14 helppoa Excel -vinkkiä ja temppua

liitutaulu-liitu-liitutaulu-6375-1

Etkö ole varma Microsoft Excelin käytöstä? Sitten olet tullut oikeaan paikkaan! Microsoft Excel toimitetaan useimpien Microsoft -ohjelmistopakettien mukana ja on yleisesti tunnustettu tietokoneohjelma, jota monet meistä käyttävät kerralla.

Vaikka Excel tunnetaan ensisijaisesti laskentataulukkotyökaluna, se esittelee jatkuvasti uusia toimintoja ja on erittäin hyödyllinen myös ihmisille, jotka tarvitsevat sitä vain perustoimintoihin. Excelin avulla voit tasapainottaa kotitalousbudjettiasi, tehdä kaavioita esityksille ja analysoida yritysten tietoja.

Tämä Excel -opas opastaa sinua Excelin käytössä, mukaan lukien perustoiminnot, muutamat keskeiset edistyneet taidot ja Excelin vinkit ja temput, jotka kaikkien pitäisi tietää. Suosittelen seuraamaan Microsoft Excelissä tämän oppaan läpi.



Mikä on Microsoft Excel?

Excel on sähköinen laskentataulukko -ohjelma, jota isännöi Microsoft Office ja käytetään tietojen tallentamiseen, järjestämiseen ja käsittelyyn . Exceliä voidaan käyttää moniin perustoimintoihin, mutta se tarjoaa myös useita kehittyneempiä toimintoja.

Ihmiset kaikilla toimialoilla voivat käyttää Exceliä ja todennäköisesti omistaa käytti sitä aikoinaan. Tämä tarkoittaa myös sitä ihmiset etsivät aina oppaita Microsoft Excelin käyttämisestä , sekä Excel -vinkkejä ja temppuja, joita he voivat käyttää ohjelman hallintaan. Tilintarkastajat ja talousanalyytikot käyttävät usein Exceliä.

mikä on vähemmän kuin symboli

Ohjelmassa on hienoa, että voit käyttää sen perustoimintoja yksinkertaiseen luetteloiden luomiseen tai käyttää sen kehittyneempiä toimintoja esimerkiksi kaavioiden ja pivot -taulukoiden luomiseen.

Oppimalla käyttämään Exceliä millä tahansa tasolla, voit hankkia parempia ajanhallintataitoja ja löydä hyödyllisimmät työkalut kaikkeen mitä tarvitset.

Miltä Excel näyttää? Asettelu ja ominaisuudet

Koska Excel on Microsoft -ohjelma, sen ulkoasu on samanlainen kuin muiden Microsoft -ohjelmien koska sovelluksen työkalupalkki sisältää ominaisuuksia, kuten 'Tiedosto', 'Muokkaa', 'Työkalut' jne.

Excelissä sarakkeet on järjestetty kirjainten mukaan ja rivit numeroiden mukaan . Kun sarakkeet menevät aakkosissa käytettävissä olevan ohi, ne merkitään AA, AB, AC ja sitten BA, BB, BC, CA, CB, CC ja niin edelleen. Tämä tarkoittaa, että jokaisella solulla on nimi. Esimerkiksi sarakkeen A ja rivin 5 solua kutsutaan A5: ksi. Tämä ominaisuus helpottaa tarvittavien tietojen löytämistä ja kaavojen syöttämistä.

Tällä välilehdellä näet joitakin sinulle tuttuja Microsoftin toimintoja, kuten kirjasin-, kopiointi- ja liitäntätyökalu ja tekstin rivitys -vaihtoehto. kuitenkin näet myös joitain Excel-erityiset toiminnot , kuten solujen korostaminen. Muita välilehtiä ovat Asettelu, Taulukot, Kaaviot, SmartArt, Kaavat, Data ja Review.

