda yliopistoon? Tutustu lopulliseen korkeakoulujen pakkausluetteloon kaikesta mitä tarvitset.

Findlayn yliopiston pääsyvaatimukset

23 parasta yliopistokaupunkia (upeilla yliopistoilla)

Haluatko mennä kouluun yhdessä maan parhaista korkeakouluista? Olemme keränneet joukon ehdotuksia upeista kaupungeista, joissa on suuria kouluja.

3.8 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 3.8

Mikä on 3.8 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä oppilaitokset hyväksyvät 3.8 GPA: n? Ota selvää, mihin kouluihin pääset.

Woodburyn yliopiston pääsyvaatimukset