11 parasta SAT-välipalaa, jotka auttavat sinua pääsemään läpi testin

body_introapple.jpg

Välipalat ovat yksi unohdetuimmista mutta välttämättömimmistä osista SAT-suunnittelussa. Välipalat voivat olla energian polttoaine, mikä auttaa sinua käyttämään virtaa SAT: n kautta. Väärät välipalat voivat kuitenkin olla energian tyhjentimiä, mikä saa sinut kaatumaan SAT-maratonin aikana. Tässä oppaassa puhun välipalojen tärkeydestä, siitä, mikä tekee hyvästä välipalasta, ja tarjoan 11 SAT-välipalavaihtoehtoa. Kerron myös sinulle, mitä välipaloja tulisi välttää.


SAT-välipalojen merkitys

Viimeinen haluamasi asia on olla osittain läpi osa, kun tunnet vatsasi alkavan murentua. SAT on tarpeeksi stressaava ilman tämän tyyppistä ylimääräistä häiriötekijää. Et halua, että ruoantarve häiritsee keskittymistäsi.



Tarvitset välipalan pitää vatsasi tyytyväisenä, auttaa polttoaineena aivojasi, eikä jätä sinua kaipaamaan enemmän tai kaatumaan. Oikeat välipalat voivat asettaa sinut menestymään SAT: lla, mutta väärät välipalat voivat heikentää SAT-suorituskykyä.

Suosittelen sinua tuo kolme hyvää välipalaa (tai yksi välipala, josta sinulla on kolme annosta) niin, että sinulla on yksi välipala taukoa kohden (koska SAT: n aikana on kolme taukoa).

Mikä tekee hyvistä SAT-välipaloista

Vaikka sokeri ja yksinkertaiset hiilihydraatit antavat sinulle nopean energiatehokkuuden, ne tarjoavat myös jyrkän kaatumisen. Kaatuminen voi tuoda mukanaan keskittymisen ja uneliaisuuden puutteen, jota et halua. Tyhjät hiilihydraatit voivat myös aiheuttaa himoa ja saada sinut tuntemaan olosi nälkäisemmäksi kuin aluksi. Vältä välipaloja, jotka koostuvat kokonaan yksinkertaisista hiilihydraateista ja / tai sokerista ja maissisiirapista.

Hyvä välipala pakataan terveellisiin rasvoihin (Omega-3) ja / tai proteiineihin. Terveelliset rasvat saavat sinut tuntemaan itsesi kylläiseksi, joten on epätodennäköistä, että sinulla on vatsan nurinaa. Lisäksi molemmat terveelliset rasvat ja proteiini lisäävät aivotoimintaa , mikä antaa sinulle parhaan ajattelutavan SAT: n ässä. Hyvän välipalan pitäisi olla myös helppo kuljettaa. Alla olen luonut luettelon 11 parhaasta SAT-välipalasta.

Välipala # 1: Pähkinät

Pähkinät ovat hienoja välipaloja, koska niissä on paljon proteiineja ja terveellisiä rasvoja, vähän hiilihydraatteja. Ne ovat erittäin tyydyttäviä ja auttavat lisäämään aivotoimintaa. Valitse haluamasi pähkinä: mantelit, cashewpähkinät, saksanpähkinät, makadamiapähkinät jne .

Suosittelen sinua yritä pitää kiinni vain tavallisista pähkinöistä tai pähkinöistä ja kuivatuista hedelmistä pikemminkin kuin polkuyhdistelmät, jotka lisäävät suklaata tai karkkeja. Karkit ja sokeri voivat aiheuttaa ei-toivotun kaatumisen ja johtaa väsymykseen.

body_cashew.jpg Menkää pähkinöiksi!

Välipala # 2: nykiminen

Jerky on erittäin helppo kuljettaa välipala, joka on täynnä proteiineja polttoaineeksi. Mikä tahansa nykiminen tekee: naudanliha, sianliha, kalkkuna, lohi jne. Valitse mitä tahansa tyyppiä, josta pidät eniten!

toimi kesäkuu 2015 college luottamuksellinen

Välipala # 3: Porkkanat tai sellerit ja pähkinävoi

Vihannekset ja pähkinävoi voivat olla nautinnollisempi tapa syödä pähkinöitä (minun kaltaisilleni maailman nirsoisille syöjille!). Vaikka vihaan raakapähkinöitä, rakastan pähkinävoita. Pähkinävoissa on samat suuret terveelliset rasvat ja proteiinit, jotka lisäävät aivotoimintaa ja pitävät sinut kylläisenä.