On parasta tutkia näitä toimintoja, jotta saat käsityksen niiden löytämisestä ; et ehkä tarvitse niitä kaikkia, mutta haluat tietää, mistä ne löytyvät ja mitä Excelillä on tarjota.

kahvi-data-laite-1080849

8 olennaista Microsoft Excel -toimintoa

Excelin perusteiden hallitseminen on ensimmäinen askel Excelin käytön oppimisessa ja Excel -ammattilaiseksi. Jotkut käyttäjät voivat selviytyä perusasioista yksin, mutta nämä taidot ovat sellaisia, joita kaikilla ohjelman käyttäjillä pitäisi olla. Kun olet oppinut käyttöliittymän ja aloitat ohjelman käytön, sinun pitäisi tietää, miten voit käyttää Microsoft Exceliä tehokkaasti hetkessä.

Alla on kahdeksan olennaista Excel -toimintoa kaikkien pitäisi osata käyttää.

Perustoiminto 1: Arkin luominen

Ensimmäinen askel mihin tahansa Excel -projektiin on avata sovellus. Viimeisimmässä versiossa pääset galleriaan, jossa on vaihtoehtoja sivun asettelulle ja tavallisille projekteille. Valitset useimpien kohteiden ja projektiesi suurimman osan toiminnoista ja joustavuudesta Excel -työkirja . Tämä avaa ruudukon kaltaisen taulukon, jolle voit aloittaa tietojen syöttämisen.

Perustoiminto 2: Välilehtien lisääminen

Arkin alaosassa näet välilehdet. Avatun välilehden nimi on Sheet 1 ja se on luodaan automaattisesti, kun avaat uuden työkirjan . Välilehtien käyttö on hyvä tapa pysyä järjestyksessä projektissasi. voit erottaa tiedot luokittain tai pitää projektin osat erillään.

Jos esimerkiksi työskentelet tapahtuman parissa, voit säilyttää luettelon toimittajista ja yhteystiedoista yhdellä välilehdellä, budjetin toisella välilehdellä ja luettelon siitä, milloin laskut erääntyvät kolmannella.

Jos haluat luoda uuden välilehden, napsauta nykyisen Taulukko 1 -välilehden vieressä olevaa plusmerkkiä (+) . Uusi välilehti näkyy muodossa Taulukko 2 . Jatka välilehtien lisäämistä tarpeen mukaan. Voit nimetä välilehden uudelleen yhdellä seuraavista tavoista: kaksoisnapsauta välilehteä, tai Napsauta välilehteä hiiren kakkospainikkeella (ctrl + napsauta Mac-tietokoneessa) ja valitse Nimeä uudelleen. Kirjoita uusi nimi ja paina sitten enter.

Perustoiminto 3: Automaattinen summa

Yksi Excelin yksinkertaisimmista ja hyödyllisimmistä ominaisuuksista on autosum. Autosum lisää nopeasti sarakkeet ja numerorivit.

Jos haluat käyttää automaattista summaa, korosta rivi tai sarake ja jätä yksi ylimääräinen solu rivin tai sarakkeen loppuun. Työkirjan yläreunan kuvakerivillä näet kuvakkeen, joka näyttää pieneltä siniseltä taaksepäin Z.

Näyttökuva 22.7.2019 klo 10.13.58

Napsauta sitä ja summa näkyy aiemmin tyhjässä solussa rivin tai sarakkeen lopussa.

Perustoiminto 4: Solutyyppien muuttaminen

Tietoja voidaan syöttää monella eri tavalla sen mukaan, mitä niille on tehtävä. Excelissä yläosassa on useita välilehtiä, joissa on tunnisteita, kuten 'Koti', 'Asettelu', 'Taulukot' jne. Aloitus -välilehdeltä löydät avattavasta valikosta Numero.

Avattavasta valikosta näet, että niitä on useita vaihtoehtoja solutyypille , kuten 'Yleinen', 'Numero', 'Valuutta' ja 'Kirjanpito'. Oletus solutyyppi on Yleinen.

Näyttökuva 2019-07-22 klo 10.26.20

Sinä pystyt muuta solutyyppiä napsauttamalla solua hiiren kakkospainikkeella ja valitsemalla Muotoile solu valikosta. Näkyvissä olevassa Muotoile solut -ruudussa on myös välilehtiä, ja niissä on tarroja, kuten 'Numero', 'Tasaus', 'Fontti', 'Reuna', 'Täyte' ja 'Suojaus'.

Numero -välilehdessä on sarake, jossa on solutyypit; tässä voit valita solutyypin. Voit myös muuttaa useita soluja kerralla korostamalla ne ja valitsemalla haluamasi solutyyppi avattavasta valikosta tai noudattamalla Muotoile soluja -valikon menettelyä.

Perustoiminto 5: Solujen muotoilu

Edellä kuvatussa 'Muotoile solut' -valikossa on paljon muita muotoiluvaihtoehtoja. Oikeaa muotoa ei ole, joten pelaa muotoja ja katso, mikä toimii parhaiten sinulle ja projektillesi.

Täällä voit muuttaa esimerkiksi fontteja ja kohdistusta. Reunan lisääminen soluihin on yleinen muotoilutoiminto koska se helpottaa luettavuutta, varsinkin jos aiot tulostaa laskentataulukon. Muista, että voit tarvittaessa muuttaa useiden solujen muotoa kerrallaan.

Perustoiminto 6: Tietojen lajittelu

Korosta tiedot, jotka haluat lajitella. Voit sitten lajitella korostamasi sisällön siirtymällä kohtaan Tiedot -välilehti ja valitse Lajittele. Voit lajitella aakkosjärjestyksessä (A-Z), solun värin tai solukuvakkeen mukaan. sinulla on myös mahdollisuus mukauttaa lajittelu.

Perustoiminto 7: Solujen yhdistäminen

Excelin avulla voit yhdistää kaikki toisiaan reunustavat solut. Kaksi tai useampia soluja voidaan yhdistää yhdeksi suureksi soluksi. Korosta solut, jotka haluat yhdistää yhdeksi, ja siirry sitten Aloitus -välilehteen. Valitse Tekstin tasaus -palkissa vaihtoehto Yhdistä.

mistä kahdesta väristä tulee ruskea

Perustoiminto 8: Kaavojen sisällyttäminen

Excelissä on kaavoja, jotka mahdollistavat nopean laskennan. Vaikka opittavia kaavoja on paljon, käymme läpi muutamia peruskaavoja ja niiden syöttämistä tänne. Microsoft tarjoaa Excel -kaavan työkirja , joka on todella kätevä resurssi, jota suosittelen käyttämään.

Jos haluat kirjoittaa kaavan, valitse solu, jossa haluat tuloksen näkyvän, ja kirjoita kaava yllä olevaan kaavapalkkiin. Tämä palkki on merkitty esimerkiksi. . Kaikkien kaavojen tulee alkaa yhtäläisyysmerkillä (=).

Tasa -merkin jälkeen tulee solun nimi. Oletetaan esimerkiksi, että sinulla on kompleksiluku tai yhtälö solussa E5 ja toinen solussa D5, ja sinun on vähennettävä solun D5 sisältö solusta E5. Voit valita minkä tahansa muun solun (esimerkiksi F5) ja kirjoittaa tämän kaavan löytääksesi eron: = E5-D5 . Vastaus ilmestyy sitten automaattisesti soluun F5.

Toinen hyödyllinen kaava on SUMMA . Keskustelimme autosumista edellä, mutta sinulla saattaa olla tarkempia tarpeita.

Oletetaan esimerkiksi, että sarakkeessa D on luettelo numeroista D1 - D10. Solussa D11 haluat nähdä kaikkien numeroiden summan, mutta haluat myös nähdä vain muutaman sarakkeen numeron summat.

Voit löytää kokonaissumman syöttämällä kaavan = SUM (D1: D10) kohtaan D11. Kaksoispiste osoittaa sen kaikki solut D1 - D10 olisi sisällytettävä.

Näyttökuva 2019-07-22 klo 10.11.57


Voit lisätä tiettyjä numeroita syöttämällä D11 -kaavan = SUMMA (D1, D5, D7) tai mitä tahansa soluja, jotka haluat lisätä. Pilkut osoittavat, että vain nimenomaisesti mainitut solut on sisällytettävä.

KESKIVERTO on toinen yleisesti käytetty kaava, ja se toimii samalla tavalla kuin SUM. Joten jos haluat laskea koko numerosarakkeen, käytä kaavaa = KESKI (D1: D10). Ja keskittääksesi tietyt solut, syötä = KESKI (D1, D6, D8).