Pähkinävoi, joka on luonnollista (vain pähkinöitä ja ehkä suolaa) on parempi johon on lisätty sokeria ja / tai maissisiirappia, mutta jos löydät vain jälkimmäisen, se on hieno.

Välipala # 4: Veggie Chips / Corn Chips ja Guacamole

Guacamole on suuri omega 3-lähde. Voit ostaa Sabran tai Wholly Guacamolen yksittäisiä annoksia Guacamole-paketteja paikallisesta Targetista, Walmartista tai muusta ruokakaupasta. Suosittelen syömistä maissilla tai kasvisperunoilla perunalastujen kanssa hieman terveellisemmäksi vaihtoehdoksi, mutta perunalastut ovat kunnossa.

Tämä on hyvä välipala allergikoille koska voit välttää pähkinöitä, maitotuotteita ja munia tällä maukkaalla ja terveellisellä välipalalla.

body_guac.jpg Guac päiviä.

Välipala # 5: Juusto

Tämä on loistava valinta nirsoille; vakavasti, kuka ei pidä juustosta? Suosittelen helppoa syödä / kuljettaa -vaihtoehtoa, kuten juustojuustoa ja / tai Babybelia. Juusto on täynnä rasvaa ja proteiineja tyydyttääksesi ruokahalusi ja antaa sinulle aivokapasiteetin testiä varten.

Välipala # 6: Porkkanat tai selleritikkaat ja Hummus

Tämä on toinen hyvä valinta allergikoille, koska voit välttää maitotuotteita, munia, vehnää ja pähkinöitä. Se on todella maukas ja täyttävä välipala. Se on enemmän proteiinia kuin rasvaa, mikä on hienoa.

Suosittelen kuitenkin todennäköisesti sinua Syö tämä vain yhdeksi kolmesta välipalasta koska se ei ole yhtä täyttävä kuin jotkut muut tässä luettelossa luetellut välipalat. Valitse korkeammasta rasvasta pakattu välipala, kuten kasvis sirut ja guac, toisena välipalana pitämään proteiinien ja rasvojen tasapaino hyvänä.

Välipala # 7: Kuivatut hedelmät

Kuivatut hedelmät ovat täynnä ravinteita, jotka antavat sinulle vauhtia SAT: n aikana. Yritä poimia kuivatut hedelmät ilman lisättyä sokeria. Jos löydät vain kuivattuja hedelmiä, joihin on lisätty sokeria, Suosittelen sekoittamalla ne pähkinöihin, jotta saat aikaan polkuyhdistelmän, joka korvaa sokerin terveellisellä rasvalla ja proteiinilla.

Jos et sekoita kuivattuja hedelmiä pähkinöiden kanssa,Suosittelen todennäköisesti sinua syödä kuivattuja hedelmiä vain yhdeksi kolmesta välipalasta; se ei ole yhtä kylläistä kuin jotkut muut tässä luettelossa luetellut välipalat.Valitse rasva- ja proteiinipakattu välipala, kutenkasvispultit ja pähkinävoikuin toinen välipala.

body_driedfruit.jpg Värikäs kuivattujen hedelmien sateenkaari.

Välipala # 8: Omena tai banaani ja pähkinävoi

Tämä välipala on toinen hieno tapa syödä pähkinöitä, jos olet nirso syöjä. Aivan kuten sanoin kasvis- ja pähkinävoi-osassa, yritä valita luonnollinen pähkinävoi jalostettujen sokerilla ja / tai maissisiirapilla.

Välipala # 9: Hedelmä- ja pähkinäpalkit

Rakastan tällaisia ​​baareja, ja erittäin nirsoisena syövänä minusta voi olla vaikea tehdä vaikutusta. Suosittelisin KIND tai Larabars koska nämä palkit sisältävät hyvin vähän ainesosia ja vain luonnollisia ainesosia. Ne on valmistettu pääasiassa kuivatuista hedelmistä ja pähkinöistä, joten ne ovat täynnä terveellisiä rasvoja ja ravinteita.

Suosittelen valitsemalla yksi baareista ilman suklaata koska et tarvitse lisättyä sokeria. Ehdotan myös vain sinua käytä tätä yhdelle välipalalle koska kuivatut hedelmät lisää hieman sokeria (vaikkakin luonnollista sokeria). Korvaa se muilla välipaloilla, jotka ovat proteiini- ja / tai rasvapakkauksia, kuten merkkijono.

Välipala # 10: siemenet

Siemenet ovat täynnä rasvoja pitämään sinut keskittynyt testisi aikana. Kaikki siemenet toimivat: kurpitsansiemenet (alias pepitas), pellavansiemenet, auringonkukansiemenet jne. Voit myös sekoittaa siemeniä pähkinöiden kanssa, jotta saat herkullisen ja terveellisen reittiseoksen. Tämä on helppo valmistaa ja helppo kuljettaa välipala, joka pitää sinut täynnä ja keskittynyt.

Välipala # 11: Vesi

Vaikka vesi ei välttämättä ole täsmälleen välipala, minusta oli ratkaisevan tärkeää olla tässä luettelossa. Jos sinulla on nestehukka testipäivänä, voit menettää keskittymisesi ja mahdollisesti johtaa huonompiin pisteisiin. Tuo yksi vesipullo kolmen välipalasi lisäksi.

Vaikka testikeskuksessasi voi olla suihkulähde, et halua luottaa siihen, etkä myöskään halua odottaa jonoa koko tauon ajan käyttääksesi suihkulähdettä.

Kuitenkin, vältä juomasta liikaa vettä koska et halua saada halua pissata keskellä testiäsi. Suosittelen yhden vesipullon jakamista kolmeen annokseen (sinun ei tarvitse kirjaimellisesti jakaa sitä, mutta kuvittele sitä). Käytä korkeintaan yksi annos jokaista taukoa kohti.

body_waterbottle.jpg Vesi: viileä lapsen juoma.

Vältettävät SAT-välipalat

Vaikka sinun ei välttämättä tarvitse syödä yhtä tämän luettelon välipaloja, sinun täytyy ainakin vältä sokerilla tai maissisiirapilla täytettyjä välipaloja, kuten karkkia. Sinun pitäisi myös vältä yksinkertaisia ​​hiilihydraatteja, kuten perunalastuja. Tämäntyyppiset välipalat eivät ole täyttäviä eikä ravitsevia. Tarvitset vain enemmän ruokaa, kun olet syönyt tällaisia ​​välipaloja.

Myös, Vältä kahvia. Jos et ole koskaan juonut kahvia ennen, älä kokeile sitä SAT-päiväsi. Jos olet tavallinen kahvijuoja, rajaa yksi kuppi. Liian paljon kahvia saa sinut hermostuneeksi ja aiheuttaa sitten jyrkän kaatumisen. Jos koet tarvetta lisää kofeiinia, valitse vihreää teetä!

Vinkkejä testipäivän menestykseen

Varmistaaksesi, että kävelet testikeskuksessasi olosi rauhallisena ja valmiina, haluat seurata kolmea vaihetta testipäivän onnistumisen kannalta.

Vaihe 1: Pakkaa kaikki tavarat edellisenä iltana jotta et sekoittaisi testiaamua. Pakkaa SAT-pääsylippusi, kuvallinen henkilöllisyystodistus, laskin, ylimääräiset paristot, lyijykynät, pyyhekumi, kynänteroitin, kello, välipalat (jos ne eivät ole pilaantuvia) ja vesipullo.

Vaihe 2: Mene nukkumaan aikaisin. Varmista, että nukut kahdeksan tuntia, jotta olisit levossa. Herää vähintään tunti ennen kuin sinun on lähdettävä testikeskukseen. Tällä tavalla tunnet olevasi hereillä, kun saavut testikeskukseen.

Vaihe # 3: Syö hyvä aamiainen aamulla. Munat, kreikkalainen jogurtti ja kaurapuuro ovat kaikki hyviä vaihtoehtoja aamiaiseksi. Aamiaisen aikana, lue sanomalehti saadaksesi aivosi liikkeelle.

Seuraa näitä vaiheita, ja olet hyvin valmistautunut ottamaan SAT: n.

Mielenkiintoisia Artikkeleita

Havaijin yliopisto Manoan pääsyvaatimukset

Suhteelliset asesanat SAT -kirjoittamiseen: joka vs. tuo ja enemmän

Milloin käytät kuka vs. kuka ja mitä vs mitä? SAT -kirjoittaminen testaa sinua tällaisilla suhteellisilla pronomineilla, ja sinun on hallittava ne nostaaksesi pisteitäsi. Opi tärkeimmistä strategioistamme käsitellä näitä kirjoituskysymyksiä.

SUNY Maritime College pääsyvaatimukset

Voitko käyttää vanhoja SAT -tekniikoita uuden SAT: n opiskeluun?

Onko sinulla vaikeuksia löytää harjoitusmateriaaleja SAT: lle? Selitämme, kuinka voit käyttää vanhoja SAT- ja ACT -laitteita valmistautuaksesi nykyiseen testiin.

Pittsburgin osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

Comptonin lukio | 2016-17 rankingit | (Compton,)

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Comptonin lukiosta Comptonissa, Kaliforniassa.

Mikä on Emory Pre-College -ohjelma? Pitäisikö hakea?

Harkitsetko Emory Pre-College -ohjelmaa? Tutustu tähän oppaaseen saadaksesi selityksen siitä, mistä on kyse ja miten pääset mukaan tähän kilpailukykyiseen ohjelmaan.

Lopullinen opinto-opas: SAT: n maailmanhistorian aihetesti

Kysymyksiä SAT 2 -historian historiasta? Selitämme, mitä aiheita se kattaa, mistä löydät harjoitustestit ja parhaat valmisteluvinkit.

Mitä sinun on tiedettävä Etelä -Pasadenan lukiosta

Löydä osavaltion sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Etelä -Pasadenan lukiosta Etelä -Pasadenassa, Kaliforniassa.

ACT-majoituksen saaminen: Täydellinen opas

Mihin ACT-majoituksiin olet oikeutettu ja miten haet niitä? Lue lisätietoja yksityiskohtaisesta oppaastamme.

Bentley University ACT -pisteet ja GPA

17 upeaa laatikkopunostyyliä ja niiden hoito

Mitä ovat laatikko punokset? Ovatko ne pitkiä vai lyhyitä? Paksu vai ohut? Mitä laatikkopunostyylejä voit luoda? Opi kaikki tästä ainutlaatuisesta kampauksesta!

Oceanside-lukio | 2016-17 rankingit | (Oceanside,)

Löydä osavaltioiden rankingit, SAT / ACT-tulokset, AP-luokat, opettajien verkkosivustot, urheilutiimit ja paljon muuta Oceanside High Schoolista Oceanside, CA.

Montanan osavaltion yliopiston pääsyvaatimukset

Lynnin yliopiston SAT -tulokset ja GPA

Thurgood Marshallin lukio | 2016-17 Rankings | (San Francisco,)

Löydä osavaltioiden sijoitukset, SAT/ACT -tulokset, AP -tunnit, opettajan verkkosivustot, urheiluryhmät ja paljon muuta Thurgood Marshall High Schoolista San Franciscossa, Kaliforniassa.

Kuinka laskea ACT-yhdistelmäpisteet, plus 5 strategiaa

Lue tämä oppiaksesi kuinka laskea ACT-yhdistelmäpisteet. Opi 5 tärkeää strategiaa yhdistettyjen pisteiden parantamiseksi.

Pitäisikö sinun arvata SAT? 6 arvailustrategiaa

Mietitkö, 'pitäisikö minun arvata SAT: sta'? Lyhyt vastaus: kyllä! Jaamme tarkalleen kuinka arvata tehokkaasti ja netto lisäpisteitä testistä.

Kuinka päästä Harvardiin ja Ivy Leagueen, Harvardin alumni

Tässä täydellisessä oppaassa Harvardin alumni selittää avaimet päästäkseen Harvardiin, Stanfordiin, MIT: hen, Yalen ja muihin Ivy League -kouluihin. Saatat huomata, että sinun on muutettava sovellusstrategiaasi kokonaan.

Gustavus Adolphus Collegen pääsyvaatimukset

Tämän vuoden Syracuse -yliopiston pääsyvaatimukset

Täydellinen Crash Course romanttiseen runouteen

Etsitkö selkeää romantiikan määritelmää? Selitämme kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää romanttisesta runoudesta ja romantiikan aikakaudesta.

Draken yliopiston pääsyvaatimukset

Mikä on järkevä luku? Määritelmä ja esimerkit

Mikä on järkevä luku? Opi tämän termin määritelmä ja tutustu järkeviin numeroesimerkkeihin, joiden avulla voit ymmärtää, mitä ne ovat ja miten ne eroavat irrationaalisista numeroista.

Colgaten yliopiston ACT -tulokset ja GPA