6 Excelin edistyneitä vinkkejä ja temppuja oppia

Kuten tiedämme, Excel on erittäin tehokas ja tarjoaa paljon vaihtoehtoja tietojen järjestämiseen ja katseluun. Excel voi myös auttaa sinua ymmärtämään tietosi ja esittämään ne eri tavoin, joten voit tehdä johtopäätöksiä tiedoista eksymättä niihin.

Alla on kuusi edistynyttä toimintoa auttamaan sinua pääsemään alkuun.

ap calculus ab kaava -arkki

Lisätoiminto 1: Kaavioiden luominen

Excelissä on monia erilaisia ​​kaavioita, kuten Kaaviot -välilehdessä näkyy, mukaan lukien ympyräkaaviot, palkit, sarakkeet ja viivakaaviot .

Oletetaan esimerkiksi, että olet luonut raportin, joka näyttää yrityksesi neljännesvuosittaiset voitot, ja olet syöttänyt kaikki tietosi. Sarakkeet ovat Q1, Q2, Q3 ja Q4, kun taas rivit ovat jakautuneita ja niillä on jakojen nimet. Loput solut sisältävät rahallisia arvoja.

Korosta tiedot, jotka haluat piirtää, ja valitse haluamasi kaavio valikosta. Kun kaavio on luotu, näet sen valitsemalla kaksi uutta välilehteä kaavion asettelulla ja muotoilulla. Käytä näitä toimintoja kaavion muokkaamiseen.

aikuiset-kahvi-kollegat-1323592

Lisätoiminto 2: Taulukoiden luominen

Taulukot ovat hyödyllisiä tietojen lajittelussa ja suodattamisessa. Jos haluat luoda taulukon, korosta tiedot, jotka haluat lisätä taulukkoon, ja siirry sitten Taulukko -välilehteen . Valitse taulukon muoto ja muokkaa taulukkoa käytettävissä olevien vaihtoehtojen avulla.

Näet sen Jokaisessa sarakkeessa on nyt nuoli sen päällä. Nuolien avulla voit lajitella ja suodattaa käytettävissä olevat tiedot. Jos minulla on esimerkiksi taulukko, joka sisältää kirjojen nimet, tekijät, hinnat ja tyylilajin, minulla on nyt mahdollisuus suodattaa ja lajitella haluamani tapa. Voisin lajitella hinnan alhaisimmasta korkeimpaan ja suodattaa sitten pois kaikki kirjat, jotka eivät ole mysteerejä, poistamalla valinnat kaikesta valikosta paitsi mysteerit.

Lisätoiminto 3: Arkkien yhdistäminen

Helpoin tapa yhdistää kaksi arkkia on kopioida ja liittää yksi toiseen, jos haluat kaikki tiedot toiselle arkille; on kuitenkin helppoa menettää tietoja tällä tavalla ja tehdä virheitä. Voit yhdistää osan tai kaikki tiedot siirtymällä Tiedot -välilehteen ja valitsemalla Työkalut -osion Yhdistä.

Näyttöön tulee valikko, joka pyytää sinulta viitteen - tämä tarkoittaa mitä tietoja haluat yhdistää kyseiselle taulukolle . Korosta yhdistettävät kohteet ja laajenna valikko napsauttamalla kuvaketta. Lisää napsauttamalla Lisää viittauksesi Kaikki viitteet -ruutuun.

Siirry seuraavaksi taulukkoon 2 ja valitse nuolikuvake tehdäksesi laatikosta jälleen pieni. Korosta taulukon 2 tiedot, jotka haluat yhdistää, ja laajenna valikkoa uudelleen. Napsauta Lisää, jos haluat lisätä tämän Kaikki viitteet -ruutuun.

Muista valita ylärivi- ja vasen sarake -ruudut ennen kuin painat OK. Yhdistetyt tiedot näkyvät uudella taulukolla.

Lisätoiminto 4: Ehdollinen muotoilu

Vakiomuotoilun lisäksi voit lisätä kaavoja, jotka sanelevat muotoilun solujen tietojen ominaisuuksien perusteella . Tällä tavalla, kun lisäät ja poistat soluja, ne noudattavat samaa muotoa kuin sinulla on taulukossasi.

Valitse Aloitus -välilehdessä Ehdollinen muotoilu. Tässä valikossa voit lisätä vaihtoehtoja tietojen esittämiseen. Jos sinulla on esimerkiksi luettelo ihmisten sähköposteista ja haluat korostaa vain tietyltä verkkopalvelimelta tulevat sähköpostit, siirry kohtaan Ehdollinen muotoilu → korosta solusäännöt → teksti, joka sisältää → ja lisää @sähköpostiosoitepalvelin.com.

Kaikki solut, jotka sisältävät kyseisen tekstin, korostetaan taulukossa. Jos lisäät uuden sähköpostiosoitteen, se näkyy myös korostettuna.

Voit käyttää tätä myös numeroiden kanssa osoittamaan arvoa suhteessa projektiin. Jos esität neljännesvuosittaista myyntiä, voit korostaa suurimmat ja pienimmät voitot tai käyttää kuvakkeen muotoilua näyttääksesi korkeimman ja alimman kolmanneksen kokonaistuloksistasi.

Lisätoiminto 5: Pivot -taulukoiden tekeminen

Pivot -taulukko on yksi hyödyllisimmistä lisätoiminnoista, joihin törmäät, kun opit käyttämään Exceliä.

Kun sinulla on paljon tietoja Excel -taulukossasi ja sinun on tiivistettävä ja järjestettävä tiedot uudelleen , haluat käyttää pivot -taulukkoa. Pivot -taulukon voima on siinä, että kaikki tiedot pysyvät siinä, mutta voit tarkastella vain sitä, mitä sinun on tarkasteltava näiden tietojen ymmärtämiseksi. Voit esimerkiksi luetella voitot divisioonittain, mutta olet sisällyttänyt tiedot kultakin vuosineljännekseltä ja viimeiseltä kolmelta vuodelta.

Pivot -taulukon avulla voit vastata esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin: 'Miten menestyimme ensimmäisen vuosineljänneksen aikana verrattuna viime vuoden toiseen neljännekseen?' ja enemmän. Pivot -taulukot eivät muuta tietojasi - niiden avulla voit vain jatkaa tietojen uudelleenjärjestämistä ja tehdä raportteja tarvitsemastasi. Varmista, että tietosi ovat hyvin järjestettyjä, ja pystysuorilla luetteloilla on otsikot.

Jos haluat luoda pivot -taulukon, korosta sisällytettävät tiedot ja siirry Taulukot -välilehteen. Mene 'Muotoile taulukkoksi' ja valitse yksi muodoista. Tämä helpottaa tietojen lisäämistä ja muokkaamista myöhemmin, ja pivot -taulukko säilyttää muutokset. Valitse Yhteenveto pivot -taulukon avulla.

Näkyviin tulee valikko, jossa kysytään, mistä taulukosta haluat tehdä pivot-taulukon (tämä on todennäköisesti se, jonka olet korostanut, mutta sinun tulee aina tarkistaa se!) Ja missä haluat pivot-taulukon näkyvän . Se on helpompi tehdä uudella laskentataulukolla, jotta et sekoitu. Uudelle tyhjälle arkille oikealle ilmestyy paneeli, jossa lukee 'Pivot Table Fields'.

Kaikki raportin sarakkeiden otsikot näkyvät niiden nimillä. Voit sitten järjestää tämän miten haluat. Vedä ja pudota nimet sarakkeisiin ja riveihin sen mukaan, mitä tietoja haluat tarkastella ja miten.

art-teko-äly-liitutaulu-355948

Lisätoiminto 6: VLookup

VLookup on toiminto, jonka avulla voit etsiä tietoja taulukosta, riviltä tai sarakkeesta. Sen avulla voit etsiä tietoja tietyltä alueelta ja palauttaa tuloksen määritettyyn tilaan.

Jotta voit tehdä Vlookupin, sinun on valittava alue työkirjasta kaavan/tuloksen syöttämiseksi ja paikka hakuehtojen syöttämiseksi. Oletetaan, että etsit palkkaa työntekijälle, jolla on tunnusnumero 18302. Kirjoita sana 'ID' yhteen soluun ja '18302' sen vieressä olevaan soluun. Laita ID -tunnuksen alle sana 'Palkka' omaan soluun. Tämän solun viereen kirjoitat kaavan.

Oletetaan, että meillä on ID -numero solussa D2 ja palkka/kaava D3: ssa. Taulukkomme vaihtelee A1: stä C12: een, ja sarakkeessa 1 on tunnukset ja sarakkeessa C palkat. VLookupin tekeminen edellyttää hakukriteereitä, hakualuetta ja saraketta, josta haluat palauttaa arvon. Voit syöttää sanan 'Tosi' likimääräiselle osumalle tai 'False' täsmälliselle osumalle. Joten kaavasoluun kirjoittaisimme seuraavan: = VLookup (D2, A1: C12,3, False).

on 1050 hyvä sat pisteet

Olen juuri hakenut taulukkoani ja kehottanut sitä etsimään tarkan vastauksen kohdassa D2 määriteltyihin kriteereihin ja etsimään, missä se vastaa saraketta 3 tai saraketta C. Tuloksen pitäisi näkyä solussa, johon kirjoitimme kaavan D3 .

Pidä mielessä, että vain sarakkeet lasketaan sisällä taulukkoon, kun kirjoitat VLookup -kaavaa . Jos taulukkosi alkaa sarakkeesta R ja menee sarakkeeseen U, sarake R on 1, sarake S on 2 ja niin edelleen.

Lisäresursseja Excelin käytön oppimiseen

Microsoftilla on paljon Excel-opetusohjelmia ja vaiheittaisia ​​oppaitauseimmissa toiminnoissa 'kysy asiantuntijalta' chat ja linkit foorumeille. Löydät oppaat menemällä osoitteeseen Microsoftin virallinen tukisivusto ja etsii mitä sinun tarvitsee tietää.

YouTube on toinen loistava resurssi Excel -oppaille, koska opetusvideot opastavat sinut vaihe vaiheelta visuaalisen apuvälineen avulla. Voit etsiä tehtävän tai yleisten opetusohjelmien perusteella.

On hyödyllistä löytää haluamasi kanava ja seurata sitä. Excel -opetusohjelmia on niin paljon, joten yhden kanavan seuraaminen on hyödyllistä, koska sama henkilö opettaa niitä usein tyylillä, josta pidät, ja voit varmistaa, ettet toista mitään, mitä olet jo oppinut. Tekniikka opiskelijoille ja opettajille on yksi henkilökohtaisista suosikeistani Excel -opetusohjelmissa.

Paljon Tekniset foorumit lähettävät myös Excel -oppaita , vastaa kysymyksiin ja antaa hyödyllisiä Excel -vinkkejä. Tämä voi olla hieman vaikeampi navigoida, koska he eivät ehkä vastaa kysymykseesi, joten sinun on kaivettava ympäri. Excel on päivitetty vuosien varrella, joten sinun on pakko varmista, että katsot oikeaa versiota/vuotta .

Ennen kuin aloitat resurssien ja oppaiden etsimisen, varmista, että olet perehtynyt Excelin käyttöliittymään. Tällä tavalla voit seurata opetusohjelmia kuluttamatta aikaa toimintojen etsimiseen.

On myös tärkeää varmistaa, että kun teet hakuja, etsit käyttämäsi Excel -ohjelman varsinaista vuotta. Ohjelma on ollut jo jonkin aikaa ja siihen on tehty melkoisia muutoksia. Nämä pienet erot voivat olla tuskaa navigoida, joten sisällytä aina vuosi, kun etsit apua .

Excel on tehokas työkalu, joka on sen suurin voimavara, mutta se voi helposti saada käyttäjät tuntemaan olonsa ylikuormitetuksi. Voit sukeltaa sen rajattomiin ominaisuuksiin ja tehdä pivot -taulukoita, kaavioita ja taulukoita koko päivän.

Excelin kauneus on se sillä on arvoa kaikille ja se on yksi parhaista ohjelmista tietojen järjestämiseen. Tämä opas on vasta alkua sille, mitä Excel ja sinä pystytte tekemään yhdessä, joten menkää tietämyksenne kanssa ja pitäkää silmällä lisää opetusohjelmia ja oppaita!

Mielenkiintoisia Artikkeleita

John's College (MD) pääsyvaatimukset

Onko ACT -kirjoittaminen tärkeää? Asiantuntijaopas

Etkö ole varma, kuinka paljon ACT Writing -tuloksellasi on merkitystä tai vaikka sinun on otettava valinnainen osa? Jaamme kaikki tärkeät tekijät, jotka on pidettävä mielessä.

Päätöskysymykset ACT -lukemisessa: Strategiat + Practice

Päätöslauselma Lukukysymykset kysyvät asioita, joita ei ole mainittu - mitä kirjoittaja voi tarkoittaa tai miltä hahmo voi tuntea. Käytä strategioitamme tämän vaikean ACT Reading -kysymystyypin ratkaisemiseksi.

Wisconsinin yliopisto - Green Bayn pääsyvaatimukset

Voit päästä näihin korkeimpiin hyväksymisasteisiin

Etsitkö helppoa yliopistoa päästä? Tässä on 100 korkeakoulua, joiden hyväksymisaste on korkein ja joita voit käyttää turvallisuuskouluina.

Täydellinen opas AP Environmental Science FRQs: iin

Kamppailevat AP Environmental Science FRQs? Selitämme kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää ilmaisen vastauksen osiosta, pisteillä, esimerkkeillä ja tärkeimmillä vinkeillä.

Mitkä korkeakoulut eivät vaadi SAT -kirjoittamista? Täydellinen luettelo

Missä kaikissa kouluissa SAT -kirjoittaminen on vapaaehtoista? Ota selvää tästä, niin tiedät, voitko välttää SAT -kirjoittamisen opiskelua.

Kuinka valita pääaine college -sovellukseesi

Jos korkeakoulu pyytää sinua valitsemaan tietyn koulun tai pääaineen, minkä valitset? Löydä paras valinta täältä.

ECU: n pääsyvaatimukset

Mitä tarvitset SMU: lle: ACT -tulokset ja GPA

Oklahoman yliopisto (OU) SAT -tulokset ja GPA

Kuinka valmistautua yliopistoon: 31 vinkkiä valmistautumiseen

Valmistaudu yliopistoon? Täydellinen oppaamme kattaa kaikki keskeiset vaiheet valmistautumiseen yliopistoon yhdeksännestä luokasta alkaen.

CEEB-koodihaku: Vaiheittainen opas

Oletko hämmentynyt CEEB-koodin hakuprosessista? Opastamme sinut läpi ja selitämme, mitä tehdä, jos et löydä tarvitsemasi koodia.

1.6 GPA: Onko tämä hyvä? Korkeakoulut, joihin pääset 1.6

Mikä on 1.6 GPA? Onko se hyvä vai huono, ja mitkä oppilaitokset hyväksyvät 1.6 GPA: n? Ota selvää, mihin kouluihin pääset.

George Mason Universityn pääsyvaatimukset

Idahon osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

Parhaat koulut Kaliforniassa | Skyline High School -sijoitukset ja tilastot

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Skyline High Schoolista Oaklandissa, Kaliforniassa.

Massachusettsin yliopisto Lowellin SAT -tulokset ja GPA

Wisconsinin yliopisto - La Crossen pääsyvaatimukset

Notre Dame College ACT -pisteet ja GPA

Kuinka päästä sisään: UC Berkeleyn pääsyvaatimukset

Onko lukion inflaatio todellista?

Ovatko lukion arvosanat liian korkealla? Mitä tämä tarkoittaa sinulle, jos jotain? Lue täältä, kuinka arvosanat vaikuttavat korkeakouluopintoihin.

Trevecca Nazarene Universityn pääsyvaatimukset

Vocab kontekstikysymyksissä ja strategioissa SAT -lukemiseen

SAT Reading -kohdissa Vocab in Context -kysymykset pyytävät sinua määrittelemään sanan kohdan yhteydessä. Tässä oppitunnissa näytämme sinulle harjoittelukysymyksiä ja -strategioita SAT -lukukohdille.

NYU TOEFL -vaatimus: tarvitsemasi pisteet

Mikä on NYU TOEFL -vaatimus? Selitämme mitä pisteitä tarvitset useille ohjelmille ja kuinka saavuttaa TOEFL NYU -tavoitteesi